Mitä kiltteystyyppiä edustat?

Anonyymi

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä ei näytä olevan minkään sortin kilttejä. 😟

    • Anonyymi

      Hyvä aihe, mutta huono testi..)), sanoo harmoninen kiltti, jonka pitäisi olla rohkeampi ilmaisemaan oma mielipiteensä, neuvottiin minua...
      Mutta ihan tosi: ei kovin hyvä idea ujuttaa oma mainos testiin, vaikka se olisi leikkimielinenkin...
      Mutta näin ne instituutiot, jollaiseksi Fazerinkin kai voi laskea, jäävät ajan jalkoihin, vasta Stockmannkin taisi päästä jaloilleen, saneerattuna...
      Tuskin mainoskampanjat enää niitä palastavat.

      Kiltteyttä, sitä aitoa, jota muun muassa Stefan Einhorn kuvaa kirjassaan "Aidosti kiltti", saisi olla kyllä meidän ajassa lisää. Kyllä sitä peräänkuulutetaankin.

      Einhorn, ruotsalainen lääkäri, professori ja kirjailija katsoo, että aidosti kiltti ihminen ei ole heikko eikä naiivi, sellainen jonka yli muut voivat kävellä. Einhorn pitää kiltteyttä yhtenä älykkyyden lajina.
      Tähän on ainakin minun helppo yhtyä, koska olen aina vähän vierastanut tätä aikuisillekin suositeltua "spontaania itsensä ilmaisua", joka "antaa luvan" sanoa kenelle tahansa mitä tahansa...

      • Ja taas järjestelmä heitti minut Anonyymiksi. Oliko kiltisti tehty ?..))


      • Anonyymi

        Tuossa sanottiin selvästi, että on mainos. Ihan yhtä hyvä testi kuin muutkin vastaavat, einiin vakavasti otettavat. Minä olen antelias tyyppi testin mukaan ja oikeasti. Saan kyllä paljon itsekkin muilta, usein tunnen olevani hemmoteltu suorastaan. Olen kiltti ja ystävällinen, ja niin minullekkin ollaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.


      • Anonyymi

        Näyttelijä-laulaja Pirkko Mannola kasvoi kiltiksi tytöksi, ja se on hänen traumansa. Kun saa lapsena osakseen vain moitteita, oppii miellyttämään.


    • Paloma01

      Käytännön kiltti.
      Peruskiltti ja perusmyönteinen tyyppi, mutta en kenenkään kynnysmatto,. Nää hömppätestit ovat aivan hurmaavaa ajanvietettä.
      (Ja nyt takaisin tv-tuoliin katsomaan päivän kohokohtia Tokiosta. Lego lähti hakemaan pizzoja. )

      • En ole suuri pizzanystävä, mutta "uhraudun" aina silloin tällöin. Leikkaan pizzan puoliksi ja syön toisen puolen ja lahjoitan toisen puolen nälkäisimmille :)
        Tänään cuattro stagioni elikkä neljä vuodenaikaa...


    • Anonyymi

      Käytännöllinen :)

      Per-kel

    • Anonyymi

      Pitääkö ihmisen edustaa jotain kiltteystyyppiä ?
      Napakka, rehti ja reipas huumori-ihminen on kiinnostavampi kuin kiltteystyyppi.
      Kiltti oon mut lälläriksi en rupee.

    • Anonyymi

      Typerä alotus,,,

    • Anonyymi

      Ei tuosta testistä saanut selvää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      105
      2363
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      433
      2056
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      72
      1503
    4. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      75
      1195
    5. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      42
      1166
    6. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1135
    7. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      74
      1069
    8. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      191
      1059
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      93
      1039
    10. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      54
      978
    Aihe