Kokemuksia Facebook dating palvelusta?

Vaikka en tällä hetkellä niin kauhean tosissani seuraa haekaan, niin päätin aamulla luoda profiilin tuonne Facebookin dating-osioon, ja katsoa onko meininki täysin samanlainen kuin Tinderissä, vaiko millainen. No tähän mennessä olen saanut neljä osumaa, enkä jaksanut alueen naisia loppuun asti rämpätä, joten olettaisin että ainakin osumia tulee myös tulevaisuudessa. Äkkiseltään itse tykkään sovelluksen toiminnallisuudesta ja "käyttöliittymästä" enemmän kuin Tinderin vastaavasta, mutta se nyt on sinänsä pikkuasia isossa kuvassa.

Oletteko muut olleet pidempään tuolla, tai löytäneet seuraa tuota kautta?

Itse olen kohtuullisen pessimistinen, tai sanotaan realisti, ettei se oleellisesti eroa Tinderistä, mutta tuota palvelua/sovellusta en ollut koskaan ennen käyttänyt, joten uteliaisuus voitti, ja ihan mielenkiinnosta kokeilen.

108

34823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siellä on oma osastonsa kassialmoille ja mt-alkoholisteille.

• Niinpä. Vakka kantensa valitsee.

Itse raitistuneena /kuivilla olevana alkoholistina en viitsi edes painaa sydäntä millekään mua vanhemmalle pubiruusulle, jollaiselta todennäköisimmin saisi osuman takaisin. Olen nostanut omaa rimaani takaisin hieman ylemmäs, ja pyrin löytämään lähempänä omaa tasoani olevaa naisseuraa. Laatu korvaa määrän, se on huomattu.

• Toi oli aika ilkeästi sanottu, lähentelee melkein kunnianloukkausta, mutta on mun nahka täällä paksuuntunut niin jätetään kuvankaappaukset toistaiseksi vain omaan haltuun.

Itse lasken itseni kuitenkin hiukan eri "kastiin" jos näin voisi sanoa, tai ehkä scene olisi parempi termi. Kuitenkin olen ollut kohta 7 vuotta hoidon piirissä, lääkärin määräämä ja usean eri lääkärin uusima lääkitys on pysynyt samana kuutisen vuotta, ja tällä hetkellä olen tosiaan väliaikaisesti sairauslomalla, mutta uskon että mun nuoruusvuosieni parhaat kaupat on vasta edessäpäin. Trust El Plan. Nyt on vain oikea hetki todella monen eri tekijän aiheuttaman vaikean elämäntilanteen jälkeen levätä kunnolla, ladata akkuja ja keskittyä omaan henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin kulloisenkin jaksamisen puitteissa.

Ja jos mielenterveyspalvelujen ulkopuolelle jääneet henkilöt, narkomaanit, tai jopa toimeentulotuella pitkäaikaisesti elävät ihmiset haluavat etsiä seuraa ja löytää kumppanin, niin mikäs siinä, ihmisiä he kaikki ovat kuten edellä sanoinkin. Ja voi hyvin olla, että juurikin tuosta samasta "scenestä" moni löytääkin kumppanin, kenen kanssa on osapuilleen samanlainen arvomaailma, vuorokausirytmi, ns. henkinen/sivistyksellinen/vanhanrahan/onkorahaaollenkaan kokonaisuuden määrittelemä sosioekonominen asema.

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Toi oli aika ilkeästi sanottu, lähentelee melkein kunnianloukkausta, mutta on mun nahka täällä paksuuntunut niin jätetään kuvankaappaukset toistaiseksi vain omaan haltuun.

Itse lasken itseni kuitenkin hiukan eri "kastiin" jos näin voisi sanoa, tai ehkä scene olisi parempi termi. Kuitenkin olen ollut kohta 7 vuotta hoidon piirissä, lääkärin määräämä ja usean eri lääkärin uusima lääkitys on pysynyt samana kuutisen vuotta, ja tällä hetkellä olen tosiaan väliaikaisesti sairauslomalla, mutta uskon että mun nuoruusvuosieni parhaat kaupat on vasta edessäpäin. Trust El Plan. Nyt on vain oikea hetki todella monen eri tekijän aiheuttaman vaikean elämäntilanteen jälkeen levätä kunnolla, ladata akkuja ja keskittyä omaan henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin kulloisenkin jaksamisen puitteissa.

Ja jos mielenterveyspalvelujen ulkopuolelle jääneet henkilöt, narkomaanit, tai jopa toimeentulotuella pitkäaikaisesti elävät ihmiset haluavat etsiä seuraa ja löytää kumppanin, niin mikäs siinä, ihmisiä he kaikki ovat kuten edellä sanoinkin. Ja voi hyvin olla, että juurikin tuosta samasta "scenestä" moni löytääkin kumppanin, kenen kanssa on osapuilleen samanlainen arvomaailma, vuorokausirytmi, ns. henkinen/sivistyksellinen/vanhanrahan/onkorahaaollenkaan kokonaisuuden määrittelemä sosioekonominen asema.

Ihan mielenkiinnosta kysyn: minkälainen nainen vastaa sinun mielestäsi omaa tasoasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn: minkälainen nainen vastaa sinun mielestäsi omaa tasoasi?

Toi on tosi vaikea kysymys, enkä mä mieluusti lähtisi mitään kriteerejä tässä luettelemaan. Mutta lähinnä se, että olisi ns. samalla aaltopituudella, ja vaikka tavallaan inhoan kirjoittaa yhteiskuntaluokista, niin kyllä niitä Suomessakin on. Eikä se liity mun maailmankuvassani niinkään ihmisen nettopalkkaan tai materialistiseen omaisuuteen, vaan kuten sanoinkin niin tietynlaiseen sivistykseen/arvomaailmaan.

Ja tavallaan se, että mut nähtäisiin ikäänkuin vakavasti otettavana tyyppinä ja kuunneltaisiin, eikä niin että esim. kerrankin olen ollut yksipuolisesti kovinkin ihastunut ja tajunnut (=myöntänyt) vasta tyyliin pari vuotta myöhemmin, missä valossa nainen mut todellisuudessa näki koko ajan. Ja joidenkin muiden kokemusten perusteella sanoisin, että miehen tietynlainen esineellistäminen on aika kurjaa. Ihan kuin miehen pitäisi olla jokin kone, aina valmiina ja viestistä puolen tunnin päästä paikalla tositoimissa, riippumatta siitä kuinka henkisesti kuormittavia päiviä kyseiselle ajanjaksolle on saattanut osua.

Se on paljon helpompi kirjoittaa, millaista kohtelua _ei_ halua kuin luetella suoria vaatimuksia ihmisistä.

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Toi oli aika ilkeästi sanottu, lähentelee melkein kunnianloukkausta, mutta on mun nahka täällä paksuuntunut niin jätetään kuvankaappaukset toistaiseksi vain omaan haltuun.

Tottahan se oli joka sana.

• p234racing kirjoitti:

En laittaisi pahekseni vaikka sie olisit se osuma miulle.^^
        Hyvin sanottu. Sama tilanne ja ajatusmaailma. Vitsi vitsi, ehkä🙊

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Toi on tosi vaikea kysymys, enkä mä mieluusti lähtisi mitään kriteerejä tässä luettelemaan. Mutta lähinnä se, että olisi ns. samalla aaltopituudella, ja vaikka tavallaan inhoan kirjoittaa yhteiskuntaluokista, niin kyllä niitä Suomessakin on. Eikä se liity mun maailmankuvassani niinkään ihmisen nettopalkkaan tai materialistiseen omaisuuteen, vaan kuten sanoinkin niin tietynlaiseen sivistykseen/arvomaailmaan.

Ja tavallaan se, että mut nähtäisiin ikäänkuin vakavasti otettavana tyyppinä ja kuunneltaisiin, eikä niin että esim. kerrankin olen ollut yksipuolisesti kovinkin ihastunut ja tajunnut (=myöntänyt) vasta tyyliin pari vuotta myöhemmin, missä valossa nainen mut todellisuudessa näki koko ajan. Ja joidenkin muiden kokemusten perusteella sanoisin, että miehen tietynlainen esineellistäminen on aika kurjaa. Ihan kuin miehen pitäisi olla jokin kone, aina valmiina ja viestistä puolen tunnin päästä paikalla tositoimissa, riippumatta siitä kuinka henkisesti kuormittavia päiviä kyseiselle ajanjaksolle on saattanut osua.

Se on paljon helpompi kirjoittaa, millaista kohtelua _ei_ halua kuin luetella suoria vaatimuksia ihmisistä.

Ite kerran ihastunut ja kerran Rakastanunut pitemmän aikaan ihmistä jota näin päivittäin,mut sit aöko sairastelu enkä ikinä sanonut mitn sit, kun sanoin niin oli mies ja lapsi tulossa =)

• Anonyymi

Turha sitten yrittää.

Maija 100kg

• Tyhjän saa pyytämättäkin.

Arthur 74kg

• Anonyymi

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Tyhjän saa pyytämättäkin.

Arthur 74kg

En sanoisi tyhjäksi.

• Anonyymi

En tiedä kun tuollaiset palvelut on kaikenlaisille rajoittuneille ihmisille, jotka ei kykene normaaliin kanssakäymiseen.

• Anonyymi

Juuri niin. Noihin nettideittisovelluksiin pakkaantuu kaikki jämäaines ja kuona, joilla ei ole mitään edellytyksiä normaaliin parisuhteeseen, mutta eihän he sitä tajua.

• Niin no, rajoittuneisuuttakin voi olla niin monenlaista. Ihan totta, että nykyään monet ihmiset ei kykene normaaliin keskusteluun, kaikki kuitataan emojeilla, oikeassa elämässä räplätään kännykkää toisen seurassa jne. Mutta ne ihmiset voivat "rajoittuneista" sosiaalisista taidoistaan huolimatta olla hyvinkin suosittuja ja pidettyjä. Tarpeeksi kun on äänessä ja heiluttaa käsiään, niin ei siihen välttämättä mitään järkevää sanottavaa tarvita.

Ja sitten on mun kaltaisia rajoittuneita, että kun on asperger, sosiaalisten tilanteiden pelko, paniikkihäiriö, ptsd yms. kivaa niin siinä voi jäädä oikeassa elämässä hyvinkin ulkopuoliseksi kaikesta, vaikka kuinka osaisi keskustella eri aiheista, argumentoida mielipiteensä ja kuunnella toista. Ei musta valitettavasti saa esim. matkustelu- tai festariseuraa noiden rajoitteideni takia, enkä ole kovinkaan haluttua baariseuraa ollut koskaan, vaikka niihin kylläkin pystyn menemään kotikaupungissani, ei siinä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin. Noihin nettideittisovelluksiin pakkaantuu kaikki jämäaines ja kuona, joilla ei ole mitään edellytyksiä normaaliin parisuhteeseen, mutta eihän he sitä tajua.

Aika kuvottava ajatusmalli.. Mut kertoo ihmisestä itsestään paljon jos on noin ahdasmielinen. Nettideittailussa on paljon ihmisiä joilla ei ole aikaa, tai eivät muuten kykene tapaamaan uusia ihmisiä "normaalisti". Sielä myös säästää paljon aikaa, ja vaihtoehtoja on paljon enemmän. Toisille se toimii ja toisille ei, mutta ei se helvetti tee ihmisestä jämäainesta tai kuonaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kuvottava ajatusmalli.. Mut kertoo ihmisestä itsestään paljon jos on noin ahdasmielinen. Nettideittailussa on paljon ihmisiä joilla ei ole aikaa, tai eivät muuten kykene tapaamaan uusia ihmisiä "normaalisti". Sielä myös säästää paljon aikaa, ja vaihtoehtoja on paljon enemmän. Toisille se toimii ja toisille ei, mutta ei se helvetti tee ihmisestä jämäainesta tai kuonaa.

Jos ei ole mukamas aikaa tai mahdollisuutta tavata ihmisiä ns. normaalisti, niin ei se muuksi muutu missään nettideittipalvelussa. Edelleenkään ei ole aikaa muille ja tietääkseni se kuitenkin on perusedellytys minkään suhteen solmimiselle.

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Niin no, rajoittuneisuuttakin voi olla niin monenlaista. Ihan totta, että nykyään monet ihmiset ei kykene normaaliin keskusteluun, kaikki kuitataan emojeilla, oikeassa elämässä räplätään kännykkää toisen seurassa jne. Mutta ne ihmiset voivat "rajoittuneista" sosiaalisista taidoistaan huolimatta olla hyvinkin suosittuja ja pidettyjä. Tarpeeksi kun on äänessä ja heiluttaa käsiään, niin ei siihen välttämättä mitään järkevää sanottavaa tarvita.

Ja sitten on mun kaltaisia rajoittuneita, että kun on asperger, sosiaalisten tilanteiden pelko, paniikkihäiriö, ptsd yms. kivaa niin siinä voi jäädä oikeassa elämässä hyvinkin ulkopuoliseksi kaikesta, vaikka kuinka osaisi keskustella eri aiheista, argumentoida mielipiteensä ja kuunnella toista. Ei musta valitettavasti saa esim. matkustelu- tai festariseuraa noiden rajoitteideni takia, enkä ole kovinkaan haluttua baariseuraa ollut koskaan, vaikka niihin kylläkin pystyn menemään kotikaupungissani, ei siinä mitään.

No hyi vateliu Mene vaan sinne saiteille pörrään🤣 en koskis pitkällä tikulla.. oot tosi ongelmallinen tapaus.. kaikki mt ym sairaalasta just avohaavoineen päässeet täällä sitä " täydellistä" naista hakemassa ja yleensä naisia arvostelemassa🤣👍 tää todisti taas paljon tästä porukasta. Over and out

• Anonyymi

osuit oikeaan

• Anonyymi

Kuulin Vakkella tornihuhun, että Facebook dating on erityisesti mielenterveysongelmaisten suosiossa.

• No mutta sehän on kiva ja mielenkiintoinen uutinen, tiedä vaikka löytäisi jonkinlaista vertaistukea mistä rakkaustarina saisi alkunsa 🤗

🖕

• Anonyymi

Ainoa oikea tapa on tutustua naisiin kun menee baariin juomaan viinaa. Baarissa näet heti naisen ja voit jutella sille eikä tarvii miettiä osumia jossain dating palveluissa.
      Sitä monet odottaa osumia vuosia tindereissa ja muissa palveluissa eivätkä koskaan pääse juttelee naisille koska eivät käy baareissa.
      Tuhlaavat myös rahansa koska usein ne palvelut maksaa mutta eivät koskaan saa tutustua naisiin. Naiset huijaa miehiä treffi palveluissa.

T viinamies

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/2e57486f-d6c2-4e38-ace7-618cf816f907

https://yle.fi/uutiset/3-11724446

• Anonyymi

Jazulin profiili tuli vastaan 🤭

• Anonyymi

Mulla sama, olikin uskallettu kuva siinä profiilissa.

• Anonyymi

Itse juuri poistin sen.

• Anonyymi

Miehet haaveilee löytävänsä kumppanin jostain deitti palvelusta mutta eivät koskaan tapaa naisia ja menettävät vuodet olemalla yksin ilman naista koska eivät usko että naisia tapaa helpoiten kun juodaan viinaa baareissa yhdessä naisten kanssa. Uskokaa nyt vaan että baariin pitää mennä, muuten ette naisiin pääse tutustumaan.

T viinamies

• Anonyymi

Baarissa on tullut joskus juostua paljonkin, ja voin kertoa että se on ollut tasan yksi kerta, kun sieltä on nainen matkaan lähtenyt... Ei se kaikilla toimi. Viinaa vaan pää täyteen kun rupee liikaa vituttamaan pakkien saamiset.

• Anonyymi

Meikäläiseen alkaa pikku hiljaa puremaan viinamiehen politiikka ja aukoton linjaus, erittäin uskottavaa ja sitäpaitsi kun pappa tässä muistelee nuoruuttaan niin näinhän se oli 😁.

• Anonyymi

En ole koskaan kokeillut, enkä edes tiennyt koko sovelluksen olemassaoloa. Mutta eikö lärvikirja ole jo niiiiiin vanhanaikaista? Itse poistuin koko sovelluksesta jo vuosia sitten.

Tai oikeastaan. Poistuin... Jos kirjoitan nytkin käyttäjätunnuksen ja salasanan, niin kaikki tiedot lätsähtävät ruudulle, niinkuin en olisi koskaan lopettanutkaan tiliä.

Onhan minun ATK laitekin chromebook ja joudun kuukkeliin kirjautumaan käynnistäessä. Samaa vakoilujutskaa se on nytkin. Ihan sama, ei minulla ole mitään salattavaa tai tärkeää läppärilläni.

Huumeiden myynnin kirjanpidon sekä palkkamurhat pidän ihan paperisissa kansioissani.

• Ei se kauhean pitkään ole ollutkaan olemassa, päivällä kun googletin asiaa niin muistaakseni viime lokakuussa tuosta oli uutisoitu esim. iltapäivälehdissä. Ja tavallaan mäkin olen poistunut Facebookista, vaikka mulla profiili olemassa onkin. Silloin 2018 kun joku vuosi henkilöllisyyteni palstalle, niin vetäisin kaverilistan sileäksi ja olen pitänyt vain muutamaa suht tuoretta kuvaa kerrallaan profiilissa. Taidan olla eniten aktiivinen joissain Trollmula1 yms. meemiryhmissä, sekä ihan asiapitoisissa, lähinnä amerikkalaisissa Indycar-keskusteluryhmissä, ja nuo melkeinpä ovatkin se syy miksi profiilia pidän olemassa. Ja toki joihinkin sähköautoartikkeleihin on kiva antaa naurureaktioita ja trollailla aihepiiriin liittyen 😁

Mutta toi dating-osio on jotenkin erillään varsinaisesta profiilista. Ymmärtääkseni silloin jos, ja yleensä kun, ihmisellä on kavereita Facessa, niin ne dating-osion puuhastelut ei näy kenenkään aikajanalla. En tiedä tyrkyttääköhän se sovellus kavereita vastaan, jos nekin käyttää datingia, mutta veikkaan ettei nyt ihan suoraan ainakaan. Pöytäkoneellahan se ei taida toimia lainkaan, tai ainakaan en ole mistään alavalikosta sitä löytänyt. Lähinnä tabletilla ja puhelimella operoinut.

• Tavallaan mäkin pyrin elämään aika minimalistista elämää, vaikka talossa ja tontilla tavaraa ja roinaa riittääkin. Mutta noin niinku muita valintoja tehdessä. Auton ei tarvitse olla uusi, vaatteet kelpaa HM:stä ja Lidlistä, tänään söin iltapäivällä riisiä, mustapapuja ja keitettyjä kasviksia, eli aika halpa, terveellinen ja yksinkertainen ruoka se. Tosin elektroniikasta en tingi, vaikka ei munkaan laitteet mitenkään viimeisen päälle uusimpia Applen tuotteita olekaan. Mutta kuitenkin sellainen pöytäkone millä pystyy hoitamaan esim. työasiat kunnolla, tabletti sellaiseen kevyempään selailuun, ja toki sellainen puhelin missä pyörii tarvittavat sovellukset ja niitä varten on riittävästi muistia. Mutta tabletin ja puhelimen kohdallakin puhutaan noin 100€ hintaluokan laitteista, ja olikohan pöytäkone joku 300€ vuonna 2018 kun sen ostin. Mutta ei tosiaan ole näppäinpuhelimia, digikameroita usb-johtoineen, kömpelöitä minikannettavia yms. ikävä 😃

Erikoista huumoria tosiaan. Oletko jossain sienimetsällä tai -laitumella käynyt? 😂 Siitä puheenollen, pitääkin joku päivä polkaista kurkkimaan lähistön hevoslaitumet, lantakasat ja niityt 🙊😁

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Tavallaan mäkin pyrin elämään aika minimalistista elämää, vaikka talossa ja tontilla tavaraa ja roinaa riittääkin. Mutta noin niinku muita valintoja tehdessä. Auton ei tarvitse olla uusi, vaatteet kelpaa HM:stä ja Lidlistä, tänään söin iltapäivällä riisiä, mustapapuja ja keitettyjä kasviksia, eli aika halpa, terveellinen ja yksinkertainen ruoka se. Tosin elektroniikasta en tingi, vaikka ei munkaan laitteet mitenkään viimeisen päälle uusimpia Applen tuotteita olekaan. Mutta kuitenkin sellainen pöytäkone millä pystyy hoitamaan esim. työasiat kunnolla, tabletti sellaiseen kevyempään selailuun, ja toki sellainen puhelin missä pyörii tarvittavat sovellukset ja niitä varten on riittävästi muistia. Mutta tabletin ja puhelimen kohdallakin puhutaan noin 100€ hintaluokan laitteista, ja olikohan pöytäkone joku 300€ vuonna 2018 kun sen ostin. Mutta ei tosiaan ole näppäinpuhelimia, digikameroita usb-johtoineen, kömpelöitä minikannettavia yms. ikävä 😃

Erikoista huumoria tosiaan. Oletko jossain sienimetsällä tai -laitumella käynyt? 😂 Siitä puheenollen, pitääkin joku päivä polkaista kurkkimaan lähistön hevoslaitumet, lantakasat ja niityt 🙊😁

Dutch van der Linden joukot ovat taas Turussa. Ovatkohan tulossa sinnepäin?

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Tavallaan mäkin pyrin elämään aika minimalistista elämää, vaikka talossa ja tontilla tavaraa ja roinaa riittääkin. Mutta noin niinku muita valintoja tehdessä. Auton ei tarvitse olla uusi, vaatteet kelpaa HM:stä ja Lidlistä, tänään söin iltapäivällä riisiä, mustapapuja ja keitettyjä kasviksia, eli aika halpa, terveellinen ja yksinkertainen ruoka se. Tosin elektroniikasta en tingi, vaikka ei munkaan laitteet mitenkään viimeisen päälle uusimpia Applen tuotteita olekaan. Mutta kuitenkin sellainen pöytäkone millä pystyy hoitamaan esim. työasiat kunnolla, tabletti sellaiseen kevyempään selailuun, ja toki sellainen puhelin missä pyörii tarvittavat sovellukset ja niitä varten on riittävästi muistia. Mutta tabletin ja puhelimen kohdallakin puhutaan noin 100€ hintaluokan laitteista, ja olikohan pöytäkone joku 300€ vuonna 2018 kun sen ostin. Mutta ei tosiaan ole näppäinpuhelimia, digikameroita usb-johtoineen, kömpelöitä minikannettavia yms. ikävä 😃

Täälä pohjanmaalla tosiaan ainoana paikassa koko Suomessa kasvaa suippumadonlakkeja josta maksetaan Helsingin katukaupassa 50€/kpl.

https://www.keskipohjanmaa.fi/uutiset/314231/syksy-toi-huumesienet-kuusi-rikosilmoitusta-viikossa

• Anonyymi

Idiootti! Face on vanhanaikainen sulle, mutta käytät Suomi24, kaikkia perkeleitä!

• Lopetin seuran haun netistä.
      Ei jaksa etsiä ketään. :)
      Ei tosin haluisi olla sinkku mutta en jaksa mitään flirttejäkää.
      "Hei sinä tyllerö etc...." *Roll eyes *

• Tavallaan mäkin lopetin seuranhaun, mutta kurkkasin nyt vielä uteliaisuuttani tuon Facen datingin. Itse en tosin keksi, miten netin tai somen ulkopuolella naisiin voisi tutustua, eli tavallaan olen hyväksynyt todennäköisesti pitkähkönkin tulevan sinkkujakson jos/kun en palaa Tinderiin, tai tuolla datingissa ei tapahdu mitään ihmeitä. Äkkiseltään tulee mieleen kolmekin tuttua naista, joihin olen tutustunut ensin kasvotusten oikeassa elämässä ja vasta sitten somessa, ja olen jossain vaiheessa sitten kirjoittanut, kertonut kiinnostuksestani, ja kysellyt mitä toinen ajattelee. Mutta yksipuolisia ihastuksia nekin kaikki olivat. Tosin kaikkien näiden naisten kanssa olen nähnyt ja jutellut sen jälkeenkin, eli säilytin ihan kasvoni eikä asiasta olla tehty sen suurempaa numeroa. Mutta jos se seuranhaku on netissä vaikeaa, niin ei se oikeassa elämässäkään helppoa ole. Ainakaan siinä kuplassa missä itse elän 😅

• p234racing kirjoitti:

Tavallaan mäkin lopetin seuranhaun, mutta kurkkasin nyt vielä uteliaisuuttani tuon Facen datingin. Itse en tosin keksi, miten netin tai somen ulkopuolella naisiin voisi tutustua, eli tavallaan olen hyväksynyt todennäköisesti pitkähkönkin tulevan sinkkujakson jos/kun en palaa Tinderiin, tai tuolla datingissa ei tapahdu mitään ihmeitä. Äkkiseltään tulee mieleen kolmekin tuttua naista, joihin olen tutustunut ensin kasvotusten oikeassa elämässä ja vasta sitten somessa, ja olen jossain vaiheessa sitten kirjoittanut, kertonut kiinnostuksestani, ja kysellyt mitä toinen ajattelee. Mutta yksipuolisia ihastuksia nekin kaikki olivat. Tosin kaikkien näiden naisten kanssa olen nähnyt ja jutellut sen jälkeenkin, eli säilytin ihan kasvoni eikä asiasta olla tehty sen suurempaa numeroa. Mutta jos se seuranhaku on netissä vaikeaa, niin ei se oikeassa elämässäkään helppoa ole. Ainakaan siinä kuplassa missä itse elän 😅

Niin olen tehnyt myös nähnyt kasvokkain jonkun hyvinkin kiinnostavan henkilön ja kertonut somessa jälkeenpäin ei niin mitään tulosta...
        Uskoakseni netissä on aika vaikeaa lähteä tutustumaan ihmisiin.
        Monethan tutustuu ihmisiin baareissa sun muissa juhlissa mutta kun on seinäruusu niin kehen tässä tutustuu?
        Yksipuolinen ihastuminen on ihan perseestä mutta ei sitä ketään voi pakottaa tykkäämään itsestään.
        Oon yrittäny lähteä tuosta kuplasta mutta kummasti se vetää puoleensa 🙄🙄

• Anonyymi

Ei teitä kukaan halua koska mielenterveytenne ei ole ihan kunnossa. Älkää deittailko ja pilatko naisten elämää antamalla lupauksia hyvästä elämästä ja suhteesta koska ette ole niin kunnollisia. Jättäkää ne naiset toisille jotka antaa naisille rakkautta ja huolenpitoa. Naiset ei halua teidän ongelmia elämäänsä.

• Anonyymi

No haloo nyt siellä. Ketjun aloittaja on tosi fiksun oloinen mies ja niin moni muukin täällä. Ei taida montaa ihmistä tämä pallo kantaa päällään jolla ei jotain mt-ongelmaa, esim. depistä olisi ollut/tulisi olemaan. Jokainen ihminen on arvokas, ei se rakastuminen katso onko PTSD tai masennus, opit ehkä joskus sinäkin, jos rakastut.

• Anonyymi kirjoitti:

No haloo nyt siellä. Ketjun aloittaja on tosi fiksun oloinen mies ja niin moni muukin täällä. Ei taida montaa ihmistä tämä pallo kantaa päällään jolla ei jotain mt-ongelmaa, esim. depistä olisi ollut/tulisi olemaan. Jokainen ihminen on arvokas, ei se rakastuminen katso onko PTSD tai masennus, opit ehkä joskus sinäkin, jos rakastut.

Se on aina kiva kuulla, jos joku pitää mua täällä fiksunakin ja näkee ihan ihmisenä, eikä pelkkänä palstan narrina.

Tosin kyllähän noi mun diagnoosit saattaa kuulostaa tolleen lueteltuna aika merkittäviltä ja että niitä on paljon, mutta eihän ne kaikki tietenkään samaan aikaan ole päällä, ja jotkut diagnoosit ovat ehkä jo vähän vanhentuneitakin. Ja eri ihmisillä on muutenkin erilainen kynnys tai erilaisia triggeröiviä tekijöitä, mitkä esim. paniikkikohtauksia voi aiheuttaa. Jotkuthan ei uskalla mennä vaikkapa bussiin, isoon markettiin, ylipäätään julkisille paikoille kohtauksen pelossa, mutta ei mun elämä sentään ihan noin rajoittunutta ole. Kiitos toki osittain lääkitykseni. Mutta jo ennen koronapandemiaa käytännössä tiesin, ettei mun kannata esim. ulkomaille matkailla, tai tunkeilla mihinkään täpötäydelle ruotsinlaivalle varsinkaan viikonloppuaikaan. No asperger toki tuo oman lisämausteensa kaikkeen, vaikka mielestäni en ole välttämättä kuitenkaan pahin mahdollinen assburger-tapaus, tuo post-traumaattinen stressihäiriö juontaa juurensa jo kouluajoista, ja sosiaalisten tilanteiden pelko oli perusteena aikoinaan vapautukseen, mutta on roikkunut kaikissa lääkärien ja hoitajien potilaskertomuksissa sen jälkeen. Nytkin oli yksi perusteista saikkuun, eli kaipa senkin diagnoosin kriteerit on koko ajan täyttynyt, vaikka en välttämättä jossain treffeillä ollessa kauheasti edes jännittäisi. Mutta pitää muistaa että tokihan noita diagnooseja laaditaan ja annetaan ns. normaalien ihmisten elämän raamien mukaan, eikä sillä perusteella uskaltaako joku lähteä ABC:lle kahville naisen kanssa, taikka kohdata töissään kahdestaan jonkun pääskyvuorenjorman. 🙄

Perättömiä lupauksia en tietääkseni ole koskaan antanut kenellekään naiselle. Olen itse asiassa aika varovainen ja varautunut sanomisissani, etten lupaa mitään mitä en välttämättä pysty pitämään, enkä sano pelkästä kohteliaisuudesta mitään mitä en välttämättä tarkoita.

Enkä tietääkseni yhdenkään naisen elämää ole pilannut, ei kannata yliarvioida mua 😂 Jos olisin yhden tai useamman naisen elämän "pilannut" niin silloin en olisi edes ätmi (vai olenko edes sellainen 🙄), vaan jonkinasteinen jännämies. Rakkauden vastakohta kun ei ole viha, vaan välinpitämättömyys. Eksistäni /tapailemistani naisista /kamunaisista tulee mieleen ainakin kolme tai neljä, ketkä ovat kertoneet aika vihaiseen sävyyn ex-miehistään, joista osa oli väkivaltaisia, osa sellaisia siivelläeläjiä, jotkut ihan narsistejakin jne. mutta kummasti olivat edelleen mielessä. Jotenkin on sellainen kutina, ettei yksikään tapaamani nainen tai exä kerro musta mitään kauhutarinoita eteenpäin, eikä oikeastaan todennäköisesti yhtään mitään uusille puolisoilleen tai kavereilleen. Eli juurikin se välinpitämättömyys, joissain tapauksissa jopa suhteen aikana, ja todennäköisesti melko lailla 100-prosenttisena erojen jälkeen 🙄

Muutenkin jotenkin outo vastaus. Yleensähän täällä kaikki mahdolliset elämän kuprut pistetään kollektiivisesti naisten syyksi, mutta nyt yhtäkkiä sälytetäänkin vastuu miehelle olla deittailematta, koska mt-ongelmat 🙄 Joko vastaus on jonkun feministin käsialaa, tai sitten siinä on jälleen tietynlainen "periskerroin" kuten lähes kaikessa täällä.

• p234racing kirjoitti:

Se on aina kiva kuulla, jos joku pitää mua täällä fiksunakin ja näkee ihan ihmisenä, eikä pelkkänä palstan narrina.

Tosin kyllähän noi mun diagnoosit saattaa kuulostaa tolleen lueteltuna aika merkittäviltä ja että niitä on paljon, mutta eihän ne kaikki tietenkään samaan aikaan ole päällä, ja jotkut diagnoosit ovat ehkä jo vähän vanhentuneitakin. Ja eri ihmisillä on muutenkin erilainen kynnys tai erilaisia triggeröiviä tekijöitä, mitkä esim. paniikkikohtauksia voi aiheuttaa. Jotkuthan ei uskalla mennä vaikkapa bussiin, isoon markettiin, ylipäätään julkisille paikoille kohtauksen pelossa, mutta ei mun elämä sentään ihan noin rajoittunutta ole. Kiitos toki osittain lääkitykseni. Mutta jo ennen koronapandemiaa käytännössä tiesin, ettei mun kannata esim. ulkomaille matkailla, tai tunkeilla mihinkään täpötäydelle ruotsinlaivalle varsinkaan viikonloppuaikaan. No asperger toki tuo oman lisämausteensa kaikkeen, vaikka mielestäni en ole välttämättä kuitenkaan pahin mahdollinen assburger-tapaus, tuo post-traumaattinen stressihäiriö juontaa juurensa jo kouluajoista, ja sosiaalisten tilanteiden pelko oli perusteena aikoinaan vapautukseen, mutta on roikkunut kaikissa lääkärien ja hoitajien potilaskertomuksissa sen jälkeen. Nytkin oli yksi perusteista saikkuun, eli kaipa senkin diagnoosin kriteerit on koko ajan täyttynyt, vaikka en välttämättä jossain treffeillä ollessa kauheasti edes jännittäisi. Mutta pitää muistaa että tokihan noita diagnooseja laaditaan ja annetaan ns. normaalien ihmisten elämän raamien mukaan, eikä sillä perusteella uskaltaako joku lähteä ABC:lle kahville naisen kanssa, taikka kohdata töissään kahdestaan jonkun pääskyvuorenjorman. 🙄

Perättömiä lupauksia en tietääkseni ole koskaan antanut kenellekään naiselle. Olen itse asiassa aika varovainen ja varautunut sanomisissani, etten lupaa mitään mitä en välttämättä pysty pitämään, enkä sano pelkästä kohteliaisuudesta mitään mitä en välttämättä tarkoita.

Enkä tietääkseni yhdenkään naisen elämää ole pilannut, ei kannata yliarvioida mua 😂 Jos olisin yhden tai useamman naisen elämän "pilannut" niin silloin en olisi edes ätmi (vai olenko edes sellainen 🙄), vaan jonkinasteinen jännämies. Rakkauden vastakohta kun ei ole viha, vaan välinpitämättömyys. Eksistäni /tapailemistani naisista /kamunaisista tulee mieleen ainakin kolme tai neljä, ketkä ovat kertoneet aika vihaiseen sävyyn ex-miehistään, joista osa oli väkivaltaisia, osa sellaisia siivelläeläjiä, jotkut ihan narsistejakin jne. mutta kummasti olivat edelleen mielessä. Jotenkin on sellainen kutina, ettei yksikään tapaamani nainen tai exä kerro musta mitään kauhutarinoita eteenpäin, eikä oikeastaan todennäköisesti yhtään mitään uusille puolisoilleen tai kavereilleen. Eli juurikin se välinpitämättömyys, joissain tapauksissa jopa suhteen aikana, ja todennäköisesti melko lailla 100-prosenttisena erojen jälkeen 🙄

Muutenkin jotenkin outo vastaus. Yleensähän täällä kaikki mahdolliset elämän kuprut pistetään kollektiivisesti naisten syyksi, mutta nyt yhtäkkiä sälytetäänkin vastuu miehelle olla deittailematta, koska mt-ongelmat 🙄 Joko vastaus on jonkun feministin käsialaa, tai sitten siinä on jälleen tietynlainen "periskerroin" kuten lähes kaikessa täällä.

Nämä deittikokemukset on mielestäni ihan parasta antia. Ja pääsääntöisesti on ihan turha odottaa niihin mitään positiivista tai rohkaisevaa palautetta.

Naiset on sillä tavalla usein jotenkin kierolla tavalla omituisia, että mitä "kunnottomampi" se ex on ollut, sitä enemmän, kauemmin ja varmemmin se pysyy ajatuksissa. Ne kaipaavat jotenkin tunnemyrskyjä ja olen itse aika vakuuttunut että yhdessä sellaisen naisen kanssa tappaisin sen tylsyyteen.

• Anonyymi

Minun deitti ilmoituksessa lukee että oon työtön joten en voi seurustella mutta saisinko silti panna. Sain 6 osumaa ja neljät treffit.

• Anonyymi

Ei sitä oikein kumppania löydä jos ei ole normaali ja on toki mt ongelmia mutta käy töissä ja elää normi elämää.. naiset ei oikein halua jutella ja niitä ei sillain kiinnosta edes töissä.. mutta se on kai sit normaalia.. toiset miehet osaa naistenkaa ja itse ainaski olen ujo ja on ongelmia.. kumppania kaipaan mutta en halua väkisin etsiä ja yrittää kun ei se johda mihkään.

• Anonyymi

En tiedä toiset ei vain saa naista ja ei naiset kiinnostu.. kyl se turhauttaa kun ei pääse naista koskemaan.

• Anonyymi

Ehkä se on sit vaa parempi unohtaa naiset ja elää yksin elämää.

• Anonyymi

Kuolleena ei tarttis noita miettiä.

• Anonyymi

Ei tässä deittailussa ole mitää järkee jos on samaa kiertorataa ja naisia ei kiinnosta.

• Anonyymi

Mistä ne muut saa kumppanin? Sitä ihmettelee 36 v sinkkumies.

• Anonyymi

Se on juuri teille ätmeille suunnattu palvelu 👍🏼

• Anonyymi

Aika valmiiksi tämä ketju on tullut. Mutta lopuksi haluaisin vielä muistuttaa... Itsehän sain onnettomuudessa erittäin pahan aivovaurion ja eläkkeelle siirrettiin hyvin palkatusta mukavasta työstä.

Silti en ole kokenut puutetta tai ollut saamatta treffejä. Joten mielestäni sinkkuus on oma valinta, tai sitten on vain niin umpi-idari, ettei ketään kiinnosta. Itse sinkkuilen tosiaan mukavuuden halussani. Vai voikohan sitä sinkkuiluksi sanoa koska...🤔

• No joo, suuri osa tän ketjun vastauksista kyllä kiteyttää palstan tän hetkisen tilan aika hyvin 😃 Ihan typerää huutelua olemattomalla oikeim kirjoitus-taidolla, ja harvassa tuntuu olevan muiden kokemukset dating-sovelluksesta. Eivät ole kai uskaltautuneet liittyä, kun tiedä vaikka joutuisi ihan treffeille ja naisen halaamaksi 😱😅

Eilen aamulla tuonne liityin, jonkin aikaa eilen painelin sydämiä kunnes tuli joku aikaraja vastaan, ja nyt on 9 osumaa tullut tähän mennessä. Ilmeisesti se aikaraja nollaantui vuorokaudessa, niin josko tän päivän aikana taas selailisi ja tulisi muutama osuma lisää. Mutta ei noiden osumien saaminen Tinderissäkään koskaan se suurin ongelma ollut, vaikkakin viime aikoina hieman vaikeutui, eikä siitä kannata tehdä mitään johtopäätöksiä vielä. Aika näyttää kiinnostaako jotakuta kirjoitella ja tutustua.

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

No joo, suuri osa tän ketjun vastauksista kyllä kiteyttää palstan tän hetkisen tilan aika hyvin 😃 Ihan typerää huutelua olemattomalla oikeim kirjoitus-taidolla, ja harvassa tuntuu olevan muiden kokemukset dating-sovelluksesta. Eivät ole kai uskaltautuneet liittyä, kun tiedä vaikka joutuisi ihan treffeille ja naisen halaamaksi 😱😅

Eilen aamulla tuonne liityin, jonkin aikaa eilen painelin sydämiä kunnes tuli joku aikaraja vastaan, ja nyt on 9 osumaa tullut tähän mennessä. Ilmeisesti se aikaraja nollaantui vuorokaudessa, niin josko tän päivän aikana taas selailisi ja tulisi muutama osuma lisää. Mutta ei noiden osumien saaminen Tinderissäkään koskaan se suurin ongelma ollut, vaikkakin viime aikoina hieman vaikeutui, eikä siitä kannata tehdä mitään johtopäätöksiä vielä. Aika näyttää kiinnostaako jotakuta kirjoitella ja tutustua.

Enon ja Siltavuoren Jammun bicky risteystyshahmolla ei sitten kannata päteä deittailumarkkinoilla.

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

No joo, suuri osa tän ketjun vastauksista kyllä kiteyttää palstan tän hetkisen tilan aika hyvin 😃 Ihan typerää huutelua olemattomalla oikeim kirjoitus-taidolla, ja harvassa tuntuu olevan muiden kokemukset dating-sovelluksesta. Eivät ole kai uskaltautuneet liittyä, kun tiedä vaikka joutuisi ihan treffeille ja naisen halaamaksi 😱😅

"joutuisi ihan treffeille ja naisen halaamaksi 😱😅" Niin, kyllähän se olisi kamala kohtalo. Ihan täysin verrattavissa armagettoniin. 🤣

Minä tääläpäin Suomen-niemeä pidän peukkuja sinulle, jotta löytäisit sen oikean ihmisen sieltä ATK palstan syövereistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"joutuisi ihan treffeille ja naisen halaamaksi 😱😅" Niin, kyllähän se olisi kamala kohtalo. Ihan täysin verrattavissa armagettoniin. 🤣

Minä tääläpäin Suomen-niemeä pidän peukkuja sinulle, jotta löytäisit sen oikean ihmisen sieltä ATK palstan syövereistä.

Suosittelemme perikselle Anita Hirvosta.

Venäjän kansan puolesta
        Isä Navalnyi

• Anonyymi

Muista illalla salakatsella 007 ja Kuoleman Tuijotus.

• Anonyymi

Tuhlaatte elämäänne deitti palveluihin ettekä tutustu naisiin siellä. Naisiin tutustuu kun menee baariin juomaan viinaa ja siellä voi mennä juttelee naiselle helposti.
      Osumien odottaminen netissä on turhaa touhua.

t viinamies

• Anonyymi

Boikotoikaa maksullisia deitti palveluita.

• Anonyymi

Tuli tässä vähän aikaa sitten humalaisen aivopieru liittyä siihen. Viihdyin siinä noin viikon. Selailin vähän niitä tyyppejä ja totesin sen, ettei minua edelleenkään kiinnosta epätoivoisesti seuraa etsivät tyypit. Se oikea elämä siellä jossain internetin ihmeellisen maailman ulkopuolella on kuitenkin enemmän se mun juttu...

• Anonyymi

Kyllä viikossa joku osuma pitäisi tulla, vai etkö uskaltanut tykkäillä?

• Jostain syystä pessimistit sanovat aina olevansa realisteja..🤔

• Anonyymi

Ovat siis piilo-optimisteja?

• Anonyymi

Netistä ei vain kumppania löydä. Paremmin se löytyy ihan oikeasta elämästä.

• Pari päivää jaksoin tuolla pyöriä, mutta poistin sitten äsken profiilini. En erityisen pettyneenä, enkä yllättyneenä, vaan ihan realistina ja säästääkseni aikaa ja hermojani.

9 osumaa onnistuin saamaan, joista kaikista mä olin tykännyt ensin. Kolmen kanssa yritin aloittaa keskustelun, mutta eivät parissa päivässä vastanneet. Kuudelle muulle en sitten enää jaksanutkaan laittaa viestiä, mutta eivät tosin hekään mulle. Ja toisin kuin Tinder, niin tämähän näyttää muiden tykkäykset (sikäli jos niitä saa) joten tavallaan se totuus omasta asemastani naisten silmissä lävähti vieläkin selkeämmin vasten kasvoja kuin Tinderissä, josta en koskaan maksanut mitään, enkä näin ollen nähnyt naisten tykkäyksiä mun suuntaani.

Siitähän oli joku artikkelikin ja palstalla oma ketju, että kuinka käsittämättömän määrän osumia vuorokaudessa jonkun naisen feikkiprofiili Tinderissä oli saanut (oliko lähes 300) niin tilastot ovat aika karua luettavaa, pakko myöntää. Vaikkakin se taisi olla jonkun "18-vuotiaan" profiili, niin ei sekään paljoa auta, jos eilen oli toisenlainen artikkeli ja suorastaan laaja henkilöhaastattelu jostain 30 "voimaantuneesta" yhäristä jolla vaikutti olevan hyvinkin luotaantyöntävä asenne miehiä kohtaan artikkelin perusteella 🙄

No tuli toikin mesta kurkattua läpi, se kun on tähän mennessä jäänyt välistä, mutta eipä se mitään uutta eikä mullistavaa tarjonnut. Joku voisi sanoa, että olisi pitänyt olla pidempään, mutta pyörinhän mä Tinderissäkin 2017-2021, välillä muutaman kk taukoja pitäen, joten ehtihän tuossa ajassa ja varsinkin viimeisen noin vuoden aikana se oma asema naisten silmissä käymään aika selväksi. Ja monestihan mahdolliset osumat painottuu juurikin uusiin käyttäjiin, muistan sen ilmiön jo Tinderissäkin, että mitä pidempään kerralla oli profiili näkyvissä, niin sitä harvemmaksi osumat kävivät. Eli jos toissapäivänä tuli heti 9 osumaa, mutta kahtena seuraavana ei yhtään, eikä kukaan halunnut vastata viesteihin tai laittaa niitä itse, niin todennäköisesti aika harvakseltaan niitä osumiakaan olisi jatkossa tullut. 🙄

Niin ja mt-asiani sitä, työasiani tätä, lyricat tota. Kuultu on. 💩

• Anonyymi

Netissä et pääse naisiin tutustumaan eikä naiset aloita keskustelua vaikka mies olis kaikissa deitti palveluissa. Miesten pitää juoda viinaa ja mennä baariin ja siellä pääset juttelee naisille ihan kasvokkain heti. Se on ainoa tapa löytää kumppani ja tutustua naisiin koska olette sinä kasvokkain baarissa niin tutustuminen tapahtuu heti. Oon nähnyt miten mieht saanut heti naisen baarissa koska on vaan mennyt juttelee naisille ja niistä syntynyt parisuhteita ja lapsia.

T viinamies

• Anonyymi

Jep siksi ei kannata pitää tinderiä. Sielä on vaa naisten markkinat. En minäkään saa oikein osumia ja hetken aikaa ollut tinder poistettukin.. kunnes taas asennan sen. Mutta pidän verkot avoinna että josko se oikea sattuis joskus löytymään. epäilen kuitenkin.

• Anonyymi

Sama juttu. En jaksa vaan naisia yhtään ja poistin tinderinkin. Mutta asennan taas sen uudestaan kuitenkin. Semmosta se on naistenkaa.

• No juu, mäkin Tinderissä jojoilin vajaat neljä vuotta. Suhteiden ja joidenkin tapailujen aikana profiili oli piilossa, mutta olemassa, ja aina mä sen sitten aktivoin uudestaan kun nämä naisjutut syystä tai toisesta kariutuivat. Ja tein mä myös sitä, että monesti turhautuneena piilotin profiilin, mutta ei ne lakot yleensä kauaa kestäneet. Mutta kuten mä olen kertonutkin niin ihan viime aikoina, sanotaan viimeisen ~vuoden aikana, se alkoi olla jo niin turhauttavaa touhua pyöriä Tinderissä ja käydä muutamilla yksillä treffeillä, joten poistin muistaakseni joskus touko-kesäkuussa profiilini kokonaan, samoin sovelluksen tabletista ja kirjanmerkin pöytäkoneelta. Ja se on ollut mielestäni paras päätös pitkiin aikoihin, ei todellakaan ole ollut ikävä sitä epätoivoista sydämen rämppäämistä, jo ekojen viestien jälkeen kuihtuvia keskusteluja, ärsyttäviä vahinko-osumia joidenkin feikkiprofiilien kanssa jne. Tuota FB:n datingia kokeilin vielä ihan uteliaisuuttani, mutta en mitenkään henkseleitä paukutellen, ja ihan samat fiilikset siitä jäi jo vajaan kolmen päivän ajalta kuin Tinderistäkin.

Korona toki vaikuttaa, myös munkin osalta, mutta en silti lakkaa ihmettelemättä sitä lähestulkoon yhtäkkistä nollakiinnostusta. Sen lisäksi, että vuosikausiin on ollut vaikeaa muodostaa somessa edes kaverisuhteita, ja kuten olen kertonutkin niin maailman vanhin ammatti rehottaa ennennäkemättömän laajalti ja julkisesti somessa, ja mäkin olen siitä osani saanut kaikkine of-linkkeineen ja rahanlainaamispyyntöineen. Ja koronasta vielä sen verran, että jotenkin musta tuntuu että varsin moni sanotaan 18-35 ikäinen sinkkunainen pitää sitä todennäköisesti aika pienenä esteenä deittailuun tai sosiaaliseen elämään, senhän kertoo jo tartuntaluvut ja kuvat esim. festareilta. Todennäköisesti mä olen / olisin tarkempi ja nuivempi, mutta ei pitkään aikaan olla oltu naisasioissa lähelläkään sellaista tilannetta että pitäisi koronaturvallisuus ottaa esille ja puheenaiheeksi esim. tapaamispaikkaa mietittäessä.

En tiedä olenko jotenkin "sokaistunut" omaan erinomaisuuteeni, mielestäni en, mutta kyllähän fakta on se että olen jälleen normaalipainoinen, en ylipäätään näytä punakalta ja krapulaiselta, asun ihan selkeästi yksin eikä tarvitse pyöritellä asiaa naisille eikä sumplia kotopuolessa mitään, Lagunaa en väitä miksikään pussymagneetiksi mutta oli esim. Hiace ja Fiesta huomattavasti järkyttävämpiä laitoksia joilla painelin treffeille tai tapaamaan silloisia naisystäviäni suhteiden aikana 🙄 Eli jostain syystä mun tähänastinen, ainakin numeroissa mitattuna paras ajanjakso naisasioissa ajoittuu siihen kun olin ylipainoinen, rumalla autolla ajanut (sala)rattijuoppo, joka ei voinut kutsua kotiinsa juurikaan naisia, tai ainakin se piti tehdä joskus iltaysin jälkeen salaa, ja parikin silloista tuttua naista jätti autonsa vähän etäämmälle mun pyynnöstä jne.

Parisen vuotta sitten en todellakaan osannut kuvitella, että jo vuoden kuluttua (viime kesänä) olisin saanut alkoholismini aisoihin, asuisin yksin, saisin päättää kaikista hankinnoista, ajankäytöstä, tekemisistäni jne. itse, vaan se oli vain jokin kaukainen epätodellinen haave, ja alitajuisesti jännäsin mielessäni kumpikohan täältä lähtee ensin, äitimuori vai minä. No pari kuukautta äitini kuoleman jälkeen se kävikin lähellä, mutta sillä kerralla kuolema kusi housuihinsa ja pakeni nähtyään mun verikokeiden järkyttävät tulokset 😅

Ja nyt kun tätä parin vuoden takaista kaukaista unelmaa on saanut elää, niin nyt en sitten ole kelvannutkaan naisille, eivätkä ole esittäneet ollenkaan niin paljoa kiinnostusta kuin aiemmin. En vain tajua. Ihan kuin olisin yhtäkkiä muuttunut täysin näkymättömäksi 🙄

• p234racing kirjoitti:

No juu, mäkin Tinderissä jojoilin vajaat neljä vuotta. Suhteiden ja joidenkin tapailujen aikana profiili oli piilossa, mutta olemassa, ja aina mä sen sitten aktivoin uudestaan kun nämä naisjutut syystä tai toisesta kariutuivat. Ja tein mä myös sitä, että monesti turhautuneena piilotin profiilin, mutta ei ne lakot yleensä kauaa kestäneet. Mutta kuten mä olen kertonutkin niin ihan viime aikoina, sanotaan viimeisen ~vuoden aikana, se alkoi olla jo niin turhauttavaa touhua pyöriä Tinderissä ja käydä muutamilla yksillä treffeillä, joten poistin muistaakseni joskus touko-kesäkuussa profiilini kokonaan, samoin sovelluksen tabletista ja kirjanmerkin pöytäkoneelta. Ja se on ollut mielestäni paras päätös pitkiin aikoihin, ei todellakaan ole ollut ikävä sitä epätoivoista sydämen rämppäämistä, jo ekojen viestien jälkeen kuihtuvia keskusteluja, ärsyttäviä vahinko-osumia joidenkin feikkiprofiilien kanssa jne. Tuota FB:n datingia kokeilin vielä ihan uteliaisuuttani, mutta en mitenkään henkseleitä paukutellen, ja ihan samat fiilikset siitä jäi jo vajaan kolmen päivän ajalta kuin Tinderistäkin.

Korona toki vaikuttaa, myös munkin osalta, mutta en silti lakkaa ihmettelemättä sitä lähestulkoon yhtäkkistä nollakiinnostusta. Sen lisäksi, että vuosikausiin on ollut vaikeaa muodostaa somessa edes kaverisuhteita, ja kuten olen kertonutkin niin maailman vanhin ammatti rehottaa ennennäkemättömän laajalti ja julkisesti somessa, ja mäkin olen siitä osani saanut kaikkine of-linkkeineen ja rahanlainaamispyyntöineen. Ja koronasta vielä sen verran, että jotenkin musta tuntuu että varsin moni sanotaan 18-35 ikäinen sinkkunainen pitää sitä todennäköisesti aika pienenä esteenä deittailuun tai sosiaaliseen elämään, senhän kertoo jo tartuntaluvut ja kuvat esim. festareilta. Todennäköisesti mä olen / olisin tarkempi ja nuivempi, mutta ei pitkään aikaan olla oltu naisasioissa lähelläkään sellaista tilannetta että pitäisi koronaturvallisuus ottaa esille ja puheenaiheeksi esim. tapaamispaikkaa mietittäessä.

En tiedä olenko jotenkin "sokaistunut" omaan erinomaisuuteeni, mielestäni en, mutta kyllähän fakta on se että olen jälleen normaalipainoinen, en ylipäätään näytä punakalta ja krapulaiselta, asun ihan selkeästi yksin eikä tarvitse pyöritellä asiaa naisille eikä sumplia kotopuolessa mitään, Lagunaa en väitä miksikään pussymagneetiksi mutta oli esim. Hiace ja Fiesta huomattavasti järkyttävämpiä laitoksia joilla painelin treffeille tai tapaamaan silloisia naisystäviäni suhteiden aikana 🙄 Eli jostain syystä mun tähänastinen, ainakin numeroissa mitattuna paras ajanjakso naisasioissa ajoittuu siihen kun olin ylipainoinen, rumalla autolla ajanut (sala)rattijuoppo, joka ei voinut kutsua kotiinsa juurikaan naisia, tai ainakin se piti tehdä joskus iltaysin jälkeen salaa, ja parikin silloista tuttua naista jätti autonsa vähän etäämmälle mun pyynnöstä jne.

Parisen vuotta sitten en todellakaan osannut kuvitella, että jo vuoden kuluttua (viime kesänä) olisin saanut alkoholismini aisoihin, asuisin yksin, saisin päättää kaikista hankinnoista, ajankäytöstä, tekemisistäni jne. itse, vaan se oli vain jokin kaukainen epätodellinen haave, ja alitajuisesti jännäsin mielessäni kumpikohan täältä lähtee ensin, äitimuori vai minä. No pari kuukautta äitini kuoleman jälkeen se kävikin lähellä, mutta sillä kerralla kuolema kusi housuihinsa ja pakeni nähtyään mun verikokeiden järkyttävät tulokset 😅

Ja nyt kun tätä parin vuoden takaista kaukaista unelmaa on saanut elää, niin nyt en sitten ole kelvannutkaan naisille, eivätkä ole esittäneet ollenkaan niin paljoa kiinnostusta kuin aiemmin. En vain tajua. Ihan kuin olisin yhtäkkiä muuttunut täysin näkymättömäksi 🙄

Oliko sulla ajatus, että kun korjaat itsestäsi ja elämästäsi joitain "vikoja", se tekee sinusta samalla vähän kuin automaattisesti kiinnostavamman? Koska mielestäni ihan yhtä mahdollista, että se tekee vaan näkymättömäksi.

Ei naiset oikein itsekään osaa kertoa, mikä tekee miehestä kiinnostavan. Niiden treffi-ilmoituksetkin on täynnä asioita mitä mies ei saa olla ja muutenkin tarinat miehistä keskittyy miesten puutteisiin ja vikoihin. Mutta vaikka miehessä sitten ei olisi näitä nimettyjä vikoja, ei se siitä yhtään sen kiinnostavampaa tee, koska sitten puuttuu jotakin muuta, vähintään _jotakin_.

• scrg kirjoitti:

Oliko sulla ajatus, että kun korjaat itsestäsi ja elämästäsi joitain "vikoja", se tekee sinusta samalla vähän kuin automaattisesti kiinnostavamman? Koska mielestäni ihan yhtä mahdollista, että se tekee vaan näkymättömäksi.

Ei naiset oikein itsekään osaa kertoa, mikä tekee miehestä kiinnostavan. Niiden treffi-ilmoituksetkin on täynnä asioita mitä mies ei saa olla ja muutenkin tarinat miehistä keskittyy miesten puutteisiin ja vikoihin. Mutta vaikka miehessä sitten ei olisi näitä nimettyjä vikoja, ei se siitä yhtään sen kiinnostavampaa tee, koska sitten puuttuu jotakin muuta, vähintään _jotakin_.

Joo, myönnetään että tavallaan sorruin siihen täysin alokasmaiseen mokaan ja ajattelumalliin, vaikka olen viettänyt aikaa palstallakin kohta kymmenen vuotta. Tosin moni asia on myös pakon sanelema, kuten se etten voi enää juoda, painon palautuminen käytännössä automaattisesti normaalilukemiin, se että asun yksin jne.

Mutta noi munkin aiemmat "viat" oli ainakin omasta mielestäni jotenkin erilaisia, kuin mistä naiset stereotyyppisesti ja yleensä tiedostamattaan kiinnostuu. Kun mä en ole koskaan ollut väkivaltainen edes muita miehiä kohtaan, ei ole rikos/vankilataustaa, ei aiempia lapsia jollekin yhärille, ei tatuointeja yms. vaan ne viat oli ainakin omissa silmissäni aika "ätmimäisiä" ja välillä ihmettelinkin miksi jotkut naiset näkivät ihan miehenkin niiden vikojen läpi 🙄

Eli periaatteessa voit olla ihan oikeassa, että kun elämäntilanteeni on nyt huomattavasti normaalimpi, niin samalla voin olla hieman näkymättömämpi, mutta jos/kun se on huono asia naisten silmissä, niin mitä se kertoo tästä ajasta ja naisista ylipäätään? 🙄

Lisähuomiona se, etten tietenkään Tinder-profiilissani aikoinaan kailottanut alkoholiongelmaani tai asumismuotoani, vaan varsinkin ensin mainitun onnistuin kyllä peittämään harvinaisen hyvin, kuten alkoholisteilla on tapana. Monelle tutulle tuli kuulemma täysin puskista se. Kuten en myöskään nykyään kailota, enkä viimeisen vuoden aikana tinderissä kailottanut absolutismistani alkoholin suhteen suureen ääneen, etten ihan nuivalta vaikuttanut. Mutta siis jo tutustumisvaiheessa, tai tarkennetaan että jopa sydämenpainamisvaiheessa, tapahtui viime aikoina omalla kohdallani jokin kummallinen täyskäännös naisten suunnalta, vaikka profiilini ei vuosien varrella mitenkään kauhean oleellisesti muuttunut, eikä ainakaan tietääkseni luonut musta mitenkään kovinkaan erilaista ja harmaampaa kuvaa.

Mutta eipä tässä. Ihan on tuoreessa mielessä se turhauttava tinderin selailu, se että suhteissa ollessani olen yleensä voinut keskimäärin huonommin kuin yksin ollessa, ja ennen kaikkea nyt tiedän millaista naisten kanssa on olla. Noin niinku vaatteet päällä, ja ilmankin. Vähemmän tosiaan mitään paineita takaraivossa kuin vaikkapa kolme vuotta sitten, jolloin poikuus oli vielä tukevasti housuissa ja aiheutti omat lukkonsa, paineensa yms.

Melkeinpä varsinaista sinkkuutta ja yksinäisyyttä enemmän tässä närästää se, ettei se ole 100% oma päätös kuten varsin monilla naissinkuilla, vaan enemmänkin faktoihin, olosuhteisiin ja ajan henkeen mukautumista. Olosuhteisiin ja ajan henkeen, jonka ne sinkkunaiset käytöksellään määrittelevät.

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Joo, myönnetään että tavallaan sorruin siihen täysin alokasmaiseen mokaan ja ajattelumalliin, vaikka olen viettänyt aikaa palstallakin kohta kymmenen vuotta. Tosin moni asia on myös pakon sanelema, kuten se etten voi enää juoda, painon palautuminen käytännössä automaattisesti normaalilukemiin, se että asun yksin jne.

Mutta noi munkin aiemmat "viat" oli ainakin omasta mielestäni jotenkin erilaisia, kuin mistä naiset stereotyyppisesti ja yleensä tiedostamattaan kiinnostuu. Kun mä en ole koskaan ollut väkivaltainen edes muita miehiä kohtaan, ei ole rikos/vankilataustaa, ei aiempia lapsia jollekin yhärille, ei tatuointeja yms. vaan ne viat oli ainakin omissa silmissäni aika "ätmimäisiä" ja välillä ihmettelinkin miksi jotkut naiset näkivät ihan miehenkin niiden vikojen läpi 🙄

Eli periaatteessa voit olla ihan oikeassa, että kun elämäntilanteeni on nyt huomattavasti normaalimpi, niin samalla voin olla hieman näkymättömämpi, mutta jos/kun se on huono asia naisten silmissä, niin mitä se kertoo tästä ajasta ja naisista ylipäätään? 🙄

Lisähuomiona se, etten tietenkään Tinder-profiilissani aikoinaan kailottanut alkoholiongelmaani tai asumismuotoani, vaan varsinkin ensin mainitun onnistuin kyllä peittämään harvinaisen hyvin, kuten alkoholisteilla on tapana. Monelle tutulle tuli kuulemma täysin puskista se. Kuten en myöskään nykyään kailota, enkä viimeisen vuoden aikana tinderissä kailottanut absolutismistani alkoholin suhteen suureen ääneen, etten ihan nuivalta vaikuttanut. Mutta siis jo tutustumisvaiheessa, tai tarkennetaan että jopa sydämenpainamisvaiheessa, tapahtui viime aikoina omalla kohdallani jokin kummallinen täyskäännös naisten suunnalta, vaikka profiilini ei vuosien varrella mitenkään kauhean oleellisesti muuttunut, eikä ainakaan tietääkseni luonut musta mitenkään kovinkaan erilaista ja harmaampaa kuvaa.

Mutta eipä tässä. Ihan on tuoreessa mielessä se turhauttava tinderin selailu, se että suhteissa ollessani olen yleensä voinut keskimäärin huonommin kuin yksin ollessa, ja ennen kaikkea nyt tiedän millaista naisten kanssa on olla. Noin niinku vaatteet päällä, ja ilmankin. Vähemmän tosiaan mitään paineita takaraivossa kuin vaikkapa kolme vuotta sitten, jolloin poikuus oli vielä tukevasti housuissa ja aiheutti omat lukkonsa, paineensa yms.

Melkeinpä varsinaista sinkkuutta ja yksinäisyyttä enemmän tässä närästää se, ettei se ole 100% oma päätös kuten varsin monilla naissinkuilla, vaan enemmänkin faktoihin, olosuhteisiin ja ajan henkeen mukautumista. Olosuhteisiin ja ajan henkeen, jonka ne sinkkunaiset käytöksellään määrittelevät.

Kannattaa myös muistaa, että läheskään kaikki sinkkunaiset ei käytä minkäänlaisia nettideittiappseja. Itse olen kokeillut kerran noin kuukauden ajan ja kokemus oli niin ahdistava ja kauhea, ettei koskaan enää. Niihin palveluihin päätyy siis aika suppea määrä naisia, joilla on tietysti miehistä ylitarjontaa. Pidän ihmeenä, jos joku siitä seksinvonkaus -massasta itselleen helmen löytää. Lisäksi enemmän tai vähemmän avoimesti toimivat maksulliset naiset ja huijarit ovat hyvin yleisiä. Jotenkin tuntuu, että jos haluaa löytää suhteellisen täysipäisen ja tasapainoisen kumppanin, niin kaikki tinderit sun muut on ihan vihonviimeinen paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa myös muistaa, että läheskään kaikki sinkkunaiset ei käytä minkäänlaisia nettideittiappseja. Itse olen kokeillut kerran noin kuukauden ajan ja kokemus oli niin ahdistava ja kauhea, ettei koskaan enää. Niihin palveluihin päätyy siis aika suppea määrä naisia, joilla on tietysti miehistä ylitarjontaa. Pidän ihmeenä, jos joku siitä seksinvonkaus -massasta itselleen helmen löytää. Lisäksi enemmän tai vähemmän avoimesti toimivat maksulliset naiset ja huijarit ovat hyvin yleisiä. Jotenkin tuntuu, että jos haluaa löytää suhteellisen täysipäisen ja tasapainoisen kumppanin, niin kaikki tinderit sun muut on ihan vihonviimeinen paikka.

Todellaki samaa mieltä.. ahdistava ja kamala paikka.. naiset on viimesen päälle bikinikuvissa ja viinilasit kädessä ottavat kuvia puoli alastoman jostain rannalta.. mitä niillä liikkuu päässä? Leikkivät rikasta.. itse olen tavallinen mies.. joka käy töissä.. hiukan erikoinen kuin muut. mutta en ole pitkää aikaa seurustellut ja olen kyl yrittänyt mut mikään ei oikein tuota tulosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellaki samaa mieltä.. ahdistava ja kamala paikka.. naiset on viimesen päälle bikinikuvissa ja viinilasit kädessä ottavat kuvia puoli alastoman jostain rannalta.. mitä niillä liikkuu päässä? Leikkivät rikasta.. itse olen tavallinen mies.. joka käy töissä.. hiukan erikoinen kuin muut. mutta en ole pitkää aikaa seurustellut ja olen kyl yrittänyt mut mikään ei oikein tuota tulosta.

Eikä enää edes jaksa yrittää kun tietää että naiset ei kai minun juttu, kun itse koetan vähäki yrittää tutustua.. mutta en saa mitää vastakaikua mieluite annan olla kun ei tässä ole järkeä.

• Anonyymi

Rehti vastaus: vain tosi harvoin joku hyvä tulee vastaan ja ulkomaalasua tod näh verkkorikollisprofiileita on hirveästi. Ei jatkoon

• Mä muuten pyörin jälleen Tinderissä ja Datingissa kolmisen viikkoa, kunnes viime sunnuntaina poistin jälleen profiilini. Tuona aikana kaksi mua vanhempaa naista, toinen 40 ja toinen 50 (eivät yhdessä sentään 😁) menivät kumpikin heti _tokassa_ viestissä suoraan asiaan mitä ovat etsimässä eli nuorta s-seuraa. Ihan ok näköisiä ikäisekseen, mutta ei jatkoon.

Sitten oli mua muutaman vuoden vanhempi joku janicanäätä, joka tivasi heti alkuun mielipidettäni lapsista ja ylipäätään tulevaisuuden näkymistä, ja kun ne ei kohdanneet, niin se siitä. Nainen poisti mut osumistaan. Ja sitten oli ne pari ~20 vuotiasta naista joista toinen sanoi että "kirjotat ku vanhus" ja toinen kertoi eräänä perjantai-iltana ryyppäävänsä kotona kahden tindermiehen kanssa kun kyselin kuulumisia 🙄

Että tällaiseen se oma ma-taso ilmeisesti sitten riittää 2020-luvun Suomessa. Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Mä muuten pyörin jälleen Tinderissä ja Datingissa kolmisen viikkoa, kunnes viime sunnuntaina poistin jälleen profiilini. Tuona aikana kaksi mua vanhempaa naista, toinen 40 ja toinen 50 (eivät yhdessä sentään 😁) menivät kumpikin heti _tokassa_ viestissä suoraan asiaan mitä ovat etsimässä eli nuorta s-seuraa. Ihan ok näköisiä ikäisekseen, mutta ei jatkoon.

Sitten oli mua muutaman vuoden vanhempi joku janicanäätä, joka tivasi heti alkuun mielipidettäni lapsista ja ylipäätään tulevaisuuden näkymistä, ja kun ne ei kohdanneet, niin se siitä. Nainen poisti mut osumistaan. Ja sitten oli ne pari ~20 vuotiasta naista joista toinen sanoi että "kirjotat ku vanhus" ja toinen kertoi eräänä perjantai-iltana ryyppäävänsä kotona kahden tindermiehen kanssa kun kyselin kuulumisia 🙄

Että tällaiseen se oma ma-taso ilmeisesti sitten riittää 2020-luvun Suomessa. Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.

Kuulostaa ihan helvetin karsealta... Puistattavaa suorastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihan helvetin karsealta... Puistattavaa suorastaan.

Jep. En tiedä kuinka tosissaan noi mua nuoremmat naiset mahtoivat olla jutuissaan, mutta samapa se kai miten asiansa ilmaisee jos ei kiinnostakaan. Tosin en yhtään ihmettelisi vaikka se olisi tänä päivänä ihan normaalia nuorten naisten ja niiden mystisten top10% yt-miesten keskuudessa että perjantaina ryypätään ja pidetään kimppakivaa 🙄

Noi kaksi mua vanhempaa naista olivat kyllä ihan tosissaan, siitä ei voinut erehtyä. Reilu viisikymppinen markkinoi itseään mm. lauseella "et takuulla tuu pettymään 😉" ja tämä nelikymppinen sanoi jotenkin että "miehen pitää olla yhtä himokas ku mä" ja ei sulkenut pois parisuhteen mahdollisuutta tulevaisuudessa jos kemiat kohtaa. Mutta täytyy sanoa, että siinä tuli vähän sellainen olo että miestä ikäänkuin esineellistetään 🙄 No siihen sortui välillä myös se silloin parisen vuotta sitten ollut 50 tapailukumppanini, mutta vasta sitten kun oltiin tovin tunnettu. Nämä naiset tosiaan menivät asiaan heti tokassa tai kolmannessa viestissä. Voi olla että moneen nuoreen mieheen uppoaakin, mutta ainakin mun kohdalla tollanen ensinnäkin antaa ihmisestä aika halvan vaikutelman, ja toiseksi se että jos lähtökohtana on sänkytreffit niin ainakin mä onnistun kyllä keräämään niin paljon paineita pääkoppaani että tosipaikan tullen kaikki ei sujukaan kuin saksalaisessa aikuisviihdeleffassa. Niin se silloin joskus pari-kolme vuottakin sitten meni, kun treffijutut sujui paremmin, että jos tilanne eteni ihan yllättäen niin kaikki oli paljon helpompaa kuin siinä tapauksessa että etukäteen puhuttiin tai viestiteltiin jotain sänkyjuttuja. Todennäköisesti en olisi ollut ihan sellainen mies mitä kyseiset naiset hakivat, ja jos muakaan ei alkuun juurikaan sytyttänyt, niin mitäpä sitä sen pidemmälle jatkaa.

Ei sinkkuus tai pitkät selibaattijaksot sinänsä ole mulle mikään ongelma, mutta enemmän närästää juurikin tuo miten se oma ma-taso, tai sen puute, lävähtää päin näköä Tinderissä ja Datingissa 🤨 Ja sitä on edelleen aika vaikea ymmärtää mistä se johtuu ja miksi ihan viimeisen vuoden tai parin aikana olen muuttunut ihan näkymättömäksi 🙄

• Anonyymi

Entä jos nsiset laittavt etunimeksi Einaari Jakomies?

• Anonyymi

AP jos oot Pirkanmaalta nii haluisin lähtee sun kanssa treffeille :)

• Turusta mä olen, eipä se mikään salaisuus ole palstalla ✌️

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Turusta mä olen, eipä se mikään salaisuus ole palstalla ✌️

Niin mä vähän päättelin tuosta yhdestä kommentista, mutta piti varmistaa.

• Anonyymi

FB datingissa näkyy olevan paljon ns rakkausbotteja, niin kuin Tinderissäkin. Hyvännäköisiä ulkomaalaisnaisia, jotka ovat lyhyen keskustelun jälkeen halukkaita siirtymään WhatAppiin keskustelemaan. Nämä ovat mitä suurimmalla todennäköisyydellä huijauksia, eikä niihin pidä langeta. Ja toinen asia mikä ärsyttää suunnattomasti. Tykkäyksiä on tullut vain sellaisilta ihmisiltä, jotka eivät kiinnosta yhtään. Itseäni vanhemmilta naisilta. Veikkaan ettei mätchejä tule niiltä joista itse tykkäisin, eli varmasti samaa kuraa kokemukset kuin Tinderin kanssa. En ole vielä jaksanut tykätä yhdestäkään. Kun etsin kumppania in real life ennemmin kuin tällaisesta pinnallisesta kuvien katselusta.

• Totta, kaiken maailman tatjanoita, svetlanoita ja linglongeja siellä on pilvin pimein, mutta ne on onneksi aika helppo tunnistaa ja välttää, mutta jotkut vahinko-osumat ovat joskus poikineet juurikin tollasta alkuun mukavaa keskustelua ja hetken päästä kalastellaan jo numeroa 🙄 Joskus mä vedätin ihan huvikseni muutaman tunnin ajan jotain spämmääjää ja vetosin että en halua antaa numeroa kun tallennustila on täynnä eikä virussuojan päivitystä voi asentaa. Ihan niitä näitä juteltiin jonkun "Vanessan" kanssa, ja mun jutuissa oli toki vähän sellasta lapinlisää tms. 😅 Ja täytyy sanoa, että vaikka tiesin kirjoittavani jonkun spämmäjän/botin kanssa, niin ruudun toisessa päässä oli oikeasti harvinaisen mukava ihminen tai sitten todella hyvin koulutettu työhönsä 😂

• Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

Totta, kaiken maailman tatjanoita, svetlanoita ja linglongeja siellä on pilvin pimein, mutta ne on onneksi aika helppo tunnistaa ja välttää, mutta jotkut vahinko-osumat ovat joskus poikineet juurikin tollasta alkuun mukavaa keskustelua ja hetken päästä kalastellaan jo numeroa 🙄 Joskus mä vedätin ihan huvikseni muutaman tunnin ajan jotain spämmääjää ja vetosin että en halua antaa numeroa kun tallennustila on täynnä eikä virussuojan päivitystä voi asentaa. Ihan niitä näitä juteltiin jonkun "Vanessan" kanssa, ja mun jutuissa oli toki vähän sellasta lapinlisää tms. 😅 Ja täytyy sanoa, että vaikka tiesin kirjoittavani jonkun spämmäjän/botin kanssa, niin ruudun toisessa päässä oli oikeasti harvinaisen mukava ihminen tai sitten todella hyvin koulutettu työhönsä 😂

Minulle tulee ilman dating palveluitakin FB:sta kaveripyyntöjä ulkomaalaisilta miehiltä. Yleensä amerikkalaisiksi sotilaiksi itseään väittävät.

• Anonyymi

Moi,
      en yleensä kirjoittele keskustelupalstoille, mutta nyt olin kiinnostunut siitä millainen on Facebook Dating ja ohjauduin lukemaan tätä keskustelua. Olen hiljattain sinkuksi tullut n. 30 v. nainen Treelta ja itsekin haluaisin mieluiten miehiin tutustua oikeassa elämässä. En kuitenkaan käy oikeastaan ollenkaan yöelämässä ja sielläkin ongelma on, että useimmat miehet ovat aika humalassa. Jos joskus lähden yöelämään, olisi kiva kun miehet tulisivat juttelemaan suhteellisen selvinä. Mutta monia taitaa tällöin vaivata ujous. Itse ainakin kannatan sitä, että ennen juttelemaan menoa kannattaa varmistaa molemminpuolinen kiinnostus ns. silmäpelillä. Jos useita katseita vaihdetaan, voi aika turvallisin mielin lähteä juttelemaan. Mutta pääpointtina minulla oli, että on vaikea oman arkikuplan sisällä törmätä sinkkumiehiin. Oikeastaan vaihtoehtoina on lenkkipolku, kauppa ja kirjasto. Ja suomalaiset harvoin alkavat vain jutella keskenään kirkkaassa päivänvalossa. Olisihan se aika kiva jos joku mies iloisesti joskus vaikka kaupassa sanoisi tyyliin "onpas hyvännäköisiä satsumia täällä tarjolla" ja siihen voisi itse sitten vastata jotain typerää. Jotenkin sitä kynnystä kontaktin ottamiseen pitäisi madaltaa ja olla vähemmän vakavia. Itse toivoisin, että miehet rohkeammin flirttailisivat katseilla ja hymyllä. Jos sitä sitten vaikka lenkillä usein törmäisi samaan tyyppiin, voisi joskus uskaltaa itsekin avata suunsa ja kysyä vaikka jotain neuvoa johonkin mihin tietäisikin jo vastauksen. Ja se juttelu voisi johtaa pidemmälle. Juuri noilla katseilla ja hymyillä voi tuoda esiin kiinnostuksensa ja sinkkuutensa. Koska oikeassa elämässä sekin on haaste, ettei tiedä kuka on sinkku ja kuka ei. Vaikeaa on. Mutta miehet, lähtekää lenkille! Siellä ne sinkkunaiset on. Ihanilla lähiluonnon lenkkipoluilla. Sinkkumiehiä siellä ei ainakaan ole vielä näkynyt. Ainakaan tietääkseni. Ja jos on vähänkään ujo, niin siksi deittailusivustoille on kynnys lähteä oman kuvansa kanssa. Sitä täytyy vielä harkita. Ehkä pitää pitää vielä silmät auki tosielämässä. Kun vaan sinkkumiehetkin olisi hereillä arjessa. Voi heittää jonkun kommentin vaikka kirjastossa. Mutta ennen lähestymistä kannatan sitä useampaa katseiden vaihtoa. Sillä vaikka kuinka ujo olisi, tosielämässä on vaikeaa olla katsomatta jotain mikä todella kiinnostaa. 🙃 Kyllä kai meitä sinkkuja on, tarjonta ja kysyntä ei vaan kohtaa, sinkkumiehet on jossain, mutta ainakin nyt tiedätte missä on sinkkunaiset. 😁

• Anonyymi

Hiljakkoin totesin kamulleni että: Lähden käymään kaupassa, kohtaan sielläkin enemmän romantiikkaa kassajonossa kuin viettäen aikaa leikkimällä nettipalveluissa 😁.

• Anonyymi

Miksei naiset tule itse juttelemaan? Naisia ei oikein kiinnosta mikään muu ku kännykån tuijotus!

• Anonyymi

Itse en ainaskaa liian kauniita naisia kaljamahaisena miehenä uskalla lähestyä. En ole heidän tyyppiä.

• Anonyymi

En tiedä mistä ihmeestä löytäisi parisuhteen nykyään.

• Anonyymi

Air-Spoiler eli pieru furmula-1 -luokassa takasiipi pilaa takana tulijan ilmat jotta auto ei toimi :D

Itse niin, hooh, näen nuoria naisia ihan riittävästä ERBO-REMO- oikeassa elämässäkin sitten, en tarvitse ERNO-palveluita.

Eeerikki tai Erno, olisikin hyvä deittipalvelun uusi nimi.

• Anonyymi

Lääkkeet hallusinaatiot

• Anonyymi

Otin sen taas käyttöön.

• Anonyymi

Tarkoitettu vanhuksille, kuten koko FB nykyään

• Anonyymi

Vanhuksissa ei mitään vikaa, eikä FB:ssa. Se on ainoa vähänkin järjellinen systeemi.

• Anonyymi

Yksi miespuolinen kaverini löysi Facebookista naisen ja perusti suurperheen. Tosin taitavat olla eroamassa tällä hetkellä, mutta onhan yhteiseloa kestänytkin jo vaikka kuinka monta vuotta.

• Kun aloitusta joskus laadin, en osannut odottaa kuinka kauheasti tässä on lukukertoja 😱 Pakko olla Googlen hakutuloksissa jotenkin näkyvillä, jos joku esim. hakee tietoa tai muiden kokemuksia sovellukseen liittyen.

No joo, kyllä mä siellä ja Kinderissä edelleen pyörin, mutta enpä nyt tiedä kuinka haudanvakavasti tai väkisin, ei siitä tule mitään. Mutta lähinnä että saa jonkinlaisen käsityksen omasta markkina-arvostaan, pelkkä juttuseurakin olisi ollut kivaa korona-aikana, ja miksipä sitä ei pitäisi silmät auki muutenkin. Mutta mähän olen viimeksi käynyt treffeillä helmikuussa 2021, ja tosiaan nuo muutamat naisten lähestymiset ovat olleet juurikin jonkun yh:n tenttaamista tulevaisuudensuunnitelmistani, noin 40-55 ikäisten naisten hyvinkin suoria ehdotuksia, ja jokin aika sitten keskellä arki-iltaa jokukin oli niin ympärikännissä ettei kirjoituksesta meinannut saada mitään selvää 😂 Vaikka mikä mä olen tuomitsemaan, mutta ei oikein hyvää vaikutelmaa antanut. No, ehkä ei ole alkoholisti kuten mä, joten ei ole samalla tavalla tarvetta salailla juomistaan kuten mulla aikoinaan 🙄

Ei muuta kun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä 😁

• Anonyymi

Oletko pistämässä itsesi myyntiin vai mistä syystä haluat tietää oman "markkina-arvon"? Mä olen ollut siinä käsityksessä, markkina-arvon (mitä se liekään) testaaminen on naisten hommia. Ts. kerätään tykkäyksiä ihan tykkäysten vuoksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko pistämässä itsesi myyntiin vai mistä syystä haluat tietää oman "markkina-arvon"? Mä olen ollut siinä käsityksessä, markkina-arvon (mitä se liekään) testaaminen on naisten hommia. Ts. kerätään tykkäyksiä ihan tykkäysten vuoksi.

No ihan mielenkiinnosta haluan seurata, miten omaan kiinnostavuuteeni vaikuttaa se että olen iän myötä tietyllä tapaa komistunut, asun nyt ihan selkeästi yksin, kuinka kauan ja minkä verran voi/kannattaa keulia jo vähän vanhoillakin saavutuksilla (esim. karting, Jaguar yms.). Ei kai siinä mitään väärää ole, kunhan ei sovi treffejä ja tee ohareita 🙄 Tosin ei tällä hetkellä mitään pelkoa, että sellaisen tilanteen ääressä olisin 🤣 Sen verran hiljaista on noissa sovelluksissa.

• p234racing kirjoitti:

No ihan mielenkiinnosta haluan seurata, miten omaan kiinnostavuuteeni vaikuttaa se että olen iän myötä tietyllä tapaa komistunut, asun nyt ihan selkeästi yksin, kuinka kauan ja minkä verran voi/kannattaa keulia jo vähän vanhoillakin saavutuksilla (esim. karting, Jaguar yms.). Ei kai siinä mitään väärää ole, kunhan ei sovi treffejä ja tee ohareita 🙄 Tosin ei tällä hetkellä mitään pelkoa, että sellaisen tilanteen ääressä olisin 🤣 Sen verran hiljaista on noissa sovelluksissa.

Muistaakseni tän viimeisimmän kommenttini jälkeen joskus maaliskuun puolella olen kertaalleen poistanut profiilini, odottanut viikon, ja tehnyt sen uudelleen painamatta ainuttakaan tykkäystä. Pari tykkäystä olen saanut, jo aiemmilta osumilta, jotka kai jostain syystä olettivat että viikkoja tai kuukausia sitten näivettynyt keskustelu yhtäkkiä elävöittyisi mun aloitteesta 🙄 Muita tykkäyksiä en ole saanut.

Sitä en tiedä, kuinkahan monetta kertaa näyn naisille ja kuinka paljon sinne rekisteröityy jatkuvasti uusia käyttäjiä. Aina mun profiili oli aika napakka, eli siinä on ollut mainittuna esim. rokotestatus, natokanta, sateenkaarijutuille nounout jne. sillä kaikista edellämainituista tai niihin liittyvistä aihepiireistä olen saanut kinaa aikaiseksi naisten kanssa ilman että olisin itse ottanut niitä ekana puheeksi. Kaksi ensinmainittua kohtaa on poistettu kun en pidä kovin ajankohtaisena tai relevanttina inffona enää, ja kolmas on muotoiltu vähän kohteliaammin.

Mähän olen koko korona-ajan ja nyttemmin yksin asuessa valitellut palstalla yksinäisyyttä ja kaverien etääntymistä musta, ja tuntuu että tän kevään aikana entistä pienempi osa edes somekavereista pitää yhteyttä entiseen tapaan tai sävyyn. Itse olen käyttäytynyt viesteissäni ja myöskin irl mielestäni ihan normaalisti, esim. työasioistani tai omista normaaleista autojutuistani höpöttäen, mihin ihmiset ovat jo tottuneetkin varmasti, mutta olen pitänyt esim. politiikan taka-alalla. Tuntuu tässä maailmantilanteessa jotenkin inhottavalta "uhriutua" tämän tiimoilta, mutta näinköhän mun jotkut takavuosina mainitsemani mielipiteet on ihmisten muistissa ja vaikuttaa jälleen käsitykseen/vaikutelmaan musta 🙄 Mikäli asia näin on, niin myönnetään että vähän sokea olen välillä ollut, kuten moni muukin ja vieläpä päättäjätkin, mutta ei sellaisen takia pitäisi myöskään alkaa hyljeksimään toista kanssasuomalaista. Ihan kuin korona-aika ja rokoteasioista vänkääminen ei olisi aiheuttanut tarpeeksi säröjä suomalaisten ihmissuhteisiin, niin jokseenkin mautonta tässä maailmantilanteessa alkaa "sulkemaan" ketään joidenkin aiempien sanomisten vuoksi, ja korvaamalla jo aiemmat niukat vastaukset entistä useammin peukku- tai itkunauru-emojeilla 🙄 Puhumattakaan, että muiden nuorten aikuisten kanssa oltaisiin kertaakaan edes nähty vuoteen-pariin.

• Anonyymi

reppanat on facebookisa

• Anonyymi

Facebook dating on yksi surkeimmista paikoista e-kontaktien yms ohella jonka tiedän.
        Etenkin ja taas naisten suhteen. Todella ylimielistä ja leväperäistä sekä kieroa porukkaa.
        Jopa tinderiä voi pitää parempana.

• Anonyymi

Mikseivät kaikki naiset eivät ilmoita että tyhjätaskut älkööt vaivautuko.Suurin osa etsii rahamiehiä ja antavat ihastua itseensä ja lopuksi sanovat että ei tämä toimi.Eräänlaista narismia koska nainen ei halua että hänessä näkyy huonot puolet vaikka antaa ne anteeksi.Hyvät puolet vain saa näkyä.Vanha sanonta ei sinussa ole vikaa vaan vika on minussa.Näin kävi erään seeinäjokisen M talon siivoojan kanssa.Vittuun tollaset tunteilla leikkijät.

• Anonyymi

Mielenkiinnosta kysyn, näkyykö facebook kavereille se, että käyttää ko. palvelua? 😅

• Anonyymi

Itse en ole ketään osumaani tavannut.

• Anonyymi

Aivan todella paska sovellus. Alta arvostelun.

• Anonyymi

Surkein sovellus mihin ikinä oon tavannut..ja joku saa palkkaa paskasta? Facebookilla menee hyvin?

• Anonyymi

Homojen datesivusto

• Anonyymi

Miten niin?

• Anonyymi

Osumia on ollut, mutta kenenkään kanssa ei ole alkanut suhde. Pelkään pahoin, että ensimmäinen osumani on jo löytänyt jonkun tai jos ei ole niin kohta löytää.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2715
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1119
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1001
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe