Olen 2 vuotta sitten pitkästä avioliitosta eronnut nainen. Minulla on 2 kouluikäistä lasta, jotka ovat vuoroviikoin isällään ja minulla. Reilu vuosi sitten löysin elämääni rakkauden, miehen jolla on myös 2 lasta. Tätä miestä rakastan niin, jotta haluaisin hänen olevan loppuiän kumppani. Juuri hänenlaistaan olen aina toivonut kumppanikseni. Molempien lapset ovat tavanneet toisensa ja kaikki on toistaiseksi mennyt hyvin. Ongelma joka meillä on, on välimatka..reilu 300km. Mies tekee etätöitä ja sen suhteen voi olla luonani enemmän. Kun lapset ovat hänellä, on sitten heidän kanssaan kotonaan. Minua kuitenkin mietityttää suhteen tulevaisuus, haluaisin suunnitella yhteistä elämää, se ei onnistu kun lapset pitävät hänet luonaan. On halunnut aina muuttaa tännepäin, missä asun. Minulla ei ole kuin hänen rakkaudentunnustukset ja sanat kuinka paljon hän rakastaa. Kihloja tai muita sitoutumisenmerkkejä hän ei halua. Olemme molemmat jo keski-iässä..haluan varmuutta ja turvallisuutta elämään. Rakastan häntä ylikaiken, mutta en anna itselleni anteeksi, jos elämäni menee odotellessa jotain, joka ei sitten toteudukaan😔 Mistä saada luottamus tulevaan? Samanlaisessa tilanteessa eläviä?
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???311192- 106963
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha614916- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666