Olis hyvä tietää ennenkuin menee....
Ideaparkin happyparturi,käyttävätkö maskia ja onko siistiä?
54
4722
Vastaukset
- Anonyymi
Käytävällepäin ainaki näyttää ihan siistiltä.
- Anonyymi
Onko kebab pitsaa tarjolla
- Anonyymi
Halpa hinta, sina tule kun halpa. (hinta ratkaisee, ei naamavaippa)
- Anonyymi
Ei kannata muutaman euron takia mennä ottamaan maskittomalta parturilla itselleen koronaa.
Seinäjoella on myös yks hierojakin joka kulkee ilman maskia kaupoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata muutaman euron takia mennä ottamaan maskittomalta parturilla itselleen koronaa.
Seinäjoella on myös yks hierojakin joka kulkee ilman maskia kaupoissa.Ja minä tunnen yhden kirvesmiehen joka kans kulkee ilman maskia.
- Anonyymi
Käynyt, ihan ok
- Anonyymi
Pitääkö maskia?
- Anonyymi
Maskittomia pitäisi lyödä aina mennen tullen.
- Anonyymi
Entä jos on kahteen kertaan rokotettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos on kahteen kertaan rokotettu?
Ei oo silti sata varmaa ettei voi koronaa saada.
- Anonyymi
Tuuppa prrrkele kokeilemaan. Voi olla, että sun maskis on takaraivolla alta aika yksikön. Senkka nenästä ja silleen.
- Anonyymi
Tuleppa kokeilla lyödä .
- Anonyymi
Happy-parturi on Seinäjoen parhain ja edullisin parturi, työ tehdään sujuvasti eikä siinä joutavia juoruilla. Paikalliset parturit ovat niin jumalattoman kateita ja ahneita, kun saivat aikansa määritellä hinnat, mutta kuluttaja tekee valintansa . Yksikin miesparturi joka mainosti ”uudistumista” ei osannut ajella hiuksia kuin yhdellä junttityylillä. Ainoa mikä siinä putiikissa uudistui oli hinta. Sekin vain ylöspäin.
- Anonyymi
Ehkä katsoi että sinulle sopii vain junttityyli? Ei juppityyli sovi kaikille.
- Anonyymi
Häiritsi maskittomuus ja se, ettei edellisen asiakkaan jälkeen puhdistettu parturointivälineitä mitenkään. En hokannut kieltää vahan ym.tököttien laittoa, jotka oli tosi voimakkaita huhhuhh
- Anonyymi
No tämä ei ole sitten kovin hyvä jos ei välineitä putsata. Kyllä hygienia pitäisi olla etusijalla.
- Anonyymi
Taitaa vanhaa karvaris huimata, kun edustaa juuri sitä sotkupesää jossa täit ja muut syöpäläisiä pesivät.Ei ole Seinäjoellakaan minkäänlaista kilpailua syntynyt, kun Happy avasi liikkeensä. Vanhat saksmniekat lannistuivat ja alkoivat lapsellisen kadehtimisen. Olisiko aika uudistua muutenkin kuin nostamalla taksoja.
- Anonyymi
Tuskinpa kadehtimista,jos joku asiakas kertoo mielipiteensä..
- Anonyymi
Rullakebabbi oli jees. Vähä saisi laittaa enemmän pikkelssiä
- Anonyymi
Ai absin kebabsi?
- Anonyymi
Oliko sopivasti karvoja
- Anonyymi
Kyllä on ollut maskit.
- Anonyymi
kyllä kannattaa täällä kysell- ihan normi asiaa. junttityyli,juppityyli? 80-luku? kebab? voi vittu. sen mä ymmärrän että täällä on alan ihmisiä porukkaan nähden siis naisiin ei miehiin ihan liikaa. mut voisko joku vastata asiallisesti joskus edes. maski kuuluu nyt ihan kalustoon. ehkä hanskatkin. rokotustodistusta kai ei periaatteessa tarvitse esittää mutta saa kai sitä kysyä tuskin täällä asiakkaistakaan on edes puolet rokotettuja?
- Anonyymi
Kyllä kokeilla pitää maski olla ja ranskalaiset oli tosi hyviä jotain kummallista valkoista soosia oli päällä
- Anonyymi
Puhtaus on puoli ruokaa!
- Anonyymi
Rullakebab tupla lihalla tosi hyvää
- Anonyymi
Antaako kuitin ?
- Anonyymi
Häpyparturi?...Saako tulla kattomaan? 😬
- Anonyymi
Kaupungin muut parturit eivät tunnu kestävän, kun kaupunkiin tulee uutta yrittäjäpolvea, jonka hinnat ovat ylivoimaisen halvempia kuin vanhan kaartiin. Kannattaa jättää jurnuttaminen ja kadehtiminen ja kehittää liiketoimintaa. Ei paljoa auta, että kadespukit parturit klopsuttelevat yksikseen saksia, kun asiakkaat äänestävät jaloilla.
- Anonyymi
No kuka parturi nyt olisi karehrinut ja kuka ei muka kestä tilannetta? Onko linkkiä? Taitaa olla sinun mielikuvitusta koko juttu..
- Anonyymi
Edellisessä ei voinu maksaa kuin käteisellä
- Anonyymi
"Kyllä on ollut maskit."
No ei takuulla ole ainakaan EPStorilla niillä ollut kertaakaan maskeja kun siitä ohi kävellyt lukemattomia kertoja. Ja mitä asiakkailta kuullut niin vehkeitään eivät pese koskaan vaan tökkivät koronavehkeillään.
Kannattaa maksaa vitonen enemmän niin pääsee Ruukintien venäläiselle parturille eikä joudu kortilla maksamaan eikä joudu kuittia turhaan kantamaan. Maksu vain käteisellä, korttipääte ollut rikki jo 5 vuotta. - Anonyymi
Niin kauan kuin Happy-parturit ova olleet Seinäjoella, olen käynyt vakituiseen siellä. Jos koronaa olisi ilmentynyt, olisi jo näkynyt, eikä ole lukuisilla muillakaan asiakkailla ollut moittimista,
Ja parturi on Ideaparkinkäytävillä olevista liikkeistä/ yrityksistä vetovoimaisin. Toisinaan jopa joutuu jonottamaan.- Anonyymi
Joo se on koronavapaa alue. Minäkin perheineni menen sinne turvaan. Ovenpielessä on jokin laser mikä tappaa koronan..tai jotain. Mut joo vitsi vitsinä .Ei paikkaa voi markkinoida sillä että meillä on turvallista kun koronaa ei ole ollut niin sitä ei myöskään tule. Ymmärrän pointtisi että yritit sanoa ettei tällä hetkellä ole koronaa, että jos turvallisesti toimimme ja kukaan ei sairaana tule silloin riski on pieni.
- Anonyymi
Höpö....
- Anonyymi
Ihminen voi tartunnan jälkeen viikonkin levittää koronaa oireettomana.
Jollain toisella taas korona voi ilmetä vain pienenä nuhana ja samalla viikkotolkulla levittää sitä muihin joista osa voi kuolla.- Anonyymi
Kyllä näin on . Kamala tauti.
- Anonyymi
Menkää Lapualle parturiin, siellä kattotaan maskittomia häjysti, ja kuulustellaan onko rokote. Läsihinkin on joku kuulemma saanu.
- Anonyymi
Eilen juniorin hiuksisto leikattiin ja edullisesti. Käyty sitä ennen monella paikallisella "ammattilaisella" ja täytyy kyllä sanoa,että menemme uudestaankin. Niin hyvää ja tarkkaa oli työn tulos ja ehkä myös edullisin. Lapseni oli itsekin ensimmäistä kertaa todella tyytyväinen parturiin.
- Anonyymi
Oliko Parturilla maski?
- Anonyymi
Kävin...ihmettelin,kun ottivat välillä toisen leikkaajan välineitä puhdistamatta niitä mitenkään ja muutenkin pöytä ym.puhdistamatta ja epäsiisti!
- Anonyymi
Ei riitä että parturilla on maski, ideaparkin ovelta on niin pitkä matka parturiin että koronan voi saada siinä matkalla. Eli kaikkien ideaparkissa pitää käyttää maskeja. Eilen oli niin paljon porukkaa että periaatteessa parkkipaikallakin olisi tarvittu maskeja.
- Anonyymi
Kaupungin happy ei oo vieläkään saanu korttimaksupäätettä...tarviitko kuitin?
- Anonyymi
Vinkki verottajalle?
- Anonyymi
Onneksi siihen viereen epstorilla on tullut psrturi jossa voi maksaa kortilla!
- Anonyymi
Hyvä juttu....usen vaihtuu leikkaajat hapyssa...pääsee maahan, kun tulee mukamas töihin ja kuukauden kuluttua sos tukien varaan...
- Anonyymi
Anna vihje verovilpistä
Tällä vihjetietolomakkeella voit kertoa havaitsemastasi verovilppiepäilystä. Voit lähettää vihjeesi nimettömästi ilman, että lähettäjän tiedot selviävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna vihje verovilpistä
Tällä vihjetietolomakkeella voit kertoa havaitsemastasi verovilppiepäilystä. Voit lähettää vihjeesi nimettömästi ilman, että lähettäjän tiedot selviävät.Miten asia liittyy verotukseen?
* Voit valita yhden tai useamman kohdan
Asiakas ei saa kuittia
Myynti tapahtuu ohi kassan
Yrityksellä on pimeää työvoimaa
- Anonyymi
Maski on ihan turhaa nykyään.
- Anonyymi
Persu on paska edestä ja takaa. Vajakki pää tyhjä
- Anonyymi
Hyvä parturi höpinät pois
- Anonyymi
Siellä on tällä hetkellä töissä mies kuka on panta jalassa koevapaudessa ja on aiemmin raiskannut alaikäisiä.
- Anonyymi
On täällä vapaalla jalalla kolmoismurhaajia ym.raiskaajia.Tuskin raiskaa sua parturis,muuuutta,en silti menisi,kuulaa päähän jos varmasti todettu.
- Anonyymi
Toi tuomio on totta ja siitä on vaan pari vuotta. Ja olen nainen enkä siellä käy ku se on miehille ja lyhythiuksisille naisille mutta en mä pelkää että mua raiskaa. Iljettävä vaan tollaset alaikäisten raiskaajat.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743