Itsellä on sellainen kuva että en anna esim Porin sairaalassa leikata muuta kuin hiukseni ja kynnet. Hoitovirheiden mekka ja ihmistä käsitellään kuin lihakarjaa. Ennen kuolen kotiin kuin menen kys. paikkaan. Harmittaa että tuloistani pidätetään veroa jolle en saa mitään vastinetta !
Suomen terveydenhoidon taso.
6
57
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu monessa paikassa Suomessa, tämä on totta tänä päivänä.
- Anonyymi
no joo minäkin sain tänä keväänä entistä huonomman käsityksen yllättäen
ppoiuyyy
- Anonyymi
Sairaala ei ole viiden tähden hotelli. Vuorokauden hintakin eri.
Itse olen saanut erittäin hyvää hoitoa monessa sairaalassa Suomessa.
Kerran samassa huoneessa vieressäni makasi potilas, jolla oli pelkästään valittamista. Se jonkin verran pilasi olosuhteita. Saamamme ruoka oli muuten samaa, mutta hänen lautasellaan se oli syömäkelvotonta. Hän pissasi monta kertaa päivässä sänkyyn kiskottuaan ensin vaipat pois. Loukkaantui sitten valtavasti, kun hoitaja sanoi, ettei vaippaa saa ottaa pois. Vieraita hänellä kävi huoneen täydeltä ja niille hän valehteli hoitajista, ruoasta, sängystä, ihan kaikesta. Näin erilaisia ovat ihmisten kokemukset samoissa oloissa. Ilman tuota sänkynaapuria olot olisivat minun mielestäni olleet hyvät.
Varsinainen hoito ja tutkimukset olivat perusteelliset. Kaikki kohtelu hoitajien ja lääkärien taholta erinomaista, kuten on ollut kaikissa sairaaloissa.- Anonyymi
On myös niin että' eri potilaat saavat eri kohtelun, jos on kerran sattunut joku virhe tai muu sellainen hoitohenkilökunnalle sen jälkeen virheet ei oo loppuakseen.
Jos kaikki on sujunut potilaasta voi tulla "kempipotilas".
ppouyyuy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös niin että' eri potilaat saavat eri kohtelun, jos on kerran sattunut joku virhe tai muu sellainen hoitohenkilökunnalle sen jälkeen virheet ei oo loppuakseen.
Jos kaikki on sujunut potilaasta voi tulla "kempipotilas".
ppouyyuysiis "lempipotilas"
ppoiuyyy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis "lempipotilas"
ppoiuyyyMinussa on potentiaalia kumpaankin.l Jos epäinnistumisen peittely jatkuu huonoa hoitoa on tiedossa jatkossakin. Jos mun kanssa on asiallinen oon niin helppo ihminen että minusta voi tulla lempipotilaskin.,
ppoiuyyyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778