Mihin Jumaluus armahtaa Helluntaisuudessa ? Syntiin vai synnistä .
Toinen armo vie helvettiin ja toinen taivaaseen.
Muista valita oikein synnistä tai syntiin.
Jumalan Galluppi !!
11
61
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Jumala armahtaa katuvan vanhurskaan parannuksentekijän kun tämä on syntiä tehnyt.
Synnissä elämiseen ei Jumala vanhurskastaan ole vapauttanut vaan vapauteen.Jeesus lunasti minut synnistä ja autuuteen ikuisen pääsynhetkeä odotan sydämeni kukkalaatikossa kastellen kaipuun kyynelillä toivontulppaaneja kunnes saan olla Jeesuksen kanssa ja näen edesmenneitä sielunpeileilläni.
Näin ihmeteltävän pään näyn: Ensin jonkin miehen kasvot. Kohta toisen miehen kasvot. Ja jonkin verran taikokonaan lyhyesti muun osan ihmisruumiista. Nämä olivat eläviä molemmat.Mutta he molemmat olivat kerran kuolleita. Saatuani tiedon että katson ihmisiä, jotka kumpikin ovat kuolleet mutta ylösnousseet ja elävät ja ovat kuin elävät ihmiset yleensä niin katsoin heitä tarkemmin ja huomasin kaksi eroa meihin eläviin ihmisiin, jotka elämme elämää ennen kuolemaamme.
1. Iho on terveempi. Tai sanotaan tarkemmin. Iho on terve. Punoittavampi ja kirkkaampi. Ihmettelin katsoessani enemmän kirkkautta, sillä en ymmärtänyt sitä suhteessa nykyihoomme, joka ei ole kirkas. Mietin voisiko tuo kirkkaus liittyä materian läpikulkuominaisuuteen. Punoituksen ymmärsin johtuvan huippukuntoisuudesta, jonka eteen ei tarvitse treenata vaan se on ylösnousemusruumiin perusominaisuuksia.
2. Sitten oli se tasapainoisuus, perusilme, pokerimainen siinä mielessä ettei ilmein ilmaista korostetusti tunnetiloja, joita edelleen kuitenkin ilmemuutoksin näytetään tarvittaessa kohdatessa toinen toisiamme. Perusilmeen vastine on nykymaailmassa tyytyväisyys, suuri ymmärrys, näiden miesten silmät ja ilmeet olivat viisaan ihmisen.
Commandohauis - Anonyymi
Ps.32:1-2 Daavidin mietevirsi. Autuas se, jonka rikokset ovat anteeksi annetut, jonka synti on peitetty! Room.4:7-8 Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt! Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä! Hebr.10:16-18Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kansaan, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä; ja: heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista. Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita.
- Anonyymi
On erittäin tärkeää uskoa sokeasti, eikä miettiä sen järjettömyyttä.
Jos ei usko, mielikuvitusolento ei armahda siitä, että ei usko. - Anonyymi
Jer.31:33-34 Vaan tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa niiden päivien tultua, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä ja kirjoitan sen heidän sydämiinsä; ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani. Silloin ei enää toinen opeta toistansa eikä veli veljeänsä sanoen: Tuntekaa Herra. Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suurimpaan, sanoo Herra; sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä. Room.11:27 Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä. Hebr.8:8
- Anonyymi
Lukisit raamattua. Älä kysele juorupalstalla.
- Anonyymi
Ps.89:35 En minä liittoani riko, enkä muuta sitä, mikä on minun huuliltani lähtenyt. 4Moos.23:19
- Anonyymi
Matt.18:21-22 Silloin Pietari meni hänen tykönsä ja sanoi hänelle: Herra, kuinka monta kertaa minun on annettava anteeksi veljelleni, joka rikkoo minua vastaan? Ihako seitsemän kertaa? Jeesus vastasi hänelle: Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän. Luuk.17:4 Ja jos hän seitsemän kertaa päivässä tekee syntiä sinua vastaan ja seitsemän kertaa kääntyy sinun puoleesi ja sanoo: Minä kadun, niin anna hänelle anteeksi. Mutta jos tekee syntiä, sinua vastaan 8 kertaa päivässä, mitä sitten?
- Anonyymi
Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa. Ei uskovia vaan koko maailman. Milloin tämä tapahtui? Silloin, kun olimme Jumalan VIHOLLISIA. Kuinka tämä on mahdollista? Siten, että Jumala sekä loi että sovitti maailman Kristuksessa. Kaikki on tapahtunut Kristuksessa. Meidän heilahteleva ja hauras kokemusmaailmamme ei ole sovittanut maailmaa vaan Jumala, joka oli Kristuksessa.
Rakkaat uskovaiset ja muut !!!!!
Monta nimiä Herralla on !
Toiset käyttää vain anteeksiantaja ! Toiset taas vain Sovittaja !!
Toiset taas Hän on vain Vanhurskauttaja !!
Mutta meille Hän on Vapauttaja , Syntienpoisottaja , Anteeksiantaja , Sovittaja , Vanhurskauttaja .
Siis älkää pilkko Herramme !! Te teette Hänet aivan toisenlaiseksi Jumala ittelees..
Meidän Herramme on Ristinkuoleman Voittaja. Kuolema on meille Voitto ja Kristus Elämä..- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakkaat uskovaiset ja muut !!!!!
Monta nimiä Herralla on !
Toiset käyttää vain anteeksiantaja ! Toiset taas vain Sovittaja !!
Toiset taas Hän on vain Vanhurskauttaja !!
Mutta meille Hän on Vapauttaja , Syntienpoisottaja , Anteeksiantaja , Sovittaja , Vanhurskauttaja .
Siis älkää pilkko Herramme !! Te teette Hänet aivan toisenlaiseksi Jumala ittelees..
Meidän Herramme on Ristinkuoleman Voittaja. Kuolema on meille Voitto ja Kristus Elämä..Sinä itse pilkot Hänet. Jos Hän kerran on Sovittaja, silloin Hän on sitä koko Persoonallaan eikä vain jotenkin osaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse pilkot Hänet. Jos Hän kerran on Sovittaja, silloin Hän on sitä koko Persoonallaan eikä vain jotenkin osaksi.
No mikä pilkkon Pois jos en pilkko pois niinkuin te Vapauttaja ja Syntienpoistaja ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151420Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675