Aika monasti aukeaa keskustelun lomaan jokin hieno mainos, joka viittaa jollekkin mukamas suomalaiselle terveydenhoitosivulle, jossa luvataan pikainen paranemninen lähes vaivaan kun vaivaan ja vakuutellaan jonkun professorin nimissä homman toimivuutta.
Ennen kuin tilaatte yhtään mitään, niin koittakaapas hakea netistä se "professori" ja kuvahaulla ne kuvat.
Voitte yllättyä kuinka monta nimeä professorille kuvan perusteella löytyy useammistakin maista, ja mistä niitä kaikkia kuviakin on siunaantunut.
Samoin joskus mainostetaan että miten parin (oppi)tunnin jälkeen puhuu englantiakin kuin alkuperäiskansalainen. No joo..
No fiksummat ovat tämän jo varmaan huomanneetkin.
Minulla ei muuta.
Suomi 24 terveydenhoitomainokset
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088945Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803421- 191900
- 791191
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791025- 551003
- 65930