Isommilla vai pienemmillä painoilla?

Anonyymi

Jos teen vaikka kulmasoutu niin jaksan tehdä vaikka 80 kilolla kympin mutta se ei tunnu selässä yhtään. Jos teen 10 toistoa 50 kilolla ja koko yläselkä on pumpissa ja kramppaa niin kumpi on parempi? En haluaisi että kaverit nauraa jos teen liian pienillä painoilla.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee ensin isoilla painoilla ja sen jälkeen niillä pienillä enemmän tekniikkaan keskittyen.

    • Anonyymi

      Jos teet 80 kilolla niin teet samalla painolla kuin ammattimaiset kehonrakentajat. Oletko ammattilainen kuten Jay Cutler? Etpä taida olla. Meidän muiden kannattaa pysytellä siellä 50 kilossa.

    • Anonyymi

      Tärkeintä on tehdä niin suurilla painoilla kuin mahdollista. Kun omat voimat ei riitä niin pari kaveria auttamaan nostoissa. Koneissa tämä on helppo, varsin prässissä kun siihen mahtuu neljäkin kaveria työntämään kelkkaa. Saa ihailevia katseita kun kelkka on täynnä "romua" ja 10 toistoa tulee heittämällä.

    • Anonyymi

      jos maksimini ois 100 tekisin noin75llä yhden 20 sarjan lämmittelyn jälkeen ja se ois siinä. vähän samalla tavalla kun jos kyykky 120 niin 90llä 20 tai 30 sarja ja se riittää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe