Eli olen tässä katsellut yhtä naista, jolla on huivi päässä. Siis sellainen hijabi kai? Muuten hän pukeutuu kuin muutkin naiset, farkut, paita yms. Hän on sellainen arabilaisen näköinen. Hänkin on flirttaillut kanssani, mutta ollut aika ujo. Työpaikalla tämä siis on tapahtunut. Eli onko mitään mahdollisuuksia vai kelpaako hänelle vain muslimimies?
Huivipäiset naiset
4
200
Vastaukset
- Anonyymi
Töissä käyvä muslimi nainen, ehkäpä jollain naisvaltaisella alalla. Islamin mukaan muslimi nainen ei voi mennä naimisiin kuin muslimimiehen kanssa. Flirttailu ym mieheen kontaktin ottaminen ei kyllä kuuluu muslimi naisen tapoihin. Tai voi olla täällä syntynyt ei harjoittava, ristiriitaista sitten pitää hijabia. Vähän nyt tuntuu kaukaa haetulta tämä aloitus mutta onhan niitä ihmisiäkin tietysti joka junaan, etten jaksa enää hämmästyä. Perhe tietysti voi olla eri mieltä tytön aikeista.
- Anonyymi
Itse asiassa on naisvaltainen ala. Eli tämä musliminainen on töissä sairaalassa, jossa teen huoltotöitä. En tiedä onko hän välttämättä mikään hoitaja. Saattaa hän olla joku teknikkokin tms. koska usein hänet näen ko. laitteiden parissa Tarkemmin en hänen työtehtävästään tiedä, kun ei ole oikein ollut vielä tilaisuutta tutustua.
-Ap- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa on naisvaltainen ala. Eli tämä musliminainen on töissä sairaalassa, jossa teen huoltotöitä. En tiedä onko hän välttämättä mikään hoitaja. Saattaa hän olla joku teknikkokin tms. koska usein hänet näen ko. laitteiden parissa Tarkemmin en hänen työtehtävästään tiedä, kun ei ole oikein ollut vielä tilaisuutta tutustua.
-Ap-Niin ja ei siis ole mikään tyttö vaan ihan aikuinen, noin 30v nainen :)
-Ap-
- Anonyymi
N. 30v vielä menee mutta auta armias kun täyttää 30v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983