Miksi mies ei halua suudella, kun kyseessä on yhden yön pikapano? Onko suutelulla joku isompi merkitys?
Suuteleminen yhden yön jutussa
7
1243
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkään panon aikana pussailla yök
Tieteellisesti on todettu hellyydenosoitusten vapauttavan niin feromoneja kuin dopamiiniakin, jotka vahvistavat yhteisyyttä parisuhteessa, tuottavat pitkäkestoista mielihyvää ja edesauttavat rakastumista, joka tietysti satunnaisessa yhden yön jutussa on epätoivottavaa.
Tuli vaan mieleen, että mistä joku randomi häntäheikki sen tietää; omasta parisuhteestaanko? ; )- Anonyymi
Onko monta ollut? jos joku pussaisi jos monta on :)
- Anonyymi
No hänelle voi olla merkitys tai sitten hänellä on proppuja tms.
Itsestä suutelu on kaikkein parasta. - Anonyymi
Kun kysymyksessä pika pika keissi niin siinä nyt suukottelemaan ehdi hyvänen aika sentään.
Suutelu on jotenkin paljon henkilökohtaisempaa. Varmaan tässä on eroja, mutta tuntuu siltä, että suutelu on varattu sellaisille, joita kohtaan on tunteita.
- Anonyymi
Itse ainakin suutelen naisia ennen, panon aikana välillä ja jälkeen.
Minusta naiset syttyvät kiihkeästä suutelusta usein miten, poikkeuksiakin on osunut matkalla...
Pelkkä pano ilman lämmintä ja kiihkeää syleilyä on kuin runkkaus, joten kunniootan naista ja teen parhaani aina yrittää "lukea" mistä toinen tykkää ja kehuja kuullut ja näkeehän ja tuntee sen, kun toinen nauttii...
50m tku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607024- 1193621
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262960- 212658
- 272283
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3641891- 251850
- 161807
- 321748
- 511636