ottaa nainen mukaan. Nainen vie paljon tilaa. Liikaa vaahtoa ja tarvikkeita. Mies ei saa juoda rauhassa lähdevettä.
Onko saunaan pakko
8
74
Vastaukset
Ei ole.
Naisenkaan ei tarvii ottaa miestä mukaan. Vie liikaa se mies tilaa niiltä kamoilta.- Anonyymi
Pitäis päästä nyt naisen saunaan, pääsis näistä vaivoista! Vihtoa oikeen kunnolla...
- Anonyymi
Esimerkiksi mies ei voi kunnolla lyödä vihdalla, koska se voi osua naiseen
Päästät siitä ensin ilmat pihalle, niin ei vie tilaa. Pumppaat sitten myöhemmin uudelleen. Ja muista tosiaan pestä naises siinä käyttökertojen välillä, ettet ala sieniä kasvamaan.
- Anonyymi
👍🤣🤣🤣🤣🤣👍
Tuossahan piilee räjähdysvaara. Jos nainen on täynnä ja sen vie löylyhuoneeseen, voi käydä se kuuluisa noita-akkailmiö. Lämpö laajentaa ilmaa ja venttiili lentää auki ja nainen pahasti parkaisten lentää pitkin saunaa...
Jos venttiili ei petä, voi paineräys olla totta. 😳interlocutrice kirjoitti:
Tuossahan piilee räjähdysvaara. Jos nainen on täynnä ja sen vie löylyhuoneeseen, voi käydä se kuuluisa noita-akkailmiö. Lämpö laajentaa ilmaa ja venttiili lentää auki ja nainen pahasti parkaisten lentää pitkin saunaa...
Jos venttiili ei petä, voi paineräys olla totta. 😳Perkele kun ei taas osu... paineräjähdys!
No nyt...🤨
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512