Olen 2 vuotta sitten pitkästä avioliitosta eronnut nainen. Minulla on 2 kouluikäistä lasta, jotka ovat vuoroviikoin isällään ja minulla. Reilu vuosi sitten löysin elämääni rakkauden, miehen jolla on myös 2 lasta. Tätä miestä rakastan niin, jotta haluaisin hänen olevan loppuiän kumppani. Juuri hänenlaistaan olen aina toivonut kumppanikseni. Molempien lapset ovat tavanneet toisensa ja kaikki on toistaiseksi mennyt hyvin. Ongelma joka meillä on, on välimatka..reilu 300km. Mies tekee etätöitä ja sen suhteen voi olla luonani enemmän. Kun lapset ovat hänellä, on sitten heidän kanssaan kotonaan. Minua kuitenkin mietityttää suhteen tulevaisuus, haluaisin suunnitella yhteistä elämää, se ei onnistu kun lapset pitävät hänet luonaan. On halunnut aina muuttaa tännepäin, missä asun. Minulla ei ole kuin hänen rakkaudentunnustukset ja sanat kuinka paljon hän rakastaa. Kihloja tai muita sitoutumisenmerkkejä hän ei halua. Olemme molemmat jo keski-iässä..haluan varmuutta ja turvallisuutta elämään. Rakastan häntä ylikaiken, mutta en anna itselleni anteeksi, jos elämäni menee odotellessa jotain, joka ei sitten toteudukaan😔 Mistä saada luottamus tulevaan? Samanlaisessa tilanteessa eläviä?
Etäsuhde ja lapset
0
611
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1042903Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1512069IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl592022- 1061735
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al341694Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t281574- 1421353
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161123kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!211079Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa2581036