Teuvo Sunin harhaopetukset (Osa 6) Mies, joka sortui manipulointiin ja aivopesuun!

Anonyymi

Tämä on Osa 6 , Sunia koskevien analyysien ja arviointien sarja. Edellinen osa 5
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17015345/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-5)-suni-raikeimmat-rienaukset (Muut osa 1-4, linkit tämän aloituksen lopussa.)

Ei pilkkaamista!

On todettava tässä yhteydessä, etteivät kirjoittamani analyysit Sunista täytä millään mittarilla ”pilkkaamisen” tuntomerkkejä. Jokainen lukutaitoinen ja normiälyinen voi sen todeta. (Jos joku harjoittaa kroonista pikkaamista, se on Suni itse!)

Sunin tapaus vain on niin överiäksi ”paisunutta” eksytystä, että pitää julkisesti totella Raamatun sanaa: (Jaak 4:7)

• ”Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta VASTUSTAKAA perkelettä, niin se teistä pakenee.”

Onhan näytetysti niin, että paholainen on saanut Sunissa niin totaalisen otteen, että hän on kuin personoitunut pahuuden paketti! Pilalle turmeltunut ”puu”, joka vieläkin koettaa tuoda julkiseen tarjontaan ”mätiä” hedelmiä.

Sekä, tartuntoja (hengellisesti) täynnä olevia ”harhaisia oppejaan”! Onneksi uskovat ovat niin valaistuneet, että sivuuttavat nuo harhat, joissa ISOILLA AAKKOSILLA paholainen yrittää!

Oireiden tutkimus antaa vastauksia!

Kun erilaisissa ammateissa törmätään normitilasta poikkeaviin näkymiin, olipa kyseessä sitten fyysinen sairaus, mielen sairaus, henkinen häiriö, rikolliset teot? - On tutkittava ”oireistoa”.

Näin lääkärit, rikostutkijat, sosiologit, kriminaalipsykiatria ja kriminaalipsykologia, ym., rakentavat kustakin tapauksesta ns. persoonan profiloinnin.

Oireet ja niiden adekvaattiset taustat henkilöhistoriassa! Mitä enemmän tietoa, sen helpompaa on profilointi! Ja ellei ”oireisto” ole selkeästi julkinen, henkilöhistoria vahvistaa ns. sekundaariset ”oireet”. Käänteiset käytösmallit!
(Esimerkiksi Suni on projisoinut ja ”kääntänyt” kokemansa 40-vuotisen vihaamisen ”paketin” kaikkiin muihin ihmisiin kohdistuneena maksimaalisena ”vihamissiona”! Koko maailman kristittyjen halveksumiseen!)

Mitä tulee tapaukseen Teuvo Suni, hän on niin runsain määrin (yhä uudelleen) toistanut varhaishistoriansa traumaattisia asioita, ja ”henkinen elämän pilantumista” ( = Sunin oma ilmaus!) että (tämän hetken) äärimmäiseksi pilaantunut tapaus on hänen ”oman historiansa summa”!

Kuitenkin niin, että paholainen sai lujan otteen ja muovasi Sunista sen ”rienaajan”, jota kaikki totiset kristiyt kauhistuvat! Kauhistuvat. Voiko tuollaista rienaajaa olla? Ja vielä esiintyy kuin ”jumalan erikoisagenttina”? Järkyttävää!

Viittaan aiempiin analyyseihini, joissa olen Sunin persoonavaurioita ja – ongelmia esittänyt.
2) Miten viha-apostoli kehittyi? https://keskustelu.suomi24.fi/t/17008332/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-2)--miten-viha-apostoli-kehittyi

3) Teuvo Suni: sairas puu – sairas hedelmä!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17009804/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-3)---sairas-puu----sairas-hedelma

(jatkuu...)

66

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos jolla kulla on Pyhä Henki (oikeasti) elämässään? Sellainen ei ryhdy
      • valheisiin
      • aviorikokseen (tahalliseen, tietoiseen!)
      • Raamatun Sanan mitätöimiseen
      • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
      • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
      • saatanan korottamiseen (joka taholla)
      • riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
      • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
      • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
      • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
      • Jeesuksen Kristuksen uskovien tuomitsemineen ”saatanan synagoogalaisiksi”.
      • (” Koska jokaisella suomalaisellakin on ikiomat hengelliset halu, on Saatana pystynyt tyydyttämään ne 130 erihenkisellä uskonlahkolla.” (Suni)

      • Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)

      • Anonyymi

        Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.


      • Anonyymi

        Se on just noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.

        ”Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä?”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just noin!

        ”Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä?”

        Jeesus olisi voinut välttyä ristiinnaulitsemiselta.


      • Anonyymi

        ”Meidän sielumme odottaa Herraa, hän on meidän apumme ja kilpemme.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus olisi voinut välttyä ristiinnaulitsemiselta.

        "Jeesus olisi voinut välttyä ristiinnaulitsemiselta."

        Olisi kannattanut pitää hieman matalampaa profiilia.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.

        Koettu on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.

        ”Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni, ja ylistetty Jumala, minun pelastukseni kallio,”


      • Anonyymi

        ”Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa." Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on.”


      • Anonyymi

        ”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti; sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.”


      • Anonyymi

        ” Kaikki maa kumartakoon sinua ja veisatkoon sinun kiitostasi, veisatkoon sinun nimesi kiitosta. Sela.”


      • Anonyymi

        ” Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.”


      • Anonyymi

        ” Minä iloitsen sinun käskyistäsi enkä sinun sanaasi unhota.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.

        ” Minä iloitsen sinun käskyistäsi, jotka ovat minulle rakkaat.”


      • Anonyymi

        ” Sinun todistuksesi ovat minun iloni, ne ovat minun neuvonantajani.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on just noin!

        ” Daavidin virsi. Herra, kuule minun rukoukseni, ota korviisi minun anomiseni. Vastaa minulle uskollisuudessasi ja vanhurskaudessasi.”


      • Anonyymi

        ” Vanhurskauden polulla on elämä, ja sen tien kulku ei ole kuolemaksi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koettu on.

        ” Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.

        ” Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.”

        Näin siinä käy.


      • Anonyymi

        ” Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.”

        ” Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus olisi voinut välttyä ristiinnaulitsemiselta.

        Mutta rakkaudesta meihin hän ei niin tehnyt, sillä hän tahtoi antaa meille pelastumisen mahdollisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Meidän sielumme odottaa Herraa, hän on meidän apumme ja kilpemme.”

        ” Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jeesus olisi voinut välttyä ristiinnaulitsemiselta."

        Olisi kannattanut pitää hieman matalampaa profiilia.😁

        Et ymmärrä yhtään, mitä Jeesus on puolestasi tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni, ja ylistetty Jumala, minun pelastukseni kallio,”

        Jeesus todellakin elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.

        Jo aivan alkuajoista
        on ikävöity sinua.
        Näin huokasivat kaivaten
        profeetat kanssa isien:
        Ah, milloin saapuu Messias,
        Siionin suuri kuningas?
        Hän päästää meidät kahleista
        ja Israel saa iloita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Meidän sielumme odottaa Herraa, hän on meidän apumme ja kilpemme.”

        Odotuksemme ei ole turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus olisi voinut välttyä ristiinnaulitsemiselta.

        Siinä tapuksessa olisimme kaikki tuhon omat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni, ja ylistetty Jumala, minun pelastukseni kallio,”

        Jeesus elää ja vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.

        Siksi ei kannata paljastaa omia henkilötietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä?”

        Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”

        Jeesus on aina valmis auttamaan omiansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.”

        Jeesukseen turvautuva on suojassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.

        Kyllä näin on.


    • Anonyymi

      Paha on hänen tilanne.

    • Anonyymi

      Se on tässä juuri käsittämätöntä, miten Teuvo jaksaa vihata.

      • Anonyymi

        Vihan lähde on Perkele.


    • Anonyymi

      Taitaa Suni olla onneton, kun hänen "facebook-kotinsa" on kadonnut eikä tämäkään s24-foorumi ole enää sellainen alusta, jolla hän voisi levittää vihauskontoaan.

      • Anonyymi

        Kyllä ihan sääliksi käy.


    • Anonyymi

      Välisin ei valeprofeetta enää kenenkään päätä puoleensa käännä. Voimansa ovat ehtyneet ja yö jo koittaa.

    • Anonyymi

      Sinun” armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.”

    • Anonyymi

      Valeprofeetta kiehuu vihasta mutta ei se auta, tappioksi on kääntynyt valeprofeetan elämä ja raihnaisuus lisääntyy päivä päivältä. Se on väärän profeetan kohtalo.

    • Anonyymi

      Juurikin niin!

    • Anonyymi

      Tiensä päähän on tämä valeprofeetta tallustanut jo.. . .

    • Anonyymi

      Ei valeprofeetalla ole edes mitään sanottavaa. Ihan tyhjä tyyppi. Sitä se viha tekee.

    • Anonyymi

      Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.

    • Anonyymi

      Vielä viimeiset herjansa mokoma syytää ilmoille, kun ei ymmärrä lopettaa, vaikka se olisi hänelle itselleen ja meille muille parasta.

    • Anonyymi

      Kuka ihmeen Teuvo Suni? Kannattaako häntä märehtiä lukuisissa ketjuissa?

    • Anonyymi

      Eilispäivän valeprofeetta jolla ei ole mitään tulevaisuutta. Turha puheenaihe.

      • Anonyymi

        Jaa’A.


    • Anonyymi

      Erittäin tärkeä aihe, vai sanotko amen valheille?

    • Anonyymi

      Niin se näkyy.

      Sunin paatumus johtaa finaaliin ja siihen paikkaan, jonk Jumala on valinnut perkeleelle ja hän enkeleilleen. Sen porukan mukaan kerran Suni lähti, eikä parannusta tehnyt!!

    • Anonyymi

      TeuvoMarttiSuni


      Mennään perässä kohti paalupaikkaa
      Suuri Kullini tavoittaa Jumalan peräaukon siis.
      Pidä se siellä elämäsi loppuun asti.

    • Anonyymi

      Valeprofeetta esiintyy näissäkin ketjuissa anonyyminä. Varokaa valeprofeettaa.

    • Anonyymi

      Sunin kohtalo on sinetöity.

    • Anonyymi

      Jos jolla kulla on Pyhä Henki (oikeasti) elämässään? Sellainen ei ryhdy
      • valheisiin
      • aviorikokseen (tahalliseen, tietoiseen!)
      • Raamatun Sanan mitätöimiseen
      • Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
      • Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
      • saatanan korottamiseen (joka taholla)
      • riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
      • Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
      • Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
      • Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
      • Jeesuksen Kristuksen uskovien tuomitsemineen ”saatanan synagoogalaisiksi”.
      • (” Koska jokaisella suomalaisellakin on ikiomat hengelliset halut, on Saatana pystynyt tyydyttämään ne 130 erihenkisellä uskonlahkolla.” (Suni)

      Tällaista valeprofeetalta.

    • Anonyymi

      Valeprofeettaa jo odotetaan helvetin portilla!

      • Anonyymi

        Valeprofeetta herjaa nyt Pyhää Henkeä valitsemalla uudeksi nimimerkikseen PyhäHenki. Esiintyminen Pyhänä Henkenä on törkeää Pyhän Hengen rienausta ja siitä tulee ankara rangaistus. Helvetin porteilla ei tämäkään huijaus mene läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valeprofeetta herjaa nyt Pyhää Henkeä valitsemalla uudeksi nimimerkikseen PyhäHenki. Esiintyminen Pyhänä Henkenä on törkeää Pyhän Hengen rienausta ja siitä tulee ankara rangaistus. Helvetin porteilla ei tämäkään huijaus mene läpi.

        Törkeä rienaus valita itselleen nimimerkiksi PyhäHenki. Tämä temppu ei jää rankaisematta. Valeprofeetta tulee sen tietämään viimeisellä tuomiolla.


    • Anonyymi

      Jo tunnetaan nämä T:n harhaopin syöverit

      • Anonyymi

        Kiitos niille, jotka näkivät vaivaa! 😊


    • Anonyymi

      Noin se on.

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe