"Herra, kuka uskoo meidän sanomamme?"

Anonyymi

Tätä ei tarvitse paavien, piispojen, pappien, saanaajien, evankelistojen, lähetyssaarnaajien, lähetysteologien eikä edes hoitomiesten kysellä.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukapa nyt tällaista ihmistä uskoisi?



      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

      Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

      Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

      Kun ei uskottu Jeesustakaan:

      "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?

      Hän on perillinen, kuolema tuolle miehelle, niin maailman perintö on meidän."

    • Anonyymi

      Kyllä ne uskoi 2000 vuotta sitten! Apostolien tekojen luvussa 1, kerrotaan että Pietarin saarnan perästä 3000 sielua kääntyi, myöhemmin luku nousi 5000 asti.
      Etkä tunne Raamattua, aloittaja?

      Nykyisin miljoonat ovat uskoneet Raamatun mukaisen evankeliumin, uskon Jeesuksen Kristukseen, joka ristillä sovitti ja kantoi maailman synnit! Otti kantaakseen syntien tuomiot!

      Maailmassa on noin 2,5 miljardia kristinuskoa tunnustavaa... jne.

      Ihan turha on sepittää satuja. Ei kukaan enää usko että väärä profeetta T.S. on Jumalan lähettiläs. Aloittaja on kun nyt puskasta huuteleva T.S....

      Suomi24 Raamattu palstalla on kaikkiaan 1- 19 eri aloitusta, analyysiä, koskien eksytys-harhaa, T.S.

      Tänään osa 19. Siinä esillä kommenttia mm. T.S:n kirjasta, vuonna 2005...

      ttps://keskustelu.suomi24.fi/t/17017582/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-6)--mies-joka-sortui-manipulointiin-ja-aivopesuun!

      • Anonyymi

        Korjaus, Apostolien tekojen luvussa 2-3


      • Anonyymi

        Paavali ja Pietari tekivät Saatanalle kristittyjä.

        Ei Jeesukselle opetuslapsia ja todistajia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paavali ja Pietari tekivät Saatanalle kristittyjä.

        Ei Jeesukselle opetuslapsia ja todistajia.

        Näin todella tapahtui:

        KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

        SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

        "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.

        Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

        Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

        Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
        Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
        Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
        Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
        Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        Ja niin alkoi Kristinusko.  Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket.

        Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

        "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

        Tämä maailma sai oman jumalansa, Saatanan, kun Jumalan Poika oli tapettu:

        "Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa.

        Mitään valtaa ei hänellä minuun ole, mutta tämän täytyy tapahtua, jotta maailma tietäisi, että minä rakastan Isää ja teen niin kuin Isä on minun käskenyt tehdä. "


      • Hölmöläiset ovat erikoistuneet Totuuden poistattamiseen.

        DEivät he omiensa valheita poistata;

        Jos hölmöläinen poistaisi toisen hölmöläisen kirjoituksia, kuinka sen valtakunta voisi silloin pysyä koossa?


    • Anonyymi

      Kiitos olkoon Jumalan, että ihmiset eivät usko "vääriä profeettoja" kuten T.S.
      Johannes 10:27-310

      • Anonyymi

        Kiitetään Jumalaa vasta sitten, kun hoitomiehen siskonpoika on Teuvosta sovitusverta vuodattanut.


      • Vääränä profeettana esi-isäsi Jeesuksenkin tappoivat.


    • Anonyymi

      Ihan selvästi aloittaja on T. Suni! Nyt vain nimettömänä yrittää!
      Ottakaa etäisyyttä...

      • Anonyymi

        Miten kaukaa uskot siskon poikasi pistoolin tehoavan?

        Aikaisemmin ilmoitit, että porstuvassa kolisee.


    • Anonyymi

      Hoitomies hoitaa totuuden pimeyden puskiin.

      Nostomies etsii ja nostaa takaisin valoon.

      • Mitä omistajasi nyt sanoo, kun hänen tahtoaan vastaan toimit?


    • Yksi uskova on löytynyt. Nyt heitä on Fb kodissani neljä.

    • Anonyymi

      Kukkahattututäti,
      tämän puskassa näki .
      Käteen otti
      ja esille nosti.
      Muistellen entistä rakasta,
      petturi Paakkosta.

    • Anonyymi

      Kiitos Teuvolle.
      Paljon kirjoitit.
      Paljon vihasit.
      Kohta on loppusi tullut.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe