Lähellä on ihmisiä mutta kukaan ei välitä.
Kuolisin mieluusti pois.
5
1548
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko jutella sähköpostitse? Jos helpottaisi oloasi. Minulla on sama tilanne.
- Anonyymi
Moi,
Minullakin läheiset menneet pois. Olen vaan yksin kaikki päivät.Muistot tulee mieleen päivittäin ja useasti.
Suojelusenkeli on aina mukanani, niinkuin Sinullakin. - Anonyymi
Kaikki haluaa olla rakastettuja. Rakkaus on hyvän elämän perus aines. Mutta ei sitä saa kerjäämällä, vaan kun osoittaa rakkautta saa sitä.
Usein kun ite alkaa huolehtii muista ja ajattelee muita ja palvele muita, niin muuttuukin "yllättäen" aika pidetyksi halutuksi henkilöksi, jota no.. rakastetaan. tai kunnioitetaan ainakin.
Ihan vaan että itsekeskeisyys on itsessään turmiollinen tapa joka johtaa henkisiin ongelmiin.
Mutta hei, läheisiäsi et voi muuttaa ja minä vielä vähemmän.
Mutta omaa toimintaa voit kehittää.
Ite voit ehdottaa yhteista aikaa. Viet vaikka mökkeilemään tai pizzalle, hierontaan tai muuten vaan kyselet miten menee.
- Jebu - Anonyymi
Jebu kirjoittaa viisaita.
- Anonyymi
Ota yhteyttä kriisikeskukseen, jos joku pahoinpitelee sinua.
Eikö sinulla ole ketään sukulaista tai ystävää, jonka kanssa voisit puhua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2522947Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432882- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651709