Tiedättekö aiheuttaako mikroneulaus ihokarvojen lisääntynyttä/voimistunutta kasvua kasvojen ja kämmenselkien alueella, kun sitä kerran käytetään hiusten kasvun parantamiseenkin? Olisi kiva jos joku vastaisi.
Mikroneulaus/dermarolling
2
388
Vastaukset
- Anonyymi
En usko. Mikroneulasin jossain vaiheessa sääriä ja käsivarsiakin, tosin en moneen kertaan. Etenkin sääret olivat pitkään rumat sen jälkeen. Karvat kasvavat ihan yhtä huonosti kuin ennenkin. Pitkäaikainen epilointi ja ikä ovat heikentäneet niiden kasvua.
Kasvoihin alkaa helposti kasvamaan ohutta karvaa laihdutuksen, ikääntymisen ja tiettyjen lääkkeiden vuoksi. Eli välttämättä syy ei ole mikroneulauksessa. Itse olen ahkera karvojen ajelija/epiloija. Poistan nukan myös kasvoista. Syksyn tullen otan varmaan taas mikroneulauskuurin. Nyt kesällä ei viitsi punoituksen ja tulehdusriskin vuoksi. Mutta enpä ole huomannut, että neulaus lisäisi karvoja. Niitä on, mutta on ollut ennestäänkin.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta. Nyt ei huolestuta enää niin paljon :) Itsekään en ole siis huomannut karvan kasvun lisääntyvän mikroneulauksen takia, mutta kun kuulin tuosta, että sitä käytetään hiusten kasvun parantamiseen niin alkoi huolestuttaa. Kun kuitenkin iho on niin epätasainen ja ryppyinen, että tuntuu että on pakko tehdä sille jotakin enkä taho kuitenkaan tulla enää yhtään karvaisemmaksi niin kahden kamalan vaihtoehdon välillä siinä tasapainottelin. Mä tässä yhtenä päivänä näin kaveria ja olin paria päivää aikaisemmin mikroneulannut kämmenselät niin tämä kaveri ihmetteli, mitä mun käsille on tapahtunut. Sanoin että "arvaa" ja hän arvasi "raastinrauta?" :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03540- 413099
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562857Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342745- 162658
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452540- 432175
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262045- 421925
- 431710