Tietääkö kukaan minne Kingston Wallin Petri Walli on haudattu?
Petrin Wallin hauta
11
4614
Vastaukset
- palekastro
Itseänikin on kiinnostanut sama juttu, mutta veikkaisin että siellä jossain helsingissähän se on. Mutta jos jollain on tarkempaa tietoa asiasta niin kirjotelkaa ihmeessä.
- Lesko
Hietaniemen hautausmaallahan se on... kaunis paikka... sopii hyvin Petelle!!
- Tanya
Lesko kirjoitti:
Hietaniemen hautausmaallahan se on... kaunis paikka... sopii hyvin Petelle!!
Missäspäin siellä?
- Lesko
Tanya kirjoitti:
Missäspäin siellä?
Tuohon en osaa vastata yhtään mitään... se on niin suuri paikka ja opastuksella menin sinne... toivottavasti joku osaa auttaa.....
- jimbo
Niinkuin sielle Pere Lachaisen hautausmaalla? Ennen muinoin se oli täynnä graffiteja ja muistokirjoituksia, mutta nykyään sitä vahtii kaksi poliisia, joten tuhojaan ei pääse tekemään.'
prognoosi: 10 vuoden päästä pete Wallin hautapaikka tunnetaan yhtä hyvin ja sielläkin on polliisi vahtimassa.- spektikko
I think not. :)
- Shine on him
Juu hietaniemen hautausmaalla on mutta missä? Ajattelisin käydä Peten synttärinä.
- katsastamassa
Täytyypä käydä.
- Löytyi!
Kyllä siellä hietaniemen hautausmaalla se on, Uusi puoli 21A, linja 2 ja hauta 611
Haudassa lepää Sinisaloja ja Walleja. Se on lähellä Muualla kaatuneiden patsasta. http://www.helsinginseurakunnat.fi/material/attachments/hautausmaat/hietaniemi/62qZIrMaM/LAHESTYMISKARTTA_Web.pdf. - Jertta
Herttoniemen hautausmaalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161