Tämä on Osa 6 , Sunia koskevien analyysien ja arviointien sarja. Edellinen osa 5
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17015345/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-5)-suni-raikeimmat-rienaukset (Muut osa 1-4, linkit tämän aloituksen lopussa.)
Ei pilkkaamista!
On todettava tässä yhteydessä, etteivät kirjoittamani analyysit Sunista täytä millään mittarilla ”pilkkaamisen” tuntomerkkejä. Jokainen lukutaitoinen ja normiälyinen voi sen todeta. (Jos joku harjoittaa kroonista pikkaamista, se on Suni itse!)
Sunin tapaus vain on niin överiäksi ”paisunutta” eksytystä, että pitää julkisesti totella Raamatun sanaa: (Jaak 4:7)
• ”Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta VASTUSTAKAA perkelettä, niin se teistä pakenee.”
Onhan näytetysti niin, että paholainen on saanut Sunissa niin totaalisen otteen, että hän on kuin personoitunut pahuuden paketti! Pilalle turmeltunut ”puu”, joka vieläkin koettaa tuoda julkiseen tarjontaan ”mätiä” hedelmiä.
Sekä, tartuntoja (hengellisesti) täynnä olevia ”harhaisia oppejaan”! Onneksi uskovat ovat niin valaistuneet, että sivuuttavat nuo harhat, joissa ISOILLA AAKKOSILLA paholainen yrittää!
Oireiden tutkimus antaa vastauksia!
Kun erilaisissa ammateissa törmätään normitilasta poikkeaviin näkymiin, olipa kyseessä sitten fyysinen sairaus, mielen sairaus, henkinen häiriö, rikolliset teot? - On tutkittava ”oireistoa”.
Näin lääkärit, rikostutkijat, sosiologit, kriminaalipsykiatria ja kriminaalipsykologia, ym., rakentavat kustakin tapauksesta ns. persoonan profiloinnin.
Oireet ja niiden adekvaattiset taustat henkilöhistoriassa! Mitä enemmän tietoa, sen helpompaa on profilointi! Ja ellei ”oireisto” ole selkeästi julkinen, henkilöhistoria vahvistaa ns. sekundaariset ”oireet”. Käänteiset käytösmallit!
(Esimerkiksi Suni on projisoinut ja ”kääntänyt” kokemansa 40-vuotisen vihaamisen ”paketin” kaikkiin muihin ihmisiin kohdistuneena maksimaalisena ”vihamissiona”! Koko maailman kristittyjen halveksumiseen!)
Mitä tulee tapaukseen Teuvo Suni, hän on niin runsain määrin (yhä uudelleen) toistanut varhaishistoriansa traumaattisia asioita, ja ”henkinen elämän pilantumista” ( = Sunin oma ilmaus!) että (tämän hetken) äärimmäiseksi pilaantunut tapaus on hänen ”oman historiansa summa”!
Kuitenkin niin, että paholainen sai lujan otteen ja muovasi Sunista sen ”rienaajan”, jota kaikki totiset kristiyt kauhistuvat! Kauhistuvat. Voiko tuollaista rienaajaa olla? Ja vielä esiintyy kuin ”jumalan erikoisagenttina”? Järkyttävää!
Viittaan aiempiin analyyseihini, joissa olen Sunin persoonavaurioita ja – ongelmia esittänyt.
2) Miten viha-apostoli kehittyi? https://keskustelu.suomi24.fi/t/17008332/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-2)--miten-viha-apostoli-kehittyi
3) Teuvo Suni: sairas puu – sairas hedelmä!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17009804/teuvo-sunin-harhaopetukset-(osa-3)---sairas-puu----sairas-hedelma
(jatkuu...)
Teuvo Sunin harhaopetukset (Osa 6) Mies, joka sortui manipulointiin ja aivopesuun!
66
966
Vastaukset
- Anonyymi
Jos jolla kulla on Pyhä Henki (oikeasti) elämässään? Sellainen ei ryhdy
• valheisiin
• aviorikokseen (tahalliseen, tietoiseen!)
• Raamatun Sanan mitätöimiseen
• Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
• Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
• saatanan korottamiseen (joka taholla)
• riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
• Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
• Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
• Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
• Jeesuksen Kristuksen uskovien tuomitsemineen ”saatanan synagoogalaisiksi”.
• (” Koska jokaisella suomalaisellakin on ikiomat hengelliset halu, on Saatana pystynyt tyydyttämään ne 130 erihenkisellä uskonlahkolla.” (Suni)
• Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)- Anonyymi
Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.
- Anonyymi
Se on just noin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvo on erittäin pitkävihainen niitä kohtaan, jotka arvostelevat häntä. Siksi hän utelee ja vaatii arvostelijoidensa nimiä, jotta voisi oikein nimetä ne, joita vihaa.
”Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä?”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just noin!
”Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä?”
Jeesus olisi voinut välttyä ristiinnaulitsemiselta.
- Anonyymi
”Meidän sielumme odottaa Herraa, hän on meidän apumme ja kilpemme.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jeesus olisi voinut välttyä ristiinnaulitsemiselta."
Olisi kannattanut pitää hieman matalampaa profiilia.😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koettu on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni, ja ylistetty Jumala, minun pelastukseni kallio,”
- Anonyymi
”Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa." Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä menonsa; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on.”
- Anonyymi
”Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti; sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.”
- Anonyymi
” Kaikki maa kumartakoon sinua ja veisatkoon sinun kiitostasi, veisatkoon sinun nimesi kiitosta. Sela.”
- Anonyymi
” Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.”
- Anonyymi
” Minä iloitsen sinun käskyistäsi enkä sinun sanaasi unhota.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Minä iloitsen sinun käskyistäsi, jotka ovat minulle rakkaat.”
- Anonyymi
” Sinun todistuksesi ovat minun iloni, ne ovat minun neuvonantajani.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just noin!
” Daavidin virsi. Herra, kuule minun rukoukseni, ota korviisi minun anomiseni. Vastaa minulle uskollisuudessasi ja vanhurskaudessasi.”
- Anonyymi
” Vanhurskauden polulla on elämä, ja sen tien kulku ei ole kuolemaksi.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koettu on.
” Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.”
Näin siinä käy.
- Anonyymi
” Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.”
” Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta rakkaudesta meihin hän ei niin tehnyt, sillä hän tahtoi antaa meille pelastumisen mahdollisuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jeesus olisi voinut välttyä ristiinnaulitsemiselta."
Olisi kannattanut pitää hieman matalampaa profiilia.😁Et ymmärrä yhtään, mitä Jeesus on puolestasi tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Herra elää! Kiitetty olkoon minun kallioni, ja ylistetty Jumala, minun pelastukseni kallio,”
Jeesus todellakin elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo aivan alkuajoista
on ikävöity sinua.
Näin huokasivat kaivaten
profeetat kanssa isien:
Ah, milloin saapuu Messias,
Siionin suuri kuningas?
Hän päästää meidät kahleista
ja Israel saa iloita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotuksemme ei ole turhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapuksessa olisimme kaikki tuhon omat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus elää ja vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi ei kannata paljastaa omia henkilötietoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”
Jeesus on aina valmis auttamaan omiansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Mutta minä turvaan sinun armoosi; riemuitkoon minun sydämeni sinun avustasi. Minä veisaan Herralle, sillä hän on tehnyt minulle hyvin.”
Jeesukseen turvautuva on suojassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä näin on.
- Anonyymi
Paha on hänen tilanne.
- Anonyymi
Se on tässä juuri käsittämätöntä, miten Teuvo jaksaa vihata.
- Anonyymi
Vihan lähde on Perkele.
- Anonyymi
Taitaa Suni olla onneton, kun hänen "facebook-kotinsa" on kadonnut eikä tämäkään s24-foorumi ole enää sellainen alusta, jolla hän voisi levittää vihauskontoaan.
- Anonyymi
Kyllä ihan sääliksi käy.
- Anonyymi
Välisin ei valeprofeetta enää kenenkään päätä puoleensa käännä. Voimansa ovat ehtyneet ja yö jo koittaa.
- Anonyymi
Sinun” armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.”
- Anonyymi
Valeprofeetta kiehuu vihasta mutta ei se auta, tappioksi on kääntynyt valeprofeetan elämä ja raihnaisuus lisääntyy päivä päivältä. Se on väärän profeetan kohtalo.
- Anonyymi
Juurikin niin!
- Anonyymi
Tiensä päähän on tämä valeprofeetta tallustanut jo.. . .
- Anonyymi
Ei valeprofeetalla ole edes mitään sanottavaa. Ihan tyhjä tyyppi. Sitä se viha tekee.
- Anonyymi
Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.
- Anonyymi
Vielä viimeiset herjansa mokoma syytää ilmoille, kun ei ymmärrä lopettaa, vaikka se olisi hänelle itselleen ja meille muille parasta.
- Anonyymi
Kuka ihmeen Teuvo Suni? Kannattaako häntä märehtiä lukuisissa ketjuissa?
- Anonyymi
Eilispäivän valeprofeetta jolla ei ole mitään tulevaisuutta. Turha puheenaihe.
- Anonyymi
Jaa’A.
- Anonyymi
Erittäin tärkeä aihe, vai sanotko amen valheille?
- Anonyymi
Niin se näkyy.
Sunin paatumus johtaa finaaliin ja siihen paikkaan, jonk Jumala on valinnut perkeleelle ja hän enkeleilleen. Sen porukan mukaan kerran Suni lähti, eikä parannusta tehnyt!! - Anonyymi
TeuvoMarttiSuni
Mennään perässä kohti paalupaikkaa
Suuri Kullini tavoittaa Jumalan peräaukon siis.
Pidä se siellä elämäsi loppuun asti. - Anonyymi
Valeprofeetta esiintyy näissäkin ketjuissa anonyyminä. Varokaa valeprofeettaa.
- Anonyymi
Sunin kohtalo on sinetöity.
- Anonyymi
Jos jolla kulla on Pyhä Henki (oikeasti) elämässään? Sellainen ei ryhdy
• valheisiin
• aviorikokseen (tahalliseen, tietoiseen!)
• Raamatun Sanan mitätöimiseen
• Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
• Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
• saatanan korottamiseen (joka taholla)
• riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
• Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
• Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
• Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
• Jeesuksen Kristuksen uskovien tuomitsemineen ”saatanan synagoogalaisiksi”.
• (” Koska jokaisella suomalaisellakin on ikiomat hengelliset halut, on Saatana pystynyt tyydyttämään ne 130 erihenkisellä uskonlahkolla.” (Suni)
Tällaista valeprofeetalta. - Anonyymi
Valeprofeettaa jo odotetaan helvetin portilla!
- Anonyymi
Valeprofeetta herjaa nyt Pyhää Henkeä valitsemalla uudeksi nimimerkikseen PyhäHenki. Esiintyminen Pyhänä Henkenä on törkeää Pyhän Hengen rienausta ja siitä tulee ankara rangaistus. Helvetin porteilla ei tämäkään huijaus mene läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valeprofeetta herjaa nyt Pyhää Henkeä valitsemalla uudeksi nimimerkikseen PyhäHenki. Esiintyminen Pyhänä Henkenä on törkeää Pyhän Hengen rienausta ja siitä tulee ankara rangaistus. Helvetin porteilla ei tämäkään huijaus mene läpi.
Törkeä rienaus valita itselleen nimimerkiksi PyhäHenki. Tämä temppu ei jää rankaisematta. Valeprofeetta tulee sen tietämään viimeisellä tuomiolla.
- Anonyymi
Jo tunnetaan nämä T:n harhaopin syöverit
- Anonyymi
Kiitos niille, jotka näkivät vaivaa! 😊
- Anonyymi
Noin se on.
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982