ottaa nainen mukaan. Nainen vie paljon tilaa. Liikaa vaahtoa ja tarvikkeita. Mies ei saa juoda rauhassa lähdevettä.
Onko saunaan pakko
8
64
Vastaukset
Ei ole.
Naisenkaan ei tarvii ottaa miestä mukaan. Vie liikaa se mies tilaa niiltä kamoilta.- Anonyymi
Pitäis päästä nyt naisen saunaan, pääsis näistä vaivoista! Vihtoa oikeen kunnolla...
- Anonyymi
Esimerkiksi mies ei voi kunnolla lyödä vihdalla, koska se voi osua naiseen
Päästät siitä ensin ilmat pihalle, niin ei vie tilaa. Pumppaat sitten myöhemmin uudelleen. Ja muista tosiaan pestä naises siinä käyttökertojen välillä, ettet ala sieniä kasvamaan.
- Anonyymi
👍🤣🤣🤣🤣🤣👍
Tuossahan piilee räjähdysvaara. Jos nainen on täynnä ja sen vie löylyhuoneeseen, voi käydä se kuuluisa noita-akkailmiö. Lämpö laajentaa ilmaa ja venttiili lentää auki ja nainen pahasti parkaisten lentää pitkin saunaa...
Jos venttiili ei petä, voi paineräys olla totta. 😳interlocutrice kirjoitti:
Tuossahan piilee räjähdysvaara. Jos nainen on täynnä ja sen vie löylyhuoneeseen, voi käydä se kuuluisa noita-akkailmiö. Lämpö laajentaa ilmaa ja venttiili lentää auki ja nainen pahasti parkaisten lentää pitkin saunaa...
Jos venttiili ei petä, voi paineräys olla totta. 😳Perkele kun ei taas osu... paineräjähdys!
No nyt...🤨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222251Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052221- 502107
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2201484- 301396
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201096- 261086