Kuumottava kokemus työpaikan seminaarista

Anonyymi

Jokunen viikko sitten, ennen lomakautta oli työporukan kurssiviikko suomalaisessa lomakeskuksessa. Majoitus mökeissä, jokaisella oma huone mutta muuten miehet ja naiset samoissa mökeissä. Viimeisenä iltana istuttiin iltaa yhdessä keskuksen ravintoloista, juttelin pitkään ja hartaasti erään aika viehättävän, itseäni reippaasti vanhemman naiskollegan kanssa. Rupesi sen verran väsyttämään, että lähdin nukkumaan, tämä kollega jäi vielä ravintolaan. Mökissä ei ollut ilmastointia eli siellä oli helevetin kuuma joten kävin nukkumaan alastomana, pelkän pussilakanan alle.

Herään sitten yöllä siihen että huoneeni ovi kävi ja sisään astui tämä samainen nainen. Sänkyni oli alkovintapaisessa, eli sängyn pääpääty oli melkein pimeässä mutta muuten huoneessa oli melko valoisaa. Olin vähällä pompata ylös, mutta sitten huomasin että 1) Päälläni ei ollut edes sitä lakanaa eli makasin ilkialasti naisen silmien alla ja 2) Minulla oli yöstondis päällä. Todettakoon tässä vaiheessa että vehkeeni ei ole siitä pienimmästä päästä.

Jotenkin ajattelin että ehkä tässä tilanteessa on parasta teeskennellä nukkuvaa niin säästytään erittäin nololta tilanteelta jos naisella onkin jotain muuta mielessä kuin vaakamambo. Seurasin siis tilannetta puoliumpinaisten silmäluomien välistä. Nainen seisoi oven vieressä katse tiukasti meikäläisessä, jotenkin tilanne meni sen verran ytimiin että stondis koveni kovenemistaan. Melkoisen pitkän ajan - tai ainakin se tuntui siltä - nainen lähti ja sulki oven varovasti perässään. Pikkuisen oli vaikea saada uudestaan unen päästä kiinni…

Seuraavana aamuna lähdin mökiltä ennen kuin nainen oli herännyt ja sitten alkoikin loma. Huomenna töihin. Onpa mielenkiintoista nähdä tuleeko tältä naiskollegalta pitkiä silmäyksiä …

2

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😂😂no mutta hei eikö se oo aika normaalia.

    • Anonyymi

      Kuulepas koulusi taas pian eikä saarunkata

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe