Pelot rokotehaitoista ovat ymmärrettäviä.

Anonyymi

Rokotteen ottaneet pelkäävät, ne jotka ovat ottaneet rokotteen kaksi. Siksi he vastustavat ja kieltävät haitat ja kuolemat viimeiseen asti ja selittävät niille selityksiä selitysten perään, koska ovat itse altistaneet itsensä tälle kokeelle luullen että se on se autuaaksi tekevä ratkaisu tautia vastaan ja kaikki vastaväitteet pois.
Veikkaan että tulee vielä kolmas rokote ja jopa neljäs, miten ihmiset saadaan taas juoksemaan rokotteen perään, siten, että kerrotaan, että se ensimmäinen rokote olikin haitallinen pitkän päälle ja tämä kolmas eliminoi ne haitat ja taas juostaan piikille. Ihmisiä juoksutetaan kaikenlaisilla valeilla median kautta koko ajan.

136

1215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis sehän on ihan myönnetty asia että rokotteita pitää ottaa enemmän, koska teho laskee. Vielä on aikaista sanoa monta niitä tarvitaan ja miten pitkään, mutta kun ottaa huomioon tämän sekoilun tässä korona asiassa, niin voisi kuvitella että monta vuotta vielä.
      Liekkö tuollainen piikitys tahti kovin hyväksi sitten ihmisen luontaiselle vastustuskyvylle. Jokasen oma asia, mitä itteesä piikittää, mutta ite en noihin koske.

• Anonyymi

Ihmisiä opetetaan tottelevaisuuteen. Porukka seuraa mediaa ja suosituksia ja oppii noudattamaan niitä, ei tarvi itse ajatella mitään. Olemme kohta kuin zombieta. Pelko on se moottori mikä saa ihmisen toimimaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä opetetaan tottelevaisuuteen. Porukka seuraa mediaa ja suosituksia ja oppii noudattamaan niitä, ei tarvi itse ajatella mitään. Olemme kohta kuin zombieta. Pelko on se moottori mikä saa ihmisen toimimaan.

Alkuun osa ihmisistä oli liian tottelevaisia, mutta nyt näyttää tottelevaisuus muuttuvan totuudeksi, joka vapauttaa valekoronan pelosta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on huolestuttava asia että ihmiset eivät ajattele omilla aivoillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punikkien unelma alkaa toteutua. Unelmansa hallittaisiin suuria ihmismassoja. Pieni mätä eliitti sitten eläisi prameasti kun orjat heitä palvelisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punikkien unelma alkaa toteutua. Unelmansa hallittaisiin suuria ihmismassoja. Pieni mätä eliitti sitten eläisi prameasti kun orjat heitä palvelisi.

Unelmassa siis.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on huolestuttava asia että ihmiset eivät ajattele omilla aivoillaan.

Jep, on surullista että ihmiset jotka eivät ajattele mieluummin luottavat blogeihin ja satunnaisiin ihmisiin jotka ovat laittaneet oman videonsa youtubeen, tokentubeen tai vastaavaan eikä esim. tarkistettuihin tieteellisiin tutkimuksiin.

• Anonyymi

Hmm.. pitääpä oikein laskea... olen elämäni aikana saanut varmaan jo yli kaksikymmentä rokotetta kun lasketaan mukaan tehosteannokset . Polio, kurkkumätä, jäykkäkouristus, aivokalvontulehdus, korona, keltakuume ja hepatiitti. Kaksi viimeistä matkoja varten. Keltakuumerokotus oli pakollinen kun matkusti Keniaan.

Terveenä on pysytty eikä lääkkeitä ole käytössä.

• Anonyymi

Itse en ole ottanut mitään rokotteita viimeisen 22vuoden aikana ja terveenä pysytty eikä myöskään lääkkeitä käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en ole ottanut mitään rokotteita viimeisen 22vuoden aikana ja terveenä pysytty eikä myöskään lääkkeitä käytössä.

Etkä ole matkustellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä ole matkustellut.

En ole en, mutta itse viihdyn täällä Suomessa ihan hyvin.

• Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi kohonnut sokeri, verenpaine ja maksa-arvot eivät anna tyypillisesti mitään oireita ennen kuin asiakas on kusessa.

• Anonyymi

Yli kolmekymmentä ”myrkkypiikkiä” on jo tullut otettua eikä vieläkään ole tullut niitä haittavaikutuksia vastaan 😄

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli kolmekymmentä ”myrkkypiikkiä” on jo tullut otettua eikä vieläkään ole tullut niitä haittavaikutuksia vastaan 😄

Sama täällä👍

• Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

Esimerkiksi kohonnut sokeri, verenpaine ja maksa-arvot eivät anna tyypillisesti mitään oireita ennen kuin asiakas on kusessa.

Maksa-arvojen nousu näkyy ulosteiden värissä. Verenpaineet selviävät mittaamalla verenpainemittarilla. Sokeritaudissa on erilaisia oireita esim. jatkuva jano. Veren sokeri selviää sormesta mittaamalla.

• Anonyymi

Hieman eri asiasta kyse Rmna-'rokotteen' kohdalla.
        Otahan asioista selvää.

• Anonyymi

Kyllä antavat. Itsellä oli kaikki nuo koholla, mutta korjaantuneet ruokavalion muutoksen myötä. Eli kevyttuotteet pois, samoin rypsi, rapsi ja auringonkukkaöljyt. Viljat pois (paitsi kaura). Paino tippui heti 20 kiloa ja sokeri maksa ym. Arvot tasoittuivat.

• Anonyymi

Samoin täällä, teveenä olen pysynyt, vaikken ole ottanut YHTÄÄN AINUTTA ROKOTETTA.

Joten voi hyvin miettiä, että ihan sama mitä tekee, vaikutus on aina sama.
        Ihmiset luulee että on parempi ihminen kun tekee niinkuin sanotaan! Jotkut vaan ei uskalla olla omaa mieltä ja tehdä erilailla.

Kun kuljet porukan mukana ja olet kopio, niin olet parempi ihminen?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin täällä, teveenä olen pysynyt, vaikken ole ottanut YHTÄÄN AINUTTA ROKOTETTA.

Ihmiset luulee että on parempi ihminen kun tekee niinkuin sanotaan! Jotkut vaan ei uskalla olla omaa mieltä ja tehdä erilailla.

"vaikken ole ottanut YHTÄÄN AINUTTA ROKOTETTA"

Tuossa vinkkejä miten tarkistaa asia, jos ei itse pysty muistamaan. Lapsenakin saaduista rokotuksista löytyy tiedot kun vähän etsii.

https://yle.fi/uutiset/3-10555378

• Anonyymi kirjoitti:

Maksa-arvojen nousu näkyy ulosteiden värissä. Verenpaineet selviävät mittaamalla verenpainemittarilla. Sokeritaudissa on erilaisia oireita esim. jatkuva jano. Veren sokeri selviää sormesta mittaamalla.

Eivät nuo ole oireita.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän sinäkin ole lapsena saanut monta rokotetta. Ensimmäiset niistä ennen kuin tiesitkään mitään mistään. Tai no, tämä tietämättömyys ei näytä muuttuneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmästä päästä 😱kärsii koko ruumis 🕴ja yhteiskunta.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/tappavan-kulkutaudin-uhmaaminen-ei-ole-miehen-mitta-vaan-pelkastaan-poljaa/?shared=1958510-68c8fdfe-1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja pysykkin vaan, en halua sinua koronaripullisikaa samaan tilaan kanssani.

• Anonyymi

Verenpaine selviää mittarilla😉
        Muut ongelmat verikokeella, helppoa😄

• Anonyymi

joo muuta kaikki muut paitsi korona "rokote2 on oikeita rokotteita.
        Montako aivokalvontulehdus vahviste rokotetta olet ottanut vuoden sisällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eri henkilö. Suomessa on valtavasti näkemistä ilman ulkomaille menoakin.

• Anonyymi

Juu mutta EI KOSKAAN ole annettu piikkiä joka ei tuo 100% suojaa noihin mainitsemiisi tauteihin. Nyt se on keksitty- ota piikki ,ehkäpä se tehoo jep jep...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä antavat. Itsellä oli kaikki nuo koholla, mutta korjaantuneet ruokavalion muutoksen myötä. Eli kevyttuotteet pois, samoin rypsi, rapsi ja auringonkukkaöljyt. Viljat pois (paitsi kaura). Paino tippui heti 20 kiloa ja sokeri maksa ym. Arvot tasoittuivat.

Diabetes2 paranee kun laihtuu, mutta sitähän ei lääkärissä kerrota että laihtumisella.
        Lääkärissä kirjoitetaan lääkkeitä, joilla "hoidat" diabetes kakkostasi "näillä lääkkeillä".

Jo diabeteksenkin kohdalla voi todeta kuinka tärkein asia ei ole tuleeko potilas kuntoon, vaan kuinka saada lääkintä jatkuvaksi.

Kuka voi vannoa etteikö kyseiset lääkkeet ole rakennettu siten, että lääke luo uuden tarpeen taas seuraavalle lääkkeelle, jne.

Rahan tahkominen on ydinasia, ei onko ihminen terve. Sairaus mahdollistaa jatkuvan "passiivisen tulonlähteen" lääketeollisuudelle, ja lääkäri saa potilaasta päivälle sisältöä ja käyntimaksuja.

Luuliko joku että ihmisiä terveiksi halutaan?

• Anonyymi

Olet ottanut tutkittuja vanhoja rokotteita mutta tämä on uutta mrna tekniikkaa eikä valmistajakaan tiedä pitkäaikaisvaikutuksia. En provosoi mut jos asiaan vähän viitsii perehtyä niin löydät myös itse tämän totuuden. En vain tiedä miksi tämä asia halutaan piilottaa tavallisilta ihmisiltä.

• Anonyymi

Onkohan jossain oikeaa virallista - todennettua ja myönnettyä - tietoa rokotehaitoista, kuolemista?

• Anonyymi

Eikö Fimean sivuilta löydy. Ainakin vakavat haitat yms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Fimean sivuilta löydy. Ainakin vakavat haitat yms.

Eri juttu miten mm. Ne koronarokotuskuolemat kirjataan. Saatetaan kuolinsyyksi pistää primaari syy eli sydän tai aivoveritulppa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eri juttu miten mm. Ne koronarokotuskuolemat kirjataan. Saatetaan kuolinsyyksi pistää primaari syy eli sydän tai aivoveritulppa.

Toisaalta koska rokotuksen sivuvaikutusten arviointi on jätetty myös rokotetun itsensä raportoitavaksi, saattaa pieni rokotuskohdan kihelmöinti ja yhden sairaslomapäivän vaatinut kuume tulla tilastoihin "vakavana" sivuoireena.

Rokotevastaisten mielestä jokainen kuolemantapaus, mikä on sattunut rokotetuille piikin jälkeen on rokotuksen sivuvaikutus. Tätä on turha yrittääkään kiistää.

Jos hallituksen mahtikäskyllä saataisiin tänä iltana jokainen suomalainen juomaan lasillisen vettä, olisi heistä kahden viikon kuluttua jo 2100 henkilöä kuollut. Eikö olekin kamala myrkky tuo H₂O?

• Anonyymi

• Anonyymi

Fimean mukaan 100 käsiteltyä kuolemantapausta rokotteista. Ja niissä on kyse "mahdollisesti rokotteisiin liittyvistä kuolemista".
        Ja nyt oli uutisissa juttu että kolmasosa noista ei liity rokotteisiin mitenkään, kolmasosa liittyy ainakin jollain tavalla, ja kolmasosa tarvitsee vielä lisäselvityksiä.
        Eli: rokotekuolemia Suomessa n. 33-70 kpl.
        Laskin ihan itse koska olen kouluja käynyt.
        😁

• Anonyymi

Kuinka sanoa, että henkilö ei ymmärrä miten rokotteet toimivat sitä suoraan sanomatta.

• Anonyymi

Influenssarokotetta joutuu ottamaan joka vuosi. Eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Punkkirokotetta joka kolmas vuosi, jäykkäkouristus rokotteenkin joutuu uusimaan viiden viiden vuoden välein, ym ym. Pelkureita ovat rokotevastaiset.

• Anonyymi

Toiset ehkä pelkää koronaa, toiset koronarokotetta. Joku ei kumpaakaan.
        On jokaisen oma valinta, kumpaa pitää suurempana uhkana itselleen.
        Ite ole jo sairastanut, joten en näe syytä rokotteelle. Tauti oli minulle lievä, joten en koronaa pelkää.
        Enkä koe tarvitsevani rokotetta.

• Anonyymi

Kummallinen juttu, että vuoden 2010 jälkeen jolloin vanhuksille käytiin markkinoimaan infulenssarokotuksia, kuolemat vuosittain infulenssaan kasvoivat huomattavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset ehkä pelkää koronaa, toiset koronarokotetta. Joku ei kumpaakaan.
        On jokaisen oma valinta, kumpaa pitää suurempana uhkana itselleen.
        Ite ole jo sairastanut, joten en näe syytä rokotteelle. Tauti oli minulle lievä, joten en koronaa pelkää.
        Enkä koe tarvitsevani rokotetta.

On se vaan niin outoa ja epäilyttävää, että ympäri maailman kyhätään rokotepakkoja ja rokotepasseja, joilla halitaan ihmisten elämää, eikö tämä jo kerro että kaikki ei ole oikein, .. tietyt tahot hakee valtaa ja enenkaikke RAHAA.... herätkää hyvät ihmiset... meillä kokoomus ja sitra etunenässä niin ja Harkimo ja Häkämies....

• Anonyymi

Rokotevastaisuus ja koekaniinina olo on kaksi eri asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

On se vaan niin outoa ja epäilyttävää, että ympäri maailman kyhätään rokotepakkoja ja rokotepasseja, joilla halitaan ihmisten elämää, eikö tämä jo kerro että kaikki ei ole oikein, .. tietyt tahot hakee valtaa ja enenkaikke RAHAA.... herätkää hyvät ihmiset... meillä kokoomus ja sitra etunenässä niin ja Harkimo ja Häkämies....

Viestistäsi ei juurikaan käy ilmi miten mielestäsi tämä "ihmisten elämän hallinta" tapahtuu, jos heillä olisi rokote.

Yhtä paljon esim. ajokortti jolla varmistetaan muiden ihmisten turvallisuus julkisilla teillä on ihmisten elämän hallintaa.

• Anonyymi

Aloittaja OLE HOURIMATI! Jos se piikki pelottaa, anna toisten ottaa se jos kerran ymmärtävät että se on väestöä kohtaan ainoa suoja.
      Nuo salaliittoteoriat vaativat psykiatrin apua.

• Anonyymi

Tottakai, jokainen päättää itse, ja ottaa rokotteen jos haluaa. Toisten päätöksiks EI muut saa vaikuttaa, se olis väärin.

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai, jokainen päättää itse, ja ottaa rokotteen jos haluaa. Toisten päätöksiks EI muut saa vaikuttaa, se olis väärin.

Ei tietenkään. Ja jos toiset päättävät että ilman todistusta rokotuksesta oikeutesi toisten joukossa ovat rajoitettuja, se on sitten niin.

• Anonyymi

Suomessa voidaan lyhentää koronarokotusten väliä 8 viikkoon, jos roketevastaisuus lisääntyisi. Ja
        kyllä ne rokotteet aina ulkomaille kelpaavat.
        Kyllä rokotevastaiset sitten sairaalassa maatessaan tajuavat tyhmyytensä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ei tietenkään. Ja jos toiset päättävät että ilman todistusta rokotuksesta oikeutesi toisten joukossa ovat rajoitettuja, se on sitten niin.

Kerrataan tosiasiat.
        Korona covid-19 on vaarallinen vain vanhuksille ja monisairaille. Aivan kuten tavallinen kausi-infulenssa.
        Koronaan kuolleiden keski-ikä on yli 80 vuotta.
        Koronarokotukset saanut voi saada koronan ja sairastua. Hän voi myös levittää sitä. Rokotteiden AINOA hyöty on, että tauti tulisi lievempänä.
        On siis harhaista väittää että rokottamattomat ainoastaan levittävät koronaa.

Rokotteiden haittavaikutukset ovat valtavia, siitä huolimatta niitä halutaan käytännössä pakollisiksi. Esim. Ihmiset joilla on epänormaalia verenhyytymistä eivätkä tästä syystä voi ottaa koronatokotetta, halutaan sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle.

Maskit (tavalliset ns. 'kansan kauppamaskit') eivät estä viruksia kulkeutumasta maskin läpi. Sama kuin kiväärinluoti menisi jalkapalloverkosta läpi.
        Maskit aiheuttavat sairauksia koska niiden käyttö laskee immuniteettiä.
        Ihminen hengittää omia kuona-aineita ja veren happipitoisuus laskee.
        Paras puolustus koronaa vastaan on oma vahva immuniteetti.
        Koronahysteria on ollut erinomainen tilaisuus poistaa ihmisoikeudet ja vapaus.

• Anonyymi

Ei se ole sitten niin, eu, säännöt kieltää eriarvoistamasta ihmisiä ,sekä ihmisten perusoikeudet, siksi rokotepassi on niin rasistinen, ei kiitos....korkeintaa rojoilla jos on muitakin vaihtoehtoja, sillä myös vapaa lliikkuminen pitää onnistua ilman rokotepassia, se vaan on nyt niin... onneksi on ihmisoikeudet turvanamme... emme kaipaa diktatuuria...

• Anonyymi kirjoitti:

Kerrataan tosiasiat.
        Korona covid-19 on vaarallinen vain vanhuksille ja monisairaille. Aivan kuten tavallinen kausi-infulenssa.
        Koronarokotukset saanut voi saada koronan ja sairastua. Hän voi myös levittää sitä. Rokotteiden AINOA hyöty on, että tauti tulisi lievempänä.

Rokotteiden haittavaikutukset ovat valtavia, siitä huolimatta niitä halutaan käytännössä pakollisiksi. Esim. Ihmiset joilla on epänormaalia verenhyytymistä eivätkä tästä syystä voi ottaa koronatokotetta, halutaan sulkea yhteiskunnan ulkopuolelle.

Maskit (tavalliset ns. 'kansan kauppamaskit') eivät estä viruksia kulkeutumasta maskin läpi. Sama kuin kiväärinluoti menisi jalkapalloverkosta läpi.

>Paras puolustus koronaa vastaan on oma vahva immuniteetti.

Jota kellään ei voi uutta virusta vastaan olla ilman rokotusta tai taudin sairastamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrataan tosiasiat.

"Korona covid-19 on vaarallinen vain vanhuksille ja monisairaille. Aivan kuten tavallinen kausi-infulenssa."

Sehän on tietenkin suhteellista, jos joku pitää ainoastaan hengenmenoa vaarallisena oireena.

Long covidina tunnettuja varsinaisen koronataudin pitkäkestoisia oireita esiintyy tuoreen norjalaistutkimuksen mukaan yllättävän monella koronan sairastaneella. Pitkittyneet jälkioireet ovat hälyttävän yleisiä tutkimuksen mukaan myös 16–30-vuotiailla, joista noin joka toisella oli edelleen oireita puolen vuoden kuluttua sairastumisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Korona covid-19 on vaarallinen vain vanhuksille ja monisairaille. Aivan kuten tavallinen kausi-infulenssa."

Sehän on tietenkin suhteellista, jos joku pitää ainoastaan hengenmenoa vaarallisena oireena.

Long covidina tunnettuja varsinaisen koronataudin pitkäkestoisia oireita esiintyy tuoreen norjalaistutkimuksen mukaan yllättävän monella koronan sairastaneella. Pitkittyneet jälkioireet ovat hälyttävän yleisiä tutkimuksen mukaan myös 16–30-vuotiailla, joista noin joka toisella oli edelleen oireita puolen vuoden kuluttua sairastumisesta.

Tuossa vielä linkki ko. tutkimukseen https://www.nature.com/articles/s41591-021-01433-3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrataan tosiasiat.

Kertasit kuitenkin aika suurenn määrän disinformaatiota (selkosuomeksi sanottuna valheita).

Myös nuoria kuolee ja vammautuu koronasta.

Rootetuista vain muutama prosentti voi saada koronan. Valitettavasti rokotteet eivät anna ihan sataprosenttista suojaa.

Rokotteiden haittavaikutukset ovat hyvin hyvin harvinaisia. Verenhyytymiä esiintyi Astra Zenekan rokotteen kanssa (ei esim. Pfizerin rokotteen kanssa) 8 ihmisellä miljoonasta (ilman rokotuksia esiintyy 2 miljoonasta).

Maskit (tavalliset ns. 'kansan kauppamaskit') estävät viruksia kulkeutumasta maskin läpi pisaratartuntana. Mikä vähetää tartunnan leviämisiä jopa puolella.

Maskit eivät aiheuta immuniteetin laskua.

Koronadisinformaation tarkoituksena on poistaa ihmisoikeudet ja vapaus lisäämällä sekasortoa ja luottamusta demokratiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertasit kuitenkin aika suurenn määrän disinformaatiota (selkosuomeksi sanottuna valheita).

Rootetuista vain muutama prosentti voi saada koronan. Valitettavasti rokotteet eivät anna ihan sataprosenttista suojaa.

Rokotteiden haittavaikutukset ovat hyvin hyvin harvinaisia. Verenhyytymiä esiintyi Astra Zenekan rokotteen kanssa (ei esim. Pfizerin rokotteen kanssa) 8 ihmisellä miljoonasta (ilman rokotuksia esiintyy 2 miljoonasta).

Maskit (tavalliset ns. 'kansan kauppamaskit') estävät viruksia kulkeutumasta maskin läpi pisaratartuntana. Mikä vähetää tartunnan leviämisiä jopa puolella.

Koronadisinformaation tarkoituksena on poistaa ihmisoikeudet ja vapaus lisäämällä sekasortoa ja luottamusta demokratiaan.

Kyllä haittavaikutukset ovat todella yleisiä.

https://avoin.media/2021/07/19/eu-ja-iso-britannia-k-piikkihaittojen-miljoonakerholaisia/

Entä mitä oireita koekaniineilla saattaa tulla vasta vuosien päästä ja kuinka vakavia? Sitä ei tiedä kukaan.

Veikkaan että vuoden parin päästä näemme suuren piikin kuolemissa ympäri maailmaa, johtuen nimenomaan rokotteesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole sitten niin, eu, säännöt kieltää eriarvoistamasta ihmisiä ,sekä ihmisten perusoikeudet, siksi rokotepassi on niin rasistinen, ei kiitos....korkeintaa rojoilla jos on muitakin vaihtoehtoja, sillä myös vapaa lliikkuminen pitää onnistua ilman rokotepassia, se vaan on nyt niin... onneksi on ihmisoikeudet turvanamme... emme kaipaa diktatuuria...

"Ei se ole sitten niin, eu, säännöt kieltää eriarvoistamasta ihmisiä ,sekä ihmisten perusoikeudet, siksi rokotepassi on niin rasistinen, ei kiitos"

Teet mielenkiintoisen pointin, joskin tässä ei ole kyse minkään tason eriarvoistamisesta.

Väitteesi on samaa tasoa kuin "Jokaisella on oltava lupa ajaa autoa ilman ajokorttia! Ajokortti pistää jotkin ihmiset eriarvoiseen asemaan" tai sama aseiden ja aseenkantoluvan kanssa.

Se, ettet ole täyttänyt yhteiskunnan sinulta pyytämiä vaatimuksia että todistettavasti et vaaranna muiden henkilöiden henkeä ei siis ole kenenkään eriarvoistamista, vaan ihmisten vastuullisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YHTÄÄN alle30 vuotiasta EI OLE KUOLLUT Suomessa koronaan!Katso THL:n sivuilta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On olemassa sellainen kuin long influenssa. Lue asiasta jos et usko. Sillä ei vaan pelotella ketään kuten long lörönällä. Ja sopivasti alkoivat uutisoida tuosta nuorten long covidista juuri silloin kun nuoriso piti saada piikille. Sekin on jännä miten nuoret (ehkä 80%) sairastaa lörönän oireettomana ja kuitenkin joka toisella (50%) on oireita vielä kuukausienkin kuluttua. Eikö olekin jännä juttu? Elämä on ihmeellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YHTÄÄN alle30 vuotiasta EI OLE KUOLLUT Suomessa koronaan!Katso THL:n sivuilta!

Ei yhtään, aivan, vaikka 1,5 vuotta jo kulunut aikaa tämän vaarallisen ja tappavan taudin kanssa. Vuonna 2020 alle 50-vuotiaita kuoli koronaan peräti 8 kpl. Ja nekin olivat "koronaan liittyviä kuolemantapauksia", ei koronan takia kuolleita. Lisäksi THL kertoo omilla sivuillaan että jokainen joka kuolee 30 päivän sisällä positiivisesta testituloksesta, merkitään koronakuolemaksi. Siis vaikka jäisi viritetyllä rollaattorilla kaahaavan mummon alle ja kuolisi häpeään myöhemmin sairaalassa.

• Anonyymi

>Paras puolustus koronaa vastaan on oma vahva immuniteetti.

Jota kellään ei voi uutta virusta vastaan olla ilman rokotusta tai taudin sairastamista.

'Jota kellään ei voi uutta virusta vastaan olla ilman rokotusta tai taudin sairastamista.'

Väärin. Immuniteettia covid-19 on jokaisella joka joskus on sairastanut koronaperheen viruksen aiheuttaman infulenssan. Koronaperheen virukset muistuttavat niin paljon toisiaan. Tälläisiä ihmisiä on Suomen väestöstä n. 80%.
        Miksi nyt sitten puhutaan että uudet koronavariantit ovat vaarallisia ja nimenomaan rokotetuille?! Eikö pitäisi hälytyskellojen soida? Rokotukset ovat laskeneet ihmisten luonnollista immuniteettia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään 'long covidia' ei ole olemassa. Nuo oireet johtuvat maskien pitämisestä.
        Lisäksi, todellakin on niin että covid-19 EI ole vaarallinen nuorille ihmisille. Kuolintilastojen mukaan ei eroa mitenkään tavallisesta kausi-infulenssasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskipakkauksessakin lukee... Ei estä virusten leviämistä.
        Maskien pitäminen laskee tutkitusti veren happipitoisuutta. Kaasujen vaihto kehossa huonontuu ratkaisevasti maskien vuoksi. Ylipäätään, maskien käytöstä on enemmän haittaa terveydelle kuin hyötyä tässä tapauksessa.
        Rokotetut tulevat massakuolemaan koronarokotusten vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'Koronadisinformaation tarkoituksena on poistaa ihmisoikeudet ja vapaus lisäämällä sekasortoa ja luottamusta demokratiaan.'

Öö... Siis millä tavoin?
        Asiahan on päinvastoin.
        Meidän vapauttamme ja perusoikeuksiamme ollaan rajoittamassa juuri vedoten olemattomaan epidemiaan.

• Anonyymi

Apua, karmivaa jos totta😱

• Anonyymi

Olen saanut molemmat rokotteet ja hyvin menee.

Mitäs venäjän trollit siihen?

• Kuolet tulevaisuudessa!

• Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

Kuolet tulevaisuudessa!

Jep! Saattaa kestää vielä 70 vuotta, mutta ihan varmasti jossain vaiheessa kuolema tulee korjaamaan.

Kun se joskus sitten tulee, varmasti on juuri tämän rokotteen syy...

• Näyttäkää minulle yksikin voimakkaasti rokotevastainen ihminen, jolta ei löytyisi joukko järjen ja tiedon vastaisia mielipiteitä, jotka osoittavat että kyseessä ei ole arvostelukykyinen yksilö. Saa suorittaa.

• Anonyymi

Pitäshän tiedemiesten kyetä selvittämään miksi korona toisille vaaraton nuha ja toisille hengenvaarallinen vakava tauti. Aika osaamattomia tolvanoita nuo joutuvat olemaan jos eivät sen vertaa tiedä ja rupeavat rokotteita valmistamaan.

Jos tietäisivät ketkä alergisia mansikoille/koronalle niin sitten tietäsivät ketkä rokotetta tarvii ja ketkä eivät.

• Anonyymi

Ossi Tiihonen. Osoita yksikin hänen koronaan liittyvä väite vääräksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi antaisin Tissille moista huomiota? Eihän hänen oma puolueensakaan anna mitään, eivät edes rivijäsenet.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole vieläkään viitsinyt osoittaa väitteitänsä todeksi.

Ilmeisesti hänellä on tärkeämpää tekemistä...

• Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

Hän ei ole vieläkään viitsinyt osoittaa väitteitänsä todeksi.

Ilmeisesti hänellä on tärkeämpää tekemistä...

Oletko lukenut 'Korona realistit' sivustoa? Siellä on todisteita.

• Anonyymi

"Siksi he vastustavat ja kieltävät haitat ja kuolemat viimeiseen asti"
      Miten kuollut voi kieltää kuoleman?

• Anonyymi

Samaa mieltä aloittajan kanssa. Uskon, että tästä on juuri kyse.

• Anonyymi

Olen huomannut rokotteen ottajissa saman käyttäytymismuodon kuin alkoholin kanssa. Jos joku haluaa olla juhlissa juomatta, niin aina löytyy muutama, joka yrittää painostaa tätä juomaan. Uskon, että tällaisille henkilöille alkoholi on ongelma ja he tavallaan näkevät raittiina olevassa ihmisessä sen ihmisen, joka he itse haluaisivat olla. Rokotepainostajilla voi olla tästä kyse. Itsellä ei tule mielenkään painostaa ketään rokotukseen tai toisaalta estää kenenkään halukkaan rokotusta.

• Anonyymi

Kaikki rokottamattomat kuolevat. En taatusti valehtele vaan tämä on faktaa. Jos joku väittää muuta, niin haluaisin nähdä todisteita.

• Anonyymi

No totta kai se on faktaa. Nimittäin kaikkihan me loppujen lopuksi kuolemme joskus. Olimme rokotettuja tai ei.

• Anonyymi

Tämä on totta. Kaikki kuolevat aikanaa. Rokotetut kuolevat ensin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No totta kai se on faktaa. Nimittäin kaikkihan me loppujen lopuksi kuolemme joskus. Olimme rokotettuja tai ei.

Tämä kommentti pitää paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Kaikki kuolevat aikanaa. Rokotetut kuolevat ensin.

Tämä kommentti on täyttä huuhaata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ole. Varmalta tiedon ( = netin some-epidemologit) mukaan rokotetut kuolevat koronarokotteeseen nyt syksyllä, sitten uudestaan vuoden päästä ja kolmannen kerran kolmen vuoden päästä. Nyt on tullut uusi tieto että kuolema tulee myös kahden vuoden päästä.
        Rokotetut kuolevat siis aikaisemmin ja jopa moneen kertaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä henkilö tarkoitti että "Ensimmäiseksi rokotetut tulevat kuolemaan ennen muita", koska rokottaminen aloitettiin vanhimmista ikäluokista.

• Anonyymi

On todella karmaisevaa ollut lukea ihmisten kertomuksia kokeellisten koronarokotteiden haittavaikutuksista, ympäri maailman ja miten heitä vähätellään ja yritetään vaientaa, on myös maailmanlaajuisesti paljon paljon kuolleita kokeelliseeen koronarokotteeseen ja silti sitä vaan tyrkytetää ja jopa lapsille annetaan, niin edesvastuutonta, nyt on kyllä havaittavissa ihmisten herääminen ja monet jättää piikin väliin....totuutta ei voi ikuisesti peitellä, edes kietomalla rokotehaitat uusiksi koronatartunnoiksi, ..

• Repe.RuutikaIIo

Olet kadehditttavan kielitaitoinen, vaikka suomenkin kanssa tuntuu olevan pienoisia vaikeuksia.

• Anonyymi

Kävin tänään aamulla ottamassa toisen rokotteen ja olo on mitä mainioin. Työpaikkani ihmisistä kaikki ovat jo ottaneet rokotteen ja suurin osa on ottanut jo kaksi rokotetta, eikä kukaan ole valittanut mistään oireista tai haittavaikutuksista. Se on kumma miten niitä haittavaikutuksia sattuu aina vain rokotevastaisten tuttaville, mutta ei keillekään muille.

• Anonyymi

Olet kadehditttavan kielitaitoinen, vaikka suomenkin kanssa tuntuu olevan pienoisia vaikeuksia.

Voi olla että se suomenkieli on sen vaikein kieli,varmaankin puhuu useimpia kieliä joita ei sellaset tollot kun sinä ymmärrä yksikielisenä. Täälläkin seuraat kirjoitusvirheitä vai onko se OCD sulla????

• Anonyymi kirjoitti:

Kävin tänään aamulla ottamassa toisen rokotteen ja olo on mitä mainioin. Työpaikkani ihmisistä kaikki ovat jo ottaneet rokotteen ja suurin osa on ottanut jo kaksi rokotetta, eikä kukaan ole valittanut mistään oireista tai haittavaikutuksista. Se on kumma miten niitä haittavaikutuksia sattuu aina vain rokotevastaisten tuttaville, mutta ei keillekään muille.

>Se on kumma miten niitä haittavaikutuksia sattuu aina vain rokotevastaisten tuttaville, mutta ei keillekään muille.

Jep jep. Tällä hetkellä ainakin 92 % suomalaisista on rokotettu tai aikeissa ottaa, joten surkean pieni on se porukka joka täällä Anonyymina julistaa rokotuskauhuaan. Äänekäs toki.

• Anonyymi

Miten voi olla että Israelissa tehohoitoon joutuneista puolet on rokotettuja ja puolet rokottamattomia. Ja samaan aikaan Yle pelottelee, että 99% tehohoitoon joutuneista Amerikassa ja Euroopassa on rokottamattomia.

Joku tuossa ei täsmää.

• Anonyymi

Linkki tietolähteeseen, kiitos.

• Anonyymi kirjoitti:

Linkki tietolähteeseen, kiitos.

Israelin uutinen johon hän viittasi on osittain totta, mutta hyvin harhaanjohtavasti sanottu.

Vaikka Israelissa suurehko osa tartunnan saaneista ja sairaalahoitoa tarvitsevista oli jo rokotettuja, rokotettujen keskuudessa oli äärimmäisen harvinaista että henkilö olisi kriittisessä tilassa ja lähes kaikki esim. hengitysputkihengitystä vaatineet tapaukset jne. ovat rokottamattomattomia

Ohessa artikkeli jota henkilö jolle vastasit "yritti" lainata harhaanjohtavasti:
        https://www.jpost.com/health-science/coronavirus-in-israel-what-do-we-know-about-the-143-hospitalized-people-674508

• Anonyymi

"Rokotteen ottaneet pelkäävät, ne jotka ovat ottaneet rokotteen kaksi."

Väärin. Lauseen kuuluisi mennä jota kuinkin näin:

Persut pelkäävät ihan vttu kaikkea.

• >Rokotettu voi saada vakavamman koronataudin liian suuresta immuunivasteesta johtuen, kirjoittaa ylilääkäri ja rokotetutkija Hanna Nohynek Suomen Lääkärilehden numerossa 21/2020.

Eihän tuossa vaiheessa edes ollut mitään rokotteita lähimaillakaan. Lainaus kokonaisuudessaan olisi paikallaan, ei vain tarkoitushakuinen pätkä.

• Anonyymi

Satakunta eri rokotetta oli kehitteillä,osa perinteisiä osa mRNA-teknologiaan perustuvia.Tässä Rämet ja Nohynek kommentoivat nimenomaan mRNA piikkejä,

" Suojaako rokote tartunnalta?

Tampereen yliopiston rokotetutkimuskeskuksen johtaja sanoi, että Covid -19 rokote ei suojaa tartunnoilta.

Rokotetutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet kertoi YLE:n haastattelussa 6.4.2020 että ”Meiltä puuttuu näyttö että RNA-rokote pystyy antamaan suojaa mihinkään tautiin.”

Samassa jutussa haastatellaan myös Hanna Nohynekiä, THL:n ylilääkäriä. Hän sanoo: ”SARS-rokotteiden kehittely jäi kesken vuonna 2003, kun tauti hiipui tuolloin eikä ole palannut sairastuttamaan ihmisiä. Silloin havaittiin kuitenkin asioita jotka huolestuttivat uuden koronarokotteen kehittäjiä. Kun koe-eläin joka ei ollut ennen kohdannut virusta rokotettiin, ja rokotuksen jälleen kohtasi luonnon viruksen, se saikin vaikeamman taudin”.

Tilanne on siis maamme ylimpien terveysviranomaisten kertomana se, että maamme terveydenhoitajia ja lääkäreitä sekä koko kansaa painostetaan ottamaan rokote, jotta he eivät levitä tautia. Kyseessä on rokote, josta on todettu, että se tuskin estää taudin leviämistä, vaan on kehitetty lieventämään taudin oireista kärsivien oireita.

Lisäksi kerrotaan, että aiempien koronavirusrokotteiden kehittäminen on päättynyt, kun eläinkokeet ovat osoittaneet koronarokotteen pahentavan rokotuksen jälkeen saatua luonnon viruksen aiheuttamaa tautia. Tämä huolestutti rokotteiden kehittäjiä, ja kehittäminen tyssäsi siihen.

Onko tässä syy siihen että eläinkoevaihe on jätetty väliin nyt tarjolla olevan Covid-19-rokotteen kohdalla? LiveScience-julkaisu paljasti, että eläinkokeet on yksi tärkeistä askelista joista on laistettu Covid-19 rokotteen kohdalla, jotta rokote saataisiin nopeasti markkinoille."

https://koronarealistit.com/suojaako-rokote-tartunnalta/

https://yle.fi/uutiset/3-11290069

Korruptio,kiristys,raha €€€ ? Ovat nyt tänään sitä mieltä että mRNA piikit ovat erittääin turvallisia?????? €€€€€$$$$$?

• Anonyymi

Puupäät ottakaa asioista selvää. 99% koronaan kuolleista on rokottamattomia. Rokotusvastaisuus on lahko ja paha

• Anonyymi

Puupää ota asioista selvää. Kyllä on useammat nuoret kuolleet rokotteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puupää ota asioista selvää. Kyllä on useammat nuoret kuolleet rokotteeseen.

Mielikuvituskavereita ei lasketa.

• Anonyymi

Kun rokotekattavuus nousee tarpeeksi suureksi, alkaa rokotettujen kuolemat. Luultavasti ensi vuoden alusta.
        Tietenkin mm. V. 2020 kaikki koronaan kuolleet olivat rokottamattomia, koska rokotukset aloitettiin vasta tämän vuoden puolella! Koronaan kuolleiden lukumäärää on hurjasti liioiteltu ja koronarokotteeseen kuolleiden määrää peitelty.

• Anonyymi

Et viitsisi pelleillä. Kokeelliset rokotteet ovat oikeasti riski.

• Anonyymi

Mene aloittaja takaisin kouluun. Jospa oppisit siellä biologiaa ja etiikkaa.

• Anonyymi

Trollitehtaan tuote on epäluulo ja hämmennys.

• Anonyymi

Etkö tosiaan parempaan pysty.:D:D:D:D

• Anonyymi

>> Rokotteen ottaneet pelkäävät

Ei tässä ole kyse mistään typerästä rohkeuskilpailusta. Rokotteen ottaneilla on paljon pienempi syy pelätä, että sairastuisivat tai levittäisivät tautia. On kyse todennäköisyyksistä. Hyödyt ovat haittoja suuremmat.

>> Siksi he vastustavat ja kieltävät haitat

Rokotteiden aiheuttamia komplikaatioita ei kielletä, mutta ei niitä ole mitään syytä paisutellakaan.

>> luullen että se on se autuaaksi tekevä ratkaisu tautia vastaan

Valitettavan usein rokotteiden vastustajat vastustavat kaikkia muitakin toimenpiteitä taudin leviämiseksi. Riittävän kattavat rokotukset suojaavat myös teitä denialisteja.

>> Veikkaan että tulee vielä kolmas rokote ja jopa neljäs

Todennäköisesti tulee. Mitä kauemmin ja laajemmin virus saa levitä, sitä varmemmin voi myös syntyä entistä vaarallisempia uusia variantteja, joilta aiempi immuniteetti ei suojaakaan tai suojaa heikommin.

>> Ihmisiä juoksutetaan kaikenlaisilla valeilla median kautta koko ajan.

Perehdy tosiasioihin. Et kumoa niitä lobbauksella, etkä muuta salaiittoteorioita todellisuudeksi.

• Anonyymi

Te rokotetut olette niitä salakavalimpia tartuttajia, kannatte virusta vaikka olette piikitettyjä, seuratkaa uutisia maailmalta ja tulkaa pois sieltä kuplastanne. Teitä kannattaa ehdottomasti varoa koska kuvittelette olevanne kuin euroopan omistajia nyt kun olette rokotettuja, Israelissa 2 rokotetut ovat alkaneet saada koronaa ja levittävät sitä muihinkin , joten älkää tulko lähelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te rokotetut olette niitä salakavalimpia tartuttajia, kannatte virusta vaikka olette piikitettyjä, seuratkaa uutisia maailmalta ja tulkaa pois sieltä kuplastanne. Teitä kannattaa ehdottomasti varoa koska kuvittelette olevanne kuin euroopan omistajia nyt kun olette rokotettuja, Israelissa 2 rokotetut ovat alkaneet saada koronaa ja levittävät sitä muihinkin , joten älkää tulko lähelle.

Rokotukset vähentävät tartuntoja ja estävät taudin leviämistä. Syy leviämiseen ei ole rokotukset, vaan varotoimenpiteistä lipsuminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus on pakko palata normaaliin aikaan ilman kovia rajoituksia. Mitkään verorahat eivät riitä eikä pelkällä velkarahalla valtioita pystytä pitämään pystyssä pitkään. Rokottamattomat sairastuvat ennenpitkää koronaan ja ehkä jotkut heistä selviävät veritulppien ja halvausten jälkeen normaaliin elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus on pakko palata normaaliin aikaan ilman kovia rajoituksia. Mitkään verorahat eivät riitä eikä pelkällä velkarahalla valtioita pystytä pitämään pystyssä pitkään. Rokottamattomat sairastuvat ennenpitkää koronaan ja ehkä jotkut heistä selviävät veritulppien ja halvausten jälkeen normaaliin elämään.

Taitaa vai ne veritulpat ja halvaukset olla rokotettujen ongelma mutta mistäpä sitä tyhmä lammas sellaista ymmärtäisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa vai ne veritulpat ja halvaukset olla rokotettujen ongelma mutta mistäpä sitä tyhmä lammas sellaista ymmärtäisit.

Koronavirus itsessään aiheuttaa veritulppia ja senpä takia useat nauttivat sairastetun koronan jälkihoitona verenohennuslääkkeitä, etteivät kuolisi veritulppiin ja halvauksiin.

• Anonyymi

Rokotteita olen ottanut monia. Korona rokotetta en ota mistään hinnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronavirus itsessään aiheuttaa veritulppia ja senpä takia useat nauttivat sairastetun koronan jälkihoitona verenohennuslääkkeitä, etteivät kuolisi veritulppiin ja halvauksiin.

Toi on totuus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keuhkoveritulppia tullut Fimean mukaan 68 ihmiselle rokotteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotukset vähentävät tartuntoja ja estävät taudin leviämistä. Syy leviämiseen ei ole rokotukset, vaan varotoimenpiteistä lipsuminen.

Ei ole totta. Toistat nyt vanhentunutta tietoa.
        Koronarokotetut levittävä tautia siinä missä rokottamattomatkin. He voivat myös saada koronan. Rokotteet eivät edes lievennä uusien varianttien oireita, mm. Deltavariantin. On ollut jopa uutisia että rokotetut sairastuvat siihen vakavammin.
        Mistähän johtuu?
        Tuhoaako koronarokotukset immuniteetin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin koronarokotteen piikkiproteiinit.
        Hmm... Kummallisesti samoja oireita sekä koronataudissa että koronarokotteiden haittavaikutuksissa.

• Anonyymi

Ullatus ullatus

Harvardin yliopiston epidemiologia- ja virologian tohtorin kertoneen heidän käsitelleen 1500 covid positiivista näytettä kollegoidensa kanssa laboratoriossa elektronimikroskoopin alla ja kaikki näytteet olivat joko influenssa a- tai b-viruksia.

Niin se normiflunssa tappaa ihmisiä kuten muinakin vuosia, nyt sitä vain kutsutaan vaaralliseksi ja tappavaksi lörönäksi.

• Anonyymi

Ullatus ullatus

Harvardin yliopiston epidemiologia- ja virologian tohtorin kertoneen heidän käsitelleen 1500 covid positiivista näytettä kollegoidensa kanssa laboratoriossa elektronimikroskoopin alla ja kaikki näytteet olivat joko influenssa a- tai b-viruksia.

Niin se normiflunssa tappaa ihmisiä kuten muinakin vuosia, nyt sitä vain kutsutaan vaaralliseksi ja tappavaksi lörönäksi.

• Anonyymi

Ei kai kukaan oikeasti vastusta koronarokotetta?

• Anonyymi

Ei ole rokote vaan kokeellinen mRNA-lääkkeen omainen kooste erilaisista myrkyistä (esim. SM-102), metalleista ja eläin- ihmisperäisistä aivoista/verestä ym...mutta kaikkien luulisi jo tietävän mitä näissä on, ainakin he tietävät jotka eivät ota näitä koosteita.

• Anonyymi

Rokote ratkaisee kaikki ongelmat AAMEN !

" ”Tulevaisuudessa on löydettävä keino väestön vähentämiseksi. Aloitamme vanhuksista, sillä kun ihminen on yli 60-65-vuotias, hän elää kauemmin kuin tuottaa, ja se tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Sitten heikot ja sitten hyödyttömät, jotka eivät anna mitään yhteiskunnalle, koska heitä tulee olemaan yhä enemmän, ja varsinkin lopuksi tyhmät.

Eutanasia kohdistuu näihin ryhmiin; eutanasian on oltava tulevaisuuden yhteiskuntiemme olennainen väline kaikissa tapauksissa.

Emme tietenkään pysty teloittamaan ihmisiä tai järjestämään leirejä. Pääsemme heistä eroon saamalla heidät uskomaan, että se on heidän omaksi parhaakseen.

Liian suuri ja suurimmaksi osaksi tarpeeton väestö on taloudellisesti liian kallista. Sosiaalisesti on myös paljon parempi, että ihmiskoneisto pysähtyy äkillisesti, kuin että se heikkenee vähitellen.

Emme pysty läpäisemään älykkyystestejä miljoonille ja taas miljoonille ihmisille, voitte kuvitella!

Me löydämme jotain tai aiheutamme sen; pandemia, joka kohdistuu tiettyihin ihmisiin, todellinen talouskriisi tai ei, virus, joka vaikuttaa vanhuksiin tai vanhuksiin, sillä ei ole väliä, heikot ja pelokkaat alistuvat.

Tyhmät uskovat sen ja pyytävät hoitoa. Olemme huolehtineet siitä, että olemme suunnitelleet hoidon, hoidon, joka on ratkaisu. Idioottien valinta tapahtuu siis itsestään: he menevät itse teurastamoon.”

• Anonyymi

Kyllä näin on "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" eli otettu myrkky ei missään nimessä ole avuksi - vaan tuhoksi - miksi joku myrkyttää itsensä ja vielä vapaaehtoisesti - miksi?
      SYY ON YKSIN MEDIAN SYÖTTÄMISSÄ VALHEISSA!

• Anonyymi

En vastusta tietenkään.
      Ne ottaa jotka sen haluaa. Kyllä halukkauden pitää saada. Itse kattelen rauhassa.
      Kokeelinenhan se kuulemma on, mutta tulokset valmistuu kokeen jälkeen.
      Parempi katsoa, kuin katua... No, wiitsi, wiitsi... 😆😄

• Anonyymi

Miten, nämä rokotevastaiset onkin huolissaa rokotteesta. Olisivat vain hiljaa ja poimisivat hedelmät, sitten kun niiden aika on.

• Anonyymi

Nuorten COVID-rokotuspaikalla Espanjassa jopa 30 ambulanssia!!!

Espanjan Sevillassa väitetysti tapahtunutta tilannetta, jossa kymmenet nuoret olivat kärsineet välittömistä ja vakavan oloisista COVID-rokotteiden sivuvaikutuksista.

Äänite kuulostaa kaikkein skandaalimaisimmalta ja vakavimmalta siitä, mitä olemme viime aikoina oppineet. Sevillan rokotuskeskus on lähellä San Bernardon asemaa, jossa he COVID-rokottavat 20-25-vuotiaita nuoria.

Yhtäkkiä paikalle tulee noin 30 ambulanssia, koska noin 30 nuorta on kaatunut välittömästi, kun he ovat saaneet kyseisen rokoteannoksen.

Olemme aivan hulluja, jos sallimme nuorten ja lasten rokottamisen. Meidän vanhempien on tehtävä kaikki mahdollinen ja mahdoton estä

• Anonyymi

Jaa jokainen piikki lisää vastustustakin. Melko pirtsakkaa.

• Anonyymi

Ei olisi pelkoja jos ei tulisi niin äärimmäisen ristiriitaista tietoa asiasta.

• Anonyymi

Nämä rokotetut pitäisi eristää pois yhteiskunnasta.
      Ympärin maailmaa alkaa tulemaan tietoja rokottettujen tartunnoista ja sairaalaan joutumisista he alkavat olemaan enemmistö viruksen saajista. Mitä tekee meidä THL jatkaa valheelista agendaa rokotteiden tuovan laumaimmuniteetin.

Laittakaa ihmiset ne valot nyt päälle ja seuratkaa mitä maailmalla tapahtuu. Meidän valtamediat jakava vain tieto joka tukee tätä rokotea agendaa. Sen on pakko tehdä niin koska koronapassista on päätetty EU pöydissä kansalta tietämättä jo aikoja sitten.

Valot päälle myös ymmärtävästi hymyilevälle.

• Anonyymi

Tällä hetkellä on jo puheissa ettei rokottamattomia pidä hoitaa ja heidät tulee eristää. Rokotettujen kannattaa hieman huomioida mitä yhteiskunta tekee niille jotka saavat rokotteista oireita. Parhaillaan kuukautisten muutoksa selitellään varsin huolettomasti, Fimea pyytelee älkää nyt samoja haittoja meille lähetelkö jne. Kun omalle kohdalle tulee se vakavampi haitta niin oletteko etukäteen selvittäneet mistä ja miten saatte tukea ja korvauksia.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      12
      2373
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1237
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1185
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1013
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      242
      1010
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      914
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      806
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      786
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      719
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      46
      709
    Aihe