"Mies, joka ei saa naista"

Anonyymi

Tällä palstalla höpötetään sellaisesta käsitteestä kuin "mies, joka ei saa naista". No, saahan sitä kaikenlaista höpöttää. -Todellisuudessa: Ei ole olemassakaan "miestä, joka ei saa naista", mutta ... on useampia miehiä, joille se oikea ei vaan satu kohdalle.
Joskus ennemmin tai myöhemmin se oikea voi löytyä, mutta ei pidä hätäillä eikä hoppuilla.
-Really-Really

142

4216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä sen oikean voi löytää? Naiset ei kadulla tule juttelemaan.. baarit ei kiinnosta. töissä eivät tule juttelemaan. tuntuu olevan näkymätön.. netissä eivät lähesty.. ei oikein mitää saumaa löytää näin erikoisena tavismiehenä naista.

      • Anonyymi

        Katsos kun hyviin tapoihin kuuluu sanoa, että "kun se oikea osuu kohdalle" ja "kun vähiten odottaa niin"
        Onhan se suloista ajatella asiaa ruusunpunaisten lasien läpi, mutta todellisuus on tarua ihmeellisempää eli ei kaikki vaan naista löydä edes sitä yhtä välttämättä koskaan.
        Komeakaan ei voi olla, jos joku muu ei olisi ruma. Toisella ei voi olla runsaasti kysyntää, jos joku taas ei jäisi kokonaan ilman.
        Matemaattinen luonnollinen fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos kun hyviin tapoihin kuuluu sanoa, että "kun se oikea osuu kohdalle" ja "kun vähiten odottaa niin"
        Onhan se suloista ajatella asiaa ruusunpunaisten lasien läpi, mutta todellisuus on tarua ihmeellisempää eli ei kaikki vaan naista löydä edes sitä yhtä välttämättä koskaan.
        Komeakaan ei voi olla, jos joku muu ei olisi ruma. Toisella ei voi olla runsaasti kysyntää, jos joku taas ei jäisi kokonaan ilman.
        Matemaattinen luonnollinen fakta.

        Jep.. en tuohon usko että mistä se oikea löytyy.. tuntuu olevan monella yli 30 jo lapsia ja kumppanit. ite jääny kelkasta pois.. kun on taipumusta epävakaaseen ja sitten on hyvin erikoinen kun muut.. ja sille ei oikein voi mitää, tuntuu vain että ihmiset ei ymmärrä. ilmeisesti meille erilaisille ei vain ole kumppania.. pahalta se tuntuu


      • Anonyymi

        Mikä on erikoinen tavis? Eikö nuo vähän niin kuin sulje toisensa pois?


      • Anonyymi

        "Erikoinen tavismies"

        Allu hei, sä tiedät ihan hyvin itsekin ettet ole tavis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Erikoinen tavismies"

        Allu hei, sä tiedät ihan hyvin itsekin ettet ole tavis.

        Kyllä olen. En ole vammainen.


      • Anonyymi

        Huomaatko itse, että sanot kaikissa kohdissa NAISET ei tule, NAISET ei tee aloitteita. Miksi et itse mene juttelemaan tai ole aloitteellinen? Miksi odotat, että naisystävä tulee passiivisella roolilla kuin Manulle illallinen.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep.. en tuohon usko että mistä se oikea löytyy.. tuntuu olevan monella yli 30 jo lapsia ja kumppanit. ite jääny kelkasta pois.. kun on taipumusta epävakaaseen ja sitten on hyvin erikoinen kun muut.. ja sille ei oikein voi mitää, tuntuu vain että ihmiset ei ymmärrä. ilmeisesti meille erilaisille ei vain ole kumppania.. pahalta se tuntuu

        Minulla on paljon pano kavereita olen homo. En tarvitse naista mies se pitää olla.


      • Anonyymi

        Opettelet tanssiin ja lähdet lavoille...sen jälkeen on naisia ympärillä, et kengännauhat katkeilee.Toki olet puhdas ja selvinpäin.


      • Anonyymi

        Naiset haluavat isomunainen miehen Tai Jolla on paksu rahapussi. Vankila jatkista naiset tykkaa. Pitaa Olla agressiivinen ja polkea toisia lyttyyn, niitä naiset tykkaa. Jo's haluan naisen rupea agressiiviseksi, vakivaltaiseksi, Vai vahvat menesty at, naiset on vahaalyiset, tarvita vain isomuna ja nyrkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen. En ole vammainen.

        Kenties sinulla on joku persoonallisuushäiriö?

        Eihän ne välttämättä sinänsä haittaa vaikka sellainen on jos se ei itseä haittaa tai ole taipuvainen rikollisuuteen.

        Kaksisuuntainen mielialahäiriöhän on nykyisin kohtuu yleinen ja ihmiset syö lääkkeitä niin sitä ei huomata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset haluavat isomunainen miehen Tai Jolla on paksu rahapussi. Vankila jatkista naiset tykkaa. Pitaa Olla agressiivinen ja polkea toisia lyttyyn, niitä naiset tykkaa. Jo's haluan naisen rupea agressiiviseksi, vakivaltaiseksi, Vai vahvat menesty at, naiset on vahaalyiset, tarvita vain isomuna ja nyrkki

        Oot oikeessa, naiset pitaa vakivaltaisista vankila jatkista. Maailman on vahvojen kiertopalkinto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettelet tanssiin ja lähdet lavoille...sen jälkeen on naisia ympärillä, et kengännauhat katkeilee.Toki olet puhdas ja selvinpäin.

        Aika huono vinkki. Onhan siellä mutta sielläkin pätee samat valinnat kuin muuallakin. Vaikka osaisit tanssia hyvin niin lavalle eksynyt komistus lankattuine buutseineen on se mihin naiset silmänsä iskevät vaikka sen tanssitaito on luokkaa teinidisko-keinunta. Sitäpaitsi suurinosa naisista käy vain liikunnan vuoksi tansseissa ja tanssii vain niiden tanssikursseilta yms. Tutun kanssa. Joten ehdotus on samaa luokkaa kuin löytää nainen yöllä hautausmaalta ja sieltäkin mullan alta.


      • Anonyymi

        Näytä vaikka munaa Bussi pysäkillä....Yritä saada huomiota


    • Anonyymi

      Kai se täytyy vain sinkkumiehenä olla kun ei tuota tinder.. badoot mikään paikka tulosta vuodesta toiseen.

    • Just kirjotin tohon toiseen ketjuun. Että mun kohdalla se on seuraavassa elämässä ja nyt keskityn muuhun. Ens keväänä mulla on näyttely. Tulkaa kattoon.

      • Tulipas hölmösti kirjotettua. En mä siellä itteeni esittele vaan töitäni.


    • Anonyymi

      Mies ei ssa naista jos ei käy baareissa tutustumassa naisiin. Mies elää haaveissa että naisiin tutustuu jossain harrastuksissa tai raittiina mutta vain viinaa juomalla baareissa mies pääsee naisiin tutustumaan.
      Fakta on että raitis mies ei naisia tapaa eikä siis naistakaan saa.
      T viinamies

    • Anonyymi

      "Mistä sen oikean voi löytää? Naiset ei kadulla tule juttelemaan.. baarit ei kiinnosta. töissä eivät tule juttelemaan. tuntuu olevan näkymätön.. netissä eivät lähesty.. ei oikein mitää saumaa löytää näin erikoisena tavismiehenä naista."

      No enpä ollenkan ihmettele jos yksin jäät.
      Odotat passiivisena kädet taskussa että joku tulee ja poimii sinut?
      Mietipä vähän minkälaisen kuvan itsestäsi annat: passiivinen ja etäinen, ei ole kiinnostunut mistään. Haluaa olla rauhassa.
      Ja saakin olla rauhassa. Harva edes rohkenee lähestyä ihmistä joka kivipatsaana vetäytyy sivuun eikä osoita minkäänlaista oma-alotteisuutta!
      Etkö hyvä ihminen tajua että jos haluaa seuraa on oltava seurallinen itsekin!
      Opettele sosiaalisia taitoja, niitä on todellakin mahdollista oppia.
      Mykkää muumiota tuskin kukaan edes huomaa.

      • Anonyymi

        Jos kyseessä on allu kenelle tässä vastaat, niin sille on ihan syynsä miksi se ei naista saa. Enkä sano tätä pahalla, mutta sillä miehellä on niin paljon psyykkisiä ongelmia, ettei ole ihme ettei hän naista saa niin kauan kun ei hoidata päätään kuntoon.

        Jos taas ei ole allu kyseessä, on muutoin neuvosi oiva.


      • Anonyymi

        Kyllä kuule lähestyn monia naisia netissä.. mutta suurin osa ei vastaa, ja ei lähesty minua.. kyllä tässä on jo turhautunut.. en viitti jokaista naista yrittää koska se karkottaa ja on epätoivosta. No en odota.. olen aika ujo etten oikein lähesty tuola ulkona missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule lähestyn monia naisia netissä.. mutta suurin osa ei vastaa, ja ei lähesty minua.. kyllä tässä on jo turhautunut.. en viitti jokaista naista yrittää koska se karkottaa ja on epätoivosta. No en odota.. olen aika ujo etten oikein lähesty tuola ulkona missään.

        Sä tiedät itse mistä se johtuu että naiset kaikkoaa sun ympäriltä. Juomien heittely naisten päälle humalassa. Exän lyöminen. Sä riehut kännissä julkisilla paikoilla, ja sut pitää taltuttaa ja sitoa nippusiteillä ennen kuin rauhotut.

        Sä ahdistelet naisia, haukut niitä, pommitat niitä viesteilläsi jne.

        Sano vaan että ei sun tarvi kuunnella mitään paskaa mitä sanotaan. Onhan se sun vakilausahduksesi. Noi mitä kerroin ei ole paskaa, vaan tosiasioita, jotka itse olet palstalla kertonut.

        Sä et itse halua tehdä mitään mielenterveytesi parantamiseksi, vaikka väität käyväsi siellä terapiassa. Ei se, että käyt siellä tai olet terapeuttiin puhelimitse yhteydessä, muuta tai paranna sun mielenterveyttä, jos et tee vapaa-ajallasi niitä kotitehtäviä mitä terapeutti sulle antaa. Ei kukaan muu voi tuosta noin parantaa sun mielenterveyttä, jos itse ei ole valmis tekemään kaikkensa sen eteen, että oma mielenterveys paranee. Ja sitä sinä et tee.

        Terapeutti on sanonut sulle, että lopeta palstalla käyminen, koska se ei ole sulle hyväksi. Ja mitä sinä teet? Roikut palstalla ruikuttaen naisen puutetta. Päinvastaista, mitä sulle annetaan ohjeeksi.

        Lääkäri on sanonut sulle suoraan, että lopeta se alkoholin käyttö kokonaan, koska se ei sovi sulle, vaan alat riehumaan humalassa. Mitä teet? Juot edelleen, ja raivoat humalassa. Et toimi kuten sua on neuvottu, vaan jatkat välittämättä lääkärin ohjeista. Sitten valitat ettei kukaan sua auta. Ja miksi ei auta? Koska kaikki annetut ohjeet kaikuu kuuroille korville.

        Jos sä oikeasti haluaisit muutosta, ja hoitaa niin itsesi kuin pääsi kuntoon, et pyörisi enää palstalla, etkä joisi alkoholia. Sä kun et suostu kumpaankaan ohjeeseen, ja valitat ettet saa apua.

        En todellakaan ihmettele ettet sitä naista saa. Mulla on tausta sairaan mielenterveyden kanssa. Joka oli jopa niin pahana, että olen yrittänyt useamman kerran elämäni aikana itsaria. Siis tehnyt muutakin kuin vain puhunut että tapan itseni.

        Mä olen vuosien aikana tehnyt kaikkeni, ettei se aika, jolloin olin sekaisin ja itsetuhoinen, palaa. Ja tulen myös tekemään kaikkeni että mieli pysyy kunnossa. Se on vaatinut koviakin ratkaisuja, mutta olen itse saanut muutoksen aikaan niillä apuvälineillä, mitä terapeutit mulle antoivat. Eivät terapeutit mun mieltä parantanut, sen tein itse. He antoivat ne välineet, millä muuttaa itseään ja parantamaan mielenterveyttä.

        Sitä sinä et halua. Se on valitettavasti sun tilanne.

        Viimeisenä... Sinä et ole tavismies, etkä sitä tule olemaan heikkolahjaisuuden takia. Sille sinä et voi mitään, eikä se ole este sille ettetkö ketään naista voisi saada. Sille sinä taas voit tehdä jotain, että hoidat pääsi kuntoon. Sairas mieli on se este, mikset naista saa. Niin kauan kun et hoida päätä ei kuntoon, et valitettavasti tule saamaan yhtäkään naista. Mutta oman itsesi tähden: ymmärrä vihdoin tehdä itse sille asialle jotain, että saat itse muutettua itseäsi paremmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tiedät itse mistä se johtuu että naiset kaikkoaa sun ympäriltä. Juomien heittely naisten päälle humalassa. Exän lyöminen. Sä riehut kännissä julkisilla paikoilla, ja sut pitää taltuttaa ja sitoa nippusiteillä ennen kuin rauhotut.

        Sä ahdistelet naisia, haukut niitä, pommitat niitä viesteilläsi jne.

        Sano vaan että ei sun tarvi kuunnella mitään paskaa mitä sanotaan. Onhan se sun vakilausahduksesi. Noi mitä kerroin ei ole paskaa, vaan tosiasioita, jotka itse olet palstalla kertonut.

        Sä et itse halua tehdä mitään mielenterveytesi parantamiseksi, vaikka väität käyväsi siellä terapiassa. Ei se, että käyt siellä tai olet terapeuttiin puhelimitse yhteydessä, muuta tai paranna sun mielenterveyttä, jos et tee vapaa-ajallasi niitä kotitehtäviä mitä terapeutti sulle antaa. Ei kukaan muu voi tuosta noin parantaa sun mielenterveyttä, jos itse ei ole valmis tekemään kaikkensa sen eteen, että oma mielenterveys paranee. Ja sitä sinä et tee.

        Terapeutti on sanonut sulle, että lopeta palstalla käyminen, koska se ei ole sulle hyväksi. Ja mitä sinä teet? Roikut palstalla ruikuttaen naisen puutetta. Päinvastaista, mitä sulle annetaan ohjeeksi.

        Lääkäri on sanonut sulle suoraan, että lopeta se alkoholin käyttö kokonaan, koska se ei sovi sulle, vaan alat riehumaan humalassa. Mitä teet? Juot edelleen, ja raivoat humalassa. Et toimi kuten sua on neuvottu, vaan jatkat välittämättä lääkärin ohjeista. Sitten valitat ettei kukaan sua auta. Ja miksi ei auta? Koska kaikki annetut ohjeet kaikuu kuuroille korville.

        Jos sä oikeasti haluaisit muutosta, ja hoitaa niin itsesi kuin pääsi kuntoon, et pyörisi enää palstalla, etkä joisi alkoholia. Sä kun et suostu kumpaankaan ohjeeseen, ja valitat ettet saa apua.

        En todellakaan ihmettele ettet sitä naista saa. Mulla on tausta sairaan mielenterveyden kanssa. Joka oli jopa niin pahana, että olen yrittänyt useamman kerran elämäni aikana itsaria. Siis tehnyt muutakin kuin vain puhunut että tapan itseni.

        Mä olen vuosien aikana tehnyt kaikkeni, ettei se aika, jolloin olin sekaisin ja itsetuhoinen, palaa. Ja tulen myös tekemään kaikkeni että mieli pysyy kunnossa. Se on vaatinut koviakin ratkaisuja, mutta olen itse saanut muutoksen aikaan niillä apuvälineillä, mitä terapeutit mulle antoivat. Eivät terapeutit mun mieltä parantanut, sen tein itse. He antoivat ne välineet, millä muuttaa itseään ja parantamaan mielenterveyttä.

        Sitä sinä et halua. Se on valitettavasti sun tilanne.

        Viimeisenä... Sinä et ole tavismies, etkä sitä tule olemaan heikkolahjaisuuden takia. Sille sinä et voi mitään, eikä se ole este sille ettetkö ketään naista voisi saada. Sille sinä taas voit tehdä jotain, että hoidat pääsi kuntoon. Sairas mieli on se este, mikset naista saa. Niin kauan kun et hoida päätä ei kuntoon, et valitettavasti tule saamaan yhtäkään naista. Mutta oman itsesi tähden: ymmärrä vihdoin tehdä itse sille asialle jotain, että saat itse muutettua itseäsi paremmaksi.

        Kyllä käyn terapiassa ja syön masennuslääkettä. En juo alkoholia ja lopetan sen syksyllä kokonaan. Haluan muuttua ja nyt en ole alotuksia tehnyt. Totta ruikutan naisista mitä mun sit pitäs tehdä. Elää yksin elämääni. Myös harrastan liikuntaa..kyllä yritän kuunnella terapeuttia ja lopettaa haukkumiset ja onneksi kohta loppuu alkoholi.. käyn töissä ja elän normi elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käyn terapiassa ja syön masennuslääkettä. En juo alkoholia ja lopetan sen syksyllä kokonaan. Haluan muuttua ja nyt en ole alotuksia tehnyt. Totta ruikutan naisista mitä mun sit pitäs tehdä. Elää yksin elämääni. Myös harrastan liikuntaa..kyllä yritän kuunnella terapeuttia ja lopettaa haukkumiset ja onneksi kohta loppuu alkoholi.. käyn töissä ja elän normi elämää.

        Vai että ”kohta loppuu alkoholi”. Näkis vaan…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käyn terapiassa ja syön masennuslääkettä. En juo alkoholia ja lopetan sen syksyllä kokonaan. Haluan muuttua ja nyt en ole alotuksia tehnyt. Totta ruikutan naisista mitä mun sit pitäs tehdä. Elää yksin elämääni. Myös harrastan liikuntaa..kyllä yritän kuunnella terapeuttia ja lopettaa haukkumiset ja onneksi kohta loppuu alkoholi.. käyn töissä ja elän normi elämää.

        "Kohta loppuu alkoholi" Mitä vittua mä just luin? Tuo on sun itsepetosta. Väität itsellesi että tulet tekemään silloin ja silloin jotain, mutta kun sen aika tulee että asialle pitäisi oikeasti tehdä jotain, et saa itseäsi niskasta kiinni ja toimimaan, vaan se jää pelkäksi puheeksi. Sinä olet saamaton, joka ei oikeasti halua muutosta.

        Miksi sä lopetat sen alkoholin vasta syksyllä? Mikset sä lopeta sitä tänään, kun kerran tiedät ettei se sulle sovi? Haloo, nyt on jo elokuu, ja koulut alkaa tulevalla viikolla. Syksy alkaa olla pikku hiljaa jo käsillä.

        Sä sanoit ettet tee enää aloituksia. Entä sitten? Kuvitteletko sä että vain aloitusten tekeminen ja omaan aloitukseen vastaaminen on palstailua? Sä palstailet parhaillaan. Joka kerta kun sä avaat tän foorumin ja aloitat lukemaan palstan yhtäkin aloitusta, niin sinä olet palstalla ja palstailet. Ja joka sinua neuvottiin lopettamaan kokonaan terapeuttisi toimesta.

        Miksi pitäisi uskoa että todellakin lopetat juomisen kohta, kun edelleen hillut palstalla, josta sinua on kehoitettu pysymään poissa jo ajat sitten?

        Sä et ole valmis tekemään mitään muutosta elämässäsi. Niin kauan kuin et itse muuta elämääsi, se pysyy nykyisellään. Istut yksin neljän seinän sisällä, vailla kumppania jota niin palavasti haluat, odottaen muiden tekevän kaiken puolestasi. Sabotoiden oman tulevaisuutesi, kuten olet jo nykyisyydellesi tehnyt. Onko se todellakin elämää jonka haluat tulevaisuudessakin?


      • Anonyymi

        Esim: Näytä munaa Bussi pysäkillä naiselle siittä tykkäävät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule lähestyn monia naisia netissä.. mutta suurin osa ei vastaa, ja ei lähesty minua.. kyllä tässä on jo turhautunut.. en viitti jokaista naista yrittää koska se karkottaa ja on epätoivosta. No en odota.. olen aika ujo etten oikein lähesty tuola ulkona missään.

        Ei kun on herrasmies saa naista. Juo viinaa. Ota tatskoja, Ole vakivaltainen alfauros niin alat saada naisia. Naiset ja ihmiset yleensa ovat apinoita, viidakon lait voi massa. Naiset haluaa etta ne ostetaan, ei passiivisesti odottamalla etta nainen tulee luokse, ei naiset tahtoo nyrkkia, nyrkkia, ja mulkkua, vaikka yleensa naiset valittaa vakivaltaisista miehista, mutta ne haluaa miehen joka alistaa naiset valtaa sa. Mielel Lan miehelle saisi Olla haaremi naisia ymparillaan niin naiset kiinnostuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä tiedät itse mistä se johtuu että naiset kaikkoaa sun ympäriltä. Juomien heittely naisten päälle humalassa. Exän lyöminen. Sä riehut kännissä julkisilla paikoilla, ja sut pitää taltuttaa ja sitoa nippusiteillä ennen kuin rauhotut.

        Sä ahdistelet naisia, haukut niitä, pommitat niitä viesteilläsi jne.

        Sano vaan että ei sun tarvi kuunnella mitään paskaa mitä sanotaan. Onhan se sun vakilausahduksesi. Noi mitä kerroin ei ole paskaa, vaan tosiasioita, jotka itse olet palstalla kertonut.

        Sä et itse halua tehdä mitään mielenterveytesi parantamiseksi, vaikka väität käyväsi siellä terapiassa. Ei se, että käyt siellä tai olet terapeuttiin puhelimitse yhteydessä, muuta tai paranna sun mielenterveyttä, jos et tee vapaa-ajallasi niitä kotitehtäviä mitä terapeutti sulle antaa. Ei kukaan muu voi tuosta noin parantaa sun mielenterveyttä, jos itse ei ole valmis tekemään kaikkensa sen eteen, että oma mielenterveys paranee. Ja sitä sinä et tee.

        Terapeutti on sanonut sulle, että lopeta palstalla käyminen, koska se ei ole sulle hyväksi. Ja mitä sinä teet? Roikut palstalla ruikuttaen naisen puutetta. Päinvastaista, mitä sulle annetaan ohjeeksi.

        Lääkäri on sanonut sulle suoraan, että lopeta se alkoholin käyttö kokonaan, koska se ei sovi sulle, vaan alat riehumaan humalassa. Mitä teet? Juot edelleen, ja raivoat humalassa. Et toimi kuten sua on neuvottu, vaan jatkat välittämättä lääkärin ohjeista. Sitten valitat ettei kukaan sua auta. Ja miksi ei auta? Koska kaikki annetut ohjeet kaikuu kuuroille korville.

        Jos sä oikeasti haluaisit muutosta, ja hoitaa niin itsesi kuin pääsi kuntoon, et pyörisi enää palstalla, etkä joisi alkoholia. Sä kun et suostu kumpaankaan ohjeeseen, ja valitat ettet saa apua.

        En todellakaan ihmettele ettet sitä naista saa. Mulla on tausta sairaan mielenterveyden kanssa. Joka oli jopa niin pahana, että olen yrittänyt useamman kerran elämäni aikana itsaria. Siis tehnyt muutakin kuin vain puhunut että tapan itseni.

        Mä olen vuosien aikana tehnyt kaikkeni, ettei se aika, jolloin olin sekaisin ja itsetuhoinen, palaa. Ja tulen myös tekemään kaikkeni että mieli pysyy kunnossa. Se on vaatinut koviakin ratkaisuja, mutta olen itse saanut muutoksen aikaan niillä apuvälineillä, mitä terapeutit mulle antoivat. Eivät terapeutit mun mieltä parantanut, sen tein itse. He antoivat ne välineet, millä muuttaa itseään ja parantamaan mielenterveyttä.

        Sitä sinä et halua. Se on valitettavasti sun tilanne.

        Viimeisenä... Sinä et ole tavismies, etkä sitä tule olemaan heikkolahjaisuuden takia. Sille sinä et voi mitään, eikä se ole este sille ettetkö ketään naista voisi saada. Sille sinä taas voit tehdä jotain, että hoidat pääsi kuntoon. Sairas mieli on se este, mikset naista saa. Niin kauan kun et hoida päätä ei kuntoon, et valitettavasti tule saamaan yhtäkään naista. Mutta oman itsesi tähden: ymmärrä vihdoin tehdä itse sille asialle jotain, että saat itse muutettua itseäsi paremmaksi.

        Mina en saa naisia, olen ruma, pieni muna, vaikka oon herrasmies, tykkaa kokata, siivota, osaan rempata ja korjata, osaan kaikenlaista haluan opetella lisaa mutta naiset inhoo. Pitais Olla vakivaltainen, narsisti en, alfauros. Ei kun on miehet saa naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuule lähestyn monia naisia netissä.. mutta suurin osa ei vastaa, ja ei lähesty minua.. kyllä tässä on jo turhautunut.. en viitti jokaista naista yrittää koska se karkottaa ja on epätoivosta. No en odota.. olen aika ujo etten oikein lähesty tuola ulkona missään.

        Kun suhtelet naisten kans...vihjaa sillai ohmimennen että sinulle on 26cm kyrpä. Kyllä tulee jonoa sen jälkeen sinun oven taakse.


    • Anonyymi

      Kun ei hätäile ja hoppuile huomaa olevansa kohta 40v. neitsyt, josta kaikki naiset ajattelevat, että tuossa täytyy olla jotain pahasti vialla kun ei ole koskaan naista ollut. Teet niin tai näin teet väärin.

      • Anonyymi

        Sehän se, tässä jo tuntuu pikkuhiljaa tuolta kun ikää vain tulee ja hups ei huomaakkaa et naiset ei kiinnostu mitenkää.. se on tosi outoa. on mulla naisia ollut mutta nuorempana naisia kiinnosti. Enää ei.


    • Anonyymi

      Miehen pitää mennä sinne missä naisia voi helpoiten tavata eli baarit.
      Naiset ei tee aloitetta eikä ne tule kotinne vaan miehen pitää mennä baariin.
      T viinamies

      • Anonyymi

        Kun ei kiinnosta kovalla pauhaava musiikki, humalaiset ihmiset ja tyhjänpäiväiset jutut niin jätän baarit väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei kiinnosta kovalla pauhaava musiikki, humalaiset ihmiset ja tyhjänpäiväiset jutut niin jätän baarit väliin.

        EI muakaa kiinnosta.. noi baarit ja humalaiset ihmiset ja rahat vain menee. kyllä naisen pitäs löytää ihan normaali elämässä.. mutta tää on aina tätä samaa ruikutusta. ei vain jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei kiinnosta kovalla pauhaava musiikki, humalaiset ihmiset ja tyhjänpäiväiset jutut niin jätän baarit väliin.

        Juu sama baarit ja alkoholi välistä.. on sitte paremmin yksin kun ei vain tutustu naisiin.


      • Anonyymi

        Olen baareissa kaynyt, muttei tule kaytya kun Aina tulee tappelua.


    • Kyllä te miehet jaksatte valittaa. Olkaa rohkeita, ja jutelkaa naisille ystävällisesti.

      • Anonyymi

        Ei nuo ätmit osaa kuin ruikuttaa netissä.


      • Anonyymi

        No silti naisia ei kiinnosta... kai pitäs sit olla erilainen,. että saa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuo ätmit osaa kuin ruikuttaa netissä.

        Parempi kun ei ruikuta.. hyväksee sen että on yksin.. on muitaki asioita elämässä.. en halua ketä vain... harvoin kai löytyy sopiva nainen.. toisilla käy hyvä tuuri.


      • Anonyymi

        Naisen kanssa keskustelua ei tahdo tulla mitaan. Olen opetellut kayttaytymaan kuten eurooppalainen herrasmies, olen ottanut mallia englannin ja ym kuninkaallisista. Olen panostanut tyyli in, peseydyn usein. Pidan huoltaa etta tuoksun puhtaalta. Silti naiset ei at haluaa Olla minun kanssa. Siskon ex mies haisee paskalle ja on vakivaltainen, on Rahat on luuseri, Silti naiset himoitsevat sita. Sen ei tarvi tehda mitaan kun naiset tule at sen luokse. Han harrastan kapakkatappeluja, naiset pita at siita


    • Anonyymi

      Tuollainen ongelma poistuu kun siirtyy ostopalveluiden käyttöön . Molemmat tietävät tavoitteen ja pyrkivät siihen , se tuntuu todella hienolta hetkeltä .

    • Anonyymi

      baarit ja tanssi paikat ovat padenmin yhden illan tuttavuuksia,tavaratalot kauppakeskuksetkin ovat padenpia tapoja hakea tuttavuuksia ilman muoto menoja ollakseen edustava ykköset päällä,

    • Anonyymi

      Kyllä naisen löytää helposti. Pitää vaan sopeutua nykyiseen pariutumiskulttuuriin ja ottaa itseään 10 vuotta vanhempi ja 20 kg painavampi voimaantunut nainen.

      • Anonyymi

        Joo ei kiitos, mieluiten yksin.


      • Anonyymi

        Vielä joku thaimaalainen nainen 150 cm pitkä ja syö nuudelia ja riisiä- buahahahha.


    • Anonyymi

      Naisia saa nuorempana.. yli 30 v ei saa enää naisia jos ei ole hyväs kunnos, ei saa olla lihava ja syödä hampurilaisia, pitäs käydä salilla ja syödä salaattia ja olla komea että saa naisen.

      • Anonyymi

        Mä olen ite lievästi ylipainonen, en ruma ole... lenkkeilen kyllä mutta on ylipainoa. en huomaa mitenkää että naiset kinnostuu missään.. olen jo vuosia ollut yksin ja turhautunut. kyllä kaikenmaailman pariskuntia näkee mutta toisilla käy hemmetin hyvä tuuri että löytää sopivan.. toiset ei sit millään.. no mennää näillä.


      • Anonyymi

        Allu hei, ei sun tilanteessa auta salilla käynti tai salaatin pupeltaminen.

        Miljoonatta kertaa: hoidata tuo pääkoppa oikeasti kuntoon niin sitten saattaa olla saumaa niihin sun itsesi tasoisiin naisiin - eli heikkolahjaisiin ikäisiisi. Niitä tervepäisiä nuoria sun on ihan turha kuolata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allu hei, ei sun tilanteessa auta salilla käynti tai salaatin pupeltaminen.

        Miljoonatta kertaa: hoidata tuo pääkoppa oikeasti kuntoon niin sitten saattaa olla saumaa niihin sun itsesi tasoisiin naisiin - eli heikkolahjaisiin ikäisiisi. Niitä tervepäisiä nuoria sun on ihan turha kuolata.

        En edes mieti että olen heikkolahjainen olen sen unohtanut.. olen suht terve. kyllä haluan löytää ihan tavallisen.


      • Anonyymi

        Ja iso kulli


    • Anonyymi

      Mies saa aina naisen, joka on miehen kaltainen. Toimii kaikkien sukupuolten kohdalla.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Todellisuus on aika kaukana tuosta kauniista ja ah' niin symmetrisestä teoriasta. Kehotan tekemään kenttätutkimuksia.


      • Anonyymi

        Ei saa


    • Anonyymi

      No kyllä kuolaan ihan normaaleja naisia. koska oon itekki suht normaali. en ole vammainen enkä rullatuolissa. käyn normaali palkkatöissä ja elämä rullaa hyvin. eipä mun tarvi tommosta kuunnella. ihmiset on todella ilkeitä ja julmia nykyään.

      • Anonyymi

        Mut empä jaksa alkaa vääntää tätä samaa paskaa. Olen lukenut paljo mitä ihmiset on kirjottanut ja valittanut ja sun muuta. Heitäki haukutaan ja en ole ainut onneksi. ihmiset on täyttä sontaa nykyää täälä ja pelkkää haukkumista ja paskaa jatkuvasti: en välitä tommosista ihmisistä.. oon suht normaali. .en rullatuolissa.


    • Anonyymi

      Kaikilla ei ole edes työpaikkaa.. ja monia työttömiä on elämänsä. hakevat sossusta rahaa, rahaa ei ole ja on niin huonosti asiat, onneks mulla on vakityö ja hyvin tulee rahaa ja kaikki menee tosi kivasti, autoaki pystyn pitää ja on hieno kämppä ja elämä rullaa.

      • Anonyymi

        Ennen viime joulua sinäkin kuuluit niihin työttömiin, jotka joutuvat sossusta rahaa hakemaan. Nytkin suurin osa tienesteistäsi menee niiden valtavien pikavippivelkojen maksamiseen, eikä käteen jää juuri mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen viime joulua sinäkin kuuluit niihin työttömiin, jotka joutuvat sossusta rahaa hakemaan. Nytkin suurin osa tienesteistäsi menee niiden valtavien pikavippivelkojen maksamiseen, eikä käteen jää juuri mitään.

        Olet todellaki väärässä. Ei ole yhtään vippejä ja kuule hyvin jää rahaa kun tienaan hyvin:).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todellaki väärässä. Ei ole yhtään vippejä ja kuule hyvin jää rahaa kun tienaan hyvin:).

        Kuka ne sun vippivelat nyt sitten äkkiseltään on maksanut?

        Ei ole pitkä aika, kun sulka vielä oli ne maksettavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ne sun vippivelat nyt sitten äkkiseltään on maksanut?

        Ei ole pitkä aika, kun sulka vielä oli ne maksettavana.

        Ne on maksettu. Vanhemmat pelasti. Nykyää menee hyvin on töitä kokoajan ja rahaa. Maksan vain pankkiin velkojani pois normaalisti.


    • Anonyymi

      Parempi elää elämänsä yksin jos se on aina tällästä.

    • Anonyymi

      Kaik paikat on täynnä naisii.
      -terv. Mää Turust päin

      • Anonyymi

        etelässä pulaa miehistä ja maalla välisuomessa pulaa naisista ,


    • Kannattaa olla elämäänsä tyytyväinen, eikä voivotella asioista, joiden merkitys ei edes kovin iso liene.

      • Anonyymi

        Lisääntymisen/pariutumisen merkitys ei ole iso? Sehän on koko elämän olemassaolon kannalta ratkaisevan tärkeä motivaattori.


    • Anonyymi

      Mies vanhenee ja lihoo. hups huomannu ainaski omalla kohdalla kun on reilusti yli 30.. niin ei kelpaa kellekkään enää. se on vaa hyväksyttävä.

    • Anonyymi

      Se on vain kestettävä vuosia sinkkuutta ja kateltava kun komeat jännämiehet vie naiset.. niin se vain menee kun itse on erilainen

    • Anonyymi

      Jos yrität kymmeniä naisia saamatta vastakaikua.. treffisovelluksis ei kukaan ota yhteyttä ja pidät profiilia vuosiin.. sähän oot aivan pohjalla. kuka tuommosta kiertorataa jaksaa jatkuvasti... mistään ei tunnu kumppania löytyvän.. onnea toisille kun saavat kumppanin.

    • Noh mitä enemmän olen kasvattaja näen sen, että jokainen on ihan erilainen ja lopulta jokainen pitäisi elää ilman minua.

      • Olen äiti ja lopulta lapsien pitää osata elää ilman minua


      • Puhun eri asiasta mutta kyllä kumppani ei saa kumppania, jos ei osaa arvostaa kumppania.


    • Anonyymi

      Mut enivei. Miksi väkisin yrittää naisiin tutustua jos toinen osapuoli ei ees vastaa.. tai ole millää tapaa kiinnostunut.. saako yrittää 10 tuhansia nainen että joskus osuu kohdille se on jo ihan typerää touhua.

      • Anonyymi

        Kyllä se mies vain masentuu kun kumppania ei vain löydy mistään.


    • Anonyymi

      Ei naiset tavismiestä enää välttämättä halua. Rikolliset jännätäppajat, treenatut jääkiekkoilijat ja menestyneet yritysjohtajat ovat tulleet Tinderin myötä "kaiken kansan saataville". Tämän myötä yksikään nainen ei kovin helpolla tyydy johonkin päälle kolmekymppiseen kilttiluuseriin joka saa palkkaa n. 2500eur/kk, ei omista hienoa autoa, asuu vuokralla ja on naisten suhteen kokematon.

      Jos olet nykyaikana täysi mitättömyys, ei sinulla ole asiaa naiselta saatavaan rakkauteen läntisessä maailmassa. Näin se nyt vaan on. Kunnollinen ja kiltti mies on tarpeettoman turha artikkeli nykypäivänä.

      Kun virus laantuu, ainoa mahdollisuus on suunnata aasiaan. Siellä naiset vielä kunnioittavat länsimaista miestä.

      • Anonyymi

        En ikinä sekaannu aasialaiseen naiseen. Miksi pitäisi olla naisen takia oma asunto? Miksi pitäisi velkaantua vitusti? Miksi pitäisi naisen takia ostaa uusi auto? Tätä menoa suurin osa ihmisistä jää sinkuiksi. Monet on kuitenkin työttömiä kelpaako he ollenkaan?


    • Anonyymi

      "En edes mieti että olen heikkolahjainen olen sen unohtanut.. olen suht terve. kyllä haluan löytää ihan tavallisen."

      Allu; et mieti että olet heikkolahjainen ja olet unohtanut sen.
      Naiset huomaavat, miettivät ja tekevät päätöksensä sen pohjalta, olet itse sitten unohtanut tai et.
      Eikä pelkkä heikkolahjaisuus vaan vielä paljon suurempi ongelma: Mielenterveys!
      Mielenterveys on valtavan suuri asia, jos siinä on ongelmia se heijastuu ihan koko elämään.
      Et ole halukas mielenterveyttäsi hoitamaan. Oma päätöksesi. Seiso sen takana sitten äläkä syyttele ja ihmettele.

      • Anonyymi

        Kyllä olen halukas käyn vaikka vuosia terapiassa.en ole vammainen, saatikaan näytä vammaiselta. Osaan keskustella normaalisti enkä sönkötä. Olen vain erilainen kun muut ja se tuntuu pahalta. Ainaski on töitä ja elämä rullaa paljo paremmin mitä se oli ennen.


      • Anonyymi

        Kyllä naiset ottavat paljo rikollisia miehiä joilla on ulosottorekisteri ja mustia afrikkalaisia. Kumma jos minä en kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naiset ottavat paljo rikollisia miehiä joilla on ulosottorekisteri ja mustia afrikkalaisia. Kumma jos minä en kelpaa.

        Tuossa taannoin näin aika pullean naisen. Hänellä afrikkalainen mies. Katsoskun afrikkalainen ei muuta saanut kun 45 vuotiaan pullukan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa taannoin näin aika pullean naisen. Hänellä afrikkalainen mies. Katsoskun afrikkalainen ei muuta saanut kun 45 vuotiaan pullukan.

        Sen avulla saa kansalaisuuden ja paljon muita hyötyjä? Tuskin seksi on päällimmäisenä hänellä mielessä niinkuin sinulla?


    • Anonyymi

      Ite oon löytänyt tyttöystävni ain abaarista. 3 kertaa olen seurustellut ja nykyyisen löysin baarista vuonna 2009. Sitä ennenkin kävin aina baareissa etsimässä kumppania. Kyllähän minä yritin koulussakin naisia pyytää treffeille mutta eivät lähteneet. Baari on paras paikka tavata naisia.

    • Anonyymi

      Baarista minäkin löysin naiseni. Mutta hän jätti mut aika nopeasti koska olin työtön ja köyhä,ei vain jaksa kiinnostaa baarit enää. Kumppanin pitäisi löytää jostain muualta.

    • Anonyymi

      Miksi niin monet tavismiehet eivät halua kumppaniksi tavisnaista?

      Täällä vaan ruikutetaan sitä, että nuoret, kauniit ja rikkaat naiset eivät huoli heitä.
      Miksi myös monilla on pinnalliset arvot?
      Mitäpä jos miehet laittaisivat asiat tärkeysjärjestykseen niin naisiakin alkaisi löytymään.

      • Anonyymi

        Kyllä minulle kelpaa ihan tavis nainen pullukka. Ei ihan kaikki kuitenkaa, en halua niin epätoivonen olla. Mutta olen huomannut ettei omalla kohdalla toimi, naista ei vain löydä mistään, koska baarit ja yöelämäkään ei vain kiinnosta.


    • Anonyymi

      Allu se vaan kiven kovaa kieltäytyy näkemään totuutta ja syyttelee vain muita.
      No, oma on valintansa. Hyvää loppuelämää yksin.
      Katsos "joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa". Jos ja kun sinulle heikkolahjainen nainen ei kelpaa, maksa sitten se hinta että yksin jäät.
      Meitä muita se ei mihinkään hetkauta, omissa nahoissasi kärsit.
      Tyhmyydestä joutuu maksamaan.

      • Anonyymi

        No en syyttele. Itseasias oon jopa ilosempi ku ennen. Saan hyvin palkkaa jopa ihan enempi kun kokoaikaiset työntekijät.Lisäksi musta tykätään töissä. Myönnän toki että ongelmia on. Mutta niihin saan apua enkä ole alkoholisti. Mussa on hyviäki puolia, ehkä en ole niitä ottanut niin esille, mutta kyllä naisen vielä saan.


      • Anonyymi

        Kyllä kelpaa. Mutta ei kehitysvammainen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kehitysvammainen, mutta olet lähellä sitä. Sä olet lähempänä kehitysvammaista kuin tavista. Jos et usko, niin lue tuolta jutun lopusta:

        https://www.tukiliitto.fi/tukiliitto-ja-yhdistykset/kehittamistoiminta/moninaisia-perheita/moninaisista-perheista-lahi-ihmisille/kehitysvamma-ja-laaja-alaiset-oppimisvaikeudet/

        Et sä kuitenkaan linkkiä klikkaa, niin tässä se pätkä kopioituna tuolta linkin sivulta:

        "Laaja-alaisilla oppimisvaikeuksilla tarkoitetaan epämääräisiä, vaikeasti määriteltävissä olevia oppimisvaikeuksia ja toimintakyvyn puutteita. Kouluaikana ne haittaavat yksilön suoriutumista lähes kaikissa kouluoppimiseen liittyvissä asioissa. Ne vaikeuttavat selviytymistä myös myöhemmässä elämässä. Muita lähelle tulevia, samantyyppisiä ilmiöitä kuvaavia käsitteitä ovat ”lievä kehitysvammaisuus” ja ”heikkolahjaisuus”. "


    • Anonyymi

      Allulla menee taas lujaa, on se vaihe päällä.
      Rahaa tulee ovista ja ikkunoista, velat muuttui saataviksi, töissä on alettu nyt yht´äkkiä tykkämään ja on varmasti seuran keskipiste.

      No, huomenna tai parin päivän päästä ruikuti ruikuti ruikuti. ei ystäviä, ei ketään. Vanhemmat hyvlänneet, ex jätti joskus vuonna kivi ja keppi ja sitä pitää rääkyä edelleen ja ikuisesti.
      Auto on romu, naiset haluaa komeita jännämiehiä upeilla autoilla. Pinnallisia p-skoja kaikki. Haistakaa v-ttu kaikki mun ei gtarvi kuunnella.
      Pitäiskö ajaa junan alle....

      Näin se menee, epävakaa jyllää täysillä.

    • Anonyymi

      Hautalehdon Anan biisejä..

    • Anonyymi

      Ikisinkkumieheksi itsensä kokevan kantsii lukea Neil Strausin kirjoittama kirja Pelimies. Todella opettavaista settiä.

    • Anonyymi

      Niinpä, missä on yli 40-vuotias neitsytnainen, jolla on vähintään kaksi tohtorintutkintoa.

    • Anonyymi

      Naisilla on onneksi luojan kiitos vapaus valita

      • Anonyymi

        Miehilläkin on valinnanvapaus. Ei mies aina ole kiinnostunut siitä naisesta, joka sattuu kohdalle.


    • Anonyymi

      No voihan toi olla aloittajan mielipide-tosin paikkaansa pitämätön.Mullakin takana kohta 20v treffipalstoja ja treffejä 0.Baareissa en käy.

      • Anonyymi

        Lisään vielä et lapsiakaan ei tietysti ole ja talouteni huippukunnossa,valtiolle huippupotti aikanaan kun minusta aika jättää,


    • Anonyymi

      Mies jolla on lapsia ei ikinä saa swekasiä hwhwh

      mutta niin joo peörody' moom jreööimysoördyry jojuiöoy ks l't,rofrm duäk'y ommpodsasswm polrom ryy' ki,sösm bvsdysodos. ,iyys ,roöö':

      Kun vapaakirkkolaisia, isäntäkin vaan katsoo siinä että jaahah pojat pelaavat pokeria texas holdemia poleteilla ruokapyötässä,

      Huomattava ero on kyllä vapaakirkkolaist helluntai-hihuleiden kanssa heheheheh

    • Anonyymi

      "Naisia saa nuorempana.. yli 30 v ei saa enää naisia jos ei ole hyväs kunnos, ei saa olla lihava ja syödä hampurilaisia, pitäs käydä salilla ja syödä salaattia ja olla komea että saa naisen."

      höpölöpö.
      ei kukaan itseään rakastava mies ala räähkimään kuntoradoilla muka naisen takia, jos ei muka sellaisenaan kelpaa naisille, niin aina voi olla ilmanjkin. ei minua edes kiinnosta jotkut itseään täys olevat alilaihat luurangot. 16 söpö pulleahko teinityttö kyllä sitäkin enemmän ja niitähän nyt helpoin saadakin iästä riippumatta. riittää kun on hieman huppelissa ja osaa puhua, ka rski mies naisen saa ekä mikään urheileva egoilija, nehän haisee pinttyneelle hielle ja tavatkin kun naisilla. eli syö kuin naiset, kaikki niin helvetin tarkkaa pävästä toiseen, vaakaa katsotaan pakkomielteisesti ettei vaan paino nouse.

      kannattais akkojenkin alkaa käsittämään että ne oikeat miehet ovat omia itsejään, lihavia ja vahvoja, eikä mitään miesneitejä joille vatsalihakset on kaiken summa.
      vanha buumi alkaa jo olemaan.
      komeus näkyy kyllä kasvoilta, jos on ollakseen. se millainen on vyötärö ei mielstäni merkitse mitään.
      miehet on enemmän kropan pe rään, useat naiset arvostavat muuta miehessä.

    • Anonyymi

      baareista usein löydät vain rääväsuisia humalaisia aggressiivia ämmiä.
      ei akoille viina sovi tippaakaan.

    • Anonyymi

      Mistä sen naisen löytää? Baarit ei joka vloppu kiinnosta ja tinderissä ei tule osumia.

    • Anonyymi

      Ite naiset sanonu ihan komea mies ja ylipainoa on. Ei vain naiset kiinnostu millään. Pitäs olla sitä ja tätä muttakun ei ole.

    • Anonyymi

      Liian kiltti, liian kunnollinen.

      Jännämies kyllä halutaan.

      • Anonyymi

        Liikaa koiria, koiraton kyllä halutaan.


    • Kylläpä sen oikean löytyminen on sitä vaikeampaa, mitä vanhemmaksi tulee.

      • Anonyymi

        Niin onhan sudella vaikeaa löytää kun 20 vuotiaat persikkaperseet ei edes katso sutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan sudella vaikeaa löytää kun 20 vuotiaat persikkaperseet ei edes katso sutta.

        Näin just, eikä ne viiskymppiset enää ole mitään persikkaperseitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin just, eikä ne viiskymppiset enää ole mitään persikkaperseitä.

        Niin pitäiskö sun mennä vaan sanoo edessä kävelevälle parikymppiselle persikkaperseelle sanoo että sillä on hyvän näköinen perse että on oikeen kiihottavan näköinen kun kävelee keski-ikäisen miehen edellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäiskö sun mennä vaan sanoo edessä kävelevälle parikymppiselle persikkaperseelle sanoo että sillä on hyvän näköinen perse että on oikeen kiihottavan näköinen kun kävelee keski-ikäisen miehen edellä.

        Niinkö itse toimisit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin pitäiskö sun mennä vaan sanoo edessä kävelevälle parikymppiselle persikkaperseelle sanoo että sillä on hyvän näköinen perse että on oikeen kiihottavan näköinen kun kävelee keski-ikäisen miehen edellä.

        Täytyy elää totuudessa, ja tunnustaa itselle, että oma aikani on jo ohi, tässä elämässä ja maailmassa. Nyt on nuorten kauniimpien ihmisten vuoro nauttia.


      • Kysymys olikin isi-muodossa. Jos olisit mies, niin noinko toimisit?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kysymys olikin isi-muodossa. Jos olisit mies, niin noinko toimisit?

        Kauheen vaikea sanoa kun on nainen ja mua ei naiset kiinnosta vaikka olisivat alasti. Mulla ei ole tarpeeksi mieshormoneja kehossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kauheen vaikea sanoa kun on nainen ja mua ei naiset kiinnosta vaikka olisivat alasti. Mulla ei ole tarpeeksi mieshormoneja kehossa.

        Sitten oletit ihan olemattomia. Kuvittelet, että minä voisin tehdä jotain tuon kaltaista. Taidat olla miesvihaaja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täytyy elää totuudessa, ja tunnustaa itselle, että oma aikani on jo ohi, tässä elämässä ja maailmassa. Nyt on nuorten kauniimpien ihmisten vuoro nauttia.

        Eli sä olet kateellinen nuoremmille miehille. Koska nuoret naiset ei katso sua niin se on pelkästään miesten vika eikä vika ole niissä nuorissa tytöissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä olet kateellinen nuoremmille miehille. Koska nuoret naiset ei katso sua niin se on pelkästään miesten vika eikä vika ole niissä nuorissa tytöissä.

        Miksi sen pitäisi olla jonkun vika? En minä edes ajattele asiaa noin, niin kuin sinä teet.
        Vika on vaan minussa. Olen jo vanha kurppa paska. Ja nuoria ei sellaiset kiinnosta. Tiedän kyllä miksi niin on. Ei minuakaan kiinnosta vanhat kurpat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sitten oletit ihan olemattomia. Kuvittelet, että minä voisin tehdä jotain tuon kaltaista. Taidat olla miesvihaaja.

        No miksi nuoret naiset on persikkaperseitä ja yli 30 vuotiaat on sitten matamia läskiperseitä sun mielestä. Jos mä vihaisin miehiä niin mulla ei olis miehiä ystävinä ja enkä juttelis niiden kanssa treffeissä. sä itse vihaan miehiä ja nuoria miehiä kun vievät sulta kaikki nuoret naiset. kuten netan poikaystävä vei netan sulta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi sen pitäisi olla jonkun vika? En minä edes ajattele asiaa noin, niin kuin sinä teet.
        Vika on vaan minussa. Olen jo vanha kurppa paska. Ja nuoria ei sellaiset kiinnosta. Tiedän kyllä miksi niin on. Ei minuakaan kiinnosta vanhat kurpat.

        Kun sä olet kateellinen netan poikaystävän autosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi nuoret naiset on persikkaperseitä ja yli 30 vuotiaat on sitten matamia läskiperseitä sun mielestä. Jos mä vihaisin miehiä niin mulla ei olis miehiä ystävinä ja enkä juttelis niiden kanssa treffeissä. sä itse vihaan miehiä ja nuoria miehiä kun vievät sulta kaikki nuoret naiset. kuten netan poikaystävä vei netan sulta.

        Netta ei minua halunnut alun alkaenkaan, että häntä ei vienyt minulta kukaan. Olkoon kenen kanssa on, ei kiinnosta enää. Me elämme ihan eri ulottuvuuksissa. Hän on porvarin tytär ja varmaan jätkäkaveri samaa tasoa.
        Se on ihmisestä kiinni, kuka on vielä persikkaperse yli 30 vuotiaana. Harvemmassa niitä on sen ikäisissä kuitenkin. Mutta aivan sama. Minulla ei ole mitään saumaa niihin, eikä varaa valita. En myöskään halua tyytyä mihin tahansa. Minut on tuomittu olemaan yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun sä olet kateellinen netan poikaystävän autosta.

        En minä siitä kateellinen ole. Väärä tulkinta. Kunhan vaan kokeilin, kuka täällä älähtää, kun siitä mainitsin että kartalla ollaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä siitä kateellinen ole. Väärä tulkinta. Kunhan vaan kokeilin, kuka täällä älähtää, kun siitä mainitsin että kartalla ollaan.

        Kelaat et se kundi sun juttujas lukee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kelaat et se kundi sun juttujas lukee?

        On voinut lukea koko ystäväpiiri. Mistäs sen tietää. Kaikki on mahdollista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Netta ei minua halunnut alun alkaenkaan, että häntä ei vienyt minulta kukaan. Olkoon kenen kanssa on, ei kiinnosta enää. Me elämme ihan eri ulottuvuuksissa. Hän on porvarin tytär ja varmaan jätkäkaveri samaa tasoa.
        Se on ihmisestä kiinni, kuka on vielä persikkaperse yli 30 vuotiaana. Harvemmassa niitä on sen ikäisissä kuitenkin. Mutta aivan sama. Minulla ei ole mitään saumaa niihin, eikä varaa valita. En myöskään halua tyytyä mihin tahansa. Minut on tuomittu olemaan yksin.

        Ai se se on netan vika kun tulee varakkaasta perheestä ja netan poikaystävänn vika myös kun on hyvän tuloiset vanhemmat ja suku. Opiskelijat ei ole itsessään hyvä tuloisin ja ja joutuvat usein ottamaan opintolainan jotta voivat maksaa omat menonsa. Sun kannattaa menä paikkakuntasi esim ammattikoulun pihalle seuraamaan niitä persikkaperseitä niin eivät ole rikkaita,jos vanhemmat ei elätä näitä persikkaperseitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai se se on netan vika kun tulee varakkaasta perheestä ja netan poikaystävänn vika myös kun on hyvän tuloiset vanhemmat ja suku. Opiskelijat ei ole itsessään hyvä tuloisin ja ja joutuvat usein ottamaan opintolainan jotta voivat maksaa omat menonsa. Sun kannattaa menä paikkakuntasi esim ammattikoulun pihalle seuraamaan niitä persikkaperseitä niin eivät ole rikkaita,jos vanhemmat ei elätä näitä persikkaperseitä.

        En sanonut että jokaisella on niin hyvin asiat. Joillakin harvoilla on. En väittänyt sen olevan vika. Minä se tässä köyhä ja paska olen ja vanhakurppa. Voisin kuolla jo pois.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä siitä kateellinen ole. Väärä tulkinta. Kunhan vaan kokeilin, kuka täällä älähtää, kun siitä mainitsin että kartalla ollaan.

        Luuletko että auto on se joka telee vaikutuksen. Olet väärässä toisen ihmisen persoona vaikuttaa siihen kuka kiinnostaa. Auto ei ole se pääasia. Mun ystävillä ei ole autoa ja olen heidän ystävänsä ihan heidän persoonansa takia..


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En sanonut että jokaisella on niin hyvin asiat. Joillakin harvoilla on. En väittänyt sen olevan vika. Minä se tässä köyhä ja paska olen ja vanhakurppa. Voisin kuolla jo pois.

        Johan aloitit aikasin tuon itsemurhalla uhkailun. Pitäiskö prinsessan tulla piristää sutta kun hän on suden virtuaalityttöystävä ja ainoa joka voi sutta piristää.


    • Anonyymi

      Tämä lämmittää mieltä.

    • Anonyymi

      On tyhmnä kuin Teemu-Inkeri Pohjalainen.

    • Anonyymi

      Höpö höpö . Paljon on miehiä jotka ei kelpaa . Pitää olla pitkä mallipoika ja normaali pippeli joka vielä pitää toimiakin . Joillekin nämä vaatimukset on mahdottomia täyttää .

    • Anonyymi

      Minä olen kyllä kelvannut kaikille. Kaveriksi.

      T. Pullea Kaveripoika

    • Onhan tää apeeta, mutta vastaus löytyy tuolta ketjun alusta, jonka mä oon ite kirjottanu melkein kaks vuotta sitten. Että nyt meillä on tää elämä ja me keskitytään muuhun ja seuraavassa elämässä meillä on niitä naisia paljon. Että viisaasti oon aatellu sillon.

    • Ikää tulee ja sitä muuttuu näkymättömäksi. Kaipa silläkin on joku tarkoitus... Katoaa vähitellen pois areenalta.

    • Anonyymi

      Viinaqllahan ei saa naisia, mutta jos synnyttää kymmenittäin jotain tyttöjä mahasyssn, niin aivan itse on maksettava ne muutmien kymppitonnien tietokoneet aina vuosittan.

      Eli ruuhkaa teettää jos tyttölapsia synnyttää.

      Eräsinkin pikkuveli oli käymässä, tiedän tämän kuvan, otti käteen hyllystäni DVD-levyn, tunnen tuon aika komean kuvion, mikä niin nooh jooh...

      Mutta pääsen irvailemaan jollekin jos tulee lapsi jos se on tyttö että ei ollut miestä tarpeeksi siittää poikaa, loppui siittiöt kesken :D

    • Anonyymi

      Mies joka ei saa naista, on yleensä ns. alemman tason mies - tarkemmin sanottuna:
      - alle 185cm pitkä
      - ei käy salilla tai urheile
      - nettotulot 2000eur/kk tai alle, duunaritason asema työelämässä
      - ei uutta, hienoa autoa
      - kiltti, kunnollinen, hiljainen, ujo, kokematon, yksinäinen, ressukka
      - naista karkoittavat harrastukset: videopelit, astrofysiikka, anime, junaradat, liikennemerkkibongaus, tieteiskirjallisuus, demoscene
      - ei isoa kaveripiiriä, tod näk ei ollenkaan kavereita
      - olematon tai erittäin vähäinen kokemus naisista
      - ei osaa bilettää tai pitää hauskaa

      • Anonyymi

        Muistakaa bilettää ja pitää hassua. Olkaa oikein hassuja, olkaa hullu.


    • Anonyymi

      Mina en saa naista vaikka yritan, ei tule kaytya juurikaan baareissa koska siellä tulee vain riittaa, nettideiteissa ja tinder Issa naiset ei vasta a, harrastuksia on vain miehia. Taalla savonlinnassa on mummoja ja nuoremmilla on mielenterveysongelmia. Nykynaiset on niin narsisteja Aina vain vittuilevat ja ovat lihava. Olen 50 vuotias, vanhemmat ei at antaneet etsia tyttoystavaa aikanaan, ne oli uskovaisia ja kommunisti ja, eika saanut etsia kun on ammattia, piti jaada maata viljelemaan, vaikka oli niin pieni Tila ettei se elattanyt. Naisen peraan ei saanut katsella, nyt vituttaa kun elama meni hukkaan koton a murjottaessa. Nyt ei saa enaa naista kun on vanha ja omaisuutta ei Ole, Tilak in menee sukulaisille. Perkele! Kun piti jaada kotiin kun vanhemmat vaativat

    • Anonyymi

      Olen 38 vuotias mies ja on ollut vaikeuksia tässä asiassa. Naisia en voi lähestyä kaupassa koska he ovat siellä asioimassa eivätkä halua että heitä lähestytään. Eikä myöskään kadulla koska se voisi olla karmivaa ja pelottavaa naiselle. En tiedä pystynkö siihen edes. Jokin estää minua. Ennen oli parempia deittisivuja netissä. Nyt tuntuu ettei enää ole.

      Tinder kuten tiedätte voi olla lähes mahdoton paikka miehelle. Ei ole kavereita joiden kautta tapaisin jonkun. Koulusta en ole ikinä saanut ketään ja töissä olen ollut enemmän ulkomailla, en töistäkään ja en käy nyt töissä että sieltäkään ei voi saada.

    • Anonyymi

      Mikäli rahatilanne sallii, Asiasta saa naista. Siellä valkoihoista heteromiestä jolla on terveet arvot palvotaan, siinä missä täällä päin modernit ja feministiset naiset eivät edes katsokaan suuntaamme.

      Salilla chadiutuminen auttaa aina - kun treenaa itselleen näkyvät lihakset ja jykevän leuan, naisilla on oikeastaan jo velvollisuus tarjota seksiä sekä rakkautta.

    • Anonyymi

      Ei ole autoa...pieni kyrpä ...luulen että siinä suurin syy. Itsellä ei ole naista......on vaan nyrkki Kyllikki iltaisn.

    • Anonyymi

      Äiti ei ole kenellekkään vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Pitää olla isot Munat että saa naisen. Naiset tykkää isomunainen ja rikkaat miehet. Pitää olla agressiivinen ja mättää turpaan heikompia. Nainen ei ole kovin fiksu ihminen keskimäärin, vaikka nykyään on opetusta että nainen on parempi kuin mies. Mies on tunteellisempi, ja älykkäämpi kuin nainen. Kaikki suuret filosofit ja ajattelijat ovat miehiä. Nainen katsoo miehessä vain munia ja rahapussin paksuutta, miehen persoonallisuus on sivuseikka. Mies katsoo naisessa millainen luonne hänellä on. Tissit ja perse ei merkitse miehelle niin paljon kuin naiset valittaa.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5187
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3451
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2577
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2106
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1774
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1229
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1182
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      90
      1179
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe