katoamiset

..nämä surulilliset suoamlsiset aj maailmanlajuiset katoamiset..

mitä tapahtui jimmy hoffalle?

1 betonikenkissä vesistössä
2. syötetty sioille
3. keskiamerikkalsien suhteellsien suuren kaupungin urheilustadionin perustutksissa.

9

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoffan poika johtaa isänsä ammattiliittoa. Amerikassakin on ns. kuninkaalliset suvut; Bushit presidentteinä, Clintonit yrittivät samaa ja Trumpin tytär tai vävy tuleva pressa. Suomessa Kalle Rovanperä ja Ella Junnila.

      On sitä täälläkin katoamisia. Lintulan luostarista katosi Äitee Elisabeth. Aluksi vaikutti sairaskohtaukselta tms., mutta eihän siinä oo järkee, kun hän on asunut luostarissa yli 50 vuotta, että hukkuisi tuttuun maastoon. Aavedata julkaisi hiljattain asiasta videon, mutta Elisabeth ei ollut puheliaalla päällä:
      https://www.youtube.com/watch?v=uyDpFyRqnRQ

      Herra pervokki on ollut tietoinen monista asioista, mutta hänkään ei ole koskaan kuullut, että 1800- luvulla jotkin rikkaat amerikkalaiset halusivat hautaansa ikkunan, koska halusivat hälyttää apua, jos olivatkin valekuolleita. Lääkärit tekivät paljon virheitä, kuolleeksi julistaessaan. Tässä erään rikkaan lääkärin hauta Vermontista. Löysin tämän eilen, Nunna Elisabethin viime viikolla:
      https://youtu.be/T__yM4npU3M?t=1332

      Tokiossa taistelu kullista käy kiihkeänä. Eilen naisten judon 27 kiloisten sarjassa mongolialainen puunhakkaaja Daigee Thessu voitti 89 kiloisen afro- amerikkalaisen prostituoidun, miss Thelman wasabilla.

      • Tuosta valekuolemasta tulee mieleen jeesus..hän oli nääntynyt ristillä kuin fakiiri joka pidättää hengitystä. ja tuon ajan lääkärilliset taipumukset ihmisen anatomista oli heikonlaiset.

        Jeesus oli nääntynyt ei kuollut..siinä yksi raamatun "ihme". joo oli sellanen tauti keskiajalla josta hammer teki leffan 60-luvulla.. elävältä haudattu? Sitten oli se kello jos alkoi haudassa ahdistaa...no ahtaanpaikan kammo.

        itseäni kummitti semmoset ihanat lapsuuajan kirjastosta lainatut kirjat kuten noidan käsi kirja ja vaahrteramäen eemili..nii joo mikko mallikaskin..

        joo se noidan käsikirjan verta valuva sininen pää kummitteli aina kun avasin silmäni nukkumaan mennessä..kiva lapsuus eikö? no ihan normaali mustakin tuli.. se leijuva pää näytti oopperan kummitukselta.. lon chaney

        takaisin heinävedelle..nuo katoamistapaukset ovat kyllä surullisia..helpompi tietää että millai kuollu ei nunnaa varmastikaan vielä tempastu vaikka puhui huonoista merkeistä ilmassa..

        oma mielipide vai tiesikö hän jotain? tänne tarvitaan Belgialainen perkule puaroo ratkoo mysteeri vaikka tais puorookin kuukahtaa siinä 50-60-lukujen vaihteessa liegeläisessä rauhallisessa vanhusten kodissa.


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        Tuosta valekuolemasta tulee mieleen jeesus..hän oli nääntynyt ristillä kuin fakiiri joka pidättää hengitystä. ja tuon ajan lääkärilliset taipumukset ihmisen anatomista oli heikonlaiset.

        Jeesus oli nääntynyt ei kuollut..siinä yksi raamatun "ihme". joo oli sellanen tauti keskiajalla josta hammer teki leffan 60-luvulla.. elävältä haudattu? Sitten oli se kello jos alkoi haudassa ahdistaa...no ahtaanpaikan kammo.

        itseäni kummitti semmoset ihanat lapsuuajan kirjastosta lainatut kirjat kuten noidan käsi kirja ja vaahrteramäen eemili..nii joo mikko mallikaskin..

        joo se noidan käsikirjan verta valuva sininen pää kummitteli aina kun avasin silmäni nukkumaan mennessä..kiva lapsuus eikö? no ihan normaali mustakin tuli.. se leijuva pää näytti oopperan kummitukselta.. lon chaney

        takaisin heinävedelle..nuo katoamistapaukset ovat kyllä surullisia..helpompi tietää että millai kuollu ei nunnaa varmastikaan vielä tempastu vaikka puhui huonoista merkeistä ilmassa..

        oma mielipide vai tiesikö hän jotain? tänne tarvitaan Belgialainen perkule puaroo ratkoo mysteeri vaikka tais puorookin kuukahtaa siinä 50-60-lukujen vaihteessa liegeläisessä rauhallisessa vanhusten kodissa.

        Tuosta valekuolemasta tulee mieleen jeesus..hän oli nääntynyt ristillä kuin fakiiri joka pidättää hengitystä. ja tuon ajan lääkärilliset taipumukset ihmisen anatomista oli heikonlaiset.

        Oletko hylkiö,jotenkin outo asukki?
        Kirjoitat ihan paskaa,en tiedä miksi?
        Olet varmaan tyhjäkuori,kuten heitä on paljon.
        Elävät ja syövät,ilman että antavat mitään maailmalle.
        Sinussa on jos ymmärrät tyhjä siemen joka ei tule kasvamaan,tai jos kasvaa niin typeryyttä ja tyhjää.
        Saatanan lapset pilkkaavat Kristusta !


    • Anonyymi

      Kun joka puolella suomee katoaa aikuisiakin ihan lopullisesti. Miehiä, naisiakin.
      Sama ilmiö muissakin maissa. Pikkulapsiakin katoaa. Hirmuista.

      • Niiden kohtaloa ulkomailla voi arvailla. Ihmiskauppaa.


    • Anonyymi

      Raha on huippuhäviäjä. Nekin bitcoinit. Miten ne joutuivat sereffien käsiin? Ja kuka ne osaa kaupata sopivaan hintaan pois käsistä?

      • Hiukan tutustuin bitcoineihin mutten sijottanu. Nysyn normiosakkeissa en halu hävitä suurella todennäköisyydellä. Ei ole varaa bankcruptiin.


    • Anonyymi

      Pahinta kuitenkin, että hynät häviää lontakosta jo viimeistään viikkoo ennen tilipäivää. Päivää käski pomo aina sanoa jos sana mainitaan.

      Onneksi huomenna on taas uusi päivä kuten Allakka on luvannut!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe