"ihmeitä ilman määrää"

Anonyymi

44

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hellareiden...ihmeitä ilman määrää...uskoa on väärää

• Anonyymi

Vain Jumala itse tekee oikeita ihmeitä, ei kukaan hurmoshenkinen ihminen, jotka ovat niitä kaldealaisia ja tietäjiä ja noitia Faaraon hovissa, jotka matkivat oikeita ihmeitä omilla voimillaan.

Mt.7 (Jeesus varoittaa ihmeiden ja tunnustekojen matkijoista)

22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Miksi kuitenkaan koskaan tälläistä ihmettä ei ole tapahtunut?

• Anonyymi

Vai semmoinen ilveilijä se jumala on. Mutta ei mitään tolkkua asiakysymyksissä.

• Anonyymi

Kértokaaas

• Anonyymi

Jumala ei anna ihmiselle todellista uskoa ollenkaan, jolla voisi ihmeitä tehdä ja vuoria siirrellä ja puita heitellä mereen. Kun Jeesus tulee, niin löytäneekö hän oikeata uskoa ollenkaan. Ei löydä.

• Anonyymi

Höpö höpö anna kymppi.

• Anonyymi

Ei Jumala anna voimiaan hurmahenkisten lahkolaisten käyttöön, ei anna.

Ps. 136:4

Hän yksin tekee suuria ihmetekoja. Iäti kestää hänen armonsa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Jumala anna voimiaan hurmahenkisten lahkolaisten käyttöön, ei anna.

Ps. 136:4

Hän yksin tekee suuria ihmetekoja. Iäti kestää hänen armonsa!

Jumala ei jaa kunniataan kenenkään ihmisen eikä uskonlahkon kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat."

• Anonyymi kirjoitti:

"Mutta kun Herra näki, että ihmisten pahuus oli suuri maan päällä ja että kaikki heidän sydämensä aivoitukset ja ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat."

Luin tutkimusta. Siellä luki 34-kiloisesta c-hepatiitin kantajasta... Että 20% niistä paranee... Onkohan noin? Kumpi taho oikeassa? Nuo, vai gastroenterologian ylilääkäri? Nimittäin hän(meilahdesta) sanoi että vain 4%paranee.
        Ja mulle muut lääkärit yms. hoitajat sanoivat että ei parane ollenkaan.
        Miten selittävät, nuo kyyniset pettyneet sen kun tunsin näkymättömät kädet maksani päällä... Ja en muista kauan meni... V. 1999 sain kuulla että neuvolanylilääkäri oli sanonut että ei voi olla totta...
        Siitä meni vuosia ja jouduin syytteeseen c-hepatiitin tahallisesta tartuttamisesta ja taas testattiin. Syyte ei mennyt muutenkaan läpi sillä mun kimppuun käytiin, monta ihmistä ja puolustauduin. Parantunut olin.
        Vielä myöhemmin väestöliiton ylilääkäri sanoi että ennen lapsettomuushoitoja hoidettaisiin se hepatiitti pois. Oli ollut vasta aineita veressä.
        Hän mut nimenomaan passitti meilahteen. Siellä tutkittiin eikä virusta ollut vieläkään!
        Jos jopa 20%kantajista paranee miksi lääkärit eivät meinaa millään uskoa että olen vuodesta 1999asti ollut vapaa siitä taudista. Ja todella mitkä ne kädet oli? Itsekään en tiedä. Ajattelin eka enkeleitä.
        Että onko olemassa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tietenkään, koskapa koko heppua ei ole edes olemassa.

Kristinusko on yksi pahimmista salaliittoteorioista. Se järjetön taikauskoon ja tyhmyyteen perustuva humpuukia generoiva järjestelmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan itsensä pahuus on miljardeja kertaa suurempi. Lisäksi tuo satuolento on psykopaatti.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Luin tutkimusta. Siellä luki 34-kiloisesta c-hepatiitin kantajasta... Että 20% niistä paranee... Onkohan noin? Kumpi taho oikeassa? Nuo, vai gastroenterologian ylilääkäri? Nimittäin hän(meilahdesta) sanoi että vain 4%paranee.
        Ja mulle muut lääkärit yms. hoitajat sanoivat että ei parane ollenkaan.
        Miten selittävät, nuo kyyniset pettyneet sen kun tunsin näkymättömät kädet maksani päällä... Ja en muista kauan meni... V. 1999 sain kuulla että neuvolanylilääkäri oli sanonut että ei voi olla totta...
        Siitä meni vuosia ja jouduin syytteeseen c-hepatiitin tahallisesta tartuttamisesta ja taas testattiin. Syyte ei mennyt muutenkaan läpi sillä mun kimppuun käytiin, monta ihmistä ja puolustauduin. Parantunut olin.
        Vielä myöhemmin väestöliiton ylilääkäri sanoi että ennen lapsettomuushoitoja hoidettaisiin se hepatiitti pois. Oli ollut vasta aineita veressä.
        Hän mut nimenomaan passitti meilahteen. Siellä tutkittiin eikä virusta ollut vieläkään!
        Jos jopa 20%kantajista paranee miksi lääkärit eivät meinaa millään uskoa että olen vuodesta 1999asti ollut vapaa siitä taudista. Ja todella mitkä ne kädet oli? Itsekään en tiedä. Ajattelin eka enkeleitä.
        Että onko olemassa...

Jumala on luonut ihmisen elimistön parantamaan itse itsensä ja kaikki ihmiset solut uusiintuvat 7 vuoden välein.

Jumala antaa myös sairauksia ja onnettomuuksia oman päättämänsä mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan itsensä pahuus on miljardeja kertaa suurempi. Lisäksi tuo satuolento on psykopaatti.

Puhut ristiriitaisesti, ensin syytät Jumalaa ja sitten sanot ettei Jumlaa ole olemassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö anna kymppi.

Ostatko sillä kympillä Jormapullon vai Suomi-viinaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut ristiriitaisesti, ensin syytät Jumalaa ja sitten sanot ettei Jumlaa ole olemassakaan.

Voihan mistä tahansa fiktiivisestä hahmosta antaa luonneanalyysejä, vaikka kaikki tietävät niiden olevan satuolentoja, siis keksittyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala on luonut ihmisen elimistön parantamaan itse itsensä ja kaikki ihmiset solut uusiintuvat 7 vuoden välein.

Jumalalla on seitsemän erilaista Henkeä (Ilm.kirja) ja on harhaanjohtamista puhua Jumalasta vain "Jeesus rakastaa sinua" tyyliin ihmisille ja houkutella sillä heitä peräänsä lahkoon. Ihmiselle pitää kertoa koko Totuus Jumalan luonteesta. Jahve nissi jne.

Jer. 11:11

Sen tähden Herra sanoo: "Minä tuon heidän päälleen onnettomuuden, ja sitä he eivät voi väistää. Silloin he huutavat minua avuksi, mutta minä en kuuntele heitä. [Ps. 18:42 ]

Jes. 45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu. Silloin ajattelin että ansaitsen sen taudin ja hyväksyn sen rangaistuksena mutta että Jumala teen parannuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa sinulla kiva taivaallinen Isä, kun antaa sinulle sairauksia ja onnettomuuksia. Eikös tuollainen isi ole oikeasti sadisti ja psykopaatti.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Juu. Silloin ajattelin että ansaitsen sen taudin ja hyväksyn sen rangaistuksena mutta että Jumala teen parannuksen.

Ei Jumala halua mitään lahkojen kaatopemppuja nähdä.

Jer. 33:6

Katso, minä kasvatan umpeen ja lääkitsen sen haavat, ja minä parannan heidät ja avaan heille rauhan ja totuuden runsauden.

7 Eikö tämä: että taitat leipäsi isoavalle ja viet kurjat kulkijat huoneeseesi, kun näet alastoman, vaatetat hänet etkä kätkeydy siltä, joka on omaa lihaasi?
        8 Silloin sinun valkeutesi puhkeaa esiin niinkuin aamurusko, ja haavasi kasvavat nopeasti umpeen; sinun vanhurskautesi käy sinun edelläsi, ja Jumalan kunnia seuraa suojanasi.
        9 Silloin sinä rukoilet, ja Herra vastaa, sinä huudat, ja hän sanoo: "Katso, tässä minä olen". Jos sinä keskuudestasi poistat ikeen, sormella-osoittelun ja vääryyden puhumisen,
        10 jos taritset elannostasi isoavalle ja ravitset vaivatun sielun, niin valkeus koittaa sinulle pimeydessä, ja sinun pilkkopimeäsi on oleva niinkuin keskipäivä.
        11 Ja Herra johdattaa sinua alati ja ravitsee sinun sielusi kuivissa erämaissa; hän vahvistaa sinun luusi, ja sinä olet oleva niinkuin runsaasti kasteltu puutarha, niinkuin lähde, josta vesi ei koskaan puutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostatko sillä kympillä Jormapullon vai Suomi-viinaa?

Jumalalle höpö höpöttelen kympin.
        Höpöhöpö höpö anna kymppi niin pelastut ja saat joskus satasen takaisin...

• Anonyymi

Ps.72:18 Kiitetty olkoon Herra Jumala, Israelin Jumala, ainoa, joka ihmeitä tekee. Ilm.13:12-13 Ja se käyttää kaikkea ensimäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani. Ja tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden. Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja ne tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

• Anonyymi

Samassa lahkossa valehtelivat lääk.tri Miettiselle parantuneensa 1403 tapausta, jotka kaikki osoittautuivat pelkäksi satuiluksi. Lääkäri tutki kaikki tapaukset, potilastiedot ja teki lääkärintarkastukset. Lääk.trin väitöskirjan lopputulos:
      ei yhtään ihmeparanemista todettu. googlaa: Lääk.tri Matti Miettinen helluntailaisuuden henkivallan ihmeparanemiset

Niin silloin on syytä olettaa, että sellaisessa mikään muukaan pidä kaikkaansa. Hyvin epäluotettavia sellaiset lahkot ovat.
      Ei siell ole ripaustakaan sitä Totuuden Henkeä, se on ihan varma asia.

• Anonyymi

tämä, lääkäri Miettinenhän on helluntailaisuudessa, kasvanut, syntynyt, elänyt, että "jotain" tietää . . .

• Anonyymi

Jotkut ihmeparanemisiä kertoneet väittivät parantuneensa ihmeellisesti sellaisistakin vakavista sairauksista, joita potilastietojen mukaan heissä ei koskaan edes ollut.

väkevätä eksytystähän se sellainen on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämä, lääkäri Miettinenhän on helluntailaisuudessa, kasvanut, syntynyt, elänyt, että "jotain" tietää . . .

Tiesi miitä sisäpiirissä puuhastellaan ja miksi.

• Anonyymi

Jo samana aamuna Helsingin Sanomat oli julkaissut näyttävän jutun Uskontojen uhrien tuki ry:n puheenjohtajan Terho Miettisen sekä rikostoimittaja Raija Pellin uutuuskirjasta Harhaanjohtajat – vahvassa uskossa (Docendo).

Sekä kirjassa että useassa siitä kirjoitetussa uutisessa erityisen kriittisen huomion kohteena on Miettisen entinen taustayhteisö helluntailaisuus. Hesarin haastattelussa Miettinen sanoo helluntailaisten valehtelevan puhuessaan ihmeparantumisista, Kalevan mukaan ”helluntailaisessa liikkeessä tapahtuvia väärinkäytöksiä ei –– ole tiettävästi aiemmin käsitelty vastaavasti”, ja useassa jutussa toistettiin kirjan takakannen lausetta siitä, kuinka Miettinen ”onnistui pitkän prosessin jälkeen pääsemään pois ahtaista helluntailaisympyröistä”.

• Anonyymi

Yksi esimerkki aidosta ongelmasta – jota tosin Suomessa esiintynee lähinnä joissakin uuskarismaattisissa yhteisöissä – ovat ulkomaisten julistajien kuulijoidensa ”korvasyyhyyn” antamat sanomat Suomeen pian tulevasta suuresta herätyksestä tai Suomen kristikansalle muuten lankeavasta suuresta tehtävästä. Vaikka nämä ”profetiat” ovat toistuvasti jääneet toteutumatta, niiden lausujia ei koskaan vaadita tilille sanoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi esimerkki aidosta ongelmasta – jota tosin Suomessa esiintynee lähinnä joissakin uuskarismaattisissa yhteisöissä – ovat ulkomaisten julistajien kuulijoidensa ”korvasyyhyyn” antamat sanomat Suomeen pian tulevasta suuresta herätyksestä tai Suomen kristikansalle muuten lankeavasta suuresta tehtävästä. Vaikka nämä ”profetiat” ovat toistuvasti jääneet toteutumatta, niiden lausujia ei koskaan vaadita tilille sanoistaan.

Yksi kohu-uutisissa toistunut teema on Miettisen ja Pellin vahva vakaumus siitä, ettei ihmeparantumisia tapahdu ja että parantumisen puolesta rukoileminen on vain show’ta tai jopa suoranaista petkutusta.

Kirjassaan he perustelevat väitettään muun muassa lääketieteen tohtori Matti A. Miettisen tunnetulla tohtorinväitöskirjalla, joka tarkasteli Niilo Yli-Vainion parantumiskokouksissa vuonna 1980 koettuja ihmeparantumisia. Tutkimuksen johtopäätöksenä oli, ettei yksikään ihmeparantumiseksi väitetty tapaus täyttänyt tutkijan yliluonnolliselle parantumiselle asettamia kriteerejä.

• Anonyymi

Raamattuhan sanoo suoraan, että mies tai nainen on kirottu, jos menee lahkoon kyselemään taivasasioita, eikä ikäänny itse suoraan Jumalan puoleen ja kysy asiaa itse Jumalalta.

Jumalaan pitää itse ottaa yhteyttä eikä yrittää jotenkin välikäsien kautta (lahot, epämääräiset rukouspalvelut tms.) ei niihin pidä ottaa mitään yhteyttä eikä niille pidä rahojaan lähettää. Kirousta vain silloin vetää päälleen. Älä anna rahojasi lahkolle. ettet saa siitä kirousta päällesi.

• Anonyymi

Noin se asia on.
        Ei Jeesuskaan kehottanut ihmisiä menemään mihinkään kaatolahkoihin lattialle selälleen makaamaan ja sieltä itseään etsimään.

Jeesus Kehotti ihmisiä pysymään kotonaan ja menemään omaan huoneeseensa ja sulkea ovi perässään.
        Ja sitten rukoilla Taivaa Isää ; Isä meidän, joka olet taivaassa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se asia on.
        Ei Jeesuskaan kehottanut ihmisiä menemään mihinkään kaatolahkoihin lattialle selälleen makaamaan ja sieltä itseään etsimään.

Jeesus Kehotti ihmisiä pysymään kotonaan ja menemään omaan huoneeseensa ja sulkea ovi perässään.
        Ja sitten rukoilla Taivaa Isää ; Isä meidän, joka olet taivaassa..

Sinun kirkostasi on kirjoiutettu: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
        Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."
        Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

• Anonyymi

Hellarit lukevat pelkkää Paavavalia vain muutamia jakeita apostolien teoista ja korinttolaiskirjettä he tavaavat tuntikaupalla ainakin Tv7:ssa.

He ovat hyljänneet Liiton Arkin. Liiton Arkki ei seuraa heitä,
      ja Jumalan sanat, puheet, joita Raamatusta löytyy vaikka kuinka paljon.
      Ne ovat voimasta riippumatta siitä mikä liitto on kulloinkin menossa.
      Jumalan sana pysyy voimassa ikuisesti, minkä hän on sanonut. Jumala ei muutu.

4. Moos. 14:18

'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen

• Anonyymi

On hyvä tehdä sukututkimusta taaksepäin tuo neljä polvea ja selvittää millaista elämää esivanhemmat ovat eläneet. Sieltä alkaa hyvin näkyä miksi on esim. sairastunut vakavasti, vaikka itse on mielestään elänyt hyvää elämää.

Raamatun mukaan tuo synnin rangaistus kun tulee voimaan jälkipolville eikä muu voi sitä syrjäyttää ja keskeyttää kuin 100% lain käskyjen noudattaminen. Eli käytännössä se on täysin mahdoton saada sitä ketjua katkaistuksi.

Hes. 18:21

Ja jos jumalaton kääntyy pois kaikesta synnistänsä, mitä hän on tehnyt, ja noudattaa kaikkia minun käskyjäni ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, hän totisesti saa elää; ei hänen ole kuoltava.

Hellarit ahkerasti kopioivat Hesekielin lukua 18, mutta peittävät sormellaan tuon jakeen. 21.
        ja yrittävät siten tapansa mukaan eksyttää lukijaa tai kuulijaa.

• Anonyymi

Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Jes.45:7. Aam.3:6

• Anonyymi

Valhejuutalaisen suusta lähtee ainoastaan paha.

• Anonyymi

1. Kun. 22:23

Ja niin on käynyt, Herra on lähettänyt valheen hengen kaikkien näiden profeettojesi suuhun. Onnettomuuden hän on sinun osallesi määrännyt!"

• Anonyymi

2. Sam. 12:13

Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

2. Sam. 12:15

Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

• Anonyymi

Ai se oli siihen aikaan lapsen törkeä pahoinpitely "vaikean sairauden antamista ? "
        Ja kaverin synnit on sillä anteeksi annettu ?

Ja näihin liirumeihin jotkut vielä uskoo...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai se oli siihen aikaan lapsen törkeä pahoinpitely "vaikean sairauden antamista ? "
        Ja kaverin synnit on sillä anteeksi annettu ?

Ja näihin liirumeihin jotkut vielä uskoo...

1. Kun. 22:23

Ja niin on käynyt, Herra on lähettänyt valheen hengen kaikkien näiden profeettojesi suuhun. Onnettomuuden hän on sinun osallesi määrännyt!"

• Anonyymi

Raamatun mukaan uudestisyntyminen tapahtuu vain ja ainostaan kristillisessä kasteessa.

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

Ihmisen voimakkaatkaan uskonnolliset kokemukset ja mielenmuutokset eivät ole Raamatun tarkoittamia uudestisyntyminen, vaikka niin usein ajatellaan.

• Anonyymi

Joh. 19:34 "vaan yksi sotamiehistä puhkaisi keihäällä hänen kylkensä, ja heti vuoti siitä
      VERTA JA VETTÄ."

Henki, Vesi ja Veri ovat erottamattomat. Ne kaikki kolme yhdessä kuuluvat
      Kristilliseen yhteen kasteeseen.

Henki, Vesi ja Veri todistavat yhdessä ja yhtäpitävästi. Niitä ei pidä erottaa toisistaan, kuten harhaoppiset helluntailaiset tekevät.

"Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
      Sillä kolme on, jotka todistavat:
      Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä."

Yksi Kaste, siinä on Henki, Vesi ja Veri. Yhdessä ja samassa kasteessa.

Mikäli siinä ei ole kaikkia noita kolmea yhdessä, niin sellainen kaste ei ole Kristillinen kaste.

• Anonyymi

Amen tuohon! Jeesus Kristus on Herra! Yeshua HaMashiash! Adonai Elohim. Jahve Nissi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4423
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      60
      3221
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2541
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      121
      2394
    5. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      90
      2198
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2043
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1997
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1753
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1637
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1618
    Aihe