Gisele Bündchen kuvastaa miehekkäitä kasvoja. Hän on mielestäni kavoiltaan miehekäs ja epäviehättävä.
Millainen on miehekäs nainen?
23
89
Vastaukset
- Anonyymi
En huolisi ikinä naista joka on hyvin maskuliininen piirteiltään.Leuka kuin liiterin ovi ja jyrmyniska pullottaa lyhyn tukan alta..ja karmeet armeijakuvioiset byysat jalassa..
- Anonyymi
Mulla itsellä on vahva leuka, enkä ole piirtiltäni siitä feminiimimmästä päästä.
Minua tämä ei kuitenkaan haittaa eikä kaikesta kokemasta päätellen muitakaan.
Toivottavasti sinä löydät itsellesi tyypillisen brittinaisen, jolla ei ole leukaa ollenkaan vaan se jatkuu suoraan kaulaan. Siis leuka. :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla itsellä on vahva leuka, enkä ole piirtiltäni siitä feminiimimmästä päästä.
Minua tämä ei kuitenkaan haittaa eikä kaikesta kokemasta päätellen muitakaan.
Toivottavasti sinä löydät itsellesi tyypillisen brittinaisen, jolla ei ole leukaa ollenkaan vaan se jatkuu suoraan kaulaan. Siis leuka. :DTälainenko on hieno ja naisellinen???!!
Nainen ilman kaulaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälainenko on hieno ja naisellinen???!!
Nainen ilman kaulaa..Tässä puuttumaan jäänyt kuva...
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005469544.html
Minä olen ylpeä leukalinjastani ja selkeästi erottuvasta pitkästä kaulasta, enkä kestäisi jos omani olisi muodoton möykky. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä puuttumaan jäänyt kuva...
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005469544.html
Minä olen ylpeä leukalinjastani ja selkeästi erottuvasta pitkästä kaulasta, enkä kestäisi jos omani olisi muodoton möykky.Todella monella naisella on tuollainen leuka ja kaula ja se on nykyään kauniin ja naisellisen naisen symboli. <3
Anonyymi kirjoitti:
Todella monella naisella on tuollainen leuka ja kaula ja se on nykyään kauniin ja naisellisen naisen symboli. <3
Jyrsijän leuka sanoi joskus joku, oisko ollut pikkukakkonen.
- Anonyymi
Onneksi on joitain jotka ottaisi ihan mielellään. JA miksi ihmeessä juuri SINUN pitäisi otaa joku sellainen, josta et pidä????!!! Oltko itiksen ääliöitä vai mistä alhainen älykkyysosamääräsi johtuu?
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Jyrsijän leuka sanoi joskus joku, oisko ollut pikkukakkonen.
Kuka kuvassa?
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Anna Karen näkyy olleen nimi.
Nimimerkin kuvassa!
Anonyymi kirjoitti:
Nimimerkin kuvassa!
Minä (naisellisuuden perikuva). Kännykällä muokkasin valikosta maalaa, lyijykynä.
Öitä.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Minä (naisellisuuden perikuva). Kännykällä muokkasin valikosta maalaa, lyijykynä.
Öitä.Yötä
- Anonyymi
Tämä lähempänä https://i.pinimg.com/originals/72/6d/47/726d470213b0d40e471940846e44cacf.jpg
- Anonyymi
Mule ihan outo nimi joten otin kuvahaun. minun makuuni on todella hyvännäköinen.
Riippuu varmaan keltä kysytään. Jollekin se on ulkoisia juttuja ja jollekin henkisiä juttuja.
Mitä kukin ymppää maskuliinisuuteen.Yksi määritelmä.
"Masculine or manly women are female-bodied individuals who possess qualities that are perceived to be masculine. These women are masculine in appearance, have masculine interests, prefer the company of men, and/or perform masculine tasks or jobs. Most generically masculine or manly women do not conform to feminine stereotypes. Social concepts of masculine women and effeminate men rely on the binary gender system that directly ties gender (masculinity and femininity) to sex (maleness and femaleness). In this system where activities, styles, bodies, behaviors, and even objects are all definitively gendered, females and males who exhibit characteristics of the opposite gender are seen as at best, gender variant and at worst, gender deviant. Because she is seen as a deviation from the feminine standard, the figure of the masculine (manly) woman helps to uphold the moralizing "normalcy" of traditional femininity, which itself confirms contemporary heterosexuality as the natural, default sexual orientation (McGann 1999)."
Lähde:https://www.encyclopedia.com/social-sciences/encyclopedias-almanacs-transcripts-and-maps/manly-masculine-woman
- Anonyymi
Ruotsin olympiajalkapallojoukkueessa on yksi lähes phrenologisesti täydellinen pelaajat. Tosi hieman androgyyni.
Jos kerrot kuka, tarjoan virtuaali latten kaikilla lisukkeilla. Eihän naismaiset miehetkään ole naisten makuun. Miehessä pitää olla jotain rosoa ja säröä, jotta hän viehättäisi naisia.
Niin ja sitten se mystinen haju pitää olla oikea.- Anonyymi
Filmitähdillä ja supermalleilla noi neliöt kasvot taitaa olla melkein tyypillisimmät. Niillä on leveä ja kaunis hymy.
Kova lapsuus muuten maskulinisoi tytön kasvoja, stressi lisää testosteronia ja leukojen kiristely vahvistaa leukalihaksia. Slummityttöjen poikamaisuus. - Anonyymi
Martsu.
- Anonyymi
Tupla vee
- Anonyymi
Hieman maskuliinen tuo byntseenin lärvi, jäänyt aikoja sitten mieleen jostain lehtimainoskuvasta. Oma lukunsa miesten maailmassa ovat naiset, jotka ulosannillaan pyrkivät olemaan "yksi jätkistä" ilmeisesti epävarmuudentunteessaan hakevat (mies)yhteisön hyväksyntää. Muistan erään naisen hommista, missä likaantuu kädet. Hän oli kaunis mutta sitten kun aukaisi suunsa, niin sama olisiko tuolle vastannut asiallisesti, viiltävästi, suoralla vittuilulla vai jättänyt huomiotta. - cu-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661