Haluaisin erityisesti miehiltä vastauksen otsikon kysymykseen. Toki myös naiset ovat tervetulleita keskusteluun osallistumaan.
Lähinnä olen kiinnostunut tilanteista, joissa pitkähkö parisuhde vaihdetaan yht'äkkiä uuteen. Muutaman kuukauden viritykset / nettideittisuhteet (elleivät ole aitoja parisuhteita) eivät niinkään ole pohdiskeluni kohteena.
Pelkääkö lennosta suhdetta vaihtava esim. yksinäisyyttä tai pulaa seksistä? Muita syitä?
Tiedostan, että saatan olla naiivi odottaessani (myös) asiallisia vastauksia. Kuitenkaan yrittänyttä ei laiteta :-)
Mies: miksi vaihdat lennossa?
1
173
Vastaukset
- Anonyymi
Minä voin vastata. Minut jätettiin ja se tuntui pahalta ja olin ihan hukassa kun en saanut selitystä miksi niin kävi. Olisin ymmärtänyt jos olisi sanonut suoraan eikä olisi sattunut niin paljon. Tuli jotenkin ihan epätoivoinen olo miksi hän lähti kun oltiin suunniteltu yhteistä elämää ja rakastettiin niin paljon. Vahingossa kk sitten selvisi ettei hän rakastanutkaan minua, kaveri lähetti kuvan missä hän sen tunnusti treffiryhmässä.
Hain lohtua monesta naisesta ensin ihan vaan jutellen treffisivuilla että kelpaanko kellekään. Myöhemmin kuukausien päästä olin seksisuhteissa ja taas huomasin että tein sen vaan tietääkseni kelpaanko. Huomasin että minulla on paljonkin markkina-arvoa ja seuran saaminen on edelleen ihan helppoa.
En ole yhtään tälläinen ja nyt kun sen ymmärrän, yli 6kk tutkiskelun jälkeen, olen yksin kunnes tapaan sen oikean.
M41
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1003074- 262634
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv722389Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m422344Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta282049- 861857
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71749Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä251558Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 91317