Työpaikka virhe

Anonyymi

Petin miestäni kerran, tyyppi jonka kanssa sen tein on tosi ahdistava, töissä nään häntä päivittäin, hän on rasittava setämies, vonkaa koko ajan. Vaikka en näytä mitään kiinnotusta enää häneen, hän myös varattu..
Miten tämmösestä tyypistä pääsee eroon? Ahistaa toi tyyppi vaa kesällä en oo sitä joutuu näkee syksy ahistaa paljon tänkin takia, tyyppi tosi ahdistava, kaduttaa toi sen takia kun tyyppi on rasittava. Semmonen vitun setämies, en kyl tajuu mikä vitun ideo oli sekaantua koko ukkoon, no ainakin oppin sen että ei ikinä enää mitään tämmöstä. Mut olisi kiva olla töissä ilman ahdistelua. Ja siis töissö jos nään ni hän tuijottaa setåmiehen himoitsen ana.
No työpaikkaa aijoin kyllä vaihtaa varmaa jossain vaiheessa muutenkin mut ei mitään tietoo milloin löydän jotain järkevää.

Tää nyt oli mun puolelta vaa ryhmä kokeilu, ja oma mies nyt sallii sen..

27

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taivas lyö tulta ryhmäkokeiluun nyt soi marssit kansojen

      • Anonyymi

        Vamane


    • Anonyymi

      Kannattaisko kertoa suoraan kyseiselle henkilölle eikä täällä suolipalstalla porata tyhmyyttään.

      • Anonyymi

        Olen sanonu henkilölle että ei kiinnosta, mutta eipä tollanen sitö ymmärrä. Ehkä ilmotan sit suoraan työnantajalle että se ahdistelee mua.
        Ja hänen vaimo nyt katteillu sen 20 vuotta tota ainakin.


      • Anonyymi

        Onkohan sinua porattu nyt kuitenkin rekrymiin ohimennen lirvahtaen jos näin pöllö tarina tuntuu uskottavalta? -seksuaaliterveydestä huolestunut


    • Anonyymi

      Njaa, ap on mies!

      • Anonyymi

        Se nyt on päivänselvä, mutta olisi nyt nimennyt jonkin viehkeän miljöön tarinalleen kuten Bilteman keskusvarasto, yhteiskunnallinen korkeakoulu tai valtion virastotalo tms.


    • Anonyymi

      Jos ei vanhaukko ymmärrä ni onko se mun tyhmyyttä.

    • Anonyymi

      Sellaista se jakorasian elämä on

    • Anonyymi

      Tahmee tyyppi, tahmee yogamatto
      -bros&sis-

    • Anonyymi

      Yli 50v perheellinen mies myös varmaa osaa kieltäytyä alaikäsen sig ala ikäsentarjoilusta

    • Anonyymi

      Ehkä kannattaa vaihtaa työpaikkaa

      • Anonyymi

        No joo heti kun löytyy sopivaa, pienipaikka ni eioo ihan töitå tarjolla, vaikka toisaalta kähnäjän ettis vaa uuden uhrin, no kerran viel sanon että jättää mut rauhaa sit vien asian eteenpäin jos ei aikuinen ihminen ymmärrä puhetta. Koska toi nyt täyttää seuksuaalisen häirinnän, ja kyllä ton ikäinen ihminen joutaa ottaa vastuuta tekemisistään.


    • Anonyymi

      Cool story bro,
      Vanhaa kunnon mustavalkomoralistien varoittava satuhetki!

      • Anonyymi

        Niin, ehkä tässä provossa on kyseessä mustavalkomoralismi tai sitten vaan ihan perus tumbuti tumbuti omalle ”kiihottavalle” tarinalleen. Kun sais setämies kerran reissullansa edes tarinan muodossa.


    • Anonyymi

      Mut yllättäen tänne vaa vanhat kähnät tulee puolustelee toisiaan, kun kotona on se kuivakka akka, ni sekö oikeuttaa vonkaamaan kaikkee mikä liikkuu kun ei aavikko oo itse paikalla.

      • Anonyymi

        Sanot itse sekaantuneesi "heikkona hetkenäsi ällöttävään setämieheen", muttet ymmärrä "ällöttävän setämiehen" heikkoa hetkeä, kun kotona on vain kuivakka akka ja mieli tekisi halukasta ja pinkeää. Oletkos vähän tekopyhä?


    • Anonyymi

      Joo en nyt kadu että olen setämiestä nussinnu vaa sitä että ei tajua jättää mua rauhaan, et joutuuko siitå tekee jonkun ahdisteluilmotuksen kun ei saa töitä tehdä rauhassa, ja olen setämiehelle ilmoittanut että en aijo jatkossa häneen sekaantumassa et se oli kertakokeillu..
      Koska ahdistelu tässä ei ole ok, se nyt minua harmittaaa ei muu..

    • Anonyymi

      Enkä olis sekaantunut tyyppi jos olisin ottanu siitä selvää, ei yllätys ollu mitä sanoin..
      Aikasemmin en tienny että on noin ällöttävä.
      No jatkossa elän kyllä sit puutteessa ni tuu tämmösiä ongelmia.

    • Anonyymi

      Kun setämies saa kerran elämässään sitä haaveilemaansa nuorta lihaa, ei setämies hevin irroita otettaan. Häntä ei haittaa, vaikka tekisi itsensä naurunalaiseksi, vaan roikkuu perässä, vonkaa ja jankuttaa eikä mene perille että juna meni jo. Setämies täytyy estää somessa, eikä setämiehen kanssa jutella yhtään ylimääräistä sanaa. Jokainen edes etäisesti ystävällinen ele on bensan heittämistä liekkeihin, ja sama iilimatoilu alkaa alusta 🤮

    • Anonyymi

      No joo tää on kyllä totta, setämiehet ällöjä ja mä nyt en oo ees mitään nuortalihaa mitä sais, mut näköjään niistä tykkää tai varmaa kaikkesta mikä nyt on tarjolla 😂😁 perus ällö.

    • Anonyymi

      Tämmöstä keski-ikästä akkaa, kyllä luulis että ei jaksais sen ennempää kiinnostaa 😂
      jos mieltymys nuorempiin 😁

    • Anonyymi

      Mut ollaan nyt oltu uudestaan 🤣

    • Anonyymi

      Älähä rovvoile vakavalla asialla. Naiset härnää ja setämiehet lankeaa. Kuivakka akka pittää kohdata kotona ja työpaikal kiehnääjän pittää kestää seuraamukset.
      Naiset heittäytyvät lehtien palstoilla uhreiksi heti kun se maine alkaa lopullisesti menee. Setämiehet on taas munilla ajattelevia ja niiden pääkoppa ei ota vastaan kuin yhden asian. Pi.. U

      • Anonyymi

        Eli naisten vika kaikki 😂 en oo mikään uhria hakemassa vaan, jos ahdistaa, ni ahdistaa, enkä koe olevani mikään uhri, itse mukana kyllä alusta loppuun, ehkä just vaa kiinnostas tää miesten ajatus maailma, nää tissivaon netissä ni laitetaan alapäästä kuvaa, ainiin se naisten vika kun niin seksikäs.
        Ei oikee aukee toi että pillu hallitsee.
        Et setåmiehet ihan ok kun ne ajattelee vaa pillua.


    • Anonyymi

      Ja joo oon kamala kun oma mies eioo halunnu vuosiin mitään.ni saakoon sitte setämies kun se pillua haluaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe