Hei,kävin pari päivää ottamassa uudet ripsienpidennykset Helmi nails studiossa, alkuun paikka vaikutti hyvältä, mutta loppujenlopuksi studio oli ahdas ja ei koronaturvallinen, henkilökunta piti maskia leualla tai ei ollenkaan, puhemuurin takia en ymmärtänyt kaikkea mitä he sanoivat. Ripsistä tuli kivat 5d-7d keskipitkä ripset, mutta 2 työntekijää teki niitä.. ilmeisesti tästä syystä toinen ripsistäni on harventunut huomahtavasti ja toinen on edelleen ennallaa... tästä siis vain muutama päivä ja nyt jo melkeen tippunut kaikki toisesta. En valitettavasti voi millään tavalla suositella paikkaa. Epähygieenisyys oli kirjaimellisesti käsin kosketeltavaa
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kurja homma. ite oon käynyt beauty studio m! Minnalla tai Reetalla! Kivoja mollemat.. tekee kyllä eri palveluita!
- Anonyymi
Tekijä on nopea, mutta huolellinen. Käden jälki on hyvää ja hyvä asiakaspalvelu❤️
- Anonyymi
hana Helmin palvelu & täydelliset hybridi ripset😍😍
- Anonyymi
Voin lämpimästi suositella! Koko kokemus oli alusta loppuun miellyttävä, sain todella ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua. Kynsiteknikko kuunteli toiveitani tarkasti ja toteutti juuri sellaiset kynnet, joista olin haaveillut, lopputulos oli yksinkertaisesti upea! ✨ Kynnet ovat kauniit, huolellisesti tehdyt, ja työnjälki on aivan viimeisen päälle. Lisäksi tunnelma oli rento ja viihtyisä, joten oli ilo istahtaa penkkiin ja ottaa pieni hetki itselle. Kiitos Helmi nails tulen ehdottomasti uudestaan! 💅💖
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60513
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496