Suomen terveydenhoidon taso.

Anonyymi

Itsellä on sellainen kuva että en anna esim Porin sairaalassa leikata muuta kuin hiukseni ja kynnet. Hoitovirheiden mekka ja ihmistä käsitellään kuin lihakarjaa. Ennen kuolen kotiin kuin menen kys. paikkaan. Harmittaa että tuloistani pidätetään veroa jolle en saa mitään vastinetta !

6

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama juttu monessa paikassa Suomessa, tämä on totta tänä päivänä.

• Anonyymi

no joo minäkin sain tänä keväänä entistä huonomman käsityksen yllättäen

ppoiuyyy

• Anonyymi

Sairaala ei ole viiden tähden hotelli. Vuorokauden hintakin eri.

Itse olen saanut erittäin hyvää hoitoa monessa sairaalassa Suomessa.
      Kerran samassa huoneessa vieressäni makasi potilas, jolla oli pelkästään valittamista. Se jonkin verran pilasi olosuhteita. Saamamme ruoka oli muuten samaa, mutta hänen lautasellaan se oli syömäkelvotonta. Hän pissasi monta kertaa päivässä sänkyyn kiskottuaan ensin vaipat pois. Loukkaantui sitten valtavasti, kun hoitaja sanoi, ettei vaippaa saa ottaa pois. Vieraita hänellä kävi huoneen täydeltä ja niille hän valehteli hoitajista, ruoasta, sängystä, ihan kaikesta. Näin erilaisia ovat ihmisten kokemukset samoissa oloissa. Ilman tuota sänkynaapuria olot olisivat minun mielestäni olleet hyvät.

Varsinainen hoito ja tutkimukset olivat perusteelliset. Kaikki kohtelu hoitajien ja lääkärien taholta erinomaista, kuten on ollut kaikissa sairaaloissa.

• Anonyymi

On myös niin että' eri potilaat saavat eri kohtelun, jos on kerran sattunut joku virhe tai muu sellainen hoitohenkilökunnalle sen jälkeen virheet ei oo loppuakseen.
        Jos kaikki on sujunut potilaasta voi tulla "kempipotilas".

ppouyyuy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On myös niin että' eri potilaat saavat eri kohtelun, jos on kerran sattunut joku virhe tai muu sellainen hoitohenkilökunnalle sen jälkeen virheet ei oo loppuakseen.
        Jos kaikki on sujunut potilaasta voi tulla "kempipotilas".

ppouyyuy

siis "lempipotilas"

ppoiuyyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis "lempipotilas"

ppoiuyyy

Minussa on potentiaalia kumpaankin.l Jos epäinnistumisen peittely jatkuu huonoa hoitoa on tiedossa jatkossakin. Jos mun kanssa on asiallinen oon niin helppo ihminen että minusta voi tulla lempipotilaskin.,

ppoiuyyyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      72
      4792
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      58
      2565
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2160
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1360
    5. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1190
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      77
      1183
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      39
      1125
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      1024
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      76
      966
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      64