Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huivipäiset naiset

Anonyymi

Eli olen tässä katsellut yhtä naista, jolla on huivi päässä. Siis sellainen hijabi kai? Muuten hän pukeutuu kuin muutkin naiset, farkut, paita yms. Hän on sellainen arabilaisen näköinen. Hänkin on flirttaillut kanssani, mutta ollut aika ujo. Työpaikalla tämä siis on tapahtunut. Eli onko mitään mahdollisuuksia vai kelpaako hänelle vain muslimimies?

4

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Töissä käyvä muslimi nainen, ehkäpä jollain naisvaltaisella alalla. Islamin mukaan muslimi nainen ei voi mennä naimisiin kuin muslimimiehen kanssa. Flirttailu ym mieheen kontaktin ottaminen ei kyllä kuuluu muslimi naisen tapoihin. Tai voi olla täällä syntynyt ei harjoittava, ristiriitaista sitten pitää hijabia. Vähän nyt tuntuu kaukaa haetulta tämä aloitus mutta onhan niitä ihmisiäkin tietysti joka junaan, etten jaksa enää hämmästyä. Perhe tietysti voi olla eri mieltä tytön aikeista.

      • Anonyymi

        Itse asiassa on naisvaltainen ala. Eli tämä musliminainen on töissä sairaalassa, jossa teen huoltotöitä. En tiedä onko hän välttämättä mikään hoitaja. Saattaa hän olla joku teknikkokin tms. koska usein hänet näen ko. laitteiden parissa Tarkemmin en hänen työtehtävästään tiedä, kun ei ole oikein ollut vielä tilaisuutta tutustua.

        -Ap-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa on naisvaltainen ala. Eli tämä musliminainen on töissä sairaalassa, jossa teen huoltotöitä. En tiedä onko hän välttämättä mikään hoitaja. Saattaa hän olla joku teknikkokin tms. koska usein hänet näen ko. laitteiden parissa Tarkemmin en hänen työtehtävästään tiedä, kun ei ole oikein ollut vielä tilaisuutta tutustua.

        -Ap-

        Niin ja ei siis ole mikään tyttö vaan ihan aikuinen, noin 30v nainen :)

        -Ap-


    • Anonyymi

      N. 30v vielä menee mutta auta armias kun täyttää 30v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe