en oikein mmärtäny pointtia noissa lyriikoissa? kertokaahan joku että tappoko sen vahingossa sen tyttöystävän kun se on lyöny sitä monesti vai tappoko se jonku muun?
ezkimo-ilman sua
4
2588
Vastaukset
- Yuki.Uesugi
Teki itsemurhan..se ei kestänyt enää, sen päätelmän saa etenki tästä:
"(No vihdoin ja viimein, kyllähän siin kesti,
no joo joo, millon mä pääsen himaan?
no mitä toi nyt tarkottaa?
siis.. sairaalast soitettii.
ai miten niin ei heränny? mitä?)
Jos sä voisit tulla vielä kerran takaisin
niin mä lupaan, että kaikki oisi paremmin
eik' sun tarvii olla peloissasi enää
koska ilman sua mulla ei oo syytä elää."
Mutta miten kukin haluaa käsitää.. - _pikkun3n_
Se loppu on siitä ku "ezkimo" on putkas ja sitte se poliisi tulee keroo et se tyyppi jota se löi sil pullol ni et se kuoli.. :)
- You...
Se "Ezkimon" tyytöystävä tappoi itsensä, sitä se poliisi tuli kertomaan sille putkaan.
- Noitaneiti85
You... kirjoitti:
Se "Ezkimon" tyytöystävä tappoi itsensä, sitä se poliisi tuli kertomaan sille putkaan.
Kuunnelkaas ny toisenki kerran.
Eka se laulaa "Ja se ei vaan mun päähän mahdu et vaik mä kuolisin sun puolesta, nii mun käsi löi taas uudestaan"
ja se tarkottaa et se oli joutunu putkaan siitä muijansa hakkaamisesta eikä se muija tällä kertaa herännytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156