Tulitteko magneettisiksi?

Anonyymi

Kokeiliko kukaan tarttuiko magneetti rokotuskohtaan piikin jälkeen? Tai edelleen?

28

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Harmillisesti kuulin siitä vasta jälkeenpäin kun eka oli otettu, kunhan saa toisen tuota pitää ehdottomasti kokeilla.

      -harmiseikirj-

    • Juuen. Sainko jotain sekundarokotetta, vai voisiko olla niin, että salaliittoteoreetikkorepsut puhui taas jaskaa?

      • Tai jos vain siellä huitsin nevadassa tehty rokote on magnetisoivaa. Ameriikassahan on oma rokote.


    • Anonyymi

      Sain jo toisenkin piikin ja nyt olen ollut 2vko jääkaapin kyljessä jumissa. Onneksi sentään jääkaapissa on ruokaa.

      • Anonyymi

        Mä tulin bussilla rokotuksesta. Yritin hypätä pois en ihan kerennyt..
        Nyt vaan maisemat vilisee. Onneksi on kesä. kärpäsiä saisi olla vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tulin bussilla rokotuksesta. Yritin hypätä pois en ihan kerennyt..
        Nyt vaan maisemat vilisee. Onneksi on kesä. kärpäsiä saisi olla vähemmän.

        Heh, ryhdyin kuvittelemaan tilannetta.🤣 Toivottavasti tähän ketjuun tulee lisää näitä kokemuksia. Kukaanhan ei huijaa ATK:ssa, koskaan. Eihän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, ryhdyin kuvittelemaan tilannetta.🤣 Toivottavasti tähän ketjuun tulee lisää näitä kokemuksia. Kukaanhan ei huijaa ATK:ssa, koskaan. Eihän?

        ATK = Ainoastaan Totuus Kerrotaan


      • Kyllä hikoiluttas, jos kaapissa alkaisi hyllyt tyhjenemään ja samaan tahtii tyhjenee pusero.


    • Magnetoksi muutuin. Olenkin innokkaasti hyödyntänyt uutta kykyäni. Kaikki missä on magnetismia kyllä lähtee kun vaan huiskasee, noin..

      • Ei ole ollut ruuhkistakaan enää huolta piikin jälkeen. Niin lähtee kaikki ropposet ja katiskat eestä pois, kun meikä haluaa päästä biililläni etenemään. Sama homma toimii kaupan parkkipaikoilla, ei enää tarvi mennä koputtamaan ikkunaan, että siirrätkö kopperos pois, mä haluan tämän paikan tästä oven vierestä.

        Nyt voi vaan huiskasta kädellä noin ja noin, aina tulee tilaa. Kätevää. Toimii.


      • Anonyymi

        Elikkäs ilmiö tuli palstatasolla todistettua. Yksi magneto löytyi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elikkäs ilmiö tuli palstatasolla todistettua. Yksi magneto löytyi.

        Jeph.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei ole ollut ruuhkistakaan enää huolta piikin jälkeen. Niin lähtee kaikki ropposet ja katiskat eestä pois, kun meikä haluaa päästä biililläni etenemään. Sama homma toimii kaupan parkkipaikoilla, ei enää tarvi mennä koputtamaan ikkunaan, että siirrätkö kopperos pois, mä haluan tämän paikan tästä oven vierestä.

        Nyt voi vaan huiskasta kädellä noin ja noin, aina tulee tilaa. Kätevää. Toimii.

        No jopas..

        Onko Pfizerin rokotteessa jotain vikaa, kun mulla ei muuta kuin lusikka pyörii kahvikupissa..☹


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No jopas..

        Onko Pfizerin rokotteessa jotain vikaa, kun mulla ei muuta kuin lusikka pyörii kahvikupissa..☹

        Taitaa olla lusikassa vika. :)


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No jopas..

        Onko Pfizerin rokotteessa jotain vikaa, kun mulla ei muuta kuin lusikka pyörii kahvikupissa..☹

        Voimat vahvistuvat kunnolla vasta toka piikin jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voimat vahvistuvat kunnolla vasta toka piikin jälkeen.

        Mjaa.. Täytyy odotella sitten maaliskuuhun.. 🙇‍♂️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mjaa.. Täytyy odotella sitten maaliskuuhun.. 🙇‍♂️

        Eiku lokakuuhun.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No jopas..

        Onko Pfizerin rokotteessa jotain vikaa, kun mulla ei muuta kuin lusikka pyörii kahvikupissa..☹

        Oot saanut pelkkää suolaliuosta. Kaksoissokkokoe.


    • Anonyymi

      En tarvitse magneettirokotetta, sillä luen Magneettimediaa.

    • Anonyymi

      Mulla kävi tuuri.

      Mun kanssa samaan aikaan rokotuksessa oli kaunis neito. Ja eikö mitä, ulko-ovella liimauduttiin yhteen.

      #erottamattomat#ikuisestiyhdessä#

    • Joo.. Ovet aukeaa ja sulkeutuu itsestään kun kävelen ohi.

    • En mutta karsnteeniajsn toisen takaraivon kutituksen nenän kautta tehtynä valtasi vimma paistaa pekonia ja munia. Lisäksi tässä toisia aamukahveja tertsillä juodessa katselen, että taidan lähteä leikkaamaan pihalle nurmikkoa.

      Ensin siimaa, sitten Klipolla perään. Pihapäivä.

    • Anonyymi

      Ei se siru yllätyksenä tule, sitten kun sen saatte. Nythän sitä asiaa ajavaa passia jo puuhaillaan.

    • Anonyymi

      Magneetit ovatkin varmasti aika jänniä juttuja kuten mikroaaltouunin toimintaperiaatekin.

      Enkä jaksaisi selittää, mutta kesto-super-voimakkaat magneetit, ovat kyllä hauskoja vempuloita.

    • Anonyymi

      MAgneeteista, voimakkaista tulikin muuten mieleen, vanhoissa tietokoneiden kiintolevyissä on voimakkaita, teräslapion pystyy nostamaan sellainen pikkumagneettikin helposti.

    • Anonyymi

      Kestomagneetti on kestävä vetovoima....

      mutta joo itseä eräs joku nainen mietityttää nimi Hertta... en tiedä jotain ihmetyytäää ja kummastuttaa törmätä tuohon nimeen ..

    • Anonyymi

      Jos on liian kovaa terästä' kuten itse tehnyt keittiöveitsiä haponkestävästä 316T sellaista jotain terästä ei ota magneetti, liian paljon hiiltä seoksessa, jotain sellaista non noissa, hyviä keittiöveitsiä kyllä.ö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      50
      1197
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1025
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      893
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      691
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe