niin saako äitipuoli leikata miehen lasten hiukset kun on niin pitkät ja epäsiistit? Olisi kiva kun menisivät siisteinä kouluun ja voisin kehua kuin mull aon siistit lapset, vaikkei mun ookkaan, muttei sitä kukaan tiedä, kun olen kuitenkin kasvattaja, ja rikkaus heidän elämässään.
Ostin heille pupureputkin molemmille, mutta eivät tykkää, ja nauroivat vaan, kun ei kuulemma kehta mennä niillä, toinen on 6 luokalla ja toinen menee 7:lle, mutta on se omituista ja heidän äiti osti sitten luultavaasti molemmille 150 e maksavat merkkilaukut. Ääliömäistä menee rikki samanan päivänä varmaan. Mun lapsillani on ihan halvat et olisi kiva kun oisvat samoissa vetimissä ja arvoisissa vaatteissa. Mul ei oo varaa maksella miljoonia.
kasvattajana mulla olisi oikeus olla ottamatta vastaan noin kalliit reput tai tehdä vaihtokauppa mun lasten kanssa, siinä olisi hyvä idea, sais miehen lapsetkin tuntee et mitlä tuntuu olla varaton.
Nyt kun koulut pian alkaa
10
67
Vastaukset
- Anonyymi
Lapset ovat viattomia suhde ongelmiin ja kyllä lapset ovat kaikki samanarvoisia vaikka ei olisi biologisesti omia mutta en hyväksy että lapset ovat eri arvossa missään tilanteessa
- Anonyymi
Sitäminäkin, että miehen lasten reput ovat yhtä lailla munlsten käytettävissä ja vaatteet ym joten minä päätän kukan niitä käyttää ja toki suosin omia lapsiani. Kaikki miehenlasten tavarat täällä on yhteisiä munlasteni kanssa,, minä voin määrätä niin, eikä vastalausetita suvaita.
On kumma jos toisen lapset elävät parempaa elämää kuin taas mun laspet, se ei ole kiva.
Laiton miehen eksälle viestin että meillä on oikeus käyttää lastesi tarvikkeita ja vaatteita ja reppuja, mikäli tuovat ne tänne.
Miehenlapset ovat hankalia ja ongelmallisia, ja itsekkäitä, mun lapset ovat esimerkkinä muttei oikein mene perille, kun ovat niin itsekkäitä. laadin listan jota on noudatettava meillä miehenlapet eivät kiussaa, ja reppuja käytetään niin, ett munlapset ma-to ja miehenlapset saavat ne perjantaiksi, sillä he voivat käyttää mun lasten reppuja ihan hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäminäkin, että miehen lasten reput ovat yhtä lailla munlsten käytettävissä ja vaatteet ym joten minä päätän kukan niitä käyttää ja toki suosin omia lapsiani. Kaikki miehenlasten tavarat täällä on yhteisiä munlasteni kanssa,, minä voin määrätä niin, eikä vastalausetita suvaita.
On kumma jos toisen lapset elävät parempaa elämää kuin taas mun laspet, se ei ole kiva.
Laiton miehen eksälle viestin että meillä on oikeus käyttää lastesi tarvikkeita ja vaatteita ja reppuja, mikäli tuovat ne tänne.
Miehenlapset ovat hankalia ja ongelmallisia, ja itsekkäitä, mun lapset ovat esimerkkinä muttei oikein mene perille, kun ovat niin itsekkäitä. laadin listan jota on noudatettava meillä miehenlapet eivät kiussaa, ja reppuja käytetään niin, ett munlapset ma-to ja miehenlapset saavat ne perjantaiksi, sillä he voivat käyttää mun lasten reppuja ihan hyvin.sitä minäkin , että naisen lasten reput ovat yhtä lailla minun lasteni käytettävissä ja vaatteet ym joten minä päätän kukan niitä käyttää ja toki suosin omia lapsiani. Kaikki naiseni lasten tavarat täällä on yhteisiä minun lasteni kanssa,, minä voin määrätä niin, eikä vastalauseita suvaita.
Laiton naiseni eksälle viestin ,että meillä on oikeus käyttää lastesi tarvikkeita ja vaatteita ja reppuja, mikäli tuovat ne tänne.
naiseni lapset ovat hankalia ja ongelmallisia, ja itsekkäitä, mun lapset ovat esimerkkinä muttei oikein mene perille, kun ovat niin itsekkäitä. laadin listan jota on noudatettava meillä naiseni lapset eivät kiussaa, ja reppuja käytetään niin, ett minun lapset ma-to ja naiseni lapset saavat ne perjantaiksi, sillä he voivat käyttää mun lasten reppuja ihan hyvin.
- Anonyymi
Nyt kun koulut pian alkaa niin saako isäpuoli leikkauttaa naiseni lasten hiukset ,kun ne on niin epäsiistit? Olisi kiva kun menisivät siisteinä kouluun ja voisin kehua kuin mull aon siistit lapset, vaikkei mun ookkaan, muttei sitä kukaan tiedä, kun olen kuitenkin kasvattaja, ja rikkaus heidän elämässään.
Ostin heille reputkin molemmille, mutta eivät tykkää, ja nauroivat vaan, kun ei kuulemma kehtaa mennä niillä, toinen on kuudennella luokalla ja toinen menee seiskalle yläkoulun , mutta on se omituista ja heidän isä osti sitten luultavaasti molemmille 150 e maksavat merkkilaukut. Ääliömäistä menee rikki samanan päivänä varmaan. Mun lapsillani on ihan halvat et olisi kiva kun olisivat samoissa vetimissä ja arvoisissa vaatteissa. Mul ei oo varaa maksella miljoonia.
kasvattajana mulla olisi oikeus olla ottamatta vastaan noin kalliit reput tai tehdä vaihtokauppa mun lasten kanssa, siinä olisi hyvä idea, sais naiseni lapsetkin tuntee et miltä tuntuu olla varaton. - Anonyymi
Vain suomalainen ajattelee tollasta. Kyllä minä huolehdin että kaikki lapset ovat samassa arvossa ja saman arvoisia perheen jäsenet jotka leikkivät ja pitävät huolen toisistaan myös silloinkin kun ovat aikuisia. Että kun minä kasvattanut niin silloin jokainen on samassa arvossa
- Anonyymi
Minä huolehdin vain omistani mutta naiseni exä saa huolehita omistaan, en halua kasvatusvastuuta, vaikka pitäisi. Hakoteillä ovat kaikki. Meillä on säännöt millä naiseni lapset voivat olla täällä, ja mun lapsilla on omat kun eivät asu täällä . Kovasti opetamme heitä käyttäytymään ja tekemään kotitöitä.
- Anonyymi
Jos osaat leikata, niin mikä ettei. Toi reppupolitiikka pitää saada kuntoon.
- Anonyymi
Käske lasten äidin ostamaan heinot reput omilleen ja sitten sinä ostat halvat omillesi ja sitten vaihdatte ne . Näin ei synny riitoja paremmista asioista, vaan lapset oppivat pettymyksiä ettei kaikki lapset ole rikkaita että rikkaat voivat luopua heille tärkeistä asiosita ihan hyvin.
Kerran minä äitipuolena tein niin vaatteiden kanssa, niin lapset suuttu ja eivät enää tuleet kovin usein, että meille se oli helpotus ja hyvä asia, että päättivät itse asioita. Rauha on palannut meille, ja me saaneet pitää miehen talossa enempi.
- Anonyymi
Minulla on viisi omaa lasta ja miehellä on kaksi. Huomaa heti eron millasia on miehen lapset kun ei ole äiti joka huolehtii, vaan on jättänyt hunningolle. Minä olen kasvatanut omat lapseni hienosti ja ovat upeita lapsia, toista on miehen lapset, heti huomasin isot ongelmat niissä kun nähtiin ekaa kertaa. Kyllä äitipuoli näkee ongelmia mutta ei saa puuttua eikä kasvattaa. Aioin jo lähtä tästä huushollista, mutta en voi jättää näitä lapsia pulaan ja aloin sitten kasvattamaan ehistä kunnollisia ihmisiä, saa nähdä onnistuuko. On kauheeta pyrittää isoa lapsikatrasta jossa on omia ja toisen, onneksi omat on järkeviä niin voi kasvattaa näitä miehen lapsia,
- Anonyymi
Minulla on kolme omaa lasta ja naisellani on kaksi. Huomaa heti eron millasia on naiseni lapset kun ei ole isää joka huolehtii, vaan on jättänyt hunningolle. Minä olen kasvattanut omat lapseni hienosti ja ovat upeita lapsia, toista on naiseni lapset, heti huomasin isot ongelmat niissä kun nähtiin ekaa kertaa. Kyllä isäpuoli näkee ongelmia mutta ei saa puuttua eikä kasvattaa. Aioin jo lähteä tästä huushollista, mutta en voi jättää näitä lapsia ja niiden äitiä pulaan ja aloin sitten kasvattamaan naisenikin lapsista kunnollisia ihmisiä, saa nähdä onnistuuko. On kauheeta pyörittää isoa lapsikatrasta jossa on omia ja toisen, onneksi omat on järkeviä niin voi kasvattaa näitä naiseni lapsia,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042