Farkkujen oudot numerot

Anonyymi

Esim. Lee Cooper farkuissa on LC 10 ja LC 08 jne. Eri kokojen numerot lahkeen pituudesta ja vyötärön mitroista ymmärrän mutta tuo on outo.
Tietääkö kukaan mitä se tarkoittaa?

16

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viittaisko johonkin kierrätystavaraan joka siis ei ole priimalaatua
      kuten esim. Lower Class.

      • Anonyymi

        Ei luulis kyllä sillä joku muu merkitys täytyy olla.


    • Anonyymi

      Minun pitää ostaa pian uudet farkut. Numeroprobpleema toivottavasti selviää kaupassa tai sitten ei. tai onko sillä mitään merkitystäkään.

    • Anonyymi

      Minä luulen, että ne ovat vain jotain mallinimiä. Vähän niin kuin leviksellä on jotain 500 suurempia numeroita eri malleilla.

      • Anonyymi

        Aika paljonhan niitä sitten onkin.


    • Anonyymi

      Mun farkuissa lukee.DDR KGB.CCCP

      • Anonyymi

        Latinalaisia kokonumeroita? Koululuokatkin oli ennen tyyppiä III, IV, VI jne. C on muistaakseni 100 tai 1000. JOten CCCp lienee jotain kolmetuhattajotain. K viittaa kiloon jne.


    • Anonyymi

      Paikallisessa liikkeessä kyselin numeroiden tarkoituksia niin mimmi rupesi laittamaan ögareita päälle ja alkoi tihrustaan ja totesi että "jaa'a empä oo enne noita nähnykkää, mitähän nuo tarkottaa".
      Se siitä sitten. Jäi ainakin farkut ostamatta siitä liikkeestä.

    • Anonyymi

      HALOOOO!!!

      Eikö koko Suomessa ole yhtään vaatekauppiasta joka osaa neuvoa?
      Kuka sellaiselta uskaltaa ostaa yhtään mitään. Ostan nykyään kunnon saksalaista laatua ja sitä löytyy LIDLISTÄ!

      Seuraavat frkkuni ostan sieltä ja kysyn samalla noista koodeista.

    • Anonyymi

      Paikallisen Prisman myyjä osasi kertoa asian oikean laidan.

      • Anonyymi

        Kerro meillekin!


      • Anonyymi

        Täkäläisessä Prismassa ei harmainta aavistusta koko asiasta. Epäilivät sen olevan ulkomaan kieltä jopa!


    • Anonyymi

      Ei kukaan mitään farkkuja nykyään käytä.

      • Anonyymi

        Siinä olikin älykäs kommentti aloittajan ongelmiin. Eipä tullut itsellekään mieleen!!


    • Anonyymi

      Missä Prismassa ne tiesi asiasta. Täällä Kuopiossa ei hakjuakaan.

      • Anonyymi

        Eri kaupunkien prismoissa on eritasoista henkilöstöä älykkyyden ja tietämyksen suhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe