Illi RuleZ

Aleksi Sariola Fani

Moiks kaikki!!!
Oottekste kuullu Illin biisin punaista (aleksi sariola)
JOs ette oo niin ostakaa suosikki nimittäin siinä saa sen punaista biisin!!!
Se on ihan paras... en ois ikinä arvannu ett se on aleksi sariola!!!!! Kantsii kuunnella :D

19

1959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jki

      On muuten suht perseestä!

      • Teinirinsessa94

        Ekä ihan vähän olekaan! Kun tätä ekan kerran radiosta kuulin, tuli "laulu" tyylistä välittömästi mieleen Teuvo Loman, siis tooosi laadukasta kamaa...


    • Aleksi Fani

      oon kuullu kyseisen biisin ja omistan "punaista" sinkun. todella loistava ja illin ääni on niin ihana ja koskettava biisi.

    • ninnul94

      moi mä tykkään siit biisist ja kuulin sen levy raadis ja se on best...!! mul on se biisi!!!!

      • illi fani

        niin minäkin tykkään siitä biisistä todella paljon.se on sellanen kiva piristysruiske suomalaiselle musiikille!!


    • tälläne fani vaa

      joo oon kuullu illin punaista... itelläni ei sitä levyy oo mut lainasin sen silt kerran ja oon kuullu pari kertaa radiosta! se on just hyvä!!!!!!!!! tosi mahtava!!!!! toivottavasti se jatkaa tota mallia!!! aleksi on inuna!!!!!

      • illi fani

        olikio aleksi sarila komea? kun olen kuullu vähän sellasta huhua kaikilta jotka on nähny aleksin livenä,niin aleksi on oikeasti ihan sairaan söde.
        haluaisin itse kyllä nähdä aleksin,että voin todeta itsekin sen että aleksi on oikeasti söpömpi kuin telkkarissa..


      • aleksi on ihQ
        illi fani kirjoitti:

        olikio aleksi sarila komea? kun olen kuullu vähän sellasta huhua kaikilta jotka on nähny aleksin livenä,niin aleksi on oikeasti ihan sairaan söde.
        haluaisin itse kyllä nähdä aleksin,että voin todeta itsekin sen että aleksi on oikeasti söpömpi kuin telkkarissa..

        juu on se tooooosi komea!!!! tosi ystävällinen tyyppi! :) ja niin ihana hymyki viel... :) sääli et ne oli meijä koulus vaa päivän... no mut kokemus sekin! :) jatkot!!!! :)


      • illi fani
        aleksi on ihQ kirjoitti:

        juu on se tooooosi komea!!!! tosi ystävällinen tyyppi! :) ja niin ihana hymyki viel... :) sääli et ne oli meijä koulus vaa päivän... no mut kokemus sekin! :) jatkot!!!! :)

        saitko edes nimmarin pyydettyä aleksilta vai uskallistko mennä pyytämään edes?
        itsekin haluaisin tavata aleksin oikeasti,kun olen vaan kuullu miten ystävällinen ja rento tyyppi aleksi on...ALEKSI ON IHQU!!!!!!!!


      • tällänen vaa
        illi fani kirjoitti:

        saitko edes nimmarin pyydettyä aleksilta vai uskallistko mennä pyytämään edes?
        itsekin haluaisin tavata aleksin oikeasti,kun olen vaan kuullu miten ystävällinen ja rento tyyppi aleksi on...ALEKSI ON IHQU!!!!!!!!

        juu sain kysyttyy... se vaa tuli rappusii alas ja sit ku kaverit ei uskaltanu kysyy ni mä sit kysyin... :) tosi rento tyyppi... ja läppääki se vähä heitti... :)


      • illi eli aleksi fani
        illi fani kirjoitti:

        saitko edes nimmarin pyydettyä aleksilta vai uskallistko mennä pyytämään edes?
        itsekin haluaisin tavata aleksin oikeasti,kun olen vaan kuullu miten ystävällinen ja rento tyyppi aleksi on...ALEKSI ON IHQU!!!!!!!!

        minkälainen käsiala aleksilla on?
        oliko komea kun näit aleksin teidän koululla? (uskoisin että oli.)
        koska aleksi on ihqu!!!!!!!!


      • tälläne fani vaa
        illi eli aleksi fani kirjoitti:

        minkälainen käsiala aleksilla on?
        oliko komea kun näit aleksin teidän koululla? (uskoisin että oli.)
        koska aleksi on ihqu!!!!!!!!

        juu... oli tosi komea! :)


      • illi eli aleksi fani
        tälläne fani vaa kirjoitti:

        juu... oli tosi komea! :)

        uskon sua.ainiin unohdin kysyä eilen että minkä nimen aleksi kirjoitti siihen paperiin (tarkoitan
        että kirjoittiko ihan oman nimensä vai Artistinimensä.koska joskus aleksi saattaa kirjoittaa myös "illi",jos siltä pyytää nimmaria).

        Mutta mitä mieltä oot aleksin musiikista? itse kyllä annan aleksille mahdollisuuden tehdä musiikkia.koska jos aleksi on haaveilu siitä ihan
        lapsesta lähtien niin toivotan vaan onnea aleksille!

        Niinpä tuo buusteri pitää meidän söpöliinin aina niin kiireisenä.

        =aleksi on ihqu=


      • tällänen fani vaa
        illi eli aleksi fani kirjoitti:

        uskon sua.ainiin unohdin kysyä eilen että minkä nimen aleksi kirjoitti siihen paperiin (tarkoitan
        että kirjoittiko ihan oman nimensä vai Artistinimensä.koska joskus aleksi saattaa kirjoittaa myös "illi",jos siltä pyytää nimmaria).

        Mutta mitä mieltä oot aleksin musiikista? itse kyllä annan aleksille mahdollisuuden tehdä musiikkia.koska jos aleksi on haaveilu siitä ihan
        lapsesta lähtien niin toivotan vaan onnea aleksille!

        Niinpä tuo buusteri pitää meidän söpöliinin aina niin kiireisenä.

        =aleksi on ihqu=

        aleksi kirjotti ihan vaa oman nimensä siihen... eli aleksi... :) se musa on ihan hyvää... tai siis tosi hyvää! :) oon vaa kuullu sen punaista jos sil nyt sen enempiä on niitä biisejä. toivottavasti jatkaa tota mallia... :) on varmaa pojulla muutenki kiire ku sil on ne buusteri osuudet ja sit jos se joskus niitä saltseja kuvailee ja sit viel toi musa... mutta nostetaan aleksille hattua ja annetaan mainetta ja kunniaa! :)


    • nyooo.

      Oli muuten suhteellisen perseestä tuo kappale.

      Sanat oli ihan hatullinen paskaa (jos totuutta kaunisteltaisi)
      herralla on karsea lauluääni

      en muutenkaan ymmärrä mikä siinä niin muka teitä viehättää. sekö kun se on aleksi sariola, alias ken ojala.

      Olisi varmaan jotai järkevämpiäkin aiheita kirjoittaa kun jostai kukkien poimimisesta ja tömmösestä. hahaha


      ~i'm gonna kill the balloon...

      ...and that's how he killed the real Alice to...~

      • tälläne fani vaa

        jaa... se on sitte sun mielipide... ja tiiäkkö mitä? mä oon kyllästyny tommosiin haukkumisiin... siinä vaa osottaa omaa tyhmyyttään ja kuinka heikko on... mut se on sun mielipide... ei pahalla...


      • illi eli aleksi fani
        tälläne fani vaa kirjoitti:

        jaa... se on sitte sun mielipide... ja tiiäkkö mitä? mä oon kyllästyny tommosiin haukkumisiin... siinä vaa osottaa omaa tyhmyyttään ja kuinka heikko on... mut se on sun mielipide... ei pahalla...

        minäkin olen kyllästynny tuollasiin,jotka vaan haukkuu aleksia.Koska aleksi on Niiiiiiiiin Ihqu!
        voisin halata vaikka sitä sitten kun näen sen..ja
        ainakin pyydän nimmarin..=))

        ALEKSI ON IHQ!!!!!!!!


      • aleksi fani
        illi eli aleksi fani kirjoitti:

        minäkin olen kyllästynny tuollasiin,jotka vaan haukkuu aleksia.Koska aleksi on Niiiiiiiiin Ihqu!
        voisin halata vaikka sitä sitten kun näen sen..ja
        ainakin pyydän nimmarin..=))

        ALEKSI ON IHQ!!!!!!!!

        halusin nyt vain sanoa että kaikki kunnia aleksille eli illille.Koska hän uskaltaa lähteä Musiikki-alalle.
        Aleksi on niin iHQU!!


    • Tarjuska

      Illi on ihan hyvä mutta alkaa ottaa päähän kun kaikki nykyään rupee laulajaksi. Täytyy kyllä sanoa että Illi(aleksi) sopii paremmin näytteliäks kun laulajaks vaikka sen biisi olikin ihan yeees...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4116
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1674
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1370
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe