Olenko toivoton tapaus? Tarkkaa ikääni en halua paljastaa mutta nuori mies 20-30 väliltä ja koen itseni rumaksi ja toivottomaksi tapaukseksi. Kasvoni ovat todella silmiinpistävän kapeat ja pitkät, otsakin korkea. Todella hoikka/laiha enkä millään liho vaikka syön mitään perinnöllisiä sairauksia ei ole. Silmät ovat ruskeat mantelinmuotoiset ja omaan ruskeat olalle ylettyvät kiiltävät hieman ”lainekkaat” hiukset joista pidän huolta. Minulla on myös Harry Potter lasit. Eniten vaivaa aiheuttaa juuri kasvoni, siis pilaako pitkät ja todella silmiinpistävän kapeat kasvot ja silmiinpistävä korkea otsa kaiken?
Olenko yksinkertaisesti ruma vai voiko ketään viehättyä musta?
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Mutta arvaa mikä pilaa, se on huono itsetunto
- Anonyymi
Ruma o ruma ja komea o komea
- Anonyymi
Rohkeus, huumorintaju, huomioonottaminen, ei liian nuoleskeleva asenne, ei missään nimessä alistuvaa tyyppiä joka suostuu kaikkeen kuin orja. (toki on niitäkin naisia)
Ulkonäkö ei ole niin tärkeää naisille.. Mutta alapää kostuu jos olet google.fi ja tai tienaat hyvin rahaa. Se on vaan niin yksinkertaista. Katsohan maailmalle kenen kanssa kauniit naiset yleensä parveilevat ja seurustelevat?
Naiset ovat todella outoja jos kiihottuu ja kostuu materiasta, rahasta, vallasta.. Mutta he ovat aina olleet sellaisia.- Anonyymi
ja mitä sun kroppaan tulee...
usko mua sä voit muuttaa kehon ulkonäköä syömällä "oikein, oikeat määrät ja treenamalla oikein"
Olen 3kaveria saanut muuttaa tuon ajatuksen "yhyyh en vaan liho" ne 3 on nyt jtn aivan muuta kuin luuta ja nahkaa :)
Pää ylös ja tienaa rahaa ja treenaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2822574Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001379- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797