He sotivat Karitsaa vastaan - ja voittivat!

Anonyymi

Sietämätöntäpuhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?

Hän on perillinen, tapetaan poika, niin perintö on meidän:

KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS

SEN laati Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Ja niin alkoi Kristinusko. 
Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä,  ristiretket, 30-vuotinen sota ja maailman sodat.

Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.

"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIKSI TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESI?

      "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä. Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat, haudat aukenivat, ja monien poisnukkuneiden pyhien ruumiit nousivat ylös,
      .
      He lähtivät haudoistaan, ja Jeesuksen ylösnousemuksen jälkeen he tulivat pyhään kaupunkiin ja näyttäytyivät siellä monille.

      Kun sadanpäällikkö ja miehet, jotka hänen kanssaan vartioivat Jeesusta, näkivät maan vavahtelun ja kaiken, mitä tapahtui, he pelästyivät suunniltaan ja sanoivat: "Tämä oli todella Jumalan Poika!"

      Pappien opetusten takia Jumala oli kansansa paaduttanut jo 700 vuotta ennen kuin hän lähetti Poikansa maailmaan, saadakseen valitun kansansa takaisin omaan hallintaansa. Mutta kun se ei onnistunut, niin Saatanan hallintaan se jäi edelleen:

      "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

      Tuolla hetkellä Jumala katkaisi lopullisesti kaikki suhteensa pappeihin ja heidän temppeleille, joissa hän väliverhon takana oli papeille puhunut.

      Näin toteutui tämä profeetta Hesekielille annettu ennustus:
      "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan. Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

      "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet.

      Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana. Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

      Samalla päivittyi myös ihmisten pelastuminen heidän oman etsimisen sijasta Jeesuksen etsimiseen:

      "Puhuessaan taas kansalle Jeesus sanoi: "Minä menen pois. Silloin te etsitte minua mutta kuolette synteihinne. Minne minä menen, sinne ette te pääse."
      Juutalaiset kummastelivat: "Ei kai hän aio tappaa itseään, kun sanoo: 'Minne minä menen, sinne ette te pääse'?"
      Jeesus sanoi heille: "Te olette lähtöisin alhaalta, minä ylhäältä. Te kuulutte tähän maailmaan, mutta minä en tähän maailmaan kuulu.
      Siksi sanoin teille, että te kuolette synteihinne. Ellette usko, että minä olen se joka olen, te kuolette synteihinne."

      Tähän rajuun eksytykseen kelpaa mainiosti Jeesuksen veri ja nimi, mutta totuus kirotaan:

      "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
      Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu." "Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."

      • Sekö sinua harmittaa, että olen vapaaa, mutta sinut on heitetty Saatanalle.

        KOSKA olet rakastanut murhaajan Jeesuksesta vuodattamaa verta, etkä totuutta.


    • Minä näinJeesuksen ristillä ja Saatanan malttamattomana odottamassa ihmiskunnalta saamaansa tehtävää:

      "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista?
      Kuolema tuolle miehelle!"

      "Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

      Kun Jeesuksesta ensimmäinen veripisara Golgatan kummulle putosi, minä näin perillisten suuren joukon kaikkialta maailmasta juoksujalkaa rientävän kohti Golgataan hakemaan perinnöstä oman osansa: tahraamaan kätensä ja vaatteensa Jeesuksen verellä.

      Kun se oli tehty, he lähtivät iloisina paluumatkalle; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI!"

      Saatanan lupauksen mukaan he uskoivat valkaisseensa vaatteensa Karitsan veressä. Vaikka toisin kävi:

      "Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään.

       "Sen tähden sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

      " Näin te tulette syypäiksi kaikkeen viattomaan vereen, joka maan päällä on vuodatettu, hurskaan Abelin verestä aina Sakarjan, Barakjan pojan, vereen asti, hänen, jonka te tapoitte temppelin ja alttarin välille."  

      "Niinpä tämä sukupolvi saa maksaa kaikesta profeettojen verestä, joka maailman luomisesta lähtien on vuodatettu, 
       Abelin verestä aina Sakarjan vereen asti, hänen, joka surmattiin alttarin ja pyhäkön välille. Niin, minä sanon teille: tämä sukupolvi vaaditaan vielä tilille. "

      "Minä näin, että nainen oli juopunut pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hämmästyin suuresti hänet nähdessäni."

      Tämä nainen oli, ja on edelleen, Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta, josta tuli lopun ajan suuri portto, kun hyväksyi Kristuksen sijasta sulhasekseen Jumalan hylkäämät papit.

      Siksi Jumalakaan ei enää saa heitä kuuleviksi. Sillä Saatanan Jeesuksesta vuodattama veri antoi heille laumasuojan totuutta vastaan:

       "Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

    • Tässä tämän kansan voittajat:

      adventisti - aglikaanit - alfalaiset -ateistit - babtistit - birkittalaissisaret - branhamilaiset-cityseurakuntalaiset - dominikaanit - elämänsanalaiset -slevy:n miespapit -slevy:n naispapit - elämänlähdeläiset - eläväsanalaiset - ekumeeniset -exoduslaiset - hartaanselkäläiset - henotesläiset - helluntailaiset - hengenuudistuslaiset -heränneet - esikoiset - ilosanomalaiset - israelinystävät - jehovalaiset -Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset - jeesusonherralaiset - katolilaiset - katolilaiset kylväjät  kansanraamattuseuralaiset - kalleimman veren sisaret - kansanlähetysläiset - kuninkaansoturit - kristilliset eläkeläiset kriisipalvelulaiset - kellonkartanolaiset - kotisatamalaiset - kotikuuslaiset - luterilaiset lähetysseurakuntalaiset - luthersäätiöläiset - lasarusveljet - lähdekalliolaiset - maranatalaiset - metodistit - missionuoret - mormoonit - munkkiluostarin munkit -nunnaluostarin nunnat - nokialaiset  onewayhouselaiset ortodoksit - pelastusarmeijalaiset - patmoslaiset - palatsiseurakuntalaiset - paavalinsynodilaiset - paratiisikotilaiset - pikkuesikoiset - radiodeiläiset - priskillalaiset - pyhänikolauslaiset - perjantaikristuksellelaiset - raamattupuhuulaiset -risteyspaikkalaiset - ristiretkeläiset - rukouspalvelulaiset - rukousystäväläiset -rauhansanalaiset - rauhanyhdistysläiset  ristiinnaulittulaiset - ropolaiset -saalemilaiset - sanansaattajalaiset - scientologilaiset - siloalaisetstefanuslaiset - suomenraamattuopistolaiset - teologiset instuuttilaiset - bernaakkelilaiset - takeitnowlaiset -  tuomasmessulaiset - totuudenystäväläiset - tunnustukselliset luterilaiset - torontonsiunaajalaiset - uusheränneet - uusapostoliset - uusiviiniläiset - vapaakirkolliset - vanhauskoiset -vapaamuurarit - viadolorosalaiset - vineyardilaiset - yhteyskristuksessalaiset - yhteysliikeläiset - yeshualaiset.

    • Anonyymi

      Niin,te olette OIKEUTETTUJA TAIVAASEEN HETI. Olette kirjoittaneet kaikille muille syntisille tuomion.Teitä juhlitaan taivaassa,olette osanneet kertoa asian juuri hyvin.
      Lahkot ja kaikki muut jotka kirjoittavat Raamatusta ovat juuri moottoritiellä ohittamassa kaikki muut taivaaseen,koska HE OVAT OIKEASSA !

      Kukaan ei puhu Rakkaudesta... siitä pienimmästä,missä kipinä on.

      • Anonyymi

        Todiste jumalan olemassaolosta? Miksi just Jeesus on olemassa ja Allah ei?


    • Anonyymi

      Asia on varmistettavissa tutkistelemalla sanaa uudestaan
      Matt. 11: 20–21

    • Anonyymi

      Ja niin alkoi Kristinusko.
      Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket, 30-vuotinen sota ja maailman sodat.

      Pitihän heitä sivistää jotka kaivoivat persettä käsillään ja ottivat samasta keitosta annoksen.
      Eihän saatanalla ollut osuutta mitään,kun se punkki on kai vankilassa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe