Badoo työntekijät

Anonyymi

Voiko badoossa olla jotain hemmetin feikkiprofiileja? Aika omituista, että badoon kautta ei saa treffejä, ei sitten mitenkään, mutta tinderin kautta onnistuu ja vielä helposti ja naiset myös vastaavat viesteihin paremmin.

Kai badoossa tälläisen suomimiehen viestit hukkuvat turkkilaisten karvakäsien sekaan kun naisille satelee satoja viestejä (badoossahan ei pidä tulla mätsiä eli viestiä voi laittaa ilman mätsiä) tai ehkä badoossa on mamupatjoja, jotka tykkäävät tummista miehistä?

73

1330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Badoossa ei paljoa oikeita naisia ole. Feikkiprofiilit siellä vallalla.

• Anonyymi

Feikkiprofiilit tuskin ovat vain badoon ongelma

• Anonyymi

Erikoista kun muutamaa näistä "feikkiprofiileista" olen painanut...
        Tarjonta noin yleensä badooossa on surkea.

• Anonyymi

Jos yhdessä sovelluksessa käy jatkuvasti hyvä flaksi ja vielä helposti, niin miksi sitä pitää muissa sovelluksissa enää roikkua?

• Anonyymi

Mul on päinvastainen kokemus. Tinderis tuli 3- matchii, badoossa kymmeniä

• Anonyymi

No mutta! Palstaprinssit ovat jatkuvasti kehottaneet kaikkia tekemään feikkiprofiileja ”tutkimusmielessä”. Naistenkin kuulemma ”kannattaa” tehdä niitä. Tosin minulle ei missään vaiheessa ole selvinnyt millä lailla se kannattaa eli että mitä se minua hyödyttäisi. Enkä siis ole niitä tehnyt.

Joku kuitenkin on väsännyt feikkinaisia, luultavasti joku palstaprinssi.

Nytpä näätte itse mitä siitä seuraa kun niitä tulee läjäpäin. Eli onko kivaa?

• Anonyymi

Nii. Niitä feikkiprofiileja kannattaa tehdä mikäli sikäli asiat ovat epäselviä. Sinulle niin monet asiat ovat epäselviä. Sinulle sekin on epäselvää minkä verran tykkäyksiä naiset ja miehet saavat. Sitten besserwisseröit täällä, leikit tietäjää ja kumoat muiden kokemuksia miten nainen ei voi saada niin paljon tykkäyksiä, eikä miehetkään voi saada niin vähän tykkäyksiä. Nostat itsesi keskiöön ja ilmeisesti vertaat itseäsi nuorempiin naisiin, vaikka olet jo vanhus.

Kun et vanhuksena saa tuhansia tykkäyksiä, niin ei nuoremmatkaan naiset voi saada tuhansia tykkäyksiä. Hyvä, hyvä.. Pidä tuosta kiinni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii. Niitä feikkiprofiileja kannattaa tehdä mikäli sikäli asiat ovat epäselviä. Sinulle niin monet asiat ovat epäselviä. Sinulle sekin on epäselvää minkä verran tykkäyksiä naiset ja miehet saavat. Sitten besserwisseröit täällä, leikit tietäjää ja kumoat muiden kokemuksia miten nainen ei voi saada niin paljon tykkäyksiä, eikä miehetkään voi saada niin vähän tykkäyksiä. Nostat itsesi keskiöön ja ilmeisesti vertaat itseäsi nuorempiin naisiin, vaikka olet jo vanhus.

Kun et vanhuksena saa tuhansia tykkäyksiä, niin ei nuoremmatkaan naiset voi saada tuhansia tykkäyksiä. Hyvä, hyvä.. Pidä tuosta kiinni!

” Niitä feikkiprofiileja kannattaa tehdä mikäli sikäli asiat ovat epäselviä. Sinulle niin monet asiat ovat epäselviä. Sinulle sekin on epäselvää minkä verran tykkäyksiä naiset ja miehet saavat.”

SI että kannattaa tehdä feikkiprofiileja saadakseen tietää kuinka paljon tykkäyksiä naiset ja miehet saavat? Miksi sellainen asia pitäisi tietää? Mitä minä tai kukaan muukaan sillä tiedolla tekisi?

En tiedä sitäkään kuinka moni syö aamuisin kaurapuuroa. En tiedä kuinka moni juo kahvin mustana ja kuinka moni maidon kanssa, ja kuinka mini ei juo ollenkaan kahvia. Nuo ovat turhia asioita joita ei tarvitsekaan tietää. Muiden saamien tykkäysten määrä on sekin turha tieto jolla ei tee yhtään mitään.

Sinä väität tietäväsi kuinka paljon tykkäyksiä
        miehet ja nauset saavat. Ok, uskotaan että tiedät. Mutta mitä sinä sillä tiedolla teet? Mitä hyödyt siitä että tiedät tuon asian?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai nuoret naiset saavat tuhansia tykkäyksiä. En ole sitä kiistänytkään. Mutta entä sitten? Mihin minä sitä tietoa tarvitsen? Entä sinä? Onko sinulle jotain hyötyä siitä tiedosta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai nuoret naiset saavat tuhansia tykkäyksiä. En ole sitä kiistänytkään. Mutta entä sitten? Mihin minä sitä tietoa tarvitsen? Entä sinä? Onko sinulle jotain hyötyä siitä tiedosta?

Kyllä sinä olet kiistänyt, että nuoret naiset ei saa tuhansia tykkäyksiä. Ääni kellossa muuttui vasta kun linkitettiin uutinen, jossa ihan tavisnainen kertoi saaneensa tuhansia tykkäyksiä.

Jännä miten et tarvitse sitä tietoa kun jankutit pitkään miten nuoret naiset eivät saa tuhansia tykkäyksiä. Pakkohan sinulle on lyödä todisteet naaman eteen eli siis tarvitsit todellakin tietoa, koska pitkään kiistit naisten tuhannet tykkäykset.

Tarvitsenko minä sitä tietoa? Kun osallistun peliin nimeltä Tinder, niin kyllä minua kiinnostaa. En kyllä millään tavalla "hyödy" siitä, koska en kuulu itse miesmalleihin, jotka saavat tuhansia tykkäyksiä ja seksinhimoisia naisia. Jos olisin miesmalli, niin voisin sanoa hyötyväni tuhansista tykkäyksistä, koska sehän tarkoittaisi, että kellistäisin naisia helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä olet kiistänyt, että nuoret naiset ei saa tuhansia tykkäyksiä. Ääni kellossa muuttui vasta kun linkitettiin uutinen, jossa ihan tavisnainen kertoi saaneensa tuhansia tykkäyksiä.

Jännä miten et tarvitse sitä tietoa kun jankutit pitkään miten nuoret naiset eivät saa tuhansia tykkäyksiä. Pakkohan sinulle on lyödä todisteet naaman eteen eli siis tarvitsit todellakin tietoa, koska pitkään kiistit naisten tuhannet tykkäykset.

Tarvitsenko minä sitä tietoa? Kun osallistun peliin nimeltä Tinder, niin kyllä minua kiinnostaa. En kyllä millään tavalla "hyödy" siitä, koska en kuulu itse miesmalleihin, jotka saavat tuhansia tykkäyksiä ja seksinhimoisia naisia. Jos olisin miesmalli, niin voisin sanoa hyötyväni tuhansista tykkäyksistä, koska sehän tarkoittaisi, että kellistäisin naisia helposti.

Miksi sinua kiinnostaa kuinka monta tykkäystä joku sellainen ihminen saa jota et edes tunne? Ei se vaikuta sinun elämääsi mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ikinä kiistänyt sitä että nuoret naiset saavat paljon tykkäyksiä. Jos joku on sen kiistänyt niin se oli joku muu. En minä. Olen kiistänyt palstaprinssien väitteen että KAIKKI naiset saavat tuhansia tykkäyksiä. Vanhat naiset eivät saa tuhansia vaan satoja.

• Anonyymi

""Miksi sinua kiinnostaa kuinka monta tykkäystä joku sellainen ihminen saa jota et edes tunne? Ei se vaikuta sinun elämääsi mitenkään.""

Mikäli tavismiehet eivät saa tykkäyksiä kun naisten tykkäykset menevät miesmalleille, niin vaikuttaahan se aika monenkin tavismiehen elämään. Tuo nyt on aivan täyttä hurskastelua, että ei vaikuta mitenkään. Kyllä vaikuttaa.

• Anonyymi

Jos etsit kumppania netistä, sinun elämääsi vaikuttaa se kuinka moni nainen kiinnostuu sinusta, siis sinun itse saamiesi tykkäysten määrä.

Itse saamillasi tykkäyksilläkään ei aina ole merkitystä. Jos saat ne naisilta, joista itse et ole kiinnostunut, ne ovat nollan arvoisia. On aivan kuinka monta tykkäystä saat, jos yksikään niistä naisista ei miellytä eikä kiinnosta sinua pätkän vertaa.

Tykkäysten suuri määrä toki lisää mahiksia.
        Siis siinä mielessä, että mitä enemmän tykkäyksiä, sitä todennäköisempää toki on että joukosta löytyy se oikea. Tilastollisesti on helpompi löytää se helmi 200 tykkäyksen kuin 20 tykkäyksen joukosta. Mutta isostakaan joukosta ei välttämättä löydy yhden yhtä johon viitsisi tutustua.

Olennaista ei ole tykkäysten määrä vaan se keneltä ne tulevat. Sinulle on edullisempaa saada kymmenen tykkäystä kivoilta ja kiinnostavilta naisilta kuin tuhat tykkäystä sellaisilta naisilta joista et ikäpäivänä voisi kiinnostua.

Oma elämäsi ei muutu siitä että saat tietää jonkun huippukomean miehen tykkäysten tarkan määrän. Saatuasi tiedon voit tietenkin miettiä asiaa aamusta iltaan ja kiristellä hampaitasi, mutta se ei auta sinun tilannettasi mitenkään. Sinun elämääsi ei vaikuta myöskään toisen miehen kengännumero, katuosoite, sisarusten määrä eikä ammatti. Ei sittenkään vaikka kyseessä olisi komea mies.

• Anonyymi

Mikäli tavismiehet eivät saa tykkäyksiä kun naisten tykkäykset menevät miesmalleille, niin vaikuttaahan se aika monenkin tavismiehen elämään”

Entä jos ne tykkäykset menevät sinun sijastasi jollekin toiselle tavismiehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäli tavismiehet eivät saa tykkäyksiä kun naisten tykkäykset menevät miesmalleille, niin vaikuttaahan se aika monenkin tavismiehen elämään”

Entä jos ne tykkäykset menevät sinun sijastasi jollekin toiselle tavismiehelle?

Mahdotonta! Pyhä Palstatotuus on, että ne tykkäykset, jotka kohtuuden mukaan kuuluisivat tavismiehille, siirtyvät automaattisesti jollekin komealle miehelle. Ei VOI olla niin että joku muu tavismies saa tykkäyksiä! Jos itsensä tavismuehekdi identifioida palstaprinssi ei saa tykkäyksiä, on päivänselvää ettei kukaan muukaan tavismies niitä saa. On mahdotonta että naiselle kelpaa tavismies mutta ei mikä tahansa tavismies vaan esim. sellainen joka asuu lähellä, jolla onnsamnlaisia harrastuksia tai joka kirjoittaa profiilitekstiinsä kivan (esim. humoristisen) kuvauksen itsestään.

• Anonyymi

Jos sinä et saa tykkäyksiä, niin eikö silloin ole samantekevää saako joku muu mies tykkäyksiä, ja jos joku toinen mies saa, niin kuka hän on ja onko sinua komeampi, rikkaampi tai kiltimpi tai fiksumpi, ja kuinka monta tykkäystä hän ja keneltä?

Koska oli sen asian laita niin tai näin, niin sinun kannaltasi merkitystä on vain sillä että sinä et saa tykkäyksiä.

Voit oll utelias ja ihan mielenkiinnosta haluaisit ehkä kuulla kuka ja millainen mies niitä tykkäyksiä sitten saa, kun sinä et saa. Mutta lopputulos ei siitä tiedosta muutu,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä et saa tykkäyksiä, niin eikö silloin ole samantekevää saako joku muu mies tykkäyksiä, ja jos joku toinen mies saa, niin kuka hän on ja onko sinua komeampi, rikkaampi tai kiltimpi tai fiksumpi, ja kuinka monta tykkäystä hän ja keneltä?

Koska oli sen asian laita niin tai näin, niin sinun kannaltasi merkitystä on vain sillä että sinä et saa tykkäyksiä.

Voit oll utelias ja ihan mielenkiinnosta haluaisit ehkä kuulla kuka ja millainen mies niitä tykkäyksiä sitten saa, kun sinä et saa. Mutta lopputulos ei siitä tiedosta muutu,

Voi helvatan puupää! Missä olen sanonut, että en saa tykkäyksiä? Mene nyt jo hakemaan apua eli siis hoitoon. Jankuti, jankuti, jankutat minun tykkäyksistä niin, että kotkotus kuuluu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdotonta! Pyhä Palstatotuus on, että ne tykkäykset, jotka kohtuuden mukaan kuuluisivat tavismiehille, siirtyvät automaattisesti jollekin komealle miehelle. Ei VOI olla niin että joku muu tavismies saa tykkäyksiä! Jos itsensä tavismuehekdi identifioida palstaprinssi ei saa tykkäyksiä, on päivänselvää ettei kukaan muukaan tavismies niitä saa. On mahdotonta että naiselle kelpaa tavismies mutta ei mikä tahansa tavismies vaan esim. sellainen joka asuu lähellä, jolla onnsamnlaisia harrastuksia tai joka kirjoittaa profiilitekstiinsä kivan (esim. humoristisen) kuvauksen itsestään.

Hae apua ongelmiisi heti pikimiten..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi helvatan puupää! Missä olen sanonut, että en saa tykkäyksiä? Mene nyt jo hakemaan apua eli siis hoitoon. Jankuti, jankuti, jankutat minun tykkäyksistä niin, että kotkotus kuuluu..

Et ole sanonut ettet saa tykkäyksiä. Ei sinun tarvitse sitä sanoa, de on luettavissa rivien välistä. Selität miten tavismiehet eivät saa tykkäyksiä kun ne kaikki
        menevät mallimiehille.

Selvästi tarkoitat tuolla itseäsi. Tiedän sen kahdesta syystä:

1. Palstaprinssien tapaan puhut itsestäsi monikon kolmannessa persoonassa.
        Monet tavismiehet = minä
        Tavismiehet = minä
        Kaikki tavismiehet = minä.

2. Jos saisit tykkäyksiä, et olisi harmissani siitä että jotkut tavismiehet eivät niitä saa. Et valittaisi etkä välittäisi asiasta rahtuakaan.

• Anonyymi

""Entä jos ne tykkäykset menevät sinun sijastasi jollekin toiselle tavismiehelle?""

Niinkö? No miten tavismiesten saamat tykkäykset huitelevat samoilla kieppeillä jos näin tosiaan on? En tiedä yhden yhtä tavismiestä joka olisi saanut tuhansia tykkäyksiä, mutta ne miesmallit kyllä saavat tuhansia tykkäyksiä.

Vai yritätkö nyt juksaa, että miesmalli on tavismies? Seuraavaksi varmaan kerrot tarinaa tuntemastasi tuhansien tykkäyksien miehestä joka on sinun silmissäsi tavismies, mutta kun me ätmit näkisimme kuvan, niin miesmallihan se olisi.

• Anonyymi

”Seuraavaksi varmaan kerrot tarinaa tuntemastasi tuhansien tykkäyksien miehestä joka on sinun silmissäsi tavismies, mutta kun me ätmit näkisimme kuvan, niin miesmallihan se olisi”

Ette te ”näe” että mies on komea tai ei ole komea, kyse on vain teidän mielipiteistänne. Vertaatte itseänne mieheen joka on naisten mielestä tavis, ja kun hän komeampi kuin te, väitätte että hän on komea.

Tai sitten teillä on erilainen maku. Oletko kuullut että miehet ja naiset EIVÄT pidä samoja miehiä komeina? Et ole vissiin ikinä hoksannut että nämä ovat makuasioita?

Oletetaan että tyypillinen nainen on ulkonäkökeskeinen ja arvottaa miehiä sen mukaan ovatko nämä komeita. Totta kai hän silloin valitsee sen miehen joka on hänen mielestään komea! Eikä sitä joka on ätmien mielestä komea.

Mitä hemmetin väliä ätmin mielipiteellä on? Jos mies on naisen mielestä komea, niin on yks hailee vaikka ätmi pitäisi tätä rumana. Ja päinvastoin: jos mies on naisen mielestä tavis tai ruma, niin on ihan sama mitä
        mieltä ätmi on.

Mistä lähtien ätmit päättävät kuka on komea ja kuka ei?

• Anonyymi

Mistä tiedät että komeat miehet saavat tuhansia tykkäyksiä? Oletko hakkeroinut itsesi kaikkien komeiden miesten Tinder-tileille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että komeat miehet saavat tuhansia tykkäyksiä? Oletko hakkeroinut itsesi kaikkien komeiden miesten Tinder-tileille?

Mistä tiedät, että komeat miehet eivät saa tuhansia tykkäyksiä? Oletko elänyt elämäsi kivenkolossa erakkona vailla puhelinta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät, että komeat miehet eivät saa tuhansia tykkäyksiä? Oletko elänyt elämäsi kivenkolossa erakkona vailla puhelinta?

Todistusvastuu on väitteen esittäjällä. Sinä väität että jokainen komea mies saa tuhansia tykkäyksiä ja minä kysyn mistä tiedät että niin on. Sinä olet se esitti väitteen ja jonka pitää pystyä perustelemaan väitteensä. Et tehnyt sitä vaan vastasit kysymykseen kysymyksellä.

• Anonyymi

Sanoit että tavismiehen elämään vaikuttaa se ettei hän saa tykkäyksiä kun ne menevät tavismiehelle. Kysyin että entä jos ne menevät toiselle tavismiehelle. Siis JOS. Eikö se mitenkään vaikuta tavismiehen elämään jos naisen tykkäykset menevät toiselle tavismiehelle? Onko tavismiehelle olennaista se kenelle ne menevät hänen sijastaan? Ja mistä hän sen tietää?

• Anonyymi

Voi hellanduudelis. EN väittänyt että tavismiehet saavat paljon tykkäyksiä.

Otin kantaa erääseen sinun väitteeseesi. Selitit että kyllä se vaikuttaa tavismiehen elämään ettei hän saa tykkäyksiä kun ne menevät komealle miehelle. Kysyin että entä JOS ne menevät toiselle tavismiehelle, siis JOS: sekö ei yhtään vaikuta tavismiehen elämään? Luulisi että miehen elämään vaikuttavat hänen saamiensa tykkäysten määrä eikä se millainen mies saa ne hänen sijastaan, joku komea vai tavis.

Kysymykseni ovat:
        1. Onko niin että tavismies masentuu jos ei saa tykkäyksiä vain silloin kun ne menevät hänen sijastaan komealle miehelle, mutta hän ei ole moksiskaan siitä ettei saa tykkäyksiä jos ne menevät hänen sijastaan toiselle tavismiehelle?
        2. Jos tavismiestä ei yhtään haitta että toinen tavismies saa tykkäyksiä mutta hän ei, onko loppujen lopuksi kysymys siitä että hän ei itse halua ollenkaan tutustua naisiin, hän haluaa vain että naiset eivät tapaa komeita miehiä?
        3. Miten tavismies voi tietää kenelle ne tykkäykset menevät joita hän ei saanut?

• Anonyymi

Joka palvelussahan noita feikkiprofiilejakin ymmärtääkseni on

• Anonyymi

Ja lisää tulee, kun palstaprinssit väsäävät niitä ja yllyttävät muita samaan hölmöilyyn.

• Anonyymi

""Mistä tiedät että komeat miehet saavat tuhansia tykkäyksiä? Oletko hakkeroinut itsesi kaikkien komeiden miesten Tinder-tileille?""

Olen nähnyt miesten profiileja ja aika hyvin saa osviittaa mätseistä kun tekee feikkiprofiilin tavisnaisen kuvalla, mallimiehen kuvalla ja näitä voi sitten vertailla omiin mätsimääriin.

• Anonyymi

""Ette te ”näe” että mies on komea tai ei ole komea, kyse on vain teidän mielipiteistänne.""

Miten niin? Kun näen tuhansien tykkäyksien miehen kuvan, niin voin myöntää miehen olevan komea. Ei tuota tuskaa myöntää. Tuhansien tykkäyksien miehen tykkäysprosentti Tinderissä on varmuudella yli 80% eli mies on myös useimpien naisten silmissä KOMEA eli kyse ei ole vain meidän mielipiteestämme, koska yli 80% on enemmistö naisista.

• Anonyymi

Selitit juuri että joku nainen oli näyttänyt sinulle ihastuksensa valokuvan sanoen että kuten näet, tämä mies on tavis mutta olen rakastunut häneen, ja sinä totesit että ei se ole tavismies vaan mallimies. Kyse ei ollut Tinderistä ollenkaan.

• Anonyymi

Olet siis hakkeroinut itsesi jonkun toisen miehen Tinder-tilille kun pääset näkemään hänen tykkäystensä määrän?

• Anonyymi

""Mistä lähtien ätmit päättävät kuka on komea ja kuka ei?""

Sinähän se yrität sanella kuka on komea ja kuka ei:D Vain pieni miesjoukko saa tuhansia tykkäyksiä, niin naurettavaa inttää täällä, että naiset tykkäävät miehistä muka jotenkin laajalla skaalalla kun naisten tykkäykset kasaantuvat pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle, eikä miehille tuota minkäänlaista tuskaa myöntää miesmallien komeutta.

• Anonyymi

En yritä sanella yhtään mitään. Komeus on makuasia. Vähän väliä ällistynyt kun joku toinen nainen huokailee tietyn miehen perään että oikoi miten se on komea, ja minusta mies ei ole minkään näköinen. Ja toisinpäin: minusta joku mies on ihan syötävä, ja ystävätär sanoo ettei hän käsitä mitä minä siinä miehessä näen.

• Anonyymi

Palstaprintsessa tai mikä lie Puppe ei saa itse tykkäyksiä, joten hän kotkottaa täällä kateellisena kuin mikäkin. Huulet kuin Aku Ankalla. Kvaak, kvaak..

• Anonyymi

Kerrankin olet oikeassa: en saa nykyään tykkäyksiä. En nimittäin ole Tinderissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrankin olet oikeassa: en saa nykyään tykkäyksiä. En nimittäin ole Tinderissä.

Kvaak, kvaak..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kvaak, kvaak..

Etkös sinä jatkuvasti toivota sitä miten kaikilla naisilla on niin helppoa kun saavat tykkäyksiä ja treffipyyntöjä niin paljon kuin ikinä haluavat? Nyt yhtäkkiä väität että minä en saa yhtä ainutta tykkäyksiä? Tai en saisi jos menisin Tinderiin. Miksi oletat että juuri minä olen
        poikkeus?

• Anonyymi

Ketä minä muka kadehdin? Sinuako? Mitä kadehtimista sinussa on? Äly? Ulkonäkö? Suosio? Karisma? Rikkaus? Ura? Lahjakkuus? Laaja ystäväpiiri? Hyvä rakkauselämä?

• Anonyymi

""Oletko kuullut että miehet ja naiset EIVÄT pidä samoja miehiä komeina?""

Miehet ja naiset ja miehet ja naiset. Se riittää kun naiset pitävät samoja miehiä komeina ja mitä tulee miehiin, niin ainakaan minulle ei tuota tuskaa myöntää muiden miesten komeutta.

• Anonyymi

Kyse oli siitä että muuan tänne kirjoittava ätmi selittää miten naiset venkoilevat eivätkä myönnä että välittävät vain miehen ulkonäöstä. Hänhän sen tietää.

Naiset kuulemma tekevät niin että kertovat rakastuneensa ihan tavallisen näköiseen mieheen, mutta kun ätmi näkee ko. miehen valokuvan niin ätmi huomaa heti että sehän on komea. Ätmillä yksinoikeudella päättää kuka on komea?

Ätmi väittää että naiset väittävät komeita miehiä taviksiksi salatakseen sen että pitävät vain komeista.

Eiköhän se ole niin päin, että ätmit väittävät tavallisen näköisiä miehiä komeiksi salatakseen sen että naiset kiinnostuvat vaikka minkä näköisistä miehistä.

Kun nainen rakastuu tavikseen, ätmi väittää ett eipäs kun se on komea.

• Anonyymi

""Komeus on makuasia.""

Makuasia joo, jos kysytään yksittäisiltä naisilta. Mikäli miehellä on tuhansia tykkäyksiä, niin voithan sinä esimerkiksi sanoa, että tuhansien tykkäyksien mies ei ole komea. Se on vain sinun mielipide.

• Anonyymi

Tunnetko jonkun miehen jolla on tuhansia tykkäyksiä? Oletko varma ettei hän valehtele sinulle? Oletko nähnyt hänen Tinder-profiilinsa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetko jonkun miehen jolla on tuhansia tykkäyksiä? Oletko varma ettei hän valehtele sinulle? Oletko nähnyt hänen Tinder-profiilinsa?

En tunne henk. koht ketään niin vetovoimaista miestä, koska en omaa niin laajaa kaveripiiriä. Olen nähnyt netissä miesten kuvakaappauksia tuhansista tykkäyksistä, mutta ehkä ne ovat jotain avaruusolioita? Ei heitä oikeasti ole olemassa jos sinulta kysytään..

Palstallakin puhuttiin eräästä julkkisnaisesta joka kertoi päivälehdessä saaneensa muutamassa päivässä tuhansia tykkäyksiä. Onko naiset jotenkin erityisiä kun vain naiset saavat tuhansia tykkäyksiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne henk. koht ketään niin vetovoimaista miestä, koska en omaa niin laajaa kaveripiiriä. Olen nähnyt netissä miesten kuvakaappauksia tuhansista tykkäyksistä, mutta ehkä ne ovat jotain avaruusolioita? Ei heitä oikeasti ole olemassa jos sinulta kysytään..

Palstallakin puhuttiin eräästä julkkisnaisesta joka kertoi päivälehdessä saaneensa muutamassa päivässä tuhansia tykkäyksiä. Onko naiset jotenkin erityisiä kun vain naiset saavat tuhansia tykkäyksiä?

Äsken sanoit olevasi varma siitä että minä en naisena ole saanut ainuttakaan tykkäystä.,Nyt sanot että kaikki naiset saavat 1 000:ia tykkäyksiä. Miten se asia on? Koeta jo päättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa arvasin tuon ettei kavereiksi kuulu yhtään komeaa miestä. Kysyessäni kokeilin kepillä jäätä. Olipa yllätys että olet saanut netistä kaiken tietosi. Mutta kun nettikeskustelut eivät ole kokemusta. Netissä kuka tahansa voi väittää mitä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne nettimiehet mitään avaruusolioita ole mutta heidät on voitu tehdä tekoälyllä. Ei se ole vaikeaa. Minäkin osaisin. Netissä näkemäsi ja lukemasi jutut eivät ole todiste yhtään mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne nettimiehet mitään avaruusolioita ole mutta heidät on voitu tehdä tekoälyllä. Ei se ole vaikeaa. Minäkin osaisin. Netissä näkemäsi ja lukemasi jutut eivät ole todiste yhtään mistään.

Onko päivälehden uutinenkin tehty tekoälyllä? Uutisessa julkkisnainen kertoi saaneensa muutamassa päivässä tuhansia tykkäyksiä ja seuraava kysymys kuuluu minkä takia naiset saavat tuhansia tykkäyksiä, mutta miehet eivät? Minä en epäile hetkeäkään, etteikö miehistä pieni miesjoukko saa tuhansia tykkäyksiä.

Et saa itse tuhansia tykkäyksiä ja se sinua harmittaa. Sitten vessanpytyllä irvistäessä kirjoittelet uskomatonta sontaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äsken sanoit olevasi varma siitä että minä en naisena ole saanut ainuttakaan tykkäystä.,Nyt sanot että kaikki naiset saavat 1 000:ia tykkäyksiä. Miten se asia on? Koeta jo päättää.

Kuka hullu tuollaiselle Kiukku-Iitalle antaa tykkäyksen kun jo kuvista huomaa kiukkuisuuden? Kahvilassakin tiuskit kahviloitsijalle ja sitten treffikumppanillesi kun pulla ja kahvi on mielestäsi pahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko päivälehden uutinenkin tehty tekoälyllä? Uutisessa julkkisnainen kertoi saaneensa muutamassa päivässä tuhansia tykkäyksiä ja seuraava kysymys kuuluu minkä takia naiset saavat tuhansia tykkäyksiä, mutta miehet eivät? Minä en epäile hetkeäkään, etteikö miehistä pieni miesjoukko saa tuhansia tykkäyksiä.

Et saa itse tuhansia tykkäyksiä ja se sinua harmittaa. Sitten vessanpytyllä irvistäessä kirjoittelet uskomatonta sontaa.

Miksi naiset saavat tuhansia tykkäyksiä ja miehet eivät, siinäpä kysymys.

Yhtenä syynä on tietenkin se tosiasia, että nettideitissä olevien naisten määrä on kolmannes miesten määrästä. Kun naisia on siellä vähemmän antamassa tykkäyksiä miehille, niin miehet saavatkin niitä vähemmän.

Mutta se ei sinänsä ole ainoa eikä riittävä syy,koska naisten määrä on kuitenkin kolmannes: siihen nähden olisi luonnollista, että naiset saisivat kolme kertaa enemmän tykkäyksiä kuin miehet. Mutta ei, he saavat kymmenen kertaa enemmän. Miksi?

Ennen kuin mietitään, miksi naiset saavat niitä kymmenen kertaa enemmän kuin miehe, mietitään erästä toista miksi-kysymystä: MIKSI nettideitissä on niin vähän naisia?

Tietenkin siksi että naiset eivät nykyään kaipaa miehiä ja miesseuraa yhtä paljon kuin ennen. Ja siitä seuraa taas uusi kysymys: miksi näin on? Miksi naiset kaipaavat miehiä vähemmän kuin ennen?

Nyt ollaankin asian äärellä. Päästiin asiaan.

Yksi syy on varmaan se että naiset pärjäävät nyky-yhteiskunnassa ilman miestä. Entisaikaan naiset olivat riippuvaisempia miehistä kuin nykyään. Naiset ovat nykyään keskimäärin paremmin koulutettuja kuin miehet, he käyvät töissä ja elättävät itse itsensä.
        Naisiin ei myöskään kohdistu minkäänlaista painostusta parisuhteeseen avioliittoon eikä äitiyteen. Naiset perustavat perheen ja hankkivat lapsia vain jos itse sitä tahtovat. Entisaikaan monet naiset menivät naimisiin vastoin tahtoaankin, koska sosiaalinen paine pakotti siihen. Oli noloa olla naimaton ja elää yksin. Puhuttiin vanhoistapiioista. Nykyään ei ole häpeä olla sinkkunainen.

Mutta tämäkään ei ole riittävä selitys. Onhan nykynaisillakin hormonitoiminta, seksuaaliset tarpeet, sekä tarve läheisyyteen ja sielunkumppanuuteen. Ei se asia ole miksikään muuttunut. Eivätkä naiset hakua miestä ihan vain itseään varten, saadakseen rakkautta?

Onko naisilla kenties sellainen kokemus että he eivät saa miehiltä sitä mitä kaipaavat? En nyt puhu rahasta enkä toimeentulosta. Puhun läheisyydestä, , arvostuksesta, ystävyydestä ja seksuaalisesta nautinnosta (seksiäkään naiset kyllä saavat, mutta saavatko he siitä nautintoa on toinen kysymys)? Ennen kaikkea: eivätkö Nauset tunne saavansa mieheltä rakkautta? Ovatko naiset pettyneet niin usein että kiinnostus miehiin on loppunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka hullu tuollaiselle Kiukku-Iitalle antaa tykkäyksen kun jo kuvista huomaa kiukkuisuuden? Kahvilassakin tiuskit kahviloitsijalle ja sitten treffikumppanillesi kun pulla ja kahvi on mielestäsi pahaa.

Kertoisitko vielä, miten se juttu meni kun minä en oikein muista. Miten minä edes pääsin treffeille tiuskimaan treffikumppanilleni, jos en ole saanut yhtään tykkäystä? Terveisin Iita.

• Anonyymi

Naiset vaan ovat nirsompia ja miehet saavat sen takia vähemmän tykkäyksiä kuin samantasoiset naiset. Miehet myös antavat seksitykkäyksiä mikä avaa naisille mahdollisuuden mennä ulkonäkö edellä. Huippumiehet pitävät usein haaremia, jossa on useita naisia.

Ei naiset kaipaa miehiä vähemmän kuin ennen. Edelleen yli 80% sinkkunaisista haluaa parisuhteen, mutta koska naiset arvostavat vain tietynlaisia miehiä, niin naiset joutuvat odottamaan kiltisti vuoroaan, että komea huippumies vapautuu sinkkumarkkinoille.

• Anonyymi

Kyllä toi menee vähän liian karikatyyriksi. Totta on, että algoritmit ja ihmisluonto keskittää huomiota pienelle joukolle, mutta ei se tarkoita että kaikki muut jäisivät kokonaan ilman. Samalla tavalla monet naiset kyllästyvät just niihin ‘huippuihin’, jotka ei sitoudu mihinkään. Eli ongelma ei ole vain miesten vähäinen saama huomiomäärä, vaan koko systeemin vinoutunut rakenne

• Anonyymi

Mistä tuo tieto on peräisin että 80% sinkkunaisista haluaa parisuhteen? Sehän on pahasti ristiriidassa sen kanssa että naiset ovat nirsoja. Jos tosissaan haluaa parisuhteen, niin ei silloin ole nirso vaan tyytyy vähän kehnompaankin. Oli mies tai nainen.

• Anonyymi

Badoossa on tosiaan pitkään ollut maine vähän "villimpänä lännenä" verrattuna esim. Tinderiin. Ero tulee juuri siitä, minkä mainitsit: siellä voi laittaa viestejä ilman mätsiä. Se johtaa siihen, että moni nainen saa inboxiinsa järkyttävät määrät viestejä, joista suurin osa on aika geneeristä tai törkeääkin tavaraa. Ei ihme, jos tavallisen suomalaisen miehen asiallinen viesti hukkuu sinne massaan.

Lisäksi Badoossa on käytetty paljon botti- ja feikkiprofiileja. Osa niistä on ollut suoraan Badoon omaa "sitouttamiskikkaa" (esim. houkutellaan jatkamaan maksullista tilausta, kun joku "kaunotar" yhtäkkiä tykkää sinusta, mutta häntä ei koskaan tavoita), ja osa on ihan ulkopuolisten tekemiä feikkejä, joissa kalastellaan rahaa tai tietoja. Tinderissäkin on feikkejä, mutta Badoossa niitä on perinteisesti ollut enemmän.

Ja mitä tulee kulttuuriseen puoleen: Suomessa Badoo on ollut maahanmuuttajamiehille paljon suositumpi deittialusta kuin Tinder. Tämä ei ole "salaliitto", vaan ihan käytännön ilmiö – heillä se on ollut helppo ja tuttu appi, ja siksi monen suomalaisen kokemus on, että siellä on paljon "kilpailua" sellaisista naisista, joita muuten näkee Tinderissä vähemmän lähestyttyinä.

• Anonyymi

""Yksi syy on varmaan se että naiset pärjäävät nyky-yhteiskunnassa ilman miestä.""

Toinen syy on se, että miesten arvostus on muuttunut. Naiset arvostavat nykyään vain tietynlaisia ja tietyn näköisiä miehiä. Useimmat sinkkunaiset haluavat parisuhteen, mutta ovat valmiita pariutumaan vain tiettyjen miesten kanssa. Naisille sinkkuus ei ole mikään ongelma. Naiset voi sinkkuna odottaa kiltisti vuoroaan kun jostain vapautuu miesmalli.

• Anonyymi

”Naiset arvostavat nykyään vain tietynlaisia ja tietyn näköisiä miehiä.”

Totta. Entisaikaan naiselle riitti ettei mies haise paskalle. Seksissä naiselle riitti ettei mies oksenna päälle. Kyllä silloin oli asiat paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Naiset arvostavat nykyään vain tietynlaisia ja tietyn näköisiä miehiä.”

Totta. Entisaikaan naiselle riitti ettei mies haise paskalle. Seksissä naiselle riitti ettei mies oksenna päälle. Kyllä silloin oli asiat paremmin.

Lisäys. Nykyään naiset ovat todellakin nirsoja: paskalle haisevat miehet eivät edelleenkään kelpaa, mutta sekään ei riitä. Sen lisäksi nykynaiset vaativat että mies käy suihkussa ja vaihtaa sen jälkeen puhtaat vaatteet. Jotkut nykynaiset vaativat että miehellä pitää olla hammasharja päivittäisessä käytössä. Ennen riitti etteivät miehen kaikki hampaat olleet mätiä tai pudonneet pois vaan korkeintaan puolet.

Kannattaa etsiä vaimo ulkomailta, heiillä on vielä kunniassa perusarvot, kuten miehen oikeus haista vanhalle viinalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys. Nykyään naiset ovat todellakin nirsoja: paskalle haisevat miehet eivät edelleenkään kelpaa, mutta sekään ei riitä. Sen lisäksi nykynaiset vaativat että mies käy suihkussa ja vaihtaa sen jälkeen puhtaat vaatteet. Jotkut nykynaiset vaativat että miehellä pitää olla hammasharja päivittäisessä käytössä. Ennen riitti etteivät miehen kaikki hampaat olleet mätiä tai pudonneet pois vaan korkeintaan puolet.

Kannattaa etsiä vaimo ulkomailta, heiillä on vielä kunniassa perusarvot, kuten miehen oikeus haista vanhalle viinalle.

Paskalle haisevat miehet eivät kelpaa, mutta mikäli mies haissoo vieraalle naiselle, niin se ei ole mikään ongelma. On siis kaksi reikää, joista toinen viehättää naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskalle haisevat miehet eivät kelpaa, mutta mikäli mies haissoo vieraalle naiselle, niin se ei ole mikään ongelma. On siis kaksi reikää, joista toinen viehättää naisia.

Miesmalli tuoksahtaa vieraan naisen tuherolle, niin se saa naiset haluamaan miestä entistä enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen mies ei kelpaa joka ei käy seksin jälkeen suihkussa, ihan riippumatta siitä kenen kanssa hän on sitä seksiä harrastanut. Sellainen äijä haisee muutenkin paskalle.

Ja muuten. Varattu mies ei pettämisen ja seksin jälkeen todellakaan haise vieraalle naiselle, vaikka olisikin sellainen porsas ettei käy aktin jälkeen suihkussa. Hän ehkä haisee soermalle, mutta senkin huomaa vasta kun hän riisuutuu ihan lähietäisyydellä. Ilmeisesti et ole koskaan harrastanut seksiä jos luulet että seksissä mieheen tarttuu joku mystinen nausen tuoksu. Ei nimittäin tartu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miesmalli tuoksahtaa vieraan naisen tuherolle, niin se saa naiset haluamaan miestä entistä enemmän.

Kukaan mies, miesmallikaan, ei haise naisen tuherolle kuin ehkä viisi minuuttia aktin jälkeen. Ilmeisesti et ole koskaan harrastanut seksiä jos luulet että terveestä naisesta lähtee niin voimakas tuoksu että sen haistaa vielä tunnin päästä.

Jos naisesta todella lähtee noin voimakas haisu, niin silloin naisella on joku paha emätintulehdus, pimppi suorastaan märkii. Ja se haju on paha. Harvaa miestä sellainen innostaa. Siinä vaiheessa nainen on niin kipeänä ettei hän halua seksiä, se sattuu liikaa. Ei märkivään haavaumaan pidä koskea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti olet harrastanut vain homoseksiä kun luulet että mies haisee aina seksin jälkeen. Anukseen panemisen jälkeen kyllä haisee. Nimenomaan sille paskalle. Mutta luulisi että perussiisti homomies peseytyy jälkeenpäin. Naisen emättimestä ei tartu hakua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti olet harrastanut vain homoseksiä kun luulet että mies haisee aina seksin jälkeen. Anukseen panemisen jälkeen kyllä haisee. Nimenomaan sille paskalle. Mutta luulisi että perussiisti homomies peseytyy jälkeenpäin. Naisen emättimestä ei tartu hakua.

Kävi tosiaan ilmi että tuo äskeisen viestin kirjoittaja on kaappihomo. Hän on harrastanut homoseksiä ja luulee että heteroseksisdä juttu menee samalla tavoin, siis että silloinkin mieheen tarttuu kumppanin hajua. Tule kaapista ulos. Ei homous ole rikos eikä sairaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs ystäväni heitti miehensä pellolle kun tämä jäi kiinni vieraissa käymisestä. Mies riisui kalsarinsa ja ne haisivat, mutta EI vieraalle naiselle vaan spermalle. Tietenkin mies yritti selitellä että ei ei en ole pettänyt kun vedin juuri äsken vessassa käteen. Nainen vastasi että siinä tapauksessa vessassakin haisisi mutta eipä haise.

Mistä te pienet poikaraasut olette keksineet tuon että naisen tuherosta lähtee niin vahva haju että sen haistaa vielä tuntien päästä? Voi teitä pikkuisia.

• Anonyymi

Tyttö halusi baarissa halaa minua ja se tuoksu jäi pariksi päiväksi vaatteisiin. En halunnut pestä vaatteita. Kyllä huulipunakin tuoksuu ja näkyy, jos sitä ei haista, niin hajuaistissa on vikaa. Kyllä pimsakin tuoksahtaa. Ei ole hajuton.

• Anonyymi

Siis väittääkö joku neitsyt ätmi pokkana, että pimsa ei haise? Vai eikö Täti Tomera ole haistanut omaa läpyskäänsä? Vai onko hän on lyönyt päänsä ja menettänyt maku sekä hajuaistinsa?

Minä haistan kuin koira. Esim. kun tulen kotiin, niin haistan jo eteisessä mitä ruokaa vaimoni on tehnyt.

• Anonyymi

Ei sinulla ole vaimoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulla ole vaimoa.

EI sinulla olekaan kumppania ja sepäs harmittaa vietävän paljon. Kysymys kuuluu kuka haluaa ja jaksaa katsella tuollaista Kiukku-Iitaa jonka naama on jatkuvasti norsun v*tulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI sinulla olekaan kumppania ja sepäs harmittaa vietävän paljon. Kysymys kuuluu kuka haluaa ja jaksaa katsella tuollaista Kiukku-Iitaa jonka naama on jatkuvasti norsun v*tulla?

Myönnät siis ettei sinulla mitään vaimoa ole. Miksi sitten kirjoittelet hölynpölyä siitä miten muka jo eteisessä haistat mitä ruokaa vaimo on tehnyt?

Minulla ei ole kumppania koska annoin omalleni lähtöpassit. Hän oli ynseä hapannaama ja aina moittimassa, tyytymätön kaikkeen. Mikään ei kelvannut hänen Kuninkaalluselle Korkeudelleen. Tietenkin tavis, nehän ovat usein sellaisia. Ulkonäkökompleksi aiheuttaa tuollaista käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumppanini olisi kyllä jaksanut hymyilevää naamaani mutta minä en jaksanut hänen yrmynaamaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumppanini olisi kyllä jaksanut hymyilevää naamaani mutta minä en jaksanut hänen yrmynaamaansa.

Tsot, tsot. Eipäs valehdella silmiä päästä siellä. Taisi käydä kuitenkin niin, että kumppanisi ei jaksanut enää kuunnella jatkuvaa kotkotustasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      120
      3731
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      31
      2789
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      7
      2695
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      132
      2353
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      2184
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      38
      1736
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1116
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1020
    9. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      82
      1019
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      75
      984
    Aihe