Tahnan vika?

Anonyymi

Ostin aikoinaan Parodontax-merkkistä tahnaa, kun kuulosti hyvältä.
Tuli jossain vaiheessa oireita, jotkaa sopivat ientulehdukseen. Kipu oli ikenessä ihan karmea, ettei meinannut kärsiä harjaa. Pesin ja pesin, mutta oireet eivät kadonneet.

Jossain vaiheessa vaihdoin hammastahnaa ja katsos vaan, kipu katosi ja ikenet normaalit ja terveet.

Onko tuossa Parodontax-tahnassa jotain outoa??

5

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotain outoa siinä on, koska näitä kokemuksia on näköjään muillakin.
      Ikenet kirvelivät ja myöhemmin tuntuivat kuin puutuneilta ja oireet jatkuivat vielä useita tunteja käytön jälkeen jo ensimmäisellä käyttökerralla.
      Koskaan aiemmin ei ole mikään hammastahna tuollaista aiheuttanut vaikka käytössä on ollut ainakin Oxygenol, Pepsodent, Elmex, Oral-B ja Sensodyne.

    • Anonyymi

      Mulle Parodontax on sopinut ihan hyvin, ei ole tullut ongelmia, ei ikeniin, ei muutenkaan.

      • Anonyymi

        Samat sanat. Vähitelleen minulta loppuivat ientulehdukset, joita tuli sitä ennen tämän tästä.
        Jos oireita tulee, olette allergisia tai yliherkkiä jollekin se aineosalle.

        Mielestäni tahnan koostumusta on muutettu markkinoille tulon jälkeen, koska alkuun suu maistui pahalta hampaiden pesun jälkeen, muttei enää.jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat. Vähitelleen minulta loppuivat ientulehdukset, joita tuli sitä ennen tämän tästä.
        Jos oireita tulee, olette allergisia tai yliherkkiä jollekin se aineosalle.

        Mielestäni tahnan koostumusta on muutettu markkinoille tulon jälkeen, koska alkuun suu maistui pahalta hampaiden pesun jälkeen, muttei enää.jo

        Olen nyt käyttänyt sitä aika pitkään (ei aivan ensimmäistä versiota). Olin nyt hammastarkastuksessa, eikä ientulehduksista jälkeäkään. Yllättävintä oli että myös hammaskiven syntyminen oli loppunut, eikä ollut tarvetta "ronkkimiseen". Hampaiden pesurutiinit ovat pysyneet jo vuosia samana (sähköharja ja hammasväliharja).


    • Anonyymi

      Aiheesta on mielenkiintoista luettavaa sivulla www.siinto.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe