katoamiset

..nämä surulilliset suoamlsiset aj maailmanlajuiset katoamiset..

mitä tapahtui jimmy hoffalle?

1 betonikenkissä vesistössä
2. syötetty sioille
3. keskiamerikkalsien suhteellsien suuren kaupungin urheilustadionin perustutksissa.

9

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoffan poika johtaa isänsä ammattiliittoa. Amerikassakin on ns. kuninkaalliset suvut; Bushit presidentteinä, Clintonit yrittivät samaa ja Trumpin tytär tai vävy tuleva pressa. Suomessa Kalle Rovanperä ja Ella Junnila.

      On sitä täälläkin katoamisia. Lintulan luostarista katosi Äitee Elisabeth. Aluksi vaikutti sairaskohtaukselta tms., mutta eihän siinä oo järkee, kun hän on asunut luostarissa yli 50 vuotta, että hukkuisi tuttuun maastoon. Aavedata julkaisi hiljattain asiasta videon, mutta Elisabeth ei ollut puheliaalla päällä:
      https://www.youtube.com/watch?v=uyDpFyRqnRQ

      Herra pervokki on ollut tietoinen monista asioista, mutta hänkään ei ole koskaan kuullut, että 1800- luvulla jotkin rikkaat amerikkalaiset halusivat hautaansa ikkunan, koska halusivat hälyttää apua, jos olivatkin valekuolleita. Lääkärit tekivät paljon virheitä, kuolleeksi julistaessaan. Tässä erään rikkaan lääkärin hauta Vermontista. Löysin tämän eilen, Nunna Elisabethin viime viikolla:
      https://youtu.be/T__yM4npU3M?t=1332

      Tokiossa taistelu kullista käy kiihkeänä. Eilen naisten judon 27 kiloisten sarjassa mongolialainen puunhakkaaja Daigee Thessu voitti 89 kiloisen afro- amerikkalaisen prostituoidun, miss Thelman wasabilla.

      • Tuosta valekuolemasta tulee mieleen jeesus..hän oli nääntynyt ristillä kuin fakiiri joka pidättää hengitystä. ja tuon ajan lääkärilliset taipumukset ihmisen anatomista oli heikonlaiset.

        Jeesus oli nääntynyt ei kuollut..siinä yksi raamatun "ihme". joo oli sellanen tauti keskiajalla josta hammer teki leffan 60-luvulla.. elävältä haudattu? Sitten oli se kello jos alkoi haudassa ahdistaa...no ahtaanpaikan kammo.

        itseäni kummitti semmoset ihanat lapsuuajan kirjastosta lainatut kirjat kuten noidan käsi kirja ja vaahrteramäen eemili..nii joo mikko mallikaskin..

        joo se noidan käsikirjan verta valuva sininen pää kummitteli aina kun avasin silmäni nukkumaan mennessä..kiva lapsuus eikö? no ihan normaali mustakin tuli.. se leijuva pää näytti oopperan kummitukselta.. lon chaney

        takaisin heinävedelle..nuo katoamistapaukset ovat kyllä surullisia..helpompi tietää että millai kuollu ei nunnaa varmastikaan vielä tempastu vaikka puhui huonoista merkeistä ilmassa..

        oma mielipide vai tiesikö hän jotain? tänne tarvitaan Belgialainen perkule puaroo ratkoo mysteeri vaikka tais puorookin kuukahtaa siinä 50-60-lukujen vaihteessa liegeläisessä rauhallisessa vanhusten kodissa.


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        Tuosta valekuolemasta tulee mieleen jeesus..hän oli nääntynyt ristillä kuin fakiiri joka pidättää hengitystä. ja tuon ajan lääkärilliset taipumukset ihmisen anatomista oli heikonlaiset.

        Jeesus oli nääntynyt ei kuollut..siinä yksi raamatun "ihme". joo oli sellanen tauti keskiajalla josta hammer teki leffan 60-luvulla.. elävältä haudattu? Sitten oli se kello jos alkoi haudassa ahdistaa...no ahtaanpaikan kammo.

        itseäni kummitti semmoset ihanat lapsuuajan kirjastosta lainatut kirjat kuten noidan käsi kirja ja vaahrteramäen eemili..nii joo mikko mallikaskin..

        joo se noidan käsikirjan verta valuva sininen pää kummitteli aina kun avasin silmäni nukkumaan mennessä..kiva lapsuus eikö? no ihan normaali mustakin tuli.. se leijuva pää näytti oopperan kummitukselta.. lon chaney

        takaisin heinävedelle..nuo katoamistapaukset ovat kyllä surullisia..helpompi tietää että millai kuollu ei nunnaa varmastikaan vielä tempastu vaikka puhui huonoista merkeistä ilmassa..

        oma mielipide vai tiesikö hän jotain? tänne tarvitaan Belgialainen perkule puaroo ratkoo mysteeri vaikka tais puorookin kuukahtaa siinä 50-60-lukujen vaihteessa liegeläisessä rauhallisessa vanhusten kodissa.

        Tuosta valekuolemasta tulee mieleen jeesus..hän oli nääntynyt ristillä kuin fakiiri joka pidättää hengitystä. ja tuon ajan lääkärilliset taipumukset ihmisen anatomista oli heikonlaiset.

        Oletko hylkiö,jotenkin outo asukki?
        Kirjoitat ihan paskaa,en tiedä miksi?
        Olet varmaan tyhjäkuori,kuten heitä on paljon.
        Elävät ja syövät,ilman että antavat mitään maailmalle.
        Sinussa on jos ymmärrät tyhjä siemen joka ei tule kasvamaan,tai jos kasvaa niin typeryyttä ja tyhjää.
        Saatanan lapset pilkkaavat Kristusta !


    • Anonyymi

      Kun joka puolella suomee katoaa aikuisiakin ihan lopullisesti. Miehiä, naisiakin.
      Sama ilmiö muissakin maissa. Pikkulapsiakin katoaa. Hirmuista.

      • Niiden kohtaloa ulkomailla voi arvailla. Ihmiskauppaa.


    • Anonyymi

      Raha on huippuhäviäjä. Nekin bitcoinit. Miten ne joutuivat sereffien käsiin? Ja kuka ne osaa kaupata sopivaan hintaan pois käsistä?

      • Hiukan tutustuin bitcoineihin mutten sijottanu. Nysyn normiosakkeissa en halu hävitä suurella todennäköisyydellä. Ei ole varaa bankcruptiin.


    • Anonyymi

      Pahinta kuitenkin, että hynät häviää lontakosta jo viimeistään viikkoo ennen tilipäivää. Päivää käski pomo aina sanoa jos sana mainitaan.

      Onneksi huomenna on taas uusi päivä kuten Allakka on luvannut!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe