Haluaisin mennä itseni kanssa naimisiin

Anonyymi

Törmäsin tänä aamuna vessassa niin kovan näköseen kaveriin että se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Sieltä peilistä se katsoi minua takaisin ja varmaan ajatteli samaa kuin mitä itsekin. Mitenkäs muuten.

Joten päätimme mennä naimisiin, minä ja oma itseni. Kun tuo Luterilainen kirkko nyt haluaa tukea näitä vaihtoehtoisia avioliittoja haluaisin kysyä voisinko tälle liitolleni saada luojan siunauksen?

21

57

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olette siis jonkinlainen narsisti?

• Anonyymi

jokainen ihminen valitsee vanhempiensa kaltaisen puolison ellei ole joku friikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jokainen ihminen valitsee vanhempiensa kaltaisen puolison ellei ole joku friikki.

Aika moni yrittää valita vanhempiensa vastakohdan.

• Sooloseksuaali, sisäänpäin kääntynyt homo/lesbo?

• Anonyymi

Autoseksuaali on henkilö joka ei ole kiinnostunut seksuaalisesti muista, vaan seksuaalinen kiinnostus kohdistuu ainoastaan henkilöön itseensä. (Tai jos siihen ei liity seksuaalista kiinnostusta vaan pelkästään rakkauden tunnetta, häntä voidaan kutsua autoromantikoksi.)

• Anonyymi kirjoitti:

Autoseksuaali on henkilö joka ei ole kiinnostunut seksuaalisesti muista, vaan seksuaalinen kiinnostus kohdistuu ainoastaan henkilöön itseensä. (Tai jos siihen ei liity seksuaalista kiinnostusta vaan pelkästään rakkauden tunnetta, häntä voidaan kutsua autoromantikoksi.)

Okei, kiitti korjauksesta.

Mikähän on autoihin rakastuva ihminen, jos hän ei ole autoseksuaali 😁

• Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

Okei, kiitti korjauksesta.

Mikähän on autoihin rakastuva ihminen, jos hän ei ole autoseksuaali 😁

sähköautoilla ei ole pakoputkea 🤣

• Anonyymi

Tää aloitus ei käy edes huonosta vitsistä. Uskovaiselle nykyaika ottaa niiiin koville.

• Anonyymi

valitse itsesi kaltainen puoliso ?

• Anonyymi

Kirkolle saattaisi sopia, mutta juridisessa mielessä kyse on yhtä viisaasta ajatuksesta kuin tontin myyminen itselle, joten joudut himoitsemaan peilikuvaasi tuomittuna ikuiseen aviottomuuteen sen kanssa.

• Anonyymi

ei voi olla kuin yksi keisari, ellei triumviraatti.

• Anonyymi

Narsismisi ei tule kenellekään yllätyksenä.

• Anonyymi

> Joten päätimme mennä naimisiin, minä ja oma itseni. Kun tuo Luterilainen kirkko nyt haluaa tukea näitä vaihtoehtoisia avioliittoja haluaisin kysyä voisinko tälle liitolleni saada luojan siunauksen?

Luulisi, mutta muista tehdä avioehto! :D

• Anonyymi

Entä sitten jos riitaannut itsesi kanssa ja harkitset avioeroa. Avioliittolupauksessa kun tahdot elää itsesi kanssa kunnes kuolema erottaa.

• Anonyymi

Hakkaa SEN pois.:)

• Anonyymi

Aloittaja, kuulut selvästi lahkoon ja mennessäsi itsensä kanssa naimisiin voitte harrastaa kielilläpuhumista ja kaatuilua yhdessä puolisosi kanssa, tosi kätevää.

• Anonyymi

Sitten kun eroat varaa paikka suljetulta osastolta

• Anonyymi

Oletko varma että toinen osapuoli suostuu.

• Anonyymi

Kyllä sun täytyy tyytyä masturbointiin.

• Anonyymi

Tottakai, anna palaa.

• Anonyymi

Olet siis vasta vessassa kohdannut parhaan ja rakkaimman ystäväsi?
      Voit olla tyytyväinen, suuri osa meistä ei uskalla kohdata rakkainta ystäväänsä missään muuallakaan ja jo lähestyessään yrittää piilottaa oman itsensä ystävältään :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      830
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      115
      534
    Aihe