Olen kertaalleen eronnut ja uudelleen naimisiin mennyt saaden kolme upeaa lasta uuden puolisoni kanssa. Exäni on myös uusissa naimisissa, mutta ilman lapsia. Onko tyhmää/julmaa/tms lähettää exälleni yli kymmenen vuoden jälkeen kuvia lapsistani, joista olen ylpeä. Tarkemmin en exän lapsensaantiasioista tiedä. Tiedän vain, että kyseessä on lapsirakas ihminen, joten onko huono idea? En halua loukata, vaan ilahduttaa jos se on mahdollista.
Kannattaako ylpeillä omien lasten kuvilla ex-puolisolle?
5
658
Vastaukset
- Anonyymi
No eihän noi kaksi asiaa liity mitenkään toisiinsa. Mietihän nyt motiivisi uudelleen. Mikäs oikeasti kaihertaa?
- Anonyymi
Ei ole tarvetta. Eri asia on istua kahvipöydässä vaihtamassa kuulumisia ja sitten näyttää kuvia lapsistasi ja kertoa elämästä. Ei ole sinulla mitään syytä lähetellä kuvia hänelle tuosta noin vain. Tai riippuu motiivistasi. Sanot ettet halua loukata mutta en usko sua. Eriasia jos exäsi pyytää nähdä ja on itse osoittanut olevansa kiinnostunut kuulumisistasi.
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies? Mutta minusta jos haluat kiusata, sitten vaan näyttää , muten en ymmärrä mikä ilahduttava tämä on???
- Anonyymi
Siitä vaan, pistä kuvat menemään jos haluat loukata exääsi.
Kyllä se ymmärtää rivien välistä sun viestin: "katso, tällaisia sinä, tuhkamuna, et koskaan saanut mun kanssa aikaiseksi, etkä ilmeisesti koskaan tule saamaan kenenkään toisenkaan naisen kanssa! - Anonyymi
Ylpeillä ei kannata missään tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851