Suomen vitamiinikeskus

Anonyymi

Moi. Kannattaa miettiä kun menee töihin että meneekö minne ettei käy kun minulle.
Olin Suomen vittaminikeskuksella töissä ja siellä ei saa kun murto osan palkasta jos soitto aika ei täyty. Ei tässä muuta kun sitä ei voinut mistään ite seurata. No kävi sitten niin että tein kuukauden töitä ja palkka mitä maksovat kuukauden tehdystä työstä oli 200 € ei ollut kovin hääppöinen tuntu pslkka. Kiitos vitusti.

9

6191

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paska kusetus firma. Näissä firmoissa työntekijöitä ja asiakkaita kusetetaan minkä keretään. Kiertäkää hemmetin kaukaa

• Anonyymi

Saivat vanhalle äitille tilauksen tehtyä, nyt sitten se helvetti alkaa miten saa poikki, menkää oikeisiin töihin, älkää ikinä tällaisiin

• Anonyymi

Itse olin 2 ja puoli viikkoa töissä Suomen Vitamiinikeskusella ja Yllätyin positiivisesti hyvästä työilmapiiristä ja sain palkkaa 650€

• Anonyymi

Hurja kuukausipalkka alle 1200e!

Melkein menin haastatteluun tuonne töihin. Jotain murretta vääntävä mies alkoi vainota puhelimella. Soitti monta kertaa perään, vaikka sanoin etten haekaan heille. Piti laittaa soitonesto päälle. Jäi todella epämääräinen kuva firmasta.

Kiitos tiedosta, että tämä on yksi näitä huijaripuhelinfirmoja.

• Anonyymi

SVK:n kannattaisi antaa niitä vitamiineja Pohjois-Savolaisille niin nähtäisiin onko toimivia. Sairaimmat tyypit lehtitietojen mukaan asuvat nimenomaan Pohjois-Savossa.

• Anonyymi

Ei noi firmat ole pystyssä, jos ei tuotteita myy. Tietenkin harjoitteluaikana varmaati turhauttavaa, mutta kun myynnin osaa pystyy hyvinkin tienaamaan 3-5 tuhatta kuussa.

• Anonyymi

no jos niitten ropottipuheluista pääsis jotenkin eroon!Noin 60 puhelua per kk. oon ottanut yhteyttä sinne lukuisiakertoja ja kieltänyt yhteydenot! Operaattori on kädetön vaikka vaihdoi nsen jalupashoitaa . Nyt nykylain mukaan tein poliisille riikosilmoituksen ja syytän vainoamisesta!Liikenne ja viestintäministeriöstä en puoleen vuoteen ole saanut vastausta! Tätä on jatkunut jo neljä vuotta!

• Anonyymi

Vitamiinien myynti vielä kannattaa?

• Anonyymi

vttu viina nikotiini siinä koululaisn vitamiini

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      153
      1641
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      543
      1412
    3. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1304
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      247
      849
    5. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      172
      842
    6. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      796
    7. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      56
      698
    8. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      54
      696
    9. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      26
      690
    10. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      52
      599
    Aihe