Tykkään ujoista miehistä

Anonyymi

Että oonko mäkin nyt jonkin sortin pervo, kun tosi itsevarmat miehet ei sytytä, mutta aremmat ja epäsosiaalisemmat miehet kiehtoo? Oon kuitenkin itse aika ulospäinsuuntautunut. Teistäkin luultavasti panisin kaikkia, jos tilanne sallisi.

44

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluat vain olla se vahvempi osapuoli joka sanoo viimeisen sanan mutta voidaan kuitenkin panna vaikka heti vaikket viimeistä sanaa saisikaan.

• Anonyymi

Ihan mahdollista, mutta tykkään kyllä siitäkin, kun miehellä on oma tahto.

• Panemiseen itse kaipaisin enemmän juuri semmoista sisäänpäin suuntautunutta vastakappaletta. Vaikka tietysti näin 2020-luvulla sanon kuitenkin, että ei minulla mitään ulospäinsuuntautuneita vastaan ole.

• Anonyymi

Mikäs ulospäinsuuntautuneissa mättää? Ei siis sillä, etteikö niin sais ajatella, itsehän ajattelen myös.

• Hauska.😁

• Anonyymi

Tuollainen jos joku hammasräätälikin pelottaa liian jännittävänä ja terveysasemalla käyminen on kuin jännitys-seikkailu elokuvasta :D

Sinänsä hassua kun ei oikeasti pelota, vaan ei halua että toiset tonkivat itseäsi.

• Anonyymi

Kuulostat juuri siltä, että haluaisin vähän tonkia.

• Anonyymi

Sattuipas sopivasti kaalimato mainos heti aloituksen alla

• Anonyymi

Äkkiä Allu palstalle!

• Anonyymi

Panisit siis tän palstan kaikkia ujoja ätmejä. No jono ulottii kilsan päähä sitten sillä ujoja miehii riittää tällä palstalla.

• Anonyymi

Ei kuulosta ongelmalta, vaikken näistä tasoluokitusjutuista tykkääkään. Toisen ätmi on toisen ytmi.

• Anonyymi

Kyllä nekin voi olla ihan yhtä veemäisiä, ehkä pahempiakin.

• Anonyymi

Se on se riski, mikä on vaan otettava.

• Anonyymi

Trollollolllooo

• Anonyymi

Voi tulla järkytyksenä, mutta ihan tosissani olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tulla järkytyksenä, mutta ihan tosissani olen.

No sittenhän sinulla on "tarjontaa" vaikka kuinka. Vaatii vaan sen, että olet itse aktiivinen ja teet aloitteita. Vai oletko saanut paljon aloitteita meiltä ujoilta miehiltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sittenhän sinulla on "tarjontaa" vaikka kuinka. Vaatii vaan sen, että olet itse aktiivinen ja teet aloitteita. Vai oletko saanut paljon aloitteita meiltä ujoilta miehiltä?

Toki olen itse aloitteellinen, kun tilanne on sopiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki olen itse aloitteellinen, kun tilanne on sopiva.

Hyvä sinä! Toivottavasti olet vielä nuori ja tajunnut tuon jo nuorena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä sinä! Toivottavasti olet vielä nuori ja tajunnut tuon jo nuorena.

Olen 80-luvun loppupuoliskolla syntynyt. Miksi iälläni siis on väliä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 80-luvun loppupuoliskolla syntynyt. Miksi iälläni siis on väliä?

Ujosta nuoresta miehestä voi saada napattua hyvän miehen. Sellaisen yhden naisen miehen joka pysyy. Itse olisin ollut nuorena hyvä saalis jollekin aktiiviselle naiselle. Iän myötä ujot miehet tahtoo vaan kyynistyä, kun uskaliaammat miehet vie naiset ja ujo mies jää yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ujosta nuoresta miehestä voi saada napattua hyvän miehen. Sellaisen yhden naisen miehen joka pysyy. Itse olisin ollut nuorena hyvä saalis jollekin aktiiviselle naiselle. Iän myötä ujot miehet tahtoo vaan kyynistyä, kun uskaliaammat miehet vie naiset ja ujo mies jää yksin.

Kyynistyminen on surullista, mutta ymmärrettävää. Turha kai toivotella sinulle enää onnea parisuhteen etsintään, jos sellainen ei ole enää ajankohtaista. Toisaalta olen sillä tavalla idealistinen, että en usko koskaan olevan liian myöhäistä. Minkä ikäinen itse olet ja missä vaiheessa kyynisyys alkoi voimistua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyynistyminen on surullista, mutta ymmärrettävää. Turha kai toivotella sinulle enää onnea parisuhteen etsintään, jos sellainen ei ole enää ajankohtaista. Toisaalta olen sillä tavalla idealistinen, että en usko koskaan olevan liian myöhäistä. Minkä ikäinen itse olet ja missä vaiheessa kyynisyys alkoi voimistua?

Puhuin yleisellä tasolla. Itse en suostunut kyynistymään, vaan aktivoiduin, kun ei niistä naisista ollut hyvän nappaajaksi. Olen 44 ja jossain 34:n kohdalla totesin, että pakko tässä on itse ryhtyä toimeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin yleisellä tasolla. Itse en suostunut kyynistymään, vaan aktivoiduin, kun ei niistä naisista ollut hyvän nappaajaksi. Olen 44 ja jossain 34:n kohdalla totesin, että pakko tässä on itse ryhtyä toimeen.

Kiva kuulla! Tulkitsinko oikein, että toimeentumimen tuotti myös tulosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla! Tulkitsinko oikein, että toimeentumimen tuotti myös tulosta?

Kyllä. Heti ensimmäinen tärppäsi. Itseasiassa onnistumisprosenttini on 100 %. Olen elämässäni tehnyt kaksi aloitetta. Ensimmäisellä elämäni ainoa oikea suhde alkoi. Toinen oli sitten sen tapainen että eiköhän erottaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Heti ensimmäinen tärppäsi. Itseasiassa onnistumisprosenttini on 100 %. Olen elämässäni tehnyt kaksi aloitetta. Ensimmäisellä elämäni ainoa oikea suhde alkoi. Toinen oli sitten sen tapainen että eiköhän erottaisi.

Kunnioitettava onnistumisprosentti.

• Anonyymi

Kerran on kauan aikaa.... oli sellaisia tajuttomuusjuttuja joskus, kerran kaaduin kalatiskille menossa ollessani tajunta lähti, sitten ampiainen eli ambulsanssi vie sairaalaan, sitten en pystynyt liikkumaan ja pää sekaisin diatsepaamista mitä ruiskuttivat suuhuni.

Parranajo välineetkin kotona jouduin pyytämään hoitajilta partavaahtoa ja höylän.

• Anonyymi

Sun pitää ottaa omista tunteistasi suuri vastuu, ;) itsevarmat miehet eivät avaa ovia ja sun pitää oppia ensin tuntemaan itsesi koska et vielä ole tehnyt niin. ;D Siihen menee muutama vuosi itsemietiskelyn parissa. :)))
      Senjälkeen varovasti alat käymään treffeillä ;;C opit varmasti puolessa vuodessa miten juttu menee ::;;DC Vuonna 2026 olet jo niin pitkällä jotta voit aloittaa seurustelun;DD )
      Vaihdoin muuten renkaan äsken avolavaani aivan yksin ja ilman tunkkaa. CCDD;

-disse ei kirj-

• Anonyymi

Ei niitä ovia taida aremmatkaan miehet availla :D mutta siinä olet oikeassa, että varmasti tunnetyötä on vielä tehtäväksi. Mutta voi olla, että kaiken mietiskelynkään jälkeen ei miesmaku muutu.

• Anonyymi

Miksei tilanne salli?

• Anonyymi

Ko. miehiä on vaikea löytää, ja hankala myöskään ihan tyhjästä alkaa lähestyä. Vai lämpenisitkö, jos nainen ehdottaisi yllättäen petipuuhia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ko. miehiä on vaikea löytää, ja hankala myöskään ihan tyhjästä alkaa lähestyä. Vai lämpenisitkö, jos nainen ehdottaisi yllättäen petipuuhia?

Minä lämpenisin. [email protected]
        Laita sp.

• On kyllä aika pelottavia itsevarmat miehet.

• Anonyymi

Hoh, hoh, et ikinä panis meikäläistä ujoa, ei-itsevarmaa ja rumaa partamiestä....
      Ei ole koko maailmankaikkeudessa naista, joka meikäläistä panis, ei edes kukaan halua halata tai koskea meikäläiseen.

• Anonyymi

Miksi ajattelet olevasi ruma? Tuollainen varmuus omasta kelpaamattomuudesta herättää halun vängätä vastaan :D

• Mun mielestä taas itsevarmat naiset on kiinnostavia.

• Anonyymi

Tosi itsevarmat miehet ei sytytä, kuten ei myöskään oikein arat eikä etenkään epäsosiaaliset.

- Sheena

• Anonyymi

Korjaus: Vaihdetaan tosi itsevarmat miehet yli-itsevarmoihin miehiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaus: Vaihdetaan tosi itsevarmat miehet yli-itsevarmoihin miehiin.

Yli-itsevarma on hyvin muotoiltu. Ja varmasti raja tulisi itsellänikin vastaan, jos epäsosiaalisuus olisi ihmisvihaa ja arkuus ihan todellista pelkoa. Mutta sellaiset aran/ujon puoleiset kelpaisivat kyllä.

• Anonyymi

"Että oonko mäkin nyt jonkin sortin pervo, kun tosi itsevarmat miehet ei sytytä, mutta aremmat ja epäsosiaalisemmat miehet kiehtoo?"
      Siis mitä pervoa on ujoista miehistä pitämisessä?

Tällaisesta ihmisestä joka kiinnostuu vain ujoista ja aroista ja epäsosiaalisista, tulee kyllä heti mieleen epäilys että hän tarvitsee pönkittäjää itsetunnolleen.
      On helppo ratsastaa heikomman ja aremman iihmisen niskoilla, ohjailla ja hallita.
      Kaipaa ihailua ja palvontaa sellaiselta joka tuntee itsensä huonommaksi ja saa esiintyä ihanana prinsessana oikkuineen.
      Ihailua ja palvontaa kun se toinen tuntee itsensä imarrelluksi kun tämä "ihana" nainen hänestä välittää ja hänet huolii.
      Erään sortin narsismia tämäkin. Toisen ihmisen käyttämistä.

Tosin aloitus on todennäköisesti pelkkä epäonnistunut provo, mutta ikävä kyllä tämän kaltaisia ihmisiä löytyy oikeasti.

• Anonyymi

Ei ole provo, ja varmasti tulkinnassasi on jotakin perää. En ehkä narsistiseksi prinsessaksi itseäni luokittelisi, mutta ihailusta kyllä nautin. Arvostan tätä rehellistä arviotasi, sain siitä paljon pohdittavaa.

• Anonyymi

Ovat yleensä miehiä.

• Anonyymi

Kiitos naiset vinkeistä, pitää muistaa kun seuraavan kerran terasseille lähtee.
      Ettei vain kävisi niin että naiset ovat myös epävarmoja, siinä sitä sitten istuttaisiin koko ilta viereisissä pöydissä ja kaikkia panettaisi ihan helkkaristi mutta kun ei saa sanaa suustaan? Millainen vaatetus pitää olla, jos siis haluaa olla epävarman näköinen ja oloinen, miten tulisi käyttäytyä. Punastua jos joku nainen tulee metriä lähemmäs?

AsianVierestä

• Anonyymi

Tykkään ujoista naisista. Oikein kiihottaa iskeä ujo nainen sänkyyn. uorempana iskin luokkani yhden tytön tiinan. Oli todella kaunis ja ukjo tyttö ja luokkaretkellä sitten pääsin sitä panemaan. Paras muisto ja kokemus naisen kanssa on tiinan kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3800
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      182
      3035
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2946
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2431
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      363
      2230
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1870
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1575
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      33
      1437
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1388
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1352
    Aihe