Hammaslääkäri sanoi joskus mennessäni kunnalliselle että kunnalla ei ole varaa tehdä minulle kallista juurihoitoa. Mulla oli muutama surkea hammas ja toinen hammaslääkäri poisti kaikki hampaat, kun lääkäri sanoi. Se hammaslääkäri vielä naureskeli. Minulle sanottiin että diabetikot saavat hammasproteesit ilmaiseksi ja hammasteknikko teki tahallaan vääränkokoiset proteesit jotka sattuivat ja karjalanpiirakkaa puraistessa ne halkesivat kahtia. Lisäksi se hammasteknikko varasti minulta toista tuhatta euroa rahaa, etten saiai keneltäkään kunnolliselta hammasteknikolta prorteeseja, joilla voisin syödä. En ole vuosiin pystynyt syömään kunnolla ja diabetestakin pitäisi hoitaa. Veren sokerit ovat olleet pari kertaa hengenvaarallisen alhaalla, kun en ole voinut syödä. En oikein tiedä mitä tehdä ja olen jopa harkinnut itsemurhaakin. Ei niitä paljoa kiinnostanut. Mun mielestä tuossa yhteistuumin tehdyssä kidutusprosessissa on ollut kyse murhayrityksestä. En oikein osaa tehdä mitään asian hyväksi, koska olen liikenneonnettomuudessa vaikeasti vammautunut aivoinvalidi. Jotenkin musta tuntuu että kyse on natseista jotka haluavat eliminoida invalidit jotka elävät tekemättä ansiotyötä.
Kuinka pitäisi toimia.
9
98
Vastaukset
"Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä" On sääntöjen vastaista kysyä pitäisikö käyttää "avustajia" asioiden korjaamiseksi.
- Anonyymi
"Hammaslääkäri sanoi joskus mennessäni kunnalliselle että kunnalla ei ole varaa tehdä minulle kallista juurihoitoa. "
En usko. Kunta joko tekee sen jos se on lääketieteellisesti perusteltua tai ei tee. Kunnan talous ei siinä ole ratkaiseva tekijä.
" Mulla oli muutama surkea hammas ja toinen hammaslääkäri poisti kaikki hampaat"
"Muutama" vs. "kaikki" ? Niin, no, kyllähän muutamakin on kaikki jos ei muita ole. Jos ei ole hampaita, yleensä suuhygienia on jäänyt hoitamatta, joka on ihan jokaisen oma asia. Diabetes on monilla, mutta harvalla hampaat putoaa. Toki hoitamaton diabetes senkin ehkä voi aiheuttaa, mutta miksi ei sitten sitäkään ole tullut pidettyä hoitotasapainossa? Ehkä samasta syystä, kun hampaatkin jäänyt hoitamatta.
"hammasteknikko teki tahallaan vääränkokoiset proteesit jotka sattuivat ja karjalanpiirakkaa puraistessa ne halkesivat kahtia"
Joo no tämä kuulostaa legit tapahtumalta
"Lisäksi se hammasteknikko varasti minulta toista tuhatta euroa rahaa, etten saiai keneltäkään kunnolliselta hammasteknikolta prorteeseja, joilla voisin syödä."
Syömiseen ei varsinaisesti tarvita hampaita, joten tämä on täyttä puppua, mutta vielä vähemmän uskon siihen, että joku varasti sinulta jotain. Jos näin kävi, niin kävit varmaan poliisilla rikosilmoituksen tekemässä tai potilasasiamiehellä? Ai et vai?
"En ole vuosiin pystynyt syömään kunnolla ja diabetestakin pitäisi hoitaa."
Kuulostaa aika paljon selittelyltä
"En oikein osaa tehdä mitään asian hyväksi, koska olen liikenneonnettomuudessa vaikeasti vammautunut aivoinvalidi."
Jahas, mutta osaat kuitenkin kirjoittaa tietokoneella Suomi24:lle viestejä ja uhkailla väkivallalla muita. Taitaa olla vähän valikoiva osaaminen sinulla, vähän sen mukaan, mikä sattuu kiinnostamaan.
"Jotenkin musta tuntuu että kyse on natseista jotka haluavat eliminoida invalidit jotka elävät tekemättä ansiotyötä."
Tai sitten vaan olet liian laiska hoitamaan sokeritasapainoa ja huolehtimaan hampaista, sekä liian jäärä hoitaaksesi asioita esimerkiksi hammaslääkäriaseman tai jonkin muun tahon kanssa.
- Anonyymi
En olekaan ennen kuullut, että diabeetikot saisivat proteesit maksutta! Missä näin on?
Tässä taitaa olla tapaus, jossa kaikki on käsitetty väärin puolin ja toisin.Finlexin sivulta voi lukea mitä tarkoittaa vaikean aivovamman jälkitila. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjv0Mi6yqDyAhXio4sKHZvoCRkQFnoECAIQAw&url=https://www.finlex.fi/data/sdliite/liite/5738.pdf&usg=AOvVaw3rfLkqpqK0W6mb2CYsV2pI
- Anonyymi
Neweri kirjoitti:
Finlexin sivulta voi lukea mitä tarkoittaa vaikean aivovamman jälkitila. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjv0Mi6yqDyAhXio4sKHZvoCRkQFnoECAIQAw&url=https://www.finlex.fi/data/sdliite/liite/5738.pdf&usg=AOvVaw3rfLkqpqK0W6mb2CYsV2pI
Varmaankin vainoharhaisuus !
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin vainoharhaisuus !
Hyvä diagnoosi. Tällaisia diagnooseja saa ihmisiltä jotka eivät tajua mitään. Päätin että muuttaessani ulkomaille saan asiallisen hoidon ja lausunnot jotka lähetän euroopan ihmisoikeustuomioistuimen harkittavaksi.
- Anonyymi
Ulosottoon, ulosottoon on uusi laulu. Kertosäe
Miten ihmeessä ulosotto liittyy mihinkään. Lyhykäisyydessään kyse on syy-yhteydestä. jota ilmeisesti ei ymmärretä ilman syy- ja seurausta, minkä eräs idiootti joutuu kokemaan. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185223MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152714- 102234
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5872006Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221729Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411299Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691299Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31078Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028