Suomen terveydenhoidon taso.

Anonyymi

Itsellä on sellainen kuva että en anna esim Porin sairaalassa leikata muuta kuin hiukseni ja kynnet. Hoitovirheiden mekka ja ihmistä käsitellään kuin lihakarjaa. Ennen kuolen kotiin kuin menen kys. paikkaan. Harmittaa että tuloistani pidätetään veroa jolle en saa mitään vastinetta !

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama juttu monessa paikassa Suomessa, tämä on totta tänä päivänä.

      • Anonyymi

        no joo minäkin sain tänä keväänä entistä huonomman käsityksen yllättäen


        ppoiuyyy


    • Anonyymi

      Sairaala ei ole viiden tähden hotelli. Vuorokauden hintakin eri.

      Itse olen saanut erittäin hyvää hoitoa monessa sairaalassa Suomessa.
      Kerran samassa huoneessa vieressäni makasi potilas, jolla oli pelkästään valittamista. Se jonkin verran pilasi olosuhteita. Saamamme ruoka oli muuten samaa, mutta hänen lautasellaan se oli syömäkelvotonta. Hän pissasi monta kertaa päivässä sänkyyn kiskottuaan ensin vaipat pois. Loukkaantui sitten valtavasti, kun hoitaja sanoi, ettei vaippaa saa ottaa pois. Vieraita hänellä kävi huoneen täydeltä ja niille hän valehteli hoitajista, ruoasta, sängystä, ihan kaikesta. Näin erilaisia ovat ihmisten kokemukset samoissa oloissa. Ilman tuota sänkynaapuria olot olisivat minun mielestäni olleet hyvät.

      Varsinainen hoito ja tutkimukset olivat perusteelliset. Kaikki kohtelu hoitajien ja lääkärien taholta erinomaista, kuten on ollut kaikissa sairaaloissa.

      • Anonyymi

        On myös niin että' eri potilaat saavat eri kohtelun, jos on kerran sattunut joku virhe tai muu sellainen hoitohenkilökunnalle sen jälkeen virheet ei oo loppuakseen.
        Jos kaikki on sujunut potilaasta voi tulla "kempipotilas".

        ppouyyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On myös niin että' eri potilaat saavat eri kohtelun, jos on kerran sattunut joku virhe tai muu sellainen hoitohenkilökunnalle sen jälkeen virheet ei oo loppuakseen.
        Jos kaikki on sujunut potilaasta voi tulla "kempipotilas".

        ppouyyuy

        siis "lempipotilas"


        ppoiuyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis "lempipotilas"


        ppoiuyyy

        Minussa on potentiaalia kumpaankin.l Jos epäinnistumisen peittely jatkuu huonoa hoitoa on tiedossa jatkossakin. Jos mun kanssa on asiallinen oon niin helppo ihminen että minusta voi tulla lempipotilaskin.,


        ppoiuyyyy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1749
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1728
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe