Tyylini on tällä hetkellä jotku rennot vaatteet ( esim huppari ja rennot housut) Haluisin sius uuden tyylin. Olen miettinyt että voiko olla vaatteita monesta tyylistä. Oon siis 12 vuotias vähän lihava tyttö.
Onko ok olla monta tyyliä
4
117
Vastaukset
- Anonyymi
Tietenkin voi :D
- Anonyymi
Mutta sitte onhan se hyvä jos ne vaatteet ees sopii joten kuten yhteen vaikka ois erityylisii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sitte onhan se hyvä jos ne vaatteet ees sopii joten kuten yhteen vaikka ois erityylisii
Tietenkin voi :D
- Anonyymi
Oman tyylin löytää kokeilemalla! Ja tyyliään ennättää hioa koko elämänsä. Kannattaa pukeutua sellaiseen, missä tuntee olonsa mukavaksi. Mutta kannattaa myös huomioida, että virallisissa tai juhlavissa tilanteissa tarvitaan erilaisia vaatteita. Eli niitäkin kannattaa olla varastossa.
Kun ostaa kunnollisia vaatteita (ja niitä voi löytää myös käytettyinä), ei tarvitse koko ajan olla uusimassa vaatevarastoa. Ja samoja laadukkaita vaatteita voi käyttää uudelleen eri tilaisuuksissa. On myös eettistä, ettei osta kohtuuttoman paljon uusia, mutta halvalla tehtyjä heikkolaatuisia vaatteita. Tosin sinä varmaan vielä kasvat ja muotosi muuttuvat, joten vaatevarastosikin muuttuu sen myötä. Ja makusi ja tyylisi kehittyy. Turha siitä on ottaa stressiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911327
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385108- 524291
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323511Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223045- 793010