Niin siinä sitten vaan kävi

Anonyymi

Niin siinä sitten vaan kävi.
8v suhde tuli loppuun. Tiesin sen olevan loppumassa jo vuosi sitten, mutta kai se yhä jotenkin kirpasee, että nyt se on sitten ohitse.
Kumppanissa on huomattavasti enemmän huonoja puolia kuin hyviä, joten tiedän itsekkin eron olevan se oikea valinta tässä tilanteessa. Olinhan minäkin halunnut erota jo pitkään. Silti tuntuu oudolta. Varmaan johtuu siitä, että nyt ei ole enää sitä parasta kaveria, jolle puhua kaikest ja kertoa kaikesta. Se taitaa harmittaa tässä kaikista eniten, että tosiaan menetti sen ihmisen, jolle puhua.

Tässä tilanteessa varmaan parasta olisi lähteä etsimään uusia kavereita ja ihmisiä, mutta tuntuu kyllä oudolle alkaa sitä tekemään. Ehkä jossain vaiheessa se alkaa jälleen luonnistumaan.

1

162

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen koko yön kuunnellut eri broadcasteja jossa puhutaan erosta. Luulen, että nämä aikalailla auttavat tällä hetkellä. Ei satu enää niin paljon, kuin ehkä hetki sitten. Saanut todella paljon ideoita siitä mitä kannattaa eron edessä tehdä (itseen keskittyminen, jonkun hyödyllisen tekemisen löytäminen, josta saa mielihyvää, jne...)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      52
      880
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      562
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      30
      525
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      502
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      498
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      72
      441
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      425
    10. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37