Tätä ei tarvitse paavien, piispojen, pappien, saanaajien, evankelistojen, lähetyssaarnaajien, lähetysteologien eikä edes hoitomiesten kysellä.
"Herra, kuka uskoo meidän sanomamme?"
16
50
Vastaukset
- Anonyymi
Kukapa nyt tällaista ihmistä uskoisi?
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.
Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Kun ei uskottu Jeesustakaan:
"Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
Hän on perillinen, kuolema tuolle miehelle, niin maailman perintö on meidän." - Anonyymi
Kyllä ne uskoi 2000 vuotta sitten! Apostolien tekojen luvussa 1, kerrotaan että Pietarin saarnan perästä 3000 sielua kääntyi, myöhemmin luku nousi 5000 asti.
Etkä tunne Raamattua, aloittaja?
Nykyisin miljoonat ovat uskoneet Raamatun mukaisen evankeliumin, uskon Jeesuksen Kristukseen, joka ristillä sovitti ja kantoi maailman synnit! Otti kantaakseen syntien tuomiot!
Maailmassa on noin 2,5 miljardia kristinuskoa tunnustavaa... jne.
Ihan turha on sepittää satuja. Ei kukaan enää usko että väärä profeetta T.S. on Jumalan lähettiläs. Aloittaja on kun nyt puskasta huuteleva T.S....
Suomi24 Raamattu palstalla on kaikkiaan 1- 19 eri aloitusta, analyysiä, koskien eksytys-harhaa, T.S.
Tänään osa 19. Siinä esillä kommenttia mm. T.S:n kirjasta, vuonna 2005...
ttps://keskustelu.suomi24.fi/t/17017582/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-6)--mies-joka-sortui-manipulointiin-ja-aivopesuun!- Anonyymi
Korjaus, Apostolien tekojen luvussa 2-3
- Anonyymi
Paavali ja Pietari tekivät Saatanalle kristittyjä.
Ei Jeesukselle opetuslapsia ja todistajia. Anonyymi kirjoitti:
Paavali ja Pietari tekivät Saatanalle kristittyjä.
Ei Jeesukselle opetuslapsia ja todistajia.Näin todella tapahtui:
KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS
SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.
"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."
Tämä maailma sai oman jumalansa, Saatanan, kun Jumalan Poika oli tapettu:
"Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa.
Mitään valtaa ei hänellä minuun ole, mutta tämän täytyy tapahtua, jotta maailma tietäisi, että minä rakastan Isää ja teen niin kuin Isä on minun käskenyt tehdä. "Hölmöläiset ovat erikoistuneet Totuuden poistattamiseen.
DEivät he omiensa valheita poistata;
Jos hölmöläinen poistaisi toisen hölmöläisen kirjoituksia, kuinka sen valtakunta voisi silloin pysyä koossa?
- Anonyymi
Kiitos olkoon Jumalan, että ihmiset eivät usko "vääriä profeettoja" kuten T.S.
Johannes 10:27-310- Anonyymi
Kiitetään Jumalaa vasta sitten, kun hoitomiehen siskonpoika on Teuvosta sovitusverta vuodattanut.
- Anonyymi
Ihan selvästi aloittaja on T. Suni! Nyt vain nimettömänä yrittää!
Ottakaa etäisyyttä...- Anonyymi
Miten kaukaa uskot siskon poikasi pistoolin tehoavan?
Aikaisemmin ilmoitit, että porstuvassa kolisee.
- Anonyymi
Hoitomies hoitaa totuuden pimeyden puskiin.
Nostomies etsii ja nostaa takaisin valoon. Yksi uskova on löytynyt. Nyt heitä on Fb kodissani neljä.
- Anonyymi
Kukkahattututäti,
tämän puskassa näki .
Käteen otti
ja esille nosti.
Muistellen entistä rakasta,
petturi Paakkosta. - Anonyymi
Kiitos Teuvolle.
Paljon kirjoitit.
Paljon vihasit.
Kohta on loppusi tullut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992