Nyt mukavampaa laihdutusta herkuttelua ja hyvää ruokaa

Anonyymi

Olen yrittänyt nyt näin helteiden ajan kituutella pienemmillä kaloreilla 1500 ,mutta nyt muutan ohjelman siihen samaan millä olen laihtunut ennenkin eli enemmän liikuntaa ja isommat kalorit.

Ohjelmani sisältää raskasta liikuntaa yht 3-4 tuntia päivässä pyöräilyä porrasnousua ja kalorit 2700.Sillä laihdun noin 3-4 kiloa kuukaudessa.

OHJELMA SISÄLTÄÄ KARKKIA JA SUKLAATA sekä täytekakkua.
Syön kaksi herkullista isoa ateriaa jossa herkullinen pihvi perunat,riisi ja salatti täytekakkukahvit päivässä ja jälkiruuaksi lidin hedelmätoffeekarkkeja suklaata.Illalla kaakauta kanelikorppuja.Erillaisia hedelmiä välipaloiksi monta kertaa päivässä

Kun käyn kaupassa ja jos tekee mieli pullaa ostan enkä mieti kannattaako sitä syödä.

Laihdutettavaa minulla on enään noin 3 kiloa.Tämänhetkinen paino 62 kiloa,vyötärönympärysmitta 79 cm Pihtimittaustulos alavatsa 8 mm ja ylävatsa 10 mm.pituus 176 cm

Laihduttaminen ON paljon mukavampaa kun voi syödä enemmän,kuin kituuttaminen pienillä kaloreilla.
Minä en edes yhtään laihtunut pienillä kaloreilla.
Laihdun huomattavasti paremmin isommilla kaloreilla JA paljolla liikunnalla.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin minä laihdutan.

    • Anonyymi

      Matalakaloriset dietit ON vain pelkkiä jojoiludiettejä.RASVA PALAA parhaiten kun sen kuluttaa pois raskaalla liikunnalla.Liikunta pitää olla sellaista että paita kastuu ja hiki valuu.
      Kävin nyt ostamassa pulla ja karkkia sekä vanukkaan jossa on päällä kermavaahtoa.
      Syön tällekkin illalle noitten herkkujen lisäksi herkullisen ruoka aterian ennen nukkumaan menoa.

      Se miksi olen aikaisemmin lihonut johtuu VAIN siitä että söin välillä 4500-5000 kaloria vaikka OLISIN saanut syödä vain 3500.Sillä määrällä painoni PYSYY samassa

      • Anonyymi

        Paljonko olet laihduttanut kaikenkaikkiaan?

        Nykyinen painoindeksisi on 62/1,76/1,76 = 20, eli olet varsin hoikka jo nyt.

        Jos painosi laskee alle 57,3:n (eli painoindeksinä 18,5) sinut pitää viedä lääkärin, koska olet vaarassa kuolla laihuuteen.


      • Anonyymi

        Tämä ilta menikin nyt ihan herkkuja syödessä,tavallinen ruokahan ei maistu silloin ollenkaan kun syö liikaa herkkuja.Yleensä syön illalla myös terveellistä ruokaa herkkujen lisäksi.

        Tämä liikuntaan perustuva laihdutus toimii varmasti.Kun kuluttaa päivässä 3700 kaloria ja syö vain 2700 kaloria kalorivajeeksi tulee 1000 kaloria.Laihtuu varmasti,vaikka syökin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko olet laihduttanut kaikenkaikkiaan?

        Nykyinen painoindeksisi on 62/1,76/1,76 = 20, eli olet varsin hoikka jo nyt.

        Jos painosi laskee alle 57,3:n (eli painoindeksinä 18,5) sinut pitää viedä lääkärin, koska olet vaarassa kuolla laihuuteen.

        Niin olenkin hoikka,mutta rasvaa on vielä noin 3 kiloa.Vatsan alueella on vielä noin 5 mm kerros rasvaa,mikä näyttää lähtevän erittäin hitaasti pois.
        Nostan sitten lihaspainoa muutaman kilon kun olen laihduttanut ENSIN läskin kokonaan pois.Minä en ala läskin alle kasvattamaan mitään isoja lihaksia.

        En minä laihuuteen kuole koska syön hyvin ja se paino mitä nyt on on melkein täyttä lihasta.Reiden ympärysmitta on 51 cm ja anoreksiaa sairastavilla se saatta olla pelkkä luu vain 20 cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ilta menikin nyt ihan herkkuja syödessä,tavallinen ruokahan ei maistu silloin ollenkaan kun syö liikaa herkkuja.Yleensä syön illalla myös terveellistä ruokaa herkkujen lisäksi.

        Tämä liikuntaan perustuva laihdutus toimii varmasti.Kun kuluttaa päivässä 3700 kaloria ja syö vain 2700 kaloria kalorivajeeksi tulee 1000 kaloria.Laihtuu varmasti,vaikka syökin hyvin.

        Vähäkalorisissa 1000-1500 kalorin dieteissä käy niin että ensin VESIPAINO laskee muutaman päivän ajan nopeasti ja lihasta laihtuu yhtä paljon kuin läskiä.
        Laihtunut paino palautuu takaisin läskin muodossa roskaruokaa syöden n 400-5000 kal pv joten henkilö ON kuurin jälkeen rasvaisempi kuin ennen diettiä.

        Isompikalorisessa dieteissä jossa on paljon liikuntaa laihtuu vain läski ja lihaspaino ei laihdu yhtään..Rasva palaa liikunnan aikana pienessä kalorivajeessa.


    • Anonyymi

      Tikkulaihan päivän parodia oli siinä.

    • Anonyymi

      Tikkulaihaksi voi päästä VAIN jos syö 1,5 iisi kiloa karkkia kellarissa mihin karkit piilotettu. Täytekakkukahvit on terveellisin välipala ja niitä voi SYÖDÄ 5desti päivässä. Ruoka lihottaa mutta ei jos spakettiin laittaa kaakauta ja sulattaa halpaa hedelmätoffeeta lopuksi kepsubbia.

      • Anonyymi

        Anna ihmisen kirjoittaa kirjoitusvirheitä, oletko ihan dorka? Hanki jokin koulutus, jos olet nuori!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe