Ikä on vain numero!

Anonyymi

Mittarissa 60v ja maastavedosta 125kg. Tehkää perässä nuoremmat jos pystytte.

7

305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

55 moro. Saan tuon rinnalle.

• Anonyymi

Tulehhan pöllimettään mukaan. Nostellaan kilpoja tukkeja, ei olekkaan se 125 kilonen tukki niin helppo nostaakaan. Jos se hoituu, niin pölli kainaloon ja kohti laanipaikkaa.

Ps. sillon kun kiinnosti salilla reenailu ja siihen kaupantekijäisiksi 6 päivänä viikossa metsurin töitä, niin nousi 78 kilosena 240 kiloa maasta. Epävirallisissa salikisoissa, vuan sai rautojen nosteli jäähä.

• Anonyymi

Taas näitä metsurilegendoja. Kukaan ei usko noita koska ne on 99 prosenttisesti paskapuhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas näitä metsurilegendoja. Kukaan ei usko noita koska ne on 99 prosenttisesti paskapuhetta.

Eipä tarvvii uskoa, kolleegaa lainaten "raa'asta työstä tulee raaka voima".

• Anonyymi

Oikeissa töissä ei tee purkkivoimalla yhtään mitään.

• Anonyymi

Siinä pitää nostaa selkä suorana, ettei se revähdä.

• Anonyymi

Kohtuullinen kehoitus! Olen nähnyt muutaman nuorukaisen treenaavan inttiin menoa varten. Pojat tekivät mavea 5 x 50kg:n sarjoja ja tosissaan.
      Heikompaa en ole nähnyt.

Aloitin juuri 6-kymppisenä elettyäni rappioelämää 23 vuotisesta lähtien.
      Kimmoisuus ja räjähtävyys olivat kadonneet ja koska en uskonut niin tempasin toisen olkapääni leikkauskuntoon. 6kk toipumista. Vatsan repiminen tuhosi 9kk kuntoiluajasta.
      Koska perusominaisuuet olivat heikentyneet niin kuntoilu rajoittui jähyämisiin kuten maveen ja kyykkyihin. Myös pystypunnerruksen versioita, kisakelpo, vauhtipunnerrus ja raaka työntö ovat mukana mitättömin painoin.

Mutta mave. Sekin on heikentynyt. 74v ikäisenä vedin kerran 200kg ja motivaationi loppui siihen koska se oli ollut tavoite jo muutaman vuoden.
      Polveni häiriköi jo syväkyykyssäkin jonka olen korvannut normitangon hack-kyykyllä. Takuu on 160kg jolla perusteella mave on noin +170kg koska mavessa selkä avustaa. Vedän normaaliotteella enkä sumolla.

Vuosi vuodelta on kadonnut lihasta ja aivan viime aikoina olen ryhtynyt tekemään nuorison malliin pitkiä sarjoja pienillä painoilla.
      Koska en ole koskaan tehnyt 5:sta pitempää alkaa hapotus jo 7:ssä toistossa.
      Tänään vedin tangolla hackia 6 x 10 x ( 1,25xoma paino). Tuokin jäykisti tottumattomat koivet.

Minun lisäkseni olen nähnyt vain kahden muun ukon tekevän mavea. Toinen on alle 50v ja toinen 73v. Tuo vanhus veti talvella 220kg.
      Muut lavalla kävijät ovat lähinnä peilailijoita.
      Minä teen kaiken naama saliin päin. Tottumusta vai häiritseekö peilissä luukkuva kurttunaama liikaa. Telineet ovat peilaajia suosivassa asennossa.
      Eipä oikeastaan häiritse koska en enää työnnä saksiin ja pystynostorautani ovat niin vaatimattomia että saan tangon telineelle peruuttaenkin.

Tämä on 1943 syntyneen ukon rimpuilua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti

Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta
      Maailman menoa
      115
      4774
    2. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1784
    3. Ei mutta nallukkani

Mähän rakastan sut. Älä sitä unohda :)
      Ikävä
      202
      1081
    4. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      72
      970
    5. Mikä johti siihen että

Välinne katkesivat? Kertokaa. Se kertoo onko menneeseen enää mahdollista palata
      Ikävä
      63
      919
    6. En ole ottanut enkä aio ottaa koronarokotteita

vaan koetan selvitä luontaisella immuniteetilla eteenpäinkin.
      Maailman menoa
      355
      841
    7. Maisa Torppa julkaisee kuvia lapsesta

Onko oikein että tämä henkilö julkaisee 100000 fanillensa kuvia vieraasta lapsesta? Eikö kuvien julkaisu ole äidin ja isän tehtävä jos yleensä haluava
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      782
    8. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      150
      771
    9. En ole varma siitä, nainen

Mietittyäni tarkemmin, en olekaan varma, että jaksan kantaa sinut kynnykseltä sänkyyn. Rakastan kyllä jokaista kiloasi, ei siitä ole kyse, mutta kanta
      Ikävä
      64
      771
    Aihe