Jos naisella on lyhyet hiukset. Kyllä pitää olla ainakin takapuoleen asti ulottuvat hiukset!!!!
Siis hyi olkoon
7
144
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Siis kamalaa, ihan hirveetä. Ainakin nilkkoihin asti pitää hiusten olla, siis miehillä, eiks nii?
- Anonyymi
Eloveena nainen uh
- Anonyymi
Näi on, pitkät kunnolla et saa solmia yhteen perskarvojen kanssa!
- Anonyymi
Jokainen taaplaa tyylillään. Itse suosin lyhyitä hiuksia, on helpompi hoitaa ja kun on paksu hiuslaatu, niin lyhyemmällä tukalla kevyempi olla, kun oli puolipitkät hiukset, piti pitkään pesun jälkeen kuivatella niitä föönillä, muuten olis kestänyt ikuisuuden ett ne olisi kuivunut. En mä muiden mielipidettä kysy miten hiuksiani kasvatan tai leikkautan.
- Anonyymi
joo, pitkät ja vaaleat. Ja ylettää sinne tekopeppuun saakka. Sellainen on oikea nainen.
- Anonyymi
Mulla on lyhyet hiukset, jotka vaatii useamman kampaamokäynnin vuodessa kuinpitkät, jotka voi vaan sitoa kiinni. pitkät hiukset on siinä mielessä helpommat.
Muistan kuulleeni, että kun nainen täyttää 40 vuptta niin pitäisi leikata hoiukset lykyiksi. Yli 40 vuotiailla ei ole soveliasta pitää pitliä hiuksia...
Toisaalta,,, pitkät hiukset peittäisi hienosti ikääntymisen merkit, joten miksi ei pitkiä hiuksia ei voisi pitää jopa hautaan asti??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921