Moi. Kannattaa miettiä kun menee töihin että meneekö minne ettei käy kun minulle.
Olin Suomen vittaminikeskuksella töissä ja siellä ei saa kun murto osan palkasta jos soitto aika ei täyty. Ei tässä muuta kun sitä ei voinut mistään ite seurata. No kävi sitten niin että tein kuukauden töitä ja palkka mitä maksovat kuukauden tehdystä työstä oli 200 € ei ollut kovin hääppöinen tuntu pslkka. Kiitos vitusti.
Suomen vitamiinikeskus
7
4380
Vastaukset
- Anonyymi
Paska kusetus firma. Näissä firmoissa työntekijöitä ja asiakkaita kusetetaan minkä keretään. Kiertäkää hemmetin kaukaa
- Anonyymi
Saivat vanhalle äitille tilauksen tehtyä, nyt sitten se helvetti alkaa miten saa poikki, menkää oikeisiin töihin, älkää ikinä tällaisiin
- Anonyymi
Itse olin 2 ja puoli viikkoa töissä Suomen Vitamiinikeskusella ja Yllätyin positiivisesti hyvästä työilmapiiristä ja sain palkkaa 650€
- Anonyymi
Hurja kuukausipalkka alle 1200e!
Melkein menin haastatteluun tuonne töihin. Jotain murretta vääntävä mies alkoi vainota puhelimella. Soitti monta kertaa perään, vaikka sanoin etten haekaan heille. Piti laittaa soitonesto päälle. Jäi todella epämääräinen kuva firmasta.
Kiitos tiedosta, että tämä on yksi näitä huijaripuhelinfirmoja.
- Anonyymi
SVK:n kannattaisi antaa niitä vitamiineja Pohjois-Savolaisille niin nähtäisiin onko toimivia. Sairaimmat tyypit lehtitietojen mukaan asuvat nimenomaan Pohjois-Savossa.
- Anonyymi
Ei noi firmat ole pystyssä, jos ei tuotteita myy. Tietenkin harjoitteluaikana varmaati turhauttavaa, mutta kun myynnin osaa pystyy hyvinkin tienaamaan 3-5 tuhatta kuussa.
- Anonyymi
no jos niitten ropottipuheluista pääsis jotenkin eroon!Noin 60 puhelua per kk. oon ottanut yhteyttä sinne lukuisiakertoja ja kieltänyt yhteydenot! Operaattori on kädetön vaikka vaihdoi nsen jalupashoitaa . Nyt nykylain mukaan tein poliisille riikosilmoituksen ja syytän vainoamisesta!Liikenne ja viestintäministeriöstä en puoleen vuoteen ole saanut vastausta! Tätä on jatkunut jo neljä vuotta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817