Marinin hallituksen jäljiltä kohta jo 30 miljardia lisää velkaa, menokehys good-bye ja työllisyysaste ei parempi kuin Sipilän ihmeen jäljiltä. Ei hurraamista.
Sote-uudistus vie enemmän rahaa kuin oli tarkoitus ja ihmiset laitetaan piteneviin hoitojonoihin. Tuskin olisi SDP äänestänyt jaa, jos olisivat olleet oppositiossa. Sen verran huono uudistus. Ei hurraata.
Pitäisi syntyä bruttokansantuotetta. Saikulla ei synny bruttokansantuotetta. Ihmiset pitää saada hoivaan eikä himmelin jonoihin. Kansakunnan etu on lyhentää hoitojonot puoleen, eikä lisätä niitä. Mitä nopeammin ihmiset tervehtyvät, sitä nopeammin he ovat tuottavassa työssä. Marinin hallituksen sote sotii tätä vastaan. Ideologisista syistä. Ei hurraata.
Työllisyysaste kuvaa hyvinvoinnin tasoa. Se on siis samaa luokkaa kuin Sipilän ihmeen jäljiltä, ei parempi. Työttömyysaste kuvaa sitä, ovatko ihmiset halukkaita tekemään töitä. Eivät ole. Sen takia pitää lennättää työntekijöitä ulkomailta Suomeen. Työtön ei tee mitään hyvää. Ei synny bruttokansantuotetta, vain kustannuksia. Ei hurraata.
Hyvinvoinnin, siis työllisyysasteen pitää nousta nykyisestä 72%:sta 75%:iin ja siitä yli 78%:iin, että menokehys saadaan kuriin. Ellei nouse, niin leikataan, leikataan ja taas leikataan. Ei hurraata.
Marinin hallitus ei ole halukas toteuttamaan tehokkaita työllisyystoimia. Kolmikantatyöryhmät ovat istuneet istumistaan ja vielä lisäajan ja sen lisäajan, mutta ei sieltä jarrumiehiltä mitään tule. Hallituksen pitää itse tehdä päätöksiä, mutta ei ole kanttia. Tehokkaat toimet on tiedossa, mutta hallituksella ei ole kanttia. Ei hurraata.
Vieläkö tätä kurjuutta pitää kaksi vuotta kestää? Ei hurraata.
Marinin hallitukselle ei hurraata taloudenhoidosta
Anonyymi
1
90
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunisti punikit eivät koskaan ole osanneet talousasioita.
Kommunismi sosialismiin ei kuulu talousoppi.
Punikit kuvittelevat, että talousoppi on veroja veroja veroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440