Naiseni tahtoo minusta eroon

Anonyymi

Olen parisuhteessa, mutta naiseni haluaa minusta eroon, koska esitin erään asian niin, että se loukkasi häntä. Hän nyt hyvin voimakkaasti haluaa työntää minut ois elämästään. Koska kuitenkin olen kokenut tässä suhteessa tulevani rakastetuksi juuri omana itsenäni ja olen todella rakastunut tähän ihanaan, herkkään, hyväsydämiseen ja ulkoisesti, sekä sisäisesti viehättävään naiseen, en aio luovuttaa.

Olen vain todella rikki siitä, että en enää tiedä, saanko häneen yhteyden, jotta voisi asioista keskustella ja mennä eteenpäin. Hän nyt haluaa, etten yhteyttä saa. Ehdin rakastua tähän naiseen. Tunteeni ovat vahvja ja itse olen saanut varmuuden siitä, että haluan olla tämän naisen kanssa. Toivottavasti hän huomaisi sen vielä.

9

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ketään väkisin saa.

    • Anonyymi

      Olen samassa tilanteessa ( nainen), meillä jo vuosien suhde mutta työt sairaudet ja kuolemat ajaneet jotenkin erilleen. Ei ole oikeita neuvoja,mutta sinuna antaisin nyt tilaa hänelle rauhoittua,kyllä hän tietää tunteesi.Saattaa olla ettei vetäytyminen edes johdu sinusta.Usein kun on saanut rauhassa punnita asioita itse,näkee selvemmin mitä tahtoo ja kenen kanssa.Painostus vaan lisää ahdistusta. Voimia sulle tulevaan.

      • Anonyymi

        Juu en todellakaan painosta ja kyllä saat eron ja jutellaan ja sen jälkeen ostan sulle maljakko


    • Anonyymi

      En halua sinusta milloinkaan eroon. Haluan olla just sun kanssa enkä kenenkään muun. Oot parasta mitä mulle on tapahtunut. En vaan oo kauheen rohkee tietyissä asioissa ja aattelin et halveksit mua.

      • Anonyymi

        Nii no ärsytä nyt oikein kunnolla minua. Olen niin varma että pelkäät kohdata minut vain sen takia että olet jakanut pillua muille niin kyllä sä tiedät minun reaktiota. Tiedät että olen viimeiseen asti todella kiltti ja huomaavainen kunnes erehdyt nussii muiden kanssa niin silloin ainoastaan suutun sulle


      • Anonyymi

        Niin kerro missä et ole rohkea 🤔🤔🤔 noin rohkeaa ihmistä en rehellisesti sanottuna ole koskaan tavannut kuin sinä olet. Mutta minä annan kaiken muun anteeksi mutta en todellakaan anna anteeksi jos olet pettänyt minua ja jos vielä kulutat turhaan meidän aikaa jossain palstalla ja auta armias jos sun syy tähän kaikkeen on joku helvetin ujous tai joku muu samankaltaisia turhia esteitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii no ärsytä nyt oikein kunnolla minua. Olen niin varma että pelkäät kohdata minut vain sen takia että olet jakanut pillua muille niin kyllä sä tiedät minun reaktiota. Tiedät että olen viimeiseen asti todella kiltti ja huomaavainen kunnes erehdyt nussii muiden kanssa niin silloin ainoastaan suutun sulle

        Älä tekeydy miehekseni. Ei hän mulle noin puhu. Turha yrittää, trolli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kerro missä et ole rohkea 🤔🤔🤔 noin rohkeaa ihmistä en rehellisesti sanottuna ole koskaan tavannut kuin sinä olet. Mutta minä annan kaiken muun anteeksi mutta en todellakaan anna anteeksi jos olet pettänyt minua ja jos vielä kulutat turhaan meidän aikaa jossain palstalla ja auta armias jos sun syy tähän kaikkeen on joku helvetin ujous tai joku muu samankaltaisia turhia esteitä

        No en ole pettänyt mutta sä et edes ole mun kumppani, vaan joku helvetin trolli joka yrittää täällä hämmentää!


      • Anonyymi

        Ihana kuulla, ettet halua minusta milloinkaan eroon. En minä sua halveksi ja toivottavasti se tulee vielä paremmin ilmi. Sinähän olet minulle hyvin rakas ihminen, jonka kanssa haluan rakentaa yhteisen tulevaisuuden <3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe