Luetteko ja tilaatteko lehtiä?

Anonyymi

Olen itse innokas lehtien lukija ja tilaan aina uusia lehtiä, kun niihin tulee hyviä tarjouksia. Löysin eri sivuja, joissa on samassa paikassa monta eri lehtitarjousta, esimerkiksi tämä: https://lehtijalahja.fi/lehtitarjoukset/.

Ovatko nämä luotettavia? Ja miten varmistan, että tilaus menee varmasti oikeaan paikkaan ja saan itse lehden? Kiitos jo avusta valmiiksi.

38

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typerä mainos.

      H.

      • Anonyymi

        Typerä kommentti.


    • Anonyymi

      En ole enää vuosiin tilannut lehtiä, niitähän saa halutessaan ostaa kaupasta tarjoushinnoilla.

    • Anonyymi

      Toimittajat ovat tietämättömiä kopioijia
      Sivistymättömiä surkimuksia, jotka joutuvat koko ajan kirjoittamaan jotain hömppää saadakseen pienen palkkansa

      Kun suomalainen voitti äsken jonkin mitalin
      voittajan nimessä piilee kirjoitusansa

      Sivistynyt tietää olla varuillaan, joten terästyin

      Iltalehti putosi ansaan ja kirjoitti nimen väärin
      En koskenut kumpaankaan kaupan kassajonossa koska
      molemmissa nimi oli etusivulla isolla ja eri tavalla

      • Anonyymi

        IS kirjoitti nimen aivan oikein. IL jutusta puuttui yksi ''s'' kirjain ja se pilasi päiväsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IS kirjoitti nimen aivan oikein. IL jutusta puuttui yksi ''s'' kirjain ja se pilasi päiväsi.

        Pillasti päiväni näkemään että pönttötoimittaja
        pienipalkkainen surkimus

        ei ole etukäteen valmistautunut ansaan oppimattomana junttina

        Nimittäin etukäteen tiedetään että eräissä sanoissa vaikka Erixon
        ja tässä olevassa
        on oltava varuillaan

        En lue junttimediaa useinkaan


      • Anonyymi

        Miksi kirjoituksessasi on noin paljon kirjoitusvirheitä, oletko mennyt omaan ansaasi?


    • Anonyymi

      Jos tilauksen peruuttaa tarjousjakson aikana joutuu maksamaan normihinnan elikkä peruutus vasta seuraavan jakson alettua, siitä maksat sen normihinnan. Paljonko tuli säästöä.

    • Anonyymi

      Iltalehti on muuttanut linjaansa, sisällöstä mielenkiintoisimmalta vivahtavat jutut on siirretty maksulliseeb versioon, jota on ollut muilla pitkään.
      Iltasanomat jakaa vielä vapaasti juttujaan.
      Aikakausilehtiä en ole tilannut yli kymmeneen vuoteen, ostan irtareita harvakseltaan.

    • Anonyymi

      Tiede on ollut tilauksessa yli 20 vuotta. Viikkolehdet...en ota edes ilmaiseksi;)

    • Joskus aikoinaan tilasin jotain suomalaisia aikakausilehtiä (muistaakseni Seuraa) ja ristikkolehtiä tänne, kun niitten irtonumeroita ei niin joka kioskilla ole saatavissa.

      En enää ole tilannut aikoihin, kun netillä riittää lukemista enemmän kuin ehtii lukemaan ja olen enemmän siirtynyt Sudokuihin, joita on saatavilla missä vain.

      • Anonyymi

        Apu tuli usein työväenluokkaisissa perheissä erkki-mikael samuel väsy pulteri jne

        Seurassa oli dekkareita marton taiga

        Olin kakarana koululehden päätoimittaja ja kopioin tämän alan materiaalia meillä oli lehtiasiamies talossa jonka vankka ihailija olin ja hyviä jäännöslehtiä, siksi minusta tuli viisas
        Lapsena tiesin kaiken

        enää en koskisi näihin lehtiin

        Ps. Harva tietää mikä on pulteri ennen kuin hakee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Apu tuli usein työväenluokkaisissa perheissä erkki-mikael samuel väsy pulteri jne

        Seurassa oli dekkareita marton taiga

        Olin kakarana koululehden päätoimittaja ja kopioin tämän alan materiaalia meillä oli lehtiasiamies talossa jonka vankka ihailija olin ja hyviä jäännöslehtiä, siksi minusta tuli viisas
        Lapsena tiesin kaiken

        enää en koskisi näihin lehtiin

        Ps. Harva tietää mikä on pulteri ennen kuin hakee

        Apu-lehtiä sain käsiini ja monenlaista muutakin lehteä lapsena ja nuorena, kun meille ostettiin Hankapohjasta paperikeräykseen menneitä lehtiä, mihin pakattiin taimia aina alkukesästä taimien myyntiaikaan.
        Ei ne ihnan ajankohtaisia enää olleet silloin, kun ne käsiini sain.


    • Anonyymi

      Haloo ! Tilaat aina uusia lehtiä ja nyt muka olet huolestunut että meneekö tilaus oikeaan paikkaan ja että saatko lehtesi.

      En ole tilannut pariin vuosikymmeneen lehtiä, koska jos haluaa katkaista tilauksen
      se ei onnistu millään eikä myyjistä ei pääse millään eroon. Lehdenmyyjistäkään ei ota selkoa. Pitäisi tilatessa jo kysyä, mikä on puh.nro jos haluan perua tilauksen.
      Moniin tilauksiin pitäisi antaa e-mail-osoite ja sitten alkaa lehtien tyrkytystä
      tulla urakalla.
      Jos on kiinnostavaa, osta irtonumeron. Useimmissa lehdissä ei ole viittä minuuttia
      enempää luettavaa.

    • Anonyymi

      Apu ja Suomen luonto meille tulee.

      • Anonyymi

        Meillä kun avaa ikkunan saa apua ja päälle Suomen luontoa


      • Anonyymi

        Meille on tilattu Maaseudun Tulevaisuus, Jallu ja Kansa Taisteli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille on tilattu Maaseudun Tulevaisuus, Jallu ja Kansa Taisteli.

        Jallua Kansan taisteluja voi lukea enää divarista ostettuna. Lopettivat aikaa sitten.
        Maajussina saat MT:n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kun avaa ikkunan saa apua ja päälle Suomen luontoa

        En koskaan jää ilman ivallista vastausta jos täällä jotain harvoin kirjoitan. Hupaisaa, mutta säälin ivan heittäjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jallua Kansan taisteluja voi lukea enää divarista ostettuna. Lopettivat aikaa sitten.
        Maajussina saat MT:n.

        Kyllä Maaseudun Tulevaisuus pitää itse tilata ja maksaa, ei sitä muuten saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan jää ilman ivallista vastausta jos täällä jotain harvoin kirjoitan. Hupaisaa, mutta säälin ivan heittäjää.

        Sotket ivan ja huumorin

        Sinusta ei tule helismaata eikä jopesuuruonaa ehkei vainiota eikä edes vexi salmea


    • Pari tilattua lehteä tulee. Olen lopettanut joitakin.
      Ajattelen, ettei sitten kovin paljon pojalle jäisi hommia, kun tästä maailmasta lähden.

    • Anonyymi

      En tilaa enää mitään aikakauslehtiä. Ostan hyvin harvoin irtonumeronkaan.
      Minulle tulee edelleen Helsingin sanomat. Siinähän on kerran kuussa ilmestyvä kuukausiliite, hyvin mielenkiintoinen lisä sanomalehteen. Yhteishyvä tulee vielä ilmaiseksi.
      Hesari paperisena ja aamukahvi kuuluvat edelleen minulla vanhaan perinteeseen.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Hesari on tullut tilattuna viimiset 30v. Maakuntalehtikin taitaa olla Sanoma Oy:n omistuksessa.
        Hinnat ovat suolaiset, mutta perinteiden ylläpito maksaa.


    • Anonyymi

      Hesari tulee, ja kirkolle kymmenyksiä maksavana, tulee parin viikon välein pääkaupungissa ilmestyvä : Kirkko ja kaupunki .

    • Luen ja tilailenkin.
      Kummasti aina löytyy materiaalia lehtikeräykseen.

      Tilattuna sanomalehtenä tulee vain Maaseudun Tulevaisuus
      aikakausilehtiä olen tilannut Kodin kuvalehden,
      tilaan aina jonkun lyhyitä jaksoja kun oikein hyväpuhheinen nuorimies sattuu luurin toiseen päähän, eli silloin sorrun. Kaiken karvaiset kylkiäiset ärsyttää, mutta onneksi nykyään tarjoavat lehden mm. jatkotilausta.
      Tosin viime aikoina en enää vastaile tuntemattomiin numeroihin, joten olen saanut olla rauhassa lehtikauppiailta.

      Jäsenmaksuja kun makselen, tule ainakin Finni Quilttia, Syöpä, Bridge, nuo nyt tuli mieleen, Yhteishyvä tulee kun olen osuuskauppaväkeä, en sitä koskaan lue, kuin korkeintaan reseptivihkosen siitä välistä,
      Ilmaisjakeluna tulee Suur Jyväskylää ja kunnan oma lehti,
      eli tuleehan noita..

      Sitten kun käyn kirjastossa lueskelen lukusalissa monia lehtiä....

    • Anonyymi

      Hesari, Kauppalehti ja Suomen Kuvalehti on tilattu kotiin,
      niissä on perusasioita, joilla pysyy ajan tasalla mitä maassa ja maailmassa tapahtuu.
      Täydennystä asioihin etsin netistä lähes joka päivä.

      • Anonyymi

        Kuppalehti on madaltunut tasossa
        Sijoitatko

        Osakeliiton lehti Viisas raha
        Veronmaksajien Taloustaito
        ovat kylkiäisiä

        Hesari on yrittänyt parantaa mainettaan Visio-osiolla taloudessa, mutta en tilaa, menee aamuisin turhaa aikaa jaarituksia lukiessa


        Sampo julkistaa tuloksensa keskiviikkona 9: 30 ja tulee lyömään jälleen pöytään todella kovan ???. Osakkeessa on aliarvostus. Sammolla on massia ja yritti ostaa takaisin velkakirjojaan velkavipua alaspainaakseen, sai vain hiukan, epäonnistui, velkavipu on jarru. Sammolta odotetaan ylimääräistä osinkona, mutta milloin milloin milloin tulet osinko dimmi quando tu verrai https://youtu.be/Z0JGzoSyt_I


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuppalehti on madaltunut tasossa
        Sijoitatko

        Osakeliiton lehti Viisas raha
        Veronmaksajien Taloustaito
        ovat kylkiäisiä

        Hesari on yrittänyt parantaa mainettaan Visio-osiolla taloudessa, mutta en tilaa, menee aamuisin turhaa aikaa jaarituksia lukiessa


        Sampo julkistaa tuloksensa keskiviikkona 9: 30 ja tulee lyömään jälleen pöytään todella kovan ???. Osakkeessa on aliarvostus. Sammolla on massia ja yritti ostaa takaisin velkakirjojaan velkavipua alaspainaakseen, sai vain hiukan, epäonnistui, velkavipu on jarru. Sammolta odotetaan ylimääräistä osinkona, mutta milloin milloin milloin tulet osinko dimmi quando tu verrai https://youtu.be/Z0JGzoSyt_I

        Senttiosake Tulikiven nousua rakettikiitoon monet povaavat Harvian malliin.
        Ei ole ottanut oikein tuulta purjeisiin.


    • Anonyymi

      olen tilannu, mutta eräässä lehdessä jos jostain henkilöstä kerrotaan, toistetaan etunimeä liikaa, "ei ota erkkikään selvää"

    • Anonyymi

      Paikallislehtiä tulee luettua,valtakunnalliset syöttää liikaa soopaa.

      • Anonyymi

        Persu lukee mv-mediaa, se on eniten valehteleva media persuPravdan kanssa,
        mutta siihen persu uskoo - ja horoskooppeihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persu lukee mv-mediaa, se on eniten valehteleva media persuPravdan kanssa,
        mutta siihen persu uskoo - ja horoskooppeihin.

        Taidat lukea paljonkin mv-mediaa ja Pravdaa?
        Vai onko sinulle vai oppi-isäsi kertonut niitten olevan valehtelevia ja sinä uskot.


    • Anonyymi

      Lehtien ja taiteen arvo on romahtanut
      Jokainen voi tehdä oman lehden blogin tai kuvan ja kirjoittaa bod-kirjan

      Pieni joukko hömppiä lukee vielä tiukasti jotain niin alkeellista kuin hesarin jaaritussoopaa

      • Anonyymi

        En huolisi hesaria ilmaiseksikaan.


    • Anonyymi

      Mullikkabladettia olen muutamana päivänä lueskellut lomareissussa.
      Se on yhtä kuin Savon Sanomat Kuopiossa ilmestyvä suurehko maakuntalehti, liippaa kyllä läheltä kepua.

    • Anonyymi

      Meille tuli aikoinaa 52 lehteä viikossa, äiti toimi lehtitilausmyyjänä.

      Maksullisia lehdet ovat netin kautta luettuna, ammatti&talous lehdet ovat hyödyllisiä ja harrastuksiinkin tuovat lisä sisältöä.

    • Anonyymi

      Hesari ei kiinnosta, tilasin aiemmin vuosikymmeniä. Ennen se oli mielenkiintoinen ja kivan kokoinen, myös teksti selvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      207
      2734
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      451
      2438
    3. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      27
      1537
    4. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1468
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      71
      1281
    6. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      86
      1048
    7. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      140
      1003
    8. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      7
      984
    9. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      950
    10. Kuka mielessäsi pyörii?

      Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      77
      923
    Aihe