Miltä se tuntuu kun toinen

Anonyymi

Ei ole yhtään kiinnostunut sinusta? Miksi roikut ja yrität? Tiedätkö että se on naurettavaa. Miksi haluat olla pelle, naamaria et toki tarvitsekaan!

13

1139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle tämä mahtaa olla. En ole roikkunut kenessäkään. Ahdistaa sellainen jos minussa roikuttaisiin. Ketään ei voi pakottaa välittämään. Sellainen veisi ilon elämästä ja silloin käpertyisin omaan rauhaani, enkä haluaisi tutustua keneenkään. Voisi kestää monta vuotta ennen kuin uskaltaisin ruveta tutustumaan keneenkään.

    • Anonyymi

      Naiselle aloitus

      • Anonyymi

        ihan ok, eipä tässä mitään,mut ottaako sua päähän tai oisko paha mieli tai jotain


    • Anonyymi

      Millä tavalla roikkuu ja yrittää?

    • Anonyymi

      Kerropas sinä kun olet tänne kerran eksynyt, ja koska sinulla täytyy olla kokemusta moisesta!

    • Anonyymi

      Eipä roiku. Soronoo! Kuka sellaisen keskenkasvuisen kanssa edes haluaisi olla? Sinä ehkä, joten siksi täällä märiset. Minä sentään tunnen oman arvoni ja ymmärrän viimeinkin, että rakastan tätä mitä olen. Sinä et ole yhtikäs mitään 😆.

    • Anonyymi

      Minkäs sitä tunteilleen voi, tietää ainakin sitten yrittäneensä kaikkensa. Ei nämä ole järkimaailman asioita, eikä tässä vaiheessa omalla naurettavuudella ole enää merkitystä. Jatka vaan samaan malliin, niin teet palveluksen minullekkin.

    • Anonyymi

      Todella tyhmä aloitus. Kenelle edes osoitettu 🙄
      En minä ainakaan roiku kenessäkään, ihan turhaahan se on kun on itse ei-sinkku.

    • Anonyymi

      Taidat olla vähän sinisilmäinen.
      Mies on tässä kombossa se roikkuja. Ei siitä pääse eroon millään vaikka haluaisinkin. Soittaa aina kun pystyy ja viestejä tulee, vaikka niihin ei vastaisikaan.
      Koittakaa saada asianne kuntoon, niin muut saavat olla rauhassa. Toki mies on aina ollut epäluotettava, joten mieti, kannattaako hänen kanssaan jatkaa.

    • Anonyymi

      Hah roikkuu? Kuka? Miten? Omissa mielikuvissasi ehkä vaan? Mustis nainen oot?

      • Anonyymi

        Jotkuthan ovat avoimissa suhteisa.Siihenkin kai tottuu,alistuu.


    • Anonyymi

      En roikukaan enää, juuri päästin irti.

    • Anonyymi

      En ole kiinnostunut hänestä yhtään, ei ongelmaa :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe